קמפיין נרחב עבור הקולקציה האופטית של רייבאן

דרוג:

המותג, אשר שווק בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין" עובר להפצה רחבה במגוון חנויות אופטיקה פרטיות בכל רחבי הארץ, עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף ופעילות בנקודות המכירה בעלות של כ700,000 ₪ ! חברת "לוקסאוטיקה ישראל", מחדירה את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בישראל, ומשיקה מהלך כולל, הבא להציג לקהל הרחב קולקציית מסגרות ראייה לנשים וגברים, בעלת ערך אופנתי וצרכני כאחד. 

המותג RAY BAN אופטי, שנמכר עד לאחרונה בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין", עבר להפצה רחבה בכל חנויות האופטיקה הפרטיות ברחבי הארץ, תוך הצגת מוצרים ייחודיים וחדשניים.המהלך ילווה בקמפיין פרסומי נרחבשיכלול: פרסום בעיתונות ומגזיניםופרסום באינטרנט הפונה לקהל המטרה, פרסום ארצי בשלטי חוצות וכמו כן,שלט ענק בנמל תל אביב הפונה לקהל הצעירים שוחרי המותג רנית קוליקנט, מנהלת שיווק "לוקסאוטיקה ישראל", מוסרת: " Ray-Ban הינו מותג משקפי השמש והראייה המוביל בישראל, כמו גם בעולם כולו, אשר חרט על דגלו חדשנות וטרנדיות דרך השקות של מוצרים מנצחים, בעלי ערך אופנתי וצרכני כאחד. בימים אלו אנו משיקים את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בהפצה רחבה, וזאת מתוך זיהוי פוטנציאל עצום בשוק המקומי למסגרות אופטיות ממותגות וקולקציה מגוונת המתאימה לכל פלחי האוכלוסייה. המהלך נעשה בשילוב קמפיין פרסומי ופעילות בנקודות המכירה. אנו צופים כי המהלך ימשיך להצעיד את Ray-Ban קדימה. " גליוידר , מנהלת מסחרית "לוקסאוטיקה ישראל" : הקולקציה החדשה מציגה מגוון רחב של מסגרות ראייה המשלבות מגמות אופנתיות בצבעוניות רחבה יחדעם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, כגון : מסגרות טיטניום קלות במיוחד, היפואלרגניות ומסגרות TECH העשויות סיבי פחם המעניקים למסגרת גמישות מיוחדת, קלות ועמידות יוצאת דופן. הקולקציה מציגה מסגרות המתאימות לילדים, נוער, נשים וגברים, במסגרות פלסטיק דומיננטיות ועשירות בדגמים ובצבעים, לצד מסגרות קלאסיות, העשויות פלסטיק ומתכת ואף"מסגרת ללא מסגרת". טווח המחירים מתאים לכל כיס. 

על המותג רייבאן
המותג RAY BAN,החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1937. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי RAY BAN ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים. אודות "לוקסאוטיקה ישראל" לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. לחברה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, ווג, אוקלי ופרסול, ומותגים ברישיון בינהים: ורסצ'ה, שאנל,בולגרי, דולצ'ה וגאבאנה , פולו ראלף לורן פראדה ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. אודות "לוקסאוטיקה" העולמית לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

ירין שחף: איך להתאפר מטאלי? החורף היא שעתו היפה של האיפור. הוא אינו נמרח ונוזל
Michael Kors Access מציגים את הטכנולוגיה הלבישה מייקל קורס מותג סגנון חיים יוקרתי גלובלי, נרגש להצ
נייקי משיקה את האפליקציה החדשה Nike + Run Club חידושים חדשים באימון מסתגל, הדרכה של מומחים ומוטיב
נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל" נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל" שמפאר ספורטאים ש
קלווין קליין הודיעה על מינויו של ראף סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp
קולקציית הקיץ של המותג האיטלקי NAPAPIJIRI מותג האופנה האיטלקי NAPAPIJIRI מציג קולקציית נשים
רשת האופנה מאוזנר במבצע של 1+1 1+1 על קולקציית החורף ברשת האופנה מאוזנר
בלאק פריידי בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר עד 30% הנחה על מגוון פריטי אופנה ואקססוריז של מיטב
סוף שבוע של אהבה בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר ליום האהבה - עד 30%הנחה על קולקציות קיץ של מיטב ה
עד 70% הנחה ברשת מאוזנר רשת חנויות האופנה העילית מאוזנר בסאמר סייל חם ל-3
מתכוננים לפרום 2015 בדיזנגוף סנטר יריד מיוחד לקראת נשפי סיום שנה, בו תציע החנות חווי
לקראת חג השבועות ,מכירת וינטג' בדיזנגוף סנטר יריד אופנה ייחודי של פריטי וינטג' קייצי במיוחד לקר
שמלה כלה נפוחה – יתרונות וחסרונות שמלת כלה נפוחה מספקת פתרונות לכלות רבות לפני נישוא
שיקום הפה להחזרת החיוך על הפנים אתם מתבוננים על ההשתקפות שלכם במראה, מנסים לחייך א
איך נגרום לסלון שלנו להראות חמים ומזמין? ניתן לעצב את סלון הבית באופן טבעי יותר במספר דרכים
צילומי קולקציית 2015 של מעצב שמלות "Blossom Collection" בימים אלה נשלמות ההכנות האחרונות לקראת השקת קולקצי
סטייל IN דיזינגוף סנטר - ללא תשלום בוטיק המעצבים, מתחם האופנה המוביל בדיזינגוף סנטר ע
מה לובשים היום? שיתוף פעולה ייחודי ובינלאומי בתחום טכנולוגיות האופ
 אפסון תשתף פעולה עם מעצבת הטקסטיל הטרנדית ביירוני בנג'-אבוט, להשקת קו של מוצרי בד עבור הבית שיתוף פעולה חדשני בתחום הדפסת הטקסטיל
תכשיטי יהלומים דיימונד פקטורי מציעים מבצעים של עד 70% הנחה על תכש
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)