סימפוני מאחדת כוחות עם ג'קדה כשותפת הייעוץ הגלובלית

דרוג:

אטלנטה, 23 ביולי 2020, :(GLOBE NEWSWIRE)

Jacada, Inc., חלוצה באוטומציה חכמה של שירות לקוחות, הודיעה על השