Booking.com מזמינה מטיילים למסע אופנתי

דרוג:

בתחילת ספטמבר תשחרר Booking.Com שלושה לילות חד פעמיים על יאכטת האופנה של אליס ואוליביה במחיר של 59 דולר, הזמינה באופן בלעדי ב-Booking.com. החוויה והלינה בהשראת Passport to Wonderland, קולקציית האביב 2019 של מותג האופנה האמריקאי

בשבוע האופנה 2018 בניו יורק, בפעם הראשונה אי פעם, Booking.com משתפת פעולה עם מותג האופנה המשגשג אליס ואוליביה כדי לתת למטיילים את ההזדמנות המדהימה ולהתארח וללון על יאכטת אופנה ייחודית ב-Chelsea Piers בניו יורק, בצמוד לשבוע האופנה. ב-11 בספטמבר אליס ואוליביה יציגו לראווה את קולקציית האביב/קיץ של 2019, “Passport to Wonderland”, ב-Pier59 Studios, ציון דרך עבור מעצבים בעלי מוניטין בינלאומי ועבור תעשיית האופנה. התצוגה, שמופעלת על ידי Booking.com, תתקיים בסטייג' בי ( Stage B). החלל במקום ייבנה מסטים מורכבים שנועדו להעביר אורחים למקומות קסומים, לרבות פוזיטנ,; פריז; מרוקו והאזור הכפרי של בריטניה, הכל בהשראת מקומות אירוח אמיתיים הזמינים ב-Booking.com.

אורחי שבוע האופנה של אליס ואוליביה ו-Booking.com  יגיעו לכניסה הדרומית של Chelsea Piers, שם הם יצאו למסע האינטראקטיבי ל"ארץ הפלאות". את פני האורחים תקבל יאכטה אופנתית בגודל של כ-21 מטרים, מקום אירוח ייחודי הזמין באופן בלעדי ב-Booking.com. היאכטה תעוצב לפי מותגי הדגל של אליס ואוליביה. בזמן שהאורחים עולים למעלה לעבר Pier59 Studios, הם יעברו דרך איורים המייצגים יעדים שונים בדומה למקומות אירוח הזמינים ב-Booking.com, ודוגמניות לבושות בעיצובים האחרונים של קולקציית האביב/קיץ 2019 של אליס ואוליביה. בזכות שיתוף הפעולה בין Booking.Com ואליס ואוליביה היא לשלושה לקוחות תהיה ההזדמנות להזמין אירוח בלתי נשכח דרך Booking.com, על יאכטה המשמשת את תצוגת האופנה של אליס ואוליביה הכוללת שני חדרי שינה ושני חדרי רחצה ונמצאת מרחק של צעדים ספורים משבוע האופנה.

לקוחות המעוניינים לצאת למסע האופנתי הזה חייבים להיות מהירים מכיוון שניתן יהיה להזמין רק כמה לילות בודדים. בשעה 00:00 בלילה שבין ה-5 ל-6, בלילה שבין ה-6 ל-7 ובלילה שבין ה-7 ל-8 בספטמבר, Booking.com תשחרר שהייה של לילה אחד על סיפון יאכטת האופנה עבור התאריכים 11, 12 ו-13 בספטמבר בהתאמה. למספר ברי המזל שיצליחו להזמין את השהייה ביאכטה תהייה חוויה בלתי רגילה בשבוע האופנה, שכן הם יוכלו לבלות את הלילה במקום המפלט של המיוחד של אליס ואוליביה. ב-11 בספטמבר, השהייה תכלול שני כרטיסים לתצוגה של אליס ואוליביה, וב-12 ו-13 בספטמבר, אורחים המזמינים את האירוח יחוו מסע קניות בבוטיק המותג. ניתן להזמין את החוויה הייחודית הזו עבור 59 $  על ידי ביקור בעמוד ייחודי ב-Booking.com

