ג'קדה מרחיבה את ההיפר אוטומציה והבינה שמאפשרת פעולה עם Interact מהדורה 12

דרוג:

אטלנטה, 13 בפברואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, מכריזה על המהדורה האחרונה של Interact 12.0 - פלטפורמת האוטומציה של שירות לקוחות שמספקת היפר אוטומציה, מפעילה בינה מלאכותית שיחתית, מתאימה אישית חוויות רב אמצעיות ובנויה על בית חרושות לרובוטים דל קוד, ללא קוד.

המהדורה האחרונה הזאת משחררת כלי החזייה חדשים של ניתוחי לקוחות כדי לאפשר לארגונים להתמודד עם המורכבות של שירות הלקוחות ולקבל תובנות כדי לשפר כל הזמן את האוטומציה שמשמחת את הלקוחות ומעצימה את העובדים. היות שרוב הלקוחות של ג'קדה מופעלים על ידי Jacada Interact בענן, לקוחות קיימים וחדשים כבר נהנים מפונקציות עיקריות של Interact 12.0:

  • מקצועני אוטומציה ומנהלי תפעול עסקי יכולים עכשיו לבדוק ולשפר בהתמדה חוויות ואוטומציות שונות עבור הלקוחות והעובדים באמצעות יכולות בינה עסקית מובילות בענף שמשולבות עכשיו באופן מלא ב-Jacada Interact.
  • שיפורים ב-RPA שמייעלים ריבוד של בני אדם ושל בינה מלאכותית בזמן אמת כדי להעצים עובדים.
  • היפר אוטומציה מנקודת המגע הראשונה עם הלקוח ועד האחרונה, שכוללת הכל מעיצוב חוויית הלקוח ללא מאמץ שמופעל על ידי בינה מלאכותית רגילה ועד לניהול של שולחנות עבודה מודרניים לנציגים שמופעלים על ידי RPA ומפחיתים את המורכבות של מרכז השירות.
  • פסגת ההשקעות בתוכנת האוטומציה של שירות לקוחות החזקה ביותר בעולם מפחיתה את עלות הבעלות הכוללת לארגונים ששואפים לעבור מ-RPA להיפר אוטומציה.

"כשמתגברים על המורכבות האינהרנטית בשירות הלקוחות, הלקוחות שלנו עושים יותר מאשר רק ליצור בוטים נהדרים עבור הלקוחות והעובדים", מגלה יואל גולדנברג, מנהל המוצרים הראשי של ג'קדה. "ארגונים רוצים להשפיע באופן מהותי על שורת הרווח שלהם על ידי הגדלת היצרניות, שיפור המורל והחיזוק של חוויות לקוח משביעות רצון - והכל בעת ובעונה אחת. רק ג'קדה מציעה פלטפורמה מאוחדת שתקיים את ההבטחה הזאת ותהפוך מאמצים עם כוונות טובות למציאות של אוטומציה".

למידע נוסף, כולל הדגמות וידאו של טכנולוגיית האוטומציה של ג'קדה, בקרו בבקשה באתר www.jacada.com. לשאלות מהמדיה, התקשרו בבקשה עם מייקל סטורם בכתובת mstorm@jacada.com.

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות עם ניסיון של יותר משלושה עשורים באוטומציה מקצה לקצה של האינטראקציה עם הלקוחות אצל לקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלים על ידי RPA של שירות הלקוחות כדי ליצור חוויות של שיתוף פעולה אמיתי בין לקוחות, עובדים ובוטים בתוך מרכז אוטומציה ובינה מלאכותית דל קוד אחד.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

ג'קדה תציע פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שקל להתחיל להפעיל למרכזי שירות שנפגעו ממגיפת קוביד-19 Jacada, Inc., חלוצה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שיר
BlueSnap בוחרת בשנית ב-F5 ומשדרגת לפתרונות וירטואליים BlueSnap בחרה בפלטפורמה הווירטואלית של F5 על מנת ל
טיפים לפתיחת חנות אינטרנטית מעוניינים למכור דרך האינטנרט? בואו לקרוא איך עושים
VDX.tv משיקה תשדירי שירות גלובליים בווידאו דיגיטלי כדי למסור לציבור מידע על קוביד-19 VDX.tv השיקה יוזמה של תשדירי שירות בווידיאו דיגיטל
US Lighting Group מפתחת נורת לד UV כדי לעזור להילחם בהתפשטות של פתוגנים נגיפיים כמו קוביד-19 US Lighting Group הודיעה שהיא מפתחת נורת לד UV מסח
רוקאאוט מוסרת את התוכנה לאיתור מהיר של באגים חינם לארגוני בריאות שנלחמים בקוביד-19 Rookout, הפלטפורמה מהדור הבא שעוזרת למהנדסים לבנות
הכשרה חברה לביטוח בוחרת בפתרונות האחסון של Infinidat בפרויקט, שהחל בפברואר והסתיים לאחרונה, הוטמעו שני
תעשיית המשחקים מתאחדת כדי לקדם מסרים של ארגון הבריאות העולמי נגד קוביד-19 תעשיית המשחקים הגלובלית מעודדת את השחקנים למלא אחר
Aptorum Group משתפת פעולה עם Covar Pharmaceuticals Aptorum Group משתפת פעולה עם Covar Pharmaceuticals
ThetaRay מצטרפת לתכנית השותפים של מייקרוסופט ThetaRay, ספקית מובילה של ניתוחי ביג דאטה מבוססי A
ספקי שירות גלובליים נמצאים יותר תחת התקפות DDoS מחקר חדש של מעבדות F5 Labs: 77% מכלל אירועי האבטחה
דיאדיק מודיעה על רישיון מחקר לא בלעדי עם WuXi Biologics Dyadic International הודיעה על התקשרותה בשיתוף פעו
ניוסטאר: מספר התקפות ה-DDoS גדל ב-180% ב-2019 בהשוואה ל-2018 Neustar, Inc הודיעה שמרכז המבצעים של האבטחה (SOC)
יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm המחקר העסקי הממושך ביותר של האינטרנט של הדברים מרא
משה ינאי, מנכ"ל Infinidat הישראלית, בפניה אישית ללקוחות החברה Infinidat מציעה שירותים בחינם כדי לעזור ללקוחות לה
LeadsRx מרחיבה את העסקים עם המפיצה הראשונה Puzzle Ads מברזיל LeadsRx התרחבה מחוץ לארה"ב עם המפיצה ראשונה שלה, P
ווייפרו משיקה את היחידה העסקית מיקרוסופט לפתרונות שינוי דיגיטלי WIPRO חברת שירותי טכנולוגיית המידע, ייעוץ ותהליכים
ThetaRay מובילה בפתרונות AI-BASED BIG DATA ANALYTICS ומקבלת ציון מושלם פירמת המחקר Frost & Sullivan פרסמה את תוצאות המחקר
סיקסגיל מציגה את Darkfeed Darkfeed™ הוא רשימה שחורה של אינדיקטורים זדוניים ע
CTC Global מכריזה על מערכת ACCC InfoCore™ וההתקנה המסחרית הראשונה בעוד התפתחות של טכנולוגיית המוליכים, CTC Global הש
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)