ג'קדה תציע פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שקל להתחיל להפעיל למרכזי שירות שנפגעו ממגיפת קוביד-19

דרוג:

אטלנטה, 6 באפריל 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada, Inc., חלוצה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, עקבה אחרי ההשפעה של נגיף הקורונה על מרכזי שירות. בתגובה, ג'קדה מציעה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שזכו בפרסים ללא עלות בזמן מגיפת קוביד-19. ההצעה זמינה לזמן מוגבל. חלים תנאים.

"היום מנהלי פעילות לקוחות בענפים השונים מגיבים לדפוסי האינטראקציה המשתנים של הלקוחות. הגידול הבלתי צפוי בביקוש לשירות לקוחות פגע במרכזי השירות בתקופה שבה כוח האדם בשירות הלקוחות בקיבולת מופחתת בגלל אילוצים של עבודה מהבית והמקרה המצער שנציגים חולים בגלל נגיף הקורונה".

"הלקוחות מצפים שהעסקים ישרתו אותם עם אמפתיה ובהירות, והצורך בגמישות בפעילות הלקוחות מעולם לא היה רב יותר", אמר יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ג'קדה.

"פתרונות האוטומציה של שירות לקוחות שלנו מתמזגים יפה עם המערכות הקיימות של מרכזי השירות ומרוממים אותן כדי לספק את הגמישות שעסקים צריכים כדי שיוכלו לבצע שינוי בעיתות משבר", הוסיף.

מנהלים של מרכזי שירות יכולים לבחור מתוך הרבה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שמציעה Jacada Interact, פלטפורמת אוטומציה דלת קוד שמוכרת על ידי אנליסטים מובילים כמו גרטנר, אוורסט ו-HFS Research. ג'קדה כללה את פתרונות האוטומציה הבאים בהצעה הזמנית שלה על סמך משוב מהלקוחות שלה שנאבקים בהצלחה בכמות גדולה של שיחות ומעצימים את עובדי שירות הלקוחות המשתנים בזמן המשבר.

  • Guide your Customers: תעסיקו את הלקוחות שלכם במקום לבקש מהם לחכות לנציג הבא שיתפנה. בזמנים של חרדה רבה, הלקוחות מחפשים רמות גבוהות יותר של אמפתיה והנחיה, שלא מציעים מרכזי שירות שמבקשים מהמתקשרים לפנות לאתר האינטרנט, רק לקבוע שיחה חוזרת או יותר גרוע לחכות בהמתנה. ג'קדה רואה ביקוש שיא ל-IVR חזותי (VIVR) בוורטיקלים ענפיים שונים, כשאצל חלק מהלקוחות יש גידול של 300% בשימוש, כשמרכזי שירות מחפשים דרכים טובות יותר להנחות את המתקשרים בגלל כמויות גדולות של שיחות. IVR חזותי פועל עם מרכזי שירות ופלטפורמות IVR קיימים וניתן להתקנה תוך 24 שעות. אנחנו מציעים את ההצעה הזאת כדי לעודד כל מרכז שירות במשבר לנסות הדגמה.
  • Guide your Employees: מציע הדרכה שלב אחרי שלב לנציגים שמתחילים לעבוד מהבית בלי רמת התמיכה והעזרה שהיו רגילים לה כשהיו באותו מקום עם מומחים לנושא ומנהלים. הדרכה וירטואלית ומסרים מיידיים יכולים לעזור, אבל אין תחליף לעזרה בדיוק בזמן בעבודה, זרימה מודרכת שמסבירה להם מה הפעולה הבאה הטובה ביותר שהכי מתאימה ללקוח.

"את רוב פתרונות האוטומציה אפשר להתחיל להפעיל בתוך 24 שעות. תזכרו, אוטומציה לא תמיד מחייבת שילוב עם מערכות הקצה האחורי שלכם. גם במקרים שדרוש שילוב, אפשר להשתמש ב-CSRPA של ג'קדה, אוטומציית תהליכים רובוטית של שירות הלקוחות, כדי להתגבר במהירות על כל משוכה בשילוב", אמר יוחאי רוזנבלט.

בגלל התפרצות נגיף הקורונה, חברות צריכות לספק חוויית לקוח עקבית ומובדלת, עכשיו יותר מאי פעם. ג'קדה ערכה לאחרונה וובינר בשם "איך להיאבק בכמות גדולה של שיחות בזמנים של חרדה רבה". אתם יכולים לצפות בוובינר שכולל הדגמות ופרקטיקות מיטביות כאןלמדו עוד איך אתם יכולים להתחיל להדריך את הלקוחות והעובדים שלכם באמצעות אוטומציה של שירות הלקוחות תוך 24 שעות. הירשמו להתנסות חינם או התקשרו איתנו ישירות.

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות שמספקת פתרונות חכמים של ניהול באמצעות שירות עצמי ועם מעורבות עובדים ללקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה למרכזי שירות מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלות על ידי RPA של שירות הלקוחות. באמצעות האוטומציה דלת הקוד ומרכז הבינה המלאכותית שלנו, אנחנו יוצרים חוויות של שיתוף פעולה בין לקוחות, עובדים ורובוטים.

אנשי קשר

Nicolette Beard
[email protected]

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Hyra Network זכתה בפרס היו"ר היוקרתי לשנת 2025 ב- WITSA Global AI Summit Hyra Network, כוח חלוצי בתחום הבינה המלאכותית המבו
F5 ו-Equinix מרחיבות את השותפות ביניהן להאצת תשתיות מוכנות ל-AI ולאספקת יישומים גלובלית ומאובטחת F5 ו-Equinix מרחיבות את השותפות ביניהן להאצת תשתיו
הבטא הסגורה הראשונה של Rust Mobile תתחיל בנובמבר בעקבות החשיפה הגלובלית ומעוררת הציפיות מוקדם יותר
Proggio משיקה אינטגרציה חדשה עם Monday.com, המאפשרת ניהול של צירי זמן ופורטפוליו בפלטפורמה ויזואלית ודינמית ‏Proggio, הפלטפורמה המובילה לניהול צירי זמן ופורט
עם הפנים לעתיד: Mary Kay AI Foundation Finder שובר את כללי היופי ‏Mary Kay Inc., חברה מובילה בעולם במכירה ישירה ובח
קונסיירז' 24/7: סוכן הבינה המלאכותית והסוכן הווירטואלי של Zoom מתרחבים כעת גם ל-Zoom Phone, ועוזרים לעסקים ללכוד יותר שיחות והזדמנויות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזה על תר
פתרון של Lantronix מניע את Teal Drones, של Red Cat Holdings, שאושרו על ידי צבא ארצות הברית, ופותח הזדמנות לצמיחה בתחום הבינה המלאכותית המאובטחת בקצה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Patton משיקה מחדש את מקודדי ומפענחי ה-AV של Dante עם מקודד Colibri במחיר מופחת Patoon - מובילה עולמית בתחום מוצרי התקשורת האחודה,
Udemy משיקה פלטפורמה מונעת בינה מלאכותית בערבית, לקידום כישורים במזרח התיכון ‏Udemy ‏(נאסד"ק: UDMY), פלטפורמה מובילה ומונעת AI
GN מציגה את ReSound Enzo IA: הבנת דיבור יוצאת דופן וחיי סוללה לאורך כל היום - במכשיר השמיעה הנטען הקטן ביותר בעולם Super Power GN, מובילה עולמית בטכנולוגיית שמיעה, הודיעה היום ע
ממצאים של Picus Security מעלים ש-46% מסיסמאות הארגוניות פגיעות לפריצה – גידול של פי שתיים משנת 2024 Picus Security, חברת אימות האבטחה המובילה, פרסמה א
ציוד מעבדה מדויק זה לא משחק ילדים חשיבות של מעגלים מודפסים מדויקים במכשור מדעי למעבד
31Concept תציג לראשונה טכנולוגיה הממתינה לרישום כפטנט ב- ISS Asia 2025 בסינגפור 31Concept (31C), חברה מובילה בחדשנות בתחום מודיעין
Nyxoah מקבלת אישור מה-FDA למערכת Genio® לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
Graid Technology הכריזה על הזמינות הגלובלית של SupremeRAID™ HE (HPC Edition), וכן על הזכייה בפרס Best of Show ב-FMS 2025 Graid Technology, ממציאת מערך ה-RAID הראשון בעולם
חברת  F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות ברבעון השלישי שלה חברת F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות
Traveller Care משיקה פלטפורמת מוקד רפואי גלובלית שתעזור לחברות ביטוח נסיעות להפחית את תביעות חדר המיון ב-80% Traveler Care, פלטפורמת מוקד רפואי פורצת דרך המספק
פסיפיק גרין חתמה על הסכם התחייבות עם ZEN Energy לקליטת BESS באוסטרליה עבור 1.5GWh פסיפיק גרין שמחה להודיע כי עסקי אחסון אנרגיית הסול
Rust Mobile נחשף עם קדימון רשמי ודמו פעילות ראשון לקראת Gamescom 2025 Level Infinite נרגשת לחשוף את תכונות המשחקיות של R
Meltwater מציגה לראשונה את GenAI Lens הראשון בתעשייה, ופותחת תובנות מותג משופרות Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)