“טיולים תמיד העניקו לי השראה גדולה; זה חלק מרכזי בתהליך היצירה שלי. העונה, המוטיב של התצוגה הוא “Passport to Wonderland.” אני רוצה שהקולקציה והחוויה תשקף את הנשים בעולם ואת המדינות והתרבויות התוססות שהן מייצגות; הדפוסים, התבניות והצבעים מכל יעד ממשיכים לעניק לי השראה", אמרה סטייסי בנדט, מנכ"לית ומנהלת הקריאייטיב של אליס ואוליביה. "באמצעות השותפות עם Booking.com, אני יכולה למזג את עולם הנסיעות עם עולם האופנה, כדי להדגיש את השפעת האופנה על הנסיעות ולהיפך."

“אופנה משחקת תפקיד מרכזי בתכנון ובהכנות לחופשה של הלקוחות שלנו בכל רחבי העולם. אנחנו שמחים לאמץ לחיקנו את הביטחון והשמחה שהאופנה מביאה להם באמצעות השותפות שלנו עם אליס ואוליביה”. אמרה גיליאן טאנס, מנכ"לית Booking.com. "שבוע האופנה בניו יורק מדגיש את הדרך הטובה ביותר לחוות אופנה ונסיעות עם החוויה האולטימטיבית בניו יורק, במקום לינה מגניב וייחודי."

שיתוף הפעולה של אליס ואוליביה ו-Booking.Com חוגגת את המגוון המדהים שיש ל-Booking.com להציע, ומהווה דוגמה מופתית לחוויית נסיעות בלתי נשכחת, אחת מיני רבות שלקוחות יכולים ליהנות מהן באחד ממעל 5.5 מיליון יחידות אירוח הרשומות כבתי נופש, דירות ומקומות לינה ייחודיים אחרים — המספקים את מבחר מקומות האירוח המשולבים בקולקציית האופנה של אליס ואוליביה.

אודות alice + olivia מבית סטייסי בנדט:

המותג alice + olivia הושק בשנת 2002 על ידי סטייסי בנדט והוא מאפשר ללקוחות להביע את הסגנון האישי שלהם. עם בגדים המשלבים זה לצד זה סגנון שובב ופלרטטני אך גם סקסי ומתוחכם alice + olivia מייצגת את האישיות ונקודת המבט של המייסדת, סטייסי בנדט. המותג נולד מתוך המסע האישי של סטייסי כדי ליצור את זוג המכנסיים המושלם, ומאז גדל לתוך אוסף של סגנון חיים מלא, כולל שמלות, נעליים, תיקי יד ואביזרים. המותג אהוב על ידי אנשי הוליווד וסלבריטאים כגון גווינת' פלאטרו, ג'ג'י חדיד, אמל קלוני, ג'סיקה אלבה וקורטני קרדשיאן.

המותג alice + olivia מבית סטייסי בנדט זמין בבוטיקים העצמאיים של הרשת, הממוקמים בניו יורק, לוס אנג'לס, אטלנטה, בוסטון, שיקגו, דאלאס, איסט המפטון, גרינוויץ', יוסטון, מאליבו, מנהאסט, מיאמי, אורנג' קאונטי, סן פרנסיסקו, סאות'המפטון, וושינגטון הבירה, הונג קונג, טוקיו, כוויית, דובאי, סינגפור, שנגחאי, דוחא, טאיפיי, מקאו, צ'נגדו, בנגקוק וב-aliceandolivia.com. המותג זמין גם במעל 800 חנויות נבחרות ברחבי העולם, כולל ב-Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, Bergdorf Goodman, Net-a-Porter, Lane Crawford, Isetan, Hankyu, Harvey Nichols, Harrods, ו-Galeries Lafayette.

