ג'קדה תציע פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שקל להתחיל להפעיל למרכזי שירות שנפגעו ממגיפת קוביד-19

דרוג:

אטלנטה, 6 באפריל 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada, Inc., חלוצה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, עקבה אחרי ההשפעה של נגיף הקורונה על מרכזי שירות. בתגובה, ג'קדה מציעה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שזכו בפרסים ללא עלות בזמן מגיפת קוביד-19. ההצעה זמינה לזמן מוגבל. חלים תנאים.

"היום מנהלי פעילות לקוחות בענפים השונים מגיבים לדפוסי האינטראקציה המשתנים של הלקוחות. הגידול הבלתי צפוי בביקוש לשירות לקוחות פגע במרכזי השירות בתקופה שבה כוח האדם בשירות הלקוחות בקיבולת מופחתת בגלל אילוצים של עבודה מהבית והמקרה המצער שנציגים חולים בגלל נגיף הקורונה".

"הלקוחות מצפים שהעסקים ישרתו אותם עם אמפתיה ובהירות, והצורך בגמישות בפעילות הלקוחות מעולם לא היה רב יותר", אמר יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ג'קדה.

"פתרונות האוטומציה של שירות לקוחות שלנו מתמזגים יפה עם המערכות הקיימות של מרכזי השירות ומרוממים אותן כדי לספק את הגמישות שעסקים צריכים כדי שיוכלו לבצע שינוי בעיתות משבר", הוסיף.

מנהלים של מרכזי שירות יכולים לבחור מתוך הרבה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שמציעה Jacada Interact, פלטפורמת אוטומציה דלת קוד שמוכרת על ידי אנליסטים מובילים כמו גרטנר, אוורסט ו-HFS Research. ג'קדה כללה את פתרונות האוטומציה הבאים בהצעה הזמנית שלה על סמך משוב מהלקוחות שלה שנאבקים בהצלחה בכמות גדולה של שיחות ומעצימים את עובדי שירות הלקוחות המשתנים בזמן המשבר.

  • Guide your Customers: תעסיקו את הלקוחות שלכם במקום לבקש מהם לחכות לנציג הבא שיתפנה. בזמנים של חרדה רבה, הלקוחות מחפשים רמות גבוהות יותר של אמפתיה והנחיה, שלא מציעים מרכזי שירות שמבקשים מהמתקשרים לפנות לאתר האינטרנט, רק לקבוע שיחה חוזרת או יותר גרוע לחכות בהמתנה. ג'קדה רואה ביקוש שיא ל-IVR חזותי (VIVR) בוורטיקלים ענפיים שונים, כשאצל חלק מהלקוחות יש גידול של 300% בשימוש, כשמרכזי שירות מחפשים דרכים טובות יותר להנחות את המתקשרים בגלל כמויות גדולות של שיחות. IVR חזותי פועל עם מרכזי שירות ופלטפורמות IVR קיימים וניתן להתקנה תוך 24 שעות. אנחנו מציעים את ההצעה הזאת כדי לעודד כל מרכז שירות במשבר לנסות הדגמה.
  • Guide your Employees: מציע הדרכה שלב אחרי שלב לנציגים שמתחילים לעבוד מהבית בלי רמת התמיכה והעזרה שהיו רגילים לה כשהיו באותו מקום עם מומחים לנושא ומנהלים. הדרכה וירטואלית ומסרים מיידיים יכולים לעזור, אבל אין תחליף לעזרה בדיוק בזמן בעבודה, זרימה מודרכת שמסבירה להם מה הפעולה הבאה הטובה ביותר שהכי מתאימה ללקוח.

"את רוב פתרונות האוטומציה אפשר להתחיל להפעיל בתוך 24 שעות. תזכרו, אוטומציה לא תמיד מחייבת שילוב עם מערכות הקצה האחורי שלכם. גם במקרים שדרוש שילוב, אפשר להשתמש ב-CSRPA של ג'קדה, אוטומציית תהליכים רובוטית של שירות הלקוחות, כדי להתגבר במהירות על כל משוכה בשילוב", אמר יוחאי רוזנבלט.

בגלל התפרצות נגיף הקורונה, חברות צריכות לספק חוויית לקוח עקבית ומובדלת, עכשיו יותר מאי פעם. ג'קדה ערכה לאחרונה וובינר בשם "איך להיאבק בכמות גדולה של שיחות בזמנים של חרדה רבה". אתם יכולים לצפות בוובינר שכולל הדגמות ופרקטיקות מיטביות כאןלמדו עוד איך אתם יכולים להתחיל להדריך את הלקוחות והעובדים שלכם באמצעות אוטומציה של שירות הלקוחות תוך 24 שעות. הירשמו להתנסות חינם או התקשרו איתנו ישירות.

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות שמספקת פתרונות חכמים של ניהול באמצעות שירות עצמי ועם מעורבות עובדים ללקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה למרכזי שירות מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלות על ידי RPA של שירות הלקוחות. באמצעות האוטומציה דלת הקוד ומרכז הבינה המלאכותית שלנו, אנחנו יוצרים חוויות של שיתוף פעולה בין לקוחות, עובדים ורובוטים.

אנשי קשר

Nicolette Beard
[email protected]

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Zoom Cares מתחייבת להשקיע 10 מיליון בדמוקרטיזציה של חינוך לבינה מלאכותית ולהרחבת הזדמנויות Zoom Cares (נאסד"ק: ZM ) הכריזה על התחייבות בשיעור
זום חשפה את AI Companion 3.0 ב-Zoomtopia 2025 לשיפור השימוש בסוכני בינה מלאכותית ברחבי פלטפורמת Zoom Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה עידן
Denodo Platform 9.3 זמינה כעת עם תמיכה פורצת דרך בחדשנות בינה מלאכותית Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על תמיכה
UBiqube משחררת לראשונה בתעשייה את SASE Map עם מבט מקיף על ארכיטקטורת הענן של SASE UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
אירוע Blue Magic Netherlands השני נקבע ל-18 בנובמבר General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
חברת Quest Software מכריזה על אסטרטגיית חברה חדשה ופלטפורמת ניהול נתונים מאוחדת להצלחה בתחום הבינה המלאכותית Quest Software, מובילה עולמית בניהול נתונים, אבטחת
Nedap מאפשרת פרטי כניסה לנייד ב-Google Wallet Nedap (AMS:NEDAP), מובילה עולמית בפתרונות אבטחה פי
Space42 ו-Viasat משיקות את Equatys Venture עם גישה לבלוק ספקטרום התדרים המתואם הגדול בעולם עבור שירותי תקשורת גלובליים ישירות למכשירים Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
GA-ASI ו-AeroVironment השלימו את השיגור האווירי הראשון אי פעם של Switchblade 600 מהכטב"ם MQ-9A General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
זום הוכרה לראשונה ב- Magic Quadrant™  של Gartner®  לשנת 2025 בתחום שירות לקוחות כשירות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
AI-Media תציג את ההרחבה של LEXI Suite עם LEXI Voice, LEXI Direct API ו-LEXI AD (Audio Description) במהלך IBC 2025 באמסטרדם AI-Media (ASX: AIM), מובילה עולמית בפתרונות שפה מב
Evonik Oxeno עולה לאוויר עם פלטפורמת תכנון ממוקדת החלטות משודרגת בענן OMP ו-Evonik Oxeno מכריזות על עלייה לאוויר מוצלחת
Elixir מקדמת טכנולוגיית בינה מלאכותית עם הפתרון Catalyst, שממתין לאישור כפטנט, כדי לחולל מהפכה בהגירת CCM Elixir הכריזה היום על התקדמות משמעותית בבקשת הפטנט
Xsight Labs מספקת פלטפורמת מיתוג אוניברסלית מסוג Top-of-Rack ‏ (TOR) ‏Xsight Labs, חברה מובילה למוליכים מחצה ללא ייצור
הדמיה ברמה גבוהה יותר והעצמת הזרימה - AGFA HealthCare ב-RSNA 2025 ב-RSNA 2025, חברת AGFA HealthCare תחשוף את חבילת ח
Bristol Bay Cellular ו-RINA משיקות את רשת הליבה מבוססות הענן של אלסקה בהפעלה של Mavenir Mavenir, ספקית תשתית הרשתות הפועלות בענן, הכריזה ה
Mavenir העלתה לאוויר מערכת טעינה מרובת דיירים מתכנסת עבור SETAR הפועלת בקריביים Mavenir, ספקית תשתית הרשתות הפועלות בענן, הודיעה ע
UBiqube מעצימה את האספקה של SASE עם השקת שוק האוטומציה של SASE OpsLab UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
זום זוכה בפרס Emmy® להנדסה, מדע וטכנולוגיה עבור חדשנות בתרומה לשידור האקדמיה לטלוויזיה העניקה ל-Zoom Communications, In
Merit רוכשת את Excela Merit רוכשת את Excela הרכישה תרחיב את סל שירותי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)