סרט דוקומנטרי חדש מעלה את המודעות למשבר המים העולמי כשל-844 מיליון איש עדיין אין גישה למי שתייה נקיים

דרוג:

סינסינטי, 19 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE) :

תוכנית ללא כוונת רווח "מי שתייה בטוחים לילדים" (CSDW) של פרוקטר & גמבל ונשיונל ג'יאוגרפיק מעלות את המודעות למשבר המים העולמי באמצעות הפצה של סרט דוקומנטרי חדש וסקר כלל ארצי יחד עם יום המים העולמי. הסרט, ששמו "כוחם של מים נקיים", עוקב אחרי חייהן של שלוש נשים והמשפחות שלהן, ומעניק נקודת מבט מכלי ראשון על הקשיים היומיומיים בגישה למי שתייה נקיים. עם התקדמות הסרט, הצופים רואים איך החבילות של מטהרי המים של P&G, שמופצות על ידי השותפים ChildFund באינדונזיה, CARE International בקניה ו-World Vision במכסיקו, עזרו לחולל שינוי במדינות האלה.

המודעות העולמית למשבר המים גוברת, אבל בארה"ב רבים עדיין לא מודעים למספר האנשים שנאבקים במציאות היומיומית של חוסר גישה למים נקיים, דבר שאותו P&G ביקשה לחקור על ידי הזמנת סקר חדש שיפורסם יחד עם הסרט. ממצאי הסקר מראים שהבטיחות של מי השתייה שלהם מעניינת את רוב הצרכנים, אבל הם לא יודעים שלאדם אחד מעשרה בערך ברחבי העולם אין גישה למי שתייה נקיים. בנוסף, אחד מארבעה מעריך בחסר את מספר האנשים שמתים כל שנה בגלל מחלות שמועברים אמצעות מים.

ממצאי הסקר גם מדגישים שהאמריקנים ברובם לא מודעים להתקדמות שנעשתה עד היום בטיפול במשבר המים העולמי. קרוב ל-70 אחוז מהמשיבים מאמינים שהמשבר נשאר אותו הדבר או החמיר, ואחד מארבעה כמעט אמר שהבעיה נעשתה הרבה יותר חמורה. במציאות, המאמץ הגלובלי לפתור את המשבר מצליח. 2.6 מיליארד איש קיבלו גישה למים נקיים ב-25 השנים האחרונות אבל צריכים עדיין להגיע ל-844 מיליון איש.

מנהל המותגים הראשי של P&G, מרק פריצ'רד, שיתף את ממצאי הסקר היום לקראת ההקרנה הראשונה של "כוחם של מים נקיים" ב-21 במרץ. "בחלקים מסוימים של העולם, הזמינות של מים נקיים מובנת לנו מאליה. אנשים במדינות כמו אינדונזיה, קניה ומכסיקו מתקשים למצוא מים נקיים לשתות. ובלי מי שתייה נקיים, הרבה יתר קשה לשמור על בריאות הילדים שלהם, לדאוג שיקבלו השכלה ולהעניק חיים טובים יותר למשפחה", אמר פריצ'רד. "המטרה שלנו, בשותפות עם נשיונל ג'יאוגרפיק, היא לשתף את הסיפורים האלה על כוחם של מים נקיים ולתת השראה לאחרים לחולל שינוי ולהפוך לחלק מהפתרון".

"בנשיונל ג'יאוגרפיק אנחנו מאמינים שלספר סיפורים טובים יכול לעורר סקרנות, לעזור לפתור בעיות גדולות ולדחוף את הגבולות של מה שאנחנו כבר יודעים", אמרה ג'יל קרס, מנהל השיווק הראשית של National Geographic Partners. "הסרט הדוקומנטרי הזה משקף את הסיפורים המאוד מציאותיים וחזקים של אנשים שחייהם הושפעו על ידי תוכניות שמספקות גישה למי שתייה נקיים, ואנחנו גאים להצטרף ל-P&G כדי להמשיך להגביר את המודעות לבעיה הדחופה הזאת ולהגיע לאחרים שנזקקים".

תוכנית CSDW של P&G, שהתחילה ב-2004, עובדת עם יותר מ-150 שותפים וארגונים כדי לספק טכנולוגיה לטיהור מים לקהילות שאין להן מי שתייה נקיים. עד היום תוכנית CSDW סיפקה יותר מ-13 מיליארד ליטרים של מים נקיים לאנשים שהכי זקוקים להם. למידע נוסף על תוכנית CSDW של P&G, בקרו באתר www.csdw.org. כדי לצפות בקטעי וידיאו מהסרט, בקרו ברשימת הצפייה הזאת. הסרט הדוקומנטרי המלא יהיה זמין באתר הזה ב-22 במרץ.

הסקר המוזכר בהודעה לעיתונות הזאת נערך באינטרנט על ידי Research & Data Insights (RDI) עם 1,000 צרכנים אמריקנים מעל גיל 18 בין ה-1 וה-3 בפברואר 2018.

*******

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אודות National Geographic Partners

National Geographic Partners LLC (NGP), מיזם משותף של נשיונל ג'יאוגרפיק ופוקס המאה ה-21, מחויבת להביא לעולם תוכן פרימיום של מדע, הרפתקאות וחקר העולם באמצעות תיק ללא מתחרים של נכסי מדיה. NGP משלבת את ערוצי הטלוויזיה הגלובליים של נשיונל ג'יאוגרפיק (ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) עם נכסי המדיה והנכסים מוכווני הצרכנים של נשיונל ג'יאוגרפיק, כולל כתבי העת של נשיונל ג'יאוגרפיק, אולפני נשיונל ג'יאוגרפיק, פלטפורמות דיגיטליות ומדיה חברתית קשורות, ספרים, מפות, מדיה לילדים ופעילויות מסייעות שכוללות נסיעות, חוויות ואירועים גלובליים, מכירות של חומר ארכיוני, מתן רישיונות ועסקי מסחר אלקטרוני. הרחבת הידע וההבנה על העולם שלנו היא מטרת הליבה של נשיונל ג'יאוגרפיק כבר 130 שנה, ועכשיו אנחנו מחויבים ללכת עמוק יותר, לדחוף גבולות, ללכת רחוק יותר עבור הצרכנים שלנו... ולהגיע למיליוני אנשים ברחבי העולם ב-172 מדינות ו-43 שפות בכל חודש בעשותנו זאת. NGP מחזירה 27 מההכנסות שלנו אל הארגון ללא כוונות רווח נשיונל ג'יאוגרפיק סוסייטי כדי לממן פעילות בתחומי המדע, חקר העולם, שימור והשכלה. למידע נוסף, בקרו באתרים natgeotv.com או nationalgeographic.com, או תמצאו אותנו בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין ופינטרסט.

אנשי קשר

אשת קשר למדיה של P&G:
Julie deSylva, 513-780-0006
[email protected]
או
National Geographic Partners LLC
Courtney Rowe, 202-919-2810

[email protected]

מקור: Procter & Gamble

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

  4oceanו- U.S. Polo Assn. מגדירות ציון דרך חדש לניקוי 350,000 פאונד של אשפה מהאוקיינוסים של העולם U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
סניף הנשים האמירתיות מצטרף למחזור השני עם 62 משתתפות תחת חסותה של שייח'ה פאטמה בינת מובארק, יו"ר איגוד
Bitget אירחה לראשונה אי פעם ארוחת איפטאר רמדאן בדובאי עבור קהילת MENA, וגייסה כספים עבור 100,000 ארוחות Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
NFTE העולמית ללא מטרות רווח מכריזה על הזוכים ב"ליגת הדמיון" הראשונה אי פעם בסדרת החדשנות העולמית הרשת להוראת יזמות (NFTE) - בשיתוף עם ארמקו, קרן סי
מרי קיי מעניקה השראה לממציאות העתיד: נשים צעירות ב-STEM 'ממזגות' יופי עם מדע Mary Kay Inc., חברה מובילה במדע, בחדשנות ובשיפור ר
EBC Financial Group משתפת פעולה עם Shakti Regeneration Institute כדי להעצים קהילות מודרות ולקדם מאמצי שימור לילידי המקום Financial Group (EBC), חברת ברוקראז' גלובלית מובי
דו"ח חדש חושף צניחה מדאיגה בעולם בבדיקות סרטן אצל נשים היקף בדיקות הסרטן בקרב נשים צנח ברחבי העולם, זאת ע
הפילנתרופ אנוש אחמד מדובאי מספק סיוע תזונתי חיוני בסך 10 מיליון ליש"ט לתמיכה בקהילות החלשות והפגיעות בלבנון המיליארדר מדובאי ומייסד PFOAA אנוש אחמד (Anosh Ahm
בכל שנייה בשנה האחרונה 3 בנות ו-2 בנים חוו אלימות מינית בילדים Together for Girls, שותפות גלובלית הפועלת למיגור א
KnowBe4 שופכת אור על המגמות המדאיגות של סחר בבני אדם באמצעות הנדסה חברתית באיחוד האמירויות הערביות סחר בבני אדם ממשיך להיות בעיה באיחוד האמירויות, ומ
מכתב פתוח בתמיכת האו"ם - כולל את חתימותיהם של ג'יליאן אנדרסון ופורסט ויטאקר - קורא לממשלות להתמודד עם משבר האלימות המדאיג המשפיע על 1 מכל 2 ילדים ברחבי העולם ניצולים, מומחים ופעילים מרחבי העולם משיקים מאמץ עו
ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024 A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר
על החברה / אודות עמישי בשנת 1935 נוסדה עמישי חברה לשיווק, או בשמה ההיסטור
VITAL VOICES חולקת כבוד לנשים המובילות את הצמיחה בפסטיבל השנתי השלישי ובטקס פרסי המנהיגות הגלובלי השנתי ה-23 בוושינגטון הבירה בין התאריכים 29-30 במאי Vital Voices Global Partnership (Vital Voices) משל
ממחויבות לפעולה: מרי קיי מפרסמת סקירה כללית של שותפות טרנספורמטיבית לקידום היזמות הנשית ברחבי העולם Mary Kay Inc., מובילה עולמית בהעצמת נשים, הודיעה ה
Vital Voices פותח את חודש ההיסטוריה של הנשים עם תערוכה אמנותית אינטראקטיבית באו"ם ועם המפגש ה-17 של Global Mentoring Walks לרגל חגיגות חודש ההיסטוריה של הנשים, Vital Voices
מחקר עולמי חדש מגלה שאנשים הסובלים מכאב מרגישים דחויים חברתית יותר מאי פעם מחקר חדש שנערך בקרב 18,097 אנשים ב-18 מדינות גילה
ארגוני זכויות נשים מתאחדים כדי להשיק את קואליציית חורה, וסוללים את הדרך לרפורמה בדיני המשפחה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה אי השוויון במזרח התיכון ובצפון אפריקה מונצח על ידי
מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID מנחה מפגשי דיאלוג ביום הנוער הבינלאומי ליסבון 2023 מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID שמח להודיע על השת
Bridge International Academies מדגישים את החשיבות של חינוך בנות ביום האוכלוסייה העולמי הזה Bridge International Academies - ברידג' אקדמיות בי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)