אודות Booking.com:

חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.com  מעסיקה כיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם. במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, כולל הכול, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

מדי יום, מוזמנים יותר מ-1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם נוסעים למטרות פנאי או עסקים, לקוחות יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוואת מחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה תיירות ונופש

מכירים במצוינות של יעדים: TOURISE חושפת את המועמדים הסופית לפרסי TOURISE 2025 המתח גואה, כאשר TOURISE תחשוף את רשימת המועמדים הס
יוזמת TOURISE Destination Initiative קוראת לפעולה עולמית לקידום הבטיחות בתיירות העירונית באמצעות בינה מלאכותית יוזמת TOURISE Destination Initiative, שהושקה בכנס
פרסי TOURISE לשנת 2025: טוקיו, ניו יורק, אנקש ופריז מקבלות הכרה מכובדת בטקס פרסי TOURISE הזוכים הראשונים בתחרות פרסי TOURISE הוכרזו, תוך הכ
פרוטוקול חלוצי לנסיעות חכמות,  Agentic Tourism Initiative, הושק בכנס TOURISE 2025 יוזמת התיירות העצמאית (Agentic Tourism Initiative)
עתיד העידן הבא בתיירות נקבע עם פתיחת פסגתTOURISE  הראשונה עם השאיפה הנועזת לכתוב מחדש את הכללים של עולם התיי
TOURISE ו-Oxford Economics מפרסמות דו"ח רשמי הסולל את דרכה של התיירות בגמישות וביציבות לנוכח חוסר היציבות הגלובלית ‏TOURISE, בשיתוף עם Oxford Economics, פרסמה מסמך ר
העצרת הכללית ה-26 של ארגון התיירות של האו"ם נפתחה בריאד העצרת הכללית ה-26 של ארגון התיירות של האו"ם נפתחה
תחילתו של עידן חדש: אנשי חזון מתאחדים ומעצבים את 50 שנות התיירות הבאות ב-TOURISE ההיסטוריה מתהווה. במשך שלושה ימים מרתקים, ובשתי במ
ערב הסעודית תארח את העצרת הכללית ה-26 של האו"ם לתיירות בנובמבר לציון 50 שנה לסוכנות ממלכת ערב הסעודית תארח את המושב ה-26 של העצרת הכלל
פלטפורמת הנסיעות הסעודית almatar מדווחת על עלייה של 30% בשירותי הפחתת סיכונים על רקע שיבושים במרחב האווירי האזורי בעת משבר אזורי גדול שהוביל לסגירה פתאומית של המרחב
הכרה ביעדים היחודיים ביותר בעולם: נפתחה המועמדות לטקס הרשמי של פרסי TOURISE טקס פרסי TOURISE הושק רשמית כרף גלובלי לציון מצוינ
הצעת נישואין במלון סטאי – יוקרה, רומנטיקה ורגע בלתי נשכח הצעת נישואין במלון סטאי היא חוויה יוקרתית ובלתי נש
הצעת נישואין עם נופש – כשאהבה, טבע ורומנטיקה נפגשים הצעת נישואין עם נופש היא דרך רומנטית ומפתיעה לשלב
Expedia Group מרחיבה את נוכחותה במזרח התיכון באמצעות שותפות חדשה בתחום הנסיעות Expedia Group הכריזה היום על סדרה של שותפויות אסטר
מחקר חדש מנפץ 5 מיתוסים נפוצים על נסיעות כשרות: ממצאי TotallyJewishTravel.com חושפים את הענף המתרחב של חופשות כשרות ככל שנסיעות כשרות ממשיכות לצמוח לתעשייה עולמית, תפ
אטלנטה הרטספילד-ג‘קסון נותר נמל התעופה העמוס ביותר בעולם לשנת 2024, כך מאשרים נתוני OAG OAG, פלטפורמת הנתונים המובילה לתעשיית הנסיעות העול
American Wave Machines מכריזה על שותפות עם China Tourism Group American Wave Machines, חברת טכנולוגיית הגלישה שמא
על פי הנתונים העדכניים של OAG, מסלול הטיסה בין הונג קונג (HKG) לטייפה (TPE) היה העמוס ביותר בענף התעופה הבינלאומית בשנת 2024 OAG, פלטפורמת הנתונים המובילה בתעשיית הנסיעות הבינ
ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום
אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024 American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)