סרט דוקומנטרי חדש מעלה את המודעות למשבר המים העולמי כשל-844 מיליון איש עדיין אין גישה למי שתייה נקיים

דרוג:

סינסינטי, 19 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE) :

תוכנית ללא כוונת רווח "מי שתייה בטוחים לילדים" (CSDW) של פרוקטר & גמבל ונשיונל ג'יאוגרפיק מעלות את המודעות למשבר המים העולמי באמצעות הפצה של סרט דוקומנטרי חדש וסקר כלל ארצי יחד עם יום המים העולמי. הסרט, ששמו "כוחם של מים נקיים", עוקב אחרי חייהן של שלוש נשים והמשפחות שלהן, ומעניק נקודת מבט מכלי ראשון על הקשיים היומיומיים בגישה למי שתייה נקיים. עם התקדמות הסרט, הצופים רואים איך החבילות של מטהרי המים של P&G, שמופצות על ידי השותפים ChildFund באינדונזיה, CARE International בקניה ו-World Vision במכסיקו, עזרו לחולל שינוי במדינות האלה.

המודעות העולמית למשבר המים גוברת, אבל בארה"ב רבים עדיין לא מודעים למספר האנשים שנאבקים במציאות היומיומית של חוסר גישה למים נקיים, דבר שאותו P&G ביקשה לחקור על ידי הזמנת סקר חדש שיפורסם יחד עם הסרט. ממצאי הסקר מראים שהבטיחות של מי השתייה שלהם מעניינת את רוב הצרכנים, אבל הם לא יודעים שלאדם אחד מעשרה בערך ברחבי העולם אין גישה למי שתייה נקיים. בנוסף, אחד מארבעה מעריך בחסר את מספר האנשים שמתים כל שנה בגלל מחלות שמועברים אמצעות מים.

ממצאי הסקר גם מדגישים שהאמריקנים ברובם לא מודעים להתקדמות שנעשתה עד היום בטיפול במשבר המים העולמי. קרוב ל-70 אחוז מהמשיבים מאמינים שהמשבר נשאר אותו הדבר או החמיר, ואחד מארבעה כמעט אמר שהבעיה נעשתה הרבה יותר חמורה. במציאות, המאמץ הגלובלי לפתור את המשבר מצליח. 2.6 מיליארד איש קיבלו גישה למים נקיים ב-25 השנים האחרונות אבל צריכים עדיין להגיע ל-844 מיליון איש.

מנהל המותגים הראשי של P&G, מרק פריצ'רד, שיתף את ממצאי הסקר היום לקראת ההקרנה הראשונה של "כוחם של מים נקיים" ב-21 במרץ. "בחלקים מסוימים של העולם, הזמינות של מים נקיים מובנת לנו מאליה. אנשים במדינות כמו אינדונזיה, קניה ומכסיקו מתקשים למצוא מים נקיים לשתות. ובלי מי שתייה נקיים, הרבה יתר קשה לשמור על בריאות הילדים שלהם, לדאוג שיקבלו השכלה ולהעניק חיים טובים יותר למשפחה", אמר פריצ'רד. "המטרה שלנו, בשותפות עם נשיונל ג'יאוגרפיק, היא לשתף את הסיפורים האלה על כוחם של מים נקיים ולתת השראה לאחרים לחולל שינוי ולהפוך לחלק מהפתרון".

"בנשיונל ג'יאוגרפיק אנחנו מאמינים שלספר סיפורים טובים יכול לעורר סקרנות, לעזור לפתור בעיות גדולות ולדחוף את הגבולות של מה שאנחנו כבר יודעים", אמרה ג'יל קרס, מנהל השיווק הראשית של National Geographic Partners. "הסרט הדוקומנטרי הזה משקף את הסיפורים המאוד מציאותיים וחזקים של אנשים שחייהם הושפעו על ידי תוכניות שמספקות גישה למי שתייה נקיים, ואנחנו גאים להצטרף ל-P&G כדי להמשיך להגביר את המודעות לבעיה הדחופה הזאת ולהגיע לאחרים שנזקקים".

תוכנית CSDW של P&G, שהתחילה ב-2004, עובדת עם יותר מ-150 שותפים וארגונים כדי לספק טכנולוגיה לטיהור מים לקהילות שאין להן מי שתייה נקיים. עד היום תוכנית CSDW סיפקה יותר מ-13 מיליארד ליטרים של מים נקיים לאנשים שהכי זקוקים להם. למידע נוסף על תוכנית CSDW של P&G, בקרו באתר www.csdw.org. כדי לצפות בקטעי וידיאו מהסרט, בקרו ברשימת הצפייה הזאת. הסרט הדוקומנטרי המלא יהיה זמין באתר הזה ב-22 במרץ.

הסקר המוזכר בהודעה לעיתונות הזאת נערך באינטרנט על ידי Research & Data Insights (RDI) עם 1,000 צרכנים אמריקנים מעל גיל 18 בין ה-1 וה-3 בפברואר 2018.

*******

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אודות National Geographic Partners

National Geographic Partners LLC (NGP), מיזם משותף של נשיונל ג'יאוגרפיק ופוקס המאה ה-21, מחויבת להביא לעולם תוכן פרימיום של מדע, הרפתקאות וחקר העולם באמצעות תיק ללא מתחרים של נכסי מדיה. NGP משלבת את ערוצי הטלוויזיה הגלובליים של נשיונל ג'יאוגרפיק (ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) עם נכסי המדיה והנכסים מוכווני הצרכנים של נשיונל ג'יאוגרפיק, כולל כתבי העת של נשיונל ג'יאוגרפיק, אולפני נשיונל ג'יאוגרפיק, פלטפורמות דיגיטליות ומדיה חברתית קשורות, ספרים, מפות, מדיה לילדים ופעילויות מסייעות שכוללות נסיעות, חוויות ואירועים גלובליים, מכירות של חומר ארכיוני, מתן רישיונות ועסקי מסחר אלקטרוני. הרחבת הידע וההבנה על העולם שלנו היא מטרת הליבה של נשיונל ג'יאוגרפיק כבר 130 שנה, ועכשיו אנחנו מחויבים ללכת עמוק יותר, לדחוף גבולות, ללכת רחוק יותר עבור הצרכנים שלנו... ולהגיע למיליוני אנשים ברחבי העולם ב-172 מדינות ו-43 שפות בכל חודש בעשותנו זאת. NGP מחזירה 27 מההכנסות שלנו אל הארגון ללא כוונות רווח נשיונל ג'יאוגרפיק סוסייטי כדי לממן פעילות בתחומי המדע, חקר העולם, שימור והשכלה. למידע נוסף, בקרו באתרים natgeotv.com או nationalgeographic.com, או תמצאו אותנו בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין ופינטרסט.

אנשי קשר

אשת קשר למדיה של P&G:
Julie deSylva, 513-780-0006
desylva.j@pg.com
או
National Geographic Partners LLC
Courtney Rowe, 202-919-2810

Courtney.rowe@natgeo.com

מקור: Procter & Gamble

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

מה גרם לליאור דיין לנפץ מחשב במשרדי פרסום בתל אביב העיתונאי ואיש התקשורת, ליאור דיין, הגיע למשרדי אימ
מרי קיי וקרן מרי קיי אש מחזקות את מחויבותן למניעת ולמיגור אלימות מבוססת-מגדר ברחבי העולם כהכרה ביום מיגור האלימות נגד נשים הקרב ובא, אשר יפ
מה חשוב לדעת לפני בחירת עורך דין צבאי חיילים שמסתבכים בצה"ל, מומלץ שיקבלו ייעוץ בנוגע לז
הפרשן הבטחוני של מבצע "שומר חומות" בספר חדש הפרשן הבטחוני של מבצע "שומר חומות" בספר חדש לקראת
אולפני G& P ו"קשה יותר מכפי שאתה חושב" מטפחים שינוי הגדרות משחק באמצעות סדרת הסכתים בנושא : "שווים גם כן: השגת שוויון לבעלי מוגבלויות" אולפני G&P וצוות "Harder Than You Think" משיקים הי
התכנית להאצת יזמות נשים הצטרפה לפורום השוויון הבין-דורי לטובת הפאנל למען רגישות מגדרית ומתחייבת לקואליציות פעולה התוכנית להאצת יזמות נשים (WEA), כוח מניע בולט להגב
Mary Kay Inc מצטרפת ל- CEO Water Mandate Mary Kay Inc, המפיקה בפועל של "שומרי המפרץ" עטור ה
איך לבחור תקליטן לחתונה מתחתנים? כאב ראש אדיר להתנהל מול כל הספקים. ניסינו
"ארגון יתומי צהל - החיים כדרך" יוצא לדרך ערב יום הזכרון תשפ"א משיקים יתומי ויתומות צה"ל את
מחסור במעונות יום לילדים עם צרכים מיוחדים בישראל יש כמעט 60 מעונות יום לילדים בעלי צרכים מיו
הצהרה לציון יום האישה הבינ"ל 2021 מאת ג'וליה סיימון להלן הצהרה מיוחדת של ג'וליה סיימון, היועצת המשפטית
המדריך לגיטריסט המתחיל – כיצד ללמוד גיטרה? מעוניינים להתחיל ללמוד גיטרה? הגיע הזמן! אבל רגע,
פיתוח עסקי בחברה - כך תעשו זאת נכון כל חברה מוקמת כדי ליצור הכנסות נכבדות עם התנהלות נ
השירות הצבאי שאי אפשר לשכוח... לקראת יום ההולדת העגול של סבא, הילדים והנכדים מחפש
היתרונות שבחגיגת אירועים בפאב מחפשים לערוך אירוע עסקי באולם? חדל חיפושים. את האי
איך ליצור תקשורת וחיבור עם אנשים ללא מאמץ? יש אנשים שמתחברים אל אנשים בקלות ויש כאלה שלא - הע
איך לבחור צעצוע לילד? קונים צעצוע לילד? הכנו עבורכם מספר טיפים שיש לקחת
פרופ' מריאן פרקש וסיגל וקס בכנס מקוון של מרכז יה"ל פרופ' מריאן פרקש מאוניברסיטת בוסטון, וסיגל וקס, מח
Humanity 2.0 משיקה פלטפורמת שלומות גלובלית ליישום חידושים מדעיים במגזר האמונה הפלטפורמה תרתום את המומנטום של אחד מהענפים שצומחים
חברת CTV יצאה בשיתוף פעולה עם עמותת ל.א. לאלימות לקראת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים,
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)