ג'קדה מרחיבה את ההיפר אוטומציה והבינה שמאפשרת פעולה עם Interact מהדורה 12

דרוג:

אטלנטה, 13 בפברואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, מכריזה על המהדורה האחרונה של Interact 12.0 - פלטפורמת האוטומציה של שירות לקוחות שמספקת היפר אוטומציה, מפעילה בינה מלאכותית שיחתית, מתאימה אישית חוויות רב אמצעיות ובנויה על בית חרושות לרובוטים דל קוד, ללא קוד.

המהדורה האחרונה הזאת משחררת כלי החזייה חדשים של ניתוחי לקוחות כדי לאפשר לארגונים להתמודד עם המורכבות של שירות הלקוחות ולקבל תובנות כדי לשפר כל הזמן את האוטומציה שמשמחת את הלקוחות ומעצימה את העובדים. היות שרוב הלקוחות של ג'קדה מופעלים על ידי Jacada Interact בענן, לקוחות קיימים וחדשים כבר נהנים מפונקציות עיקריות של Interact 12.0:

  • מקצועני אוטומציה ומנהלי תפעול עסקי יכולים עכשיו לבדוק ולשפר בהתמדה חוויות ואוטומציות שונות עבור הלקוחות והעובדים באמצעות יכולות בינה עסקית מובילות בענף שמשולבות עכשיו באופן מלא ב-Jacada Interact.
  • שיפורים ב-RPA שמייעלים ריבוד של בני אדם ושל בינה מלאכותית בזמן אמת כדי להעצים עובדים.
  • היפר אוטומציה מנקודת המגע הראשונה עם הלקוח ועד האחרונה, שכוללת הכל מעיצוב חוויית הלקוח ללא מאמץ שמופעל על ידי בינה מלאכותית רגילה ועד לניהול של שולחנות עבודה מודרניים לנציגים שמופעלים על ידי RPA ומפחיתים את המורכבות של מרכז השירות.
  • פסגת ההשקעות בתוכנת האוטומציה של שירות לקוחות החזקה ביותר בעולם מפחיתה את עלות הבעלות הכוללת לארגונים ששואפים לעבור מ-RPA להיפר אוטומציה.

"כשמתגברים על המורכבות האינהרנטית בשירות הלקוחות, הלקוחות שלנו עושים יותר מאשר רק ליצור בוטים נהדרים עבור הלקוחות והעובדים", מגלה יואל גולדנברג, מנהל המוצרים הראשי של ג'קדה. "ארגונים רוצים להשפיע באופן מהותי על שורת הרווח שלהם על ידי הגדלת היצרניות, שיפור המורל והחיזוק של חוויות לקוח משביעות רצון - והכל בעת ובעונה אחת. רק ג'קדה מציעה פלטפורמה מאוחדת שתקיים את ההבטחה הזאת ותהפוך מאמצים עם כוונות טובות למציאות של אוטומציה".

למידע נוסף, כולל הדגמות וידאו של טכנולוגיית האוטומציה של ג'קדה, בקרו בבקשה באתר www.jacada.com. לשאלות מהמדיה, התקשרו בבקשה עם מייקל סטורם בכתובת [email protected].

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות עם ניסיון של יותר משלושה עשורים באוטומציה מקצה לקצה של האינטראקציה עם הלקוחות אצל לקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלים על ידי RPA של שירות הלקוחות כדי ליצור חוויות של שיתוף פעולה אמיתי בין לקוחות, עובדים ובוטים בתוך מרכז אוטומציה ובינה מלאכותית דל קוד אחד.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Owkin משיקה את K Pro: כלי עזר ראשון עבור בינה מלכותית מבוססת סוכנים לטובת תעשיית הביו-פארמה המועצם בידי מודלי הייטק ביולוגיים Owkin הכריזה על השקת K Pro, כלי עזר שמביא בינה מלא
Xsight Labs ו-Interface Masters חוברות ומייצרות את התקן המיתוג המשופר (EXA) עם הביצועים הטובים בעולם ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Inte
VoltaGrid משתפת פעולה עם אורקל כדי להעצים דאטה סנטרים מבוססי בינה מלאכותית מהדור הבא VoltaGrid LLC תפרוס 2,300 מגה-וואט של תשתית מתקדמת
O’Reilly מפרסמת ספר מעמיק על ניהול נתונים לוגי Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי O’Rei
דיגיטל 2026: משתמשי האינטרנט עוברים את ה-6 מיליארד, משתמשי המדיה החברתית הופכים ל'רוב על', והשימוש בבינה מלאכותית עולה על מיליארד Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
e& ו-Mavenir חושפות שיתוף פעולה בתחום אבטחת שירותים קוליים ולמניעת הונאות המונעים בידי בינה מלאכותית e& UAE, זרוע הטלקום של קבוצת הטכנולוגיה העולמית e&
Graid Technology מכריזה על הסכם רישיון אסטרטגי עם Intel Corporation להאצת חדשנות בתחום ה-RAID Graid Technology הודיעה על הסכם עם Intel Corporati
GA-ASI ו-Hanwha חתמו על עסקה לייצור כלי טיס בלתי מאוישים עם מרחק המראה ונחיתה קצר מסוג Gray Eagle® General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
קבוצת MISTRAS  משתפת פעולה עם Villari כדי להציע חיישני גילוי סדקים אלחוטיים עבור נכסי פלדה קריטיים MISTRAS Group (NYSE: MG ), מובילה עולמית בפתרונות
זום משתפת פעולה עם אורקל כדי לעזור לארגונים להרחיב את מעורבות הלקוחות Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הכריזה על ש
Xsight Labs חוברת ל-Edgecore Networks ומשיקה את ה-800G DPU הראשון בעולם במבנה כרטיס תוסף PCIe® ‏Xsight Labs ו-Edgecore Networks הכריזו היום על זמ
Mitiga מקבלת הכרה כ"פתרון השנה לאבטחה ארגונית בענן" בתוכנית פרסי CyberSecurity Breakthrough לשנת 2025 ‏Mitiga, החברה המובילה בתחום המענה להפרות אפס פגיע
GSK תחשוף המרת IBP מהירה עם OMP ב-Gartner Supply Chain Planning Summit OMP תדגיש ב-Gartner Supply Chain Planning Summit ל
Zoom Phone הגיע ל-10 מיליון משתמשים, והוא משנה את הדרך בה עסקים מתחברים בעידן הבינה המלאכותית Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה כי Z
ExaGrid משיקה נעילת זמן לשימור מונע בינה מלאכותית, להתאוששות מתוכנות כופר ‏ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבו
האפליקציה לנייד של eM Client זמינה לציבור עם חבילת יצרנות בסיוע בינה מלאכותית עבור iOS ו-Android ‏eM Client, מפתחת תוכנת הדואר האלקטרוני אשר נוצרה
חלוצי הטכנולוגיה הגלובליים CZ ואחד מייסדי Shazam יככבו ב-FinTech Forward 2025 בבחריין FinTech Forward 2025 (FF25), אירוע הטכנולוגיה הפינ
Nyxoah מכריזה על חולים מסחריים ראשונים בארה"ב שהושתלו עם מערכת Genio® Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
Gradiant ForeverGone קובעת רף חדש עבור השמדת PFAS עם עלויות וביצועים מהפכניים ‏Gradiant, גוף גלובלי מוביל בתחום פתרונות מים ומי
פתרון הרחפנים מבוסס הבינה המלאכותית בקצה של Lantronix משלב את פלטפורמות Gremsy ו-Teledyne FLIR להשגת זמני טיסה ארוכים ויעילים יותר Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)