סרט דוקומנטרי חדש מעלה את המודעות למשבר המים העולמי כשל-844 מיליון איש עדיין אין גישה למי שתייה נקיים

דרוג:

סינסינטי, 19 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE) :

תוכנית ללא כוונת רווח "מי שתייה בטוחים לילדים" (CSDW) של פרוקטר & גמבל ונשיונל ג'יאוגרפיק מעלות את המודעות למשבר המים העולמי באמצעות הפצה של סרט דוקומנטרי חדש וסקר כלל ארצי יחד עם יום המים העולמי. הסרט, ששמו "כוחם של מים נקיים", עוקב אחרי חייהן של שלוש נשים והמשפחות שלהן, ומעניק נקודת מבט מכלי ראשון על הקשיים היומיומיים בגישה למי שתייה נקיים. עם התקדמות הסרט, הצופים רואים איך החבילות של מטהרי המים של P&G, שמופצות על ידי השותפים ChildFund באינדונזיה, CARE International בקניה ו-World Vision במכסיקו, עזרו לחולל שינוי במדינות האלה.

המודעות העולמית למשבר המים גוברת, אבל בארה"ב רבים עדיין לא מודעים למספר האנשים שנאבקים במציאות היומיומית של חוסר גישה למים נקיים, דבר שאותו P&G ביקשה לחקור על ידי הזמנת סקר חדש שיפורסם יחד עם הסרט. ממצאי הסקר מראים שהבטיחות של מי השתייה שלהם מעניינת את רוב הצרכנים, אבל הם לא יודעים שלאדם אחד מעשרה בערך ברחבי העולם אין גישה למי שתייה נקיים. בנוסף, אחד מארבעה מעריך בחסר את מספר האנשים שמתים כל שנה בגלל מחלות שמועברים אמצעות מים.

ממצאי הסקר גם מדגישים שהאמריקנים ברובם לא מודעים להתקדמות שנעשתה עד היום בטיפול במשבר המים העולמי. קרוב ל-70 אחוז מהמשיבים מאמינים שהמשבר נשאר אותו הדבר או החמיר, ואחד מארבעה כמעט אמר שהבעיה נעשתה הרבה יותר חמורה. במציאות, המאמץ הגלובלי לפתור את המשבר מצליח. 2.6 מיליארד איש קיבלו גישה למים נקיים ב-25 השנים האחרונות אבל צריכים עדיין להגיע ל-844 מיליון איש.

מנהל המותגים הראשי של P&G, מרק פריצ'רד, שיתף את ממצאי הסקר היום לקראת ההקרנה הראשונה של "כוחם של מים נקיים" ב-21 במרץ. "בחלקים מסוימים של העולם, הזמינות של מים נקיים מובנת לנו מאליה. אנשים במדינות כמו אינדונזיה, קניה ומכסיקו מתקשים למצוא מים נקיים לשתות. ובלי מי שתייה נקיים, הרבה יתר קשה לשמור על בריאות הילדים שלהם, לדאוג שיקבלו השכלה ולהעניק חיים טובים יותר למשפחה", אמר פריצ'רד. "המטרה שלנו, בשותפות עם נשיונל ג'יאוגרפיק, היא לשתף את הסיפורים האלה על כוחם של מים נקיים ולתת השראה לאחרים לחולל שינוי ולהפוך לחלק מהפתרון".

"בנשיונל ג'יאוגרפיק אנחנו מאמינים שלספר סיפורים טובים יכול לעורר סקרנות, לעזור לפתור בעיות גדולות ולדחוף את הגבולות של מה שאנחנו כבר יודעים", אמרה ג'יל קרס, מנהל השיווק הראשית של National Geographic Partners. "הסרט הדוקומנטרי הזה משקף את הסיפורים המאוד מציאותיים וחזקים של אנשים שחייהם הושפעו על ידי תוכניות שמספקות גישה למי שתייה נקיים, ואנחנו גאים להצטרף ל-P&G כדי להמשיך להגביר את המודעות לבעיה הדחופה הזאת ולהגיע לאחרים שנזקקים".

תוכנית CSDW של P&G, שהתחילה ב-2004, עובדת עם יותר מ-150 שותפים וארגונים כדי לספק טכנולוגיה לטיהור מים לקהילות שאין להן מי שתייה נקיים. עד היום תוכנית CSDW סיפקה יותר מ-13 מיליארד ליטרים של מים נקיים לאנשים שהכי זקוקים להם. למידע נוסף על תוכנית CSDW של P&G, בקרו באתר www.csdw.org. כדי לצפות בקטעי וידיאו מהסרט, בקרו ברשימת הצפייה הזאת. הסרט הדוקומנטרי המלא יהיה זמין באתר הזה ב-22 במרץ.

הסקר המוזכר בהודעה לעיתונות הזאת נערך באינטרנט על ידי Research & Data Insights (RDI) עם 1,000 צרכנים אמריקנים מעל גיל 18 בין ה-1 וה-3 בפברואר 2018.

*******

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אודות National Geographic Partners

National Geographic Partners LLC (NGP), מיזם משותף של נשיונל ג'יאוגרפיק ופוקס המאה ה-21, מחויבת להביא לעולם תוכן פרימיום של מדע, הרפתקאות וחקר העולם באמצעות תיק ללא מתחרים של נכסי מדיה. NGP משלבת את ערוצי הטלוויזיה הגלובליים של נשיונל ג'יאוגרפיק (ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) עם נכסי המדיה והנכסים מוכווני הצרכנים של נשיונל ג'יאוגרפיק, כולל כתבי העת של נשיונל ג'יאוגרפיק, אולפני נשיונל ג'יאוגרפיק, פלטפורמות דיגיטליות ומדיה חברתית קשורות, ספרים, מפות, מדיה לילדים ופעילויות מסייעות שכוללות נסיעות, חוויות ואירועים גלובליים, מכירות של חומר ארכיוני, מתן רישיונות ועסקי מסחר אלקטרוני. הרחבת הידע וההבנה על העולם שלנו היא מטרת הליבה של נשיונל ג'יאוגרפיק כבר 130 שנה, ועכשיו אנחנו מחויבים ללכת עמוק יותר, לדחוף גבולות, ללכת רחוק יותר עבור הצרכנים שלנו... ולהגיע למיליוני אנשים ברחבי העולם ב-172 מדינות ו-43 שפות בכל חודש בעשותנו זאת. NGP מחזירה 27 מההכנסות שלנו אל הארגון ללא כוונות רווח נשיונל ג'יאוגרפיק סוסייטי כדי לממן פעילות בתחומי המדע, חקר העולם, שימור והשכלה. למידע נוסף, בקרו באתרים natgeotv.com או nationalgeographic.com, או תמצאו אותנו בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין ופינטרסט.

אנשי קשר

אשת קשר למדיה של P&G:
Julie deSylva, 513-780-0006
desylva.j@pg.com
או
National Geographic Partners LLC
Courtney Rowe, 202-919-2810

Courtney.rowe@natgeo.com

מקור: Procter & Gamble

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

בדצמבר הקרוב תתקיים בירושלים ועידת ישראל לחקלאות הוועידה מפגישה בין מקבלי ההחלטות ומובילי דעה בחברה
גיוס משקיעים באמצעות אירוע ייעודי ואפקטיבי איך יוצרים אירוע ייחודי לגיוס כספים? איך מפיקים אי
הגירת ישראלים לארה"ב סיקור מיוחד בנושא הגירה לארה"ב - הוצאת ויזה, הגרלת
גריינדר ו-MOSAIC מפרסמות דוח סקר חדש שלוכד את ההתנסויות של קהילת הלהטב"ק Grindr בשותפות עם MOSAIC פרסמו דוח סקר חדש "הפרנס
אקדמיה מתוקשבת גלובלית בחינם הושקה כדי לתמוך בקידום נשים האקדמיה המתוקשבת בדירי, אקדמיה מקוונת רב לשונית גל
DigitalTown, Inc משיקה את תוכנית השגרירים הצעירים הגלובלית החברה הודיעה על השקת תוכנית השגרירים הצעירים הגלוב
מעצבים אלבום? טרנדים בעיצוב אלבום דיגיטלי המערכות ליצירת אלבומים דיגיטליים לא מפסיקות להתחדש
רשת מילב בקמפיין חדש I Love MILAV עמותת מילב, המפעילה 17 מועדוני חברה, תרבות ופנאי ל
כשוועד הבית מתפטר, חברת האחזקה נכנסת לעניינים בכל בניין מגורים פועל ועד בית שתפקידו לעלות רעיונו
P&G מכריזה על יעדי קיימות סביבתית חדשים שמתמקדים באפשור ועידוד השפעה חיובית בעולם חברת פרוקטר & גמבל הודיעה שהשיגה רבים מיעדי הקיימו
פרויקט המלגות ע"ש אילן רמון מודיע על השקת הסרט על שמעון פרס "משורר של הכוכבים" פרויקט המלגות על שם אילן רמון גאה להציג את הסרט הק
האייר מברכת בברכת חג האביב את הלקוחות הגלובליים, ומעודדת אנשים מרקע תרבותי שונה לחגוג מפגשים משפחתיים כשחג האביב, המוכר גם כראש השנה הסיני, מעבר לפינה,
גישור גירושין – מהיום חובה החל מקיץ 2016, מחויבים זוגות אשר החליטו להתגרש לעב
הפקת ערבי חברה וגיבוש על מנת להחזיק בית עסק, חברה או קבוצת עבודה, חשוב ל
מאמא ועד אבא – אלו האנשים יבחרו איתך טבעת האירוסין ידוע לך כבר עכשיו כי לאורך הפקת החתונה, ילוו אותך
החתונות האורבניות, נעים להכיר אז על חתונה הפוכה, חתונה כפולה, חתונת בוטיק וחתונת
שיעורי בית לפני רכישת טבעת האירוסין – חובה! רגע לפני שתגיעו אל חנות התכשיטים בכדי להתרשם מדגמי
מנקיינד מגיבה להוריקן הארווי באמצעות תרומה של Afrezza® חברת מנקיינד הודיעה על התמיכה של החברה בקורבנות של
 אירוע  שולחנות עגולים - תפקיד מרכז הירידים ב-2025 רון חולדאי, אסף זמיר, חוה בר שי גלס, ירון קליין, א
עשרה טיפים לאירוע בר/בת מצווה מצווה באזור השרון איך בוחרים אולם? איך בוחרים אנשי מקצוע? מה עוד כדא
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)