רשת האופנה YOOP מתרחבת ופותחת 10 סניפים

דרוג:

יוסי מלכה, מנכ"ל רשת YOOP: "הצלחנו למצוא נישה שיווקית ייחודית במסגרתה אנו פועלים ומצליחים לחדש ולהתחדש אל מול התחרות העזה המגיעה ממותגי חו"ל וממותגים ישראליים, וזאת בזכות העובדה כי החברה נשענת על מערך ייצור מקומי המעניק לחברה יכולת תגובה מהירה לכל טרנד אפנתי במחירים זולים ובאיכות טובה מאוד!" רשת האופנה "YOOP" מרחיבה את פעילותה באופן מרשים בהתייחס לתקופה הנוכחית בשוק ופותחת 10 סניפים חדשים לרשת בכל רחבי הארץ בהשקעה כוללת של 3,000,000 ₪! סניפים שהרשת כבר פתחה בתקופה האחרונה כוללים את קריית שמונה, קניון עזריאלי בעכו, קניון עזריאלי בקריית אתא, קריית מלאכי ושדרות. במקביל הרשת הגדילה ושדרגה את חנויות הרשת הפועלות בקניון הגדול בפתח תקווה ובקניון מלחה. סניפים העומדים להיפתח בימים אלו – במרכז העיר עפולה ובקניון אורות באור עקיבא. הסניפים החדשים מיישרים קו עם הקונספט העיצובי החדש של הרשת, המעצים את חווית הקניה ואת האפנתיות של המותג, כאשר על פי הנהלת הרשת, בעידן בו מבקרות הלקוחות בתדירות גבוהה בקניונים, הם מקפידים שמדי שבוע ייכנסו דגמים חדשים לחנויות ויחדשו את מראה החנות. להתחדשות חשיבות גדולה, ובזכות מערך הייצור היעיל של החברה, YOOP מצליחה לחדש כלהזמן ולתת ללקוחותיה סיבה להגדיל את מספר הביקורים בחנויות הרשת. יוסי מלכה, מנכ"ל רשת YOOP מוסר: "המותג YOOP משלים השנה 20 שנות פעילות ונשען כולו על ייצור מקומי, כאשר הצלחנו למצוא נישה שיווקית ייחודית במסגרתה אנו פועלים ומצליחים לחדש ולהתחדש אל מול התחרות העזה המגיעה ממותגי חו"ל וממותגים ישראליים, וזאת בזכות העובדה כי החברה נשענת על מערך ייצור מקומי המעניק לחברה יכולת תגובה מהיר לכל טרנד אפנתי במחירים זולים ובאיכות טובה מאוד. אני מרגיש ומאמין שתקופה זאת, שהיא ללא ספק מאתגרת ברמת שוק האופנה המקומי, נותנת מקום להתייעלות מצד השוק הבאה לטובת הצרכן, שבסופו של דבר תתרום להתפתחות עתידית של הענף כולו, ואני בהחלט חושב שיש מקום לרשתות הישראליות המבססות לעצמן מערך שיווקי חכם".
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)