ג'קדה תציע פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שקל להתחיל להפעיל למרכזי שירות שנפגעו ממגיפת קוביד-19

דרוג:

אטלנטה, 6 באפריל 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada, Inc., חלוצה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, עקבה אחרי ההשפעה של נגיף הקורונה על מרכזי שירות. בתגובה, ג'קדה מציעה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שזכו בפרסים ללא עלות בזמן מגיפת קוביד-19. ההצעה זמינה לזמן מוגבל. חלים תנאים.

"היום מנהלי פעילות לקוחות בענפים השונים מגיבים לדפוסי האינטראקציה המשתנים של הלקוחות. הגידול הבלתי צפוי בביקוש לשירות לקוחות פגע במרכזי השירות בתקופה שבה כוח האדם בשירות הלקוחות בקיבולת מופחתת בגלל אילוצים של עבודה מהבית והמקרה המצער שנציגים חולים בגלל נגיף הקורונה".

"הלקוחות מצפים שהעסקים ישרתו אותם עם אמפתיה ובהירות, והצורך בגמישות בפעילות הלקוחות מעולם לא היה רב יותר", אמר יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ג'קדה.

"פתרונות האוטומציה של שירות לקוחות שלנו מתמזגים יפה עם המערכות הקיימות של מרכזי השירות ומרוממים אותן כדי לספק את הגמישות שעסקים צריכים כדי שיוכלו לבצע שינוי בעיתות משבר", הוסיף.

מנהלים של מרכזי שירות יכולים לבחור מתוך הרבה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שמציעה Jacada Interact, פלטפורמת אוטומציה דלת קוד שמוכרת על ידי אנליסטים מובילים כמו גרטנר, אוורסט ו-HFS Research. ג'קדה כללה את פתרונות האוטומציה הבאים בהצעה הזמנית שלה על סמך משוב מהלקוחות שלה שנאבקים בהצלחה בכמות גדולה של שיחות ומעצימים את עובדי שירות הלקוחות המשתנים בזמן המשבר.

  • Guide your Customers: תעסיקו את הלקוחות שלכם במקום לבקש מהם לחכות לנציג הבא שיתפנה. בזמנים של חרדה רבה, הלקוחות מחפשים רמות גבוהות יותר של אמפתיה והנחיה, שלא מציעים מרכזי שירות שמבקשים מהמתקשרים לפנות לאתר האינטרנט, רק לקבוע שיחה חוזרת או יותר גרוע לחכות בהמתנה. ג'קדה רואה ביקוש שיא ל-IVR חזותי (VIVR) בוורטיקלים ענפיים שונים, כשאצל חלק מהלקוחות יש גידול של 300% בשימוש, כשמרכזי שירות מחפשים דרכים טובות יותר להנחות את המתקשרים בגלל כמויות גדולות של שיחות. IVR חזותי פועל עם מרכזי שירות ופלטפורמות IVR קיימים וניתן להתקנה תוך 24 שעות. אנחנו מציעים את ההצעה הזאת כדי לעודד כל מרכז שירות במשבר לנסות הדגמה.
  • Guide your Employees: מציע הדרכה שלב אחרי שלב לנציגים שמתחילים לעבוד מהבית בלי רמת התמיכה והעזרה שהיו רגילים לה כשהיו באותו מקום עם מומחים לנושא ומנהלים. הדרכה וירטואלית ומסרים מיידיים יכולים לעזור, אבל אין תחליף לעזרה בדיוק בזמן בעבודה, זרימה מודרכת שמסבירה להם מה הפעולה הבאה הטובה ביותר שהכי מתאימה ללקוח.

"את רוב פתרונות האוטומציה אפשר להתחיל להפעיל בתוך 24 שעות. תזכרו, אוטומציה לא תמיד מחייבת שילוב עם מערכות הקצה האחורי שלכם. גם במקרים שדרוש שילוב, אפשר להשתמש ב-CSRPA של ג'קדה, אוטומציית תהליכים רובוטית של שירות הלקוחות, כדי להתגבר במהירות על כל משוכה בשילוב", אמר יוחאי רוזנבלט.

בגלל התפרצות נגיף הקורונה, חברות צריכות לספק חוויית לקוח עקבית ומובדלת, עכשיו יותר מאי פעם. ג'קדה ערכה לאחרונה וובינר בשם "איך להיאבק בכמות גדולה של שיחות בזמנים של חרדה רבה". אתם יכולים לצפות בוובינר שכולל הדגמות ופרקטיקות מיטביות כאןלמדו עוד איך אתם יכולים להתחיל להדריך את הלקוחות והעובדים שלכם באמצעות אוטומציה של שירות הלקוחות תוך 24 שעות. הירשמו להתנסות חינם או התקשרו איתנו ישירות.

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות שמספקת פתרונות חכמים של ניהול באמצעות שירות עצמי ועם מעורבות עובדים ללקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה למרכזי שירות מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלות על ידי RPA של שירות הלקוחות. באמצעות האוטומציה דלת הקוד ומרכז הבינה המלאכותית שלנו, אנחנו יוצרים חוויות של שיתוף פעולה בין לקוחות, עובדים ורובוטים.

אנשי קשר

Nicolette Beard
nbeard@jacada.com

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

למה חשוב להדגיש נתונים אישיים בפרסום מודעות דרושים? עומדים לפרסם מודעות דרושים הייטק? רוצים לנסח את המ
אמזון מודיעה על 5 פרויקטים סולריים חדשים של חברות שירותים ציבוריים כדי לספק חשמל לפעילות הגלובלית אמזון הודיעה על חמישה פרויקטים חדשים של אנרגיה מתח
ThetaRay משיקה פתרון ייחודי להאצת חקירות פשע פיננסיות כפתרון ללחצי קורונה ThetaRay, ספקית מובילה של ניתוח נתונים מבוססי AI,
יעילות חזקה של תרופה פוטנציאלית נצפתה במודל בעלי חיים של זיהום על ידי נגיף קורונה בבני אדם שמשתמש ב-ACE2 NanoViricides הודיעה שיעילות חזקה נגד זיהום על ידי
Cellebrite בוחרת בשרותי התקשורת השיווקית של Fusion Fusion הודיעה כי נבחרה על ידי Cellebrite, המובילה
איזו חברת השמה בהייטק מתאימה לבכירים? מחפשים משרות בכירות בתחום ההייטק? זקוקים לסיוע? אם
קריפטוס מרחיבה את הפעילות שלה באזור EMEA מתוך רצון לחזק את הנוכחות שלה ולפתח עסקים חדשים בא
עם הפתיחה מחדש של הוותיקן, דלוס חוברת ל-Humanity 2.0 Well Being בתגובה למגיפת נגיף הקורונה, דלוס יצרה שיתוף פעולה
Comm-IT העבירה את המוקד הטלפוני של עיריית תל-אביב למתכונת בית בעקבות הקורונה, Comm-IT העבירה את מוקדי השירות הטל
Comm-IT זוכה לסטטוס AWS SaaS Competency ההסמכה מהווה הכרה בניסיון העמוק של Comm-IT בסיוע ל
כ-91% מארגוני EMEA מפעילים תכניות טרנספורמציה דיגיטלית על פי מחקר חדש של F5 Networks, כלכלת יישומים משגשג
ThetaRay הוכתרה כחברה הטובה ביותר בתחום מניעת הונאות ThetaRay הישראלית קיבלה את פרס FinTech Breakthroug
Infinidat קובעת סטנדרט חדש לאחסון נתונים בסביבות קונטיינרים חברת Infinidat, הספקית המובילה לפתרונות אחסון נתונ
AlertEnterprise משיקה תוכנת בריאות ובטיחות של עובדים ומרחבי עבודה מפני קוביד-19 AlertEnterprise הודיעה על ההשקה של מודולי תוכנה לפ
הלמידה המקוונת באיחוד האמירויות במגיפת קוביד-19 באמצעות שותפות של אנקבוט ומדיהסייט. השותפות נותנת למכללות, אוניברסיטאות ומוסדות מחקר ב
AlertEnterprise עלתה לגמר פרס SAP® Pinnacle לשנת 2020 AlertEnterprise הודיעה ש-SAP הכירה בה כעולה לגמר ש
איטרנה קפיטל ובורדרלס קפיטל משיקות סדנת מיזמים עבור ארגונים שבונים בבלוקצ'יין של אלגורנד סדנת המיזמים איטרנה בורדרלס Eterna Borderless הושק
המכונות לכריית מטבעות קריפטו של BitHull - אופציה לעסק ביתי רווחי BH Miner ו-BH Miners Box, שתי מכונות לכריית מטבעות
איך מומחים צריכים לבדוק מודעות דרושים להייטק? כאשר מדובר במומחים בתחום, בדיקת המשרות צריכה להיות
ג'קדה הוכרזה כמתמודדת ראשית ב-PEAK Matrix® כשארגונים מבקשים להגביר את המעורבות הדיגיטלית של ה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)