הזוכות הגדולות בפרסי השירות של ישראל

דרוג:

כנס שירות וחווית לקוח השנתי של ישראל התקיים זאת השנה ה-17 ברציפות. במסגרת הכנס, אותו מוביל המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מחולקים פרסים לחברות שביצעו מהלכים חשובים לשיפור השירות שהן מעניקות ללקוחותיהם.

השנה ישנן מספר חברות שזוהי הפעם הראשונה בה הן לוקחות חלק בתחרות בכדי לקבל הכרה והוקרה על פעילותן בתחום השירות. בכנס ובתחרות השנה לקחו חלק כמה מהחברות המובילות במשק, ונכחו בכנס מנהלים בכירים כגון אביה מזרחי מגן מנכ"לית פתאל, אלכס האנטר, לשעבר סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת וירג'ין העולמית וריצ'רד ברנסון, דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל וגיל גבע יו"ר תדהר.

תחרות השירות מחולקת לשש קטגוריות – השירות כשותף אסטרטגי B2C, השירות כשותף אסטרטגי B2B, דיגיטל ורשתות חברתיות, פשטות בשירות, השירות מתחיל מבפנים ושירות במגזר הציבורי. לקבוצת שלמה MAX מבית לאומי היו 3 זכיות לכל אחת. אחריהן מתייצבות אלקטרה FM ומלונות פתאל עם שתי זכיות כל אחת ופרטנר, הלמן אלדובי, החברה לשירותי סביבה, עיריית כפר סבא, נ.נווה -בגדדי, חטיבת מופ"ת, עמידר ועיריית רעננה עם זכייה אחת.

אלו הארגונים שזכו במקומות הראשונים בכל קטגוריה:

  • השירות כשותף אסטרטגי B2C – פרטנר.
  • השירות כשותף אסטרטגי B2B – אלקטרה FM.
  • דיגיטל ורשתות חברתיות – MAX מבית לאומי.
  • פשטות בשירות – קבוצת שלמה.
  • השירות מתחיל מבפנים – מלונות פתאל.
  • השירות במגזר הציבורי – מופת.

בנוסף, נ. נווה – בגדדי זכתה בתעודת הצטיינות על מהלך גדול בארגונים קטנים ועיריית כפר סבא על מהלך גדול בארגונים ציבוריים.

שרון משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול: “גם השנה זכינו לראות מהלכים מרשימים אשר זיכו את הארגונים בפרסים, על כך שהציבו את נושא השירות וחווית הלקוח בראש סדרי העדיפות שלהם. זאת מתוך הבנה כי חווית הלקוח בעידן הנוכחי היא אחד הגורמים העיקריים להצלחת חברות וארגונים וככזו, היא מהווה כלי אסטרטגי מרכזי בהשגת היעדים העסקיים של הארגון".

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

כך תבחר את השלט המושלם לחנות שלך שלטים מוארים לעסק - כל האפשרויות עבורך, על גודל ומ
אלגומייזר שדרגה הסכם שיתוף הפעולה עם ענקית החיפוש חברת אלגומייזר, הנסחרת בתל אביב ומתמחה בפרסום באינ
P&G מקדמת שינוי מערכתי לשוויון מגדרי בפרסום בפסטיבל האריות ליצירתיות של קאן 2018 חברת פרוקטר & גמבל קידמה את המחויבות שלה לשוויון מ
חשיבותו של ניהול מוניטין ברשת מאמר מידע אשר מסביר את חשיבות ניהול המוניטין במנוע
רשת 'סולתם' פותחת חמישה סניפים חדשים חברת 'סולתם' שחגגה לאחרונה 65 שנות ייצור ופעילות י
How to Choose a Digital Marketing Agency For your Brand? לכל קמפיין מדיה חברתית יש היום דרישה ברורה אחת מצד
"זהבי עצמון" הוציאו משלחת לתערוכת Salone del Mobil גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, ומיכל נוף, מנהלת השיו
פרסום בדיגיטל לשנת 2018 - חשוב להכיר ולדעת פרסום דיגיטלי הינו פרסום באינטרנט ככלל עם דגש לכל
פרספקס - שקוף או זכוכית? מדוע מומלץ יותר לייצר מתקני תצוגה העשויים פרספקס ש
טיפים להתנהלות כלכלית נכונה לאורך הפקת האירוע שלכם רגע לפני שאתם סוגרים על אולם אירועים ועל יתר הספקי
סניף דגל חדש של רשת סולתם נפתח בחולון החנות החדשה מתפרסת על כ-70 מ"ר והיא תכלול את מגוון
כיצד יחסי ציבור יכולים לסייע לקדם חנות אינטרנטית? בעידן שבו יותר ויותר קניות מתבצעות אונליין, פתיחת
רה-אירגון תחום יחסי הציבור ב-L'Oréal Israel לוריאל ישראל, בחרה במשרדי יחסי-הציבור "דניאלה ריי
מה זה פייסבוק? סיקור מיוחד על הרשת החברתית הגדולה בעולם סיקור מיוחד מבית מאסטר לייק על הרשת החברתית פורצת
משרד יחסי הציבור 'פיליזר תקשורת' מתרחב משרד 'פיליזר תקשורת' הוותיק, בבעלות נאוה פיליזר, מ
משרד הפרסום True עבר דירה לאחרונה למגדלי זיו ברמת החייל המשרדים, אשר מתפרסים על פני כ-500 מ"ר בשכירות ארוכ
שילוט אשדוד - עסקים טובים שידפיסו לכם כל מה שרציתם לדעת על שילוט, מתי חייבים אותו, איפה
שלטים דיגיטליים למסעות פרסום כאשר אתם עומדים לפני מסעות פרסום מיוחדים אין כמו ש
שיתוף פעולה חדש בתחום השירותים הפיננסיים לסוחרים הפרטיים השינויים שעובר ענף הפיננסים בתקופה האחרונה נמשכים
באילו כלים משתמש משרד יח"צ להגדלת החשיפה של מותגים גדולים? סיקור מיוחד אודות דרכי הפעילות המרכזיים בתחום - הח
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)