COCA COLA SUMMER LOVE

דרוג:

במשך כל חודשי הקיץ, 3 פעמים בשבוע, יועמדו לבחירתם של בני הנוער מבחר חוויות או הטבות ממגוון עולמות התוכן שלהם. בני הנוער יקבעו איזו חוויה הם מעדיפים – ויזכו בה. שיאו של האירוע: מופע ענק בליל האהבה, שתוכנו ייקבע ע"י בני הנוער.

קוקה-קולה ישראל תשיק בקיץ 2011 מהלך ייחודי וחדשני: COCA COLA SUMMER LOVE - שנועד לאפשר לבני הנוער לעצב לעצמם את הקיץ עם מבחר חוויות מעולמות התוכן האהובים עליהם וליצור קיץ גדוש באטרקציות וריגושים בדיוק כמו שהם אוהבים. במסגרת המהלך, הראשון מסוגו בישראל, ובהשקעה של כ-20 מיליון ש', תעמיד קוקה-קולה לבחירתם של בני הנוער, שלוש פעמים בשבוע, באתר אינטרנט ייעודי, אופציות לבילוי, אירוע או מוצר נחשק. בני הנוער יצביעו בכל פעם לאפשרות המועדפת עליהם – ויוכלו ליהנות מזו שתזכה במרב הקולות. בכך הופכת למעשה קוקה-קולה את בני הנוער לשותפים מעורבים ופעילים במהלך. בסך הכל ייהנו בני הנוער מעשרות אירועים וחוויות שונים ומגוונים וממבחר הפתעות ומתנות – על פי בחירתם, לאורך כל הקיץ. אחד משיאי המהלך יהיה פסטיבל ליל האהבה שתפיק קוקה-קולה בט"ו באב (14.08.11). במרכזו של הפסטיבל יעמוד מופע ענק בהשתתפות מיטב האומנים שיבחרו ע"י עשרות אלפי בני נוער. האירוע יחל אחה"צ ויסתיים למחרת בבוקר. כך זה יעבוד: דו-קרב של חוויות, 3 פעמים בשבוע שלוש פעמים מדי שבוע (בימים א', ג' ו-ה'), בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, יועמדו לבחירה באתר האינטרנט של המהלך www.coca-colasummerlove.co.il חוויות או הטבות, כולן מעולמות התוכן האהובים על בני הנוער. כל מי שיצביע ויבחר בהטבה שתזכה בסופו של דבר במרב הקולות - יוכל לזכות בה. בימי א' יועמדו לבחירתם של בני הנוער שתי הטבות מיוחדות במתנה במגוון בתי עסק. ההצבעה תתקיים כל יום א' ומימוש ההטבה יתבצע ביום א' בשבוע שלאחר מכן. בימי ג' יועמדו לבחירתם של בני הנוער אירועים ייחודיים ובלעדיים, ובימי ה' הם יתבקשו לבחור מבין שתי אופציות לפרסים חלומיים וייחודים בחו"ל. למשל: טיסה עם חברים להופעה באירופה. ההרשמה לפעילויות Coca-Cola Summer Love תתבצע החל מה-1 ביוני, באתר האינטרנט הייעודי, ובנוסף תתקיים פעילות נרחבת בעמוד הפייסבוק של קוקה-קולה. Coca-Cola Summer Love מיועד לבני נוער מסיימי כיתות ט' עד י"ב, גילאי 15-18 בלבד.

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל, מסעדות, קונדיטוריות, פאבים ועוד

שוק איכרים מקוון - הראשון והיחיד בישראל בישראל אלפי יצרני פודיס, ארטיזנים וכן חקלאים ומגדל
שוק איכרים מקוון - הראשון והיחיד בישראל בישראל אלפי יצרני פודיס, ארטיזנים וכן חקלאים ומגדל
מה הופך את אטליז יואב לאחד מבתי האטליז האיכותיים ב בתי אטליז הפכו בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל של
השכרת דוכני מזון לאירועים - מה נצטרך לשם כך? השכרת דוכני מזון לאירועים מצריכה מאיתנו לא כל כך ה
שוק איכרים - חנות קונספט וירטואלית חנות קונספט וירטואלית חדשה ויחידה בישראל שתציע קור
יין בניחוח היי-טק: יקבי רמת הגולן הטמיעה את SysAid יקבי רמת הגולן הטמיעה את מערכת ההלפדסק של SysAid
 איפה לאכול מרק בחורף?  ימי החורף הסוערים כבר כאן וזו בהחלט סיבה טובה לצאת
מתוק לו מתוק לו... הקינוחים החדשים בדרבי בר פורט מסעדת 'דרבי בר דגים פורט TLV', שהושקה לפני כחודש ב
בר מתוקים לאירועים - המפל של ענבל המפל של ענבל חברה כיפית ומתוקה המציעה פתרונות יציר
אירוע במתנה בגבעת האירוסים אירוע במתנה כולל אירוע לעד 300 איש, תקליטן, עיצוב
קפה יפו והקשר שלו לעיר יפו העיר יפו היא עיר יפהפייה ומיוחדת. אין ערים רבות אש
ארץעיר- פאב מקומי 2.0 בימים אלו נפתח 'ארץעיר'- פאב מקומי 2.0, ברמת החייל
מסעדה כשרה בתל-אביב - מסעדת הקומה ה-11 מסעדת הקומה ה-11 במלון קראון פלאזה במגדלי עזריאלי
בלה רוזה מחממת לכם את החורף בלה רוזה, האיטלקית החדשה הממוקמת בכרמליה, מציעה או
הישג עולמי לבירה ישראלית  מבשלת הבוטיק הישראלית "אלכסנדר" זכתה במדליית זהב ו
מיתוג מחדש לרשת המסעדות הגדולה בישראל Japanika רשת המסעדות ג'פניקה בצעה תהליך מיתוג מחדש הכולל הק
יחסי ציבור למסעדות פרסום הוא אחד המרכיבים הדומיננטיים והמשמעותיים בבס
חברת Weber ישראל מגישה: כנפי עוף חריפות מתוקות ודביקות! כנפי עוף דביקות על האש ברוטב חריף מתוק – ללקק את ה
חברת Weber מציעה קולקציה של מתקני גריל פחמים Weber, החברה הגדולה והמובילה בעולם לעיצוב וייצור מ
רשת פעמית סטור מציעה לכבוד השבועות מבצעים לבנים פעמית סטור מציעה לכבוד חג השבועות מבצעים עד 40% הנ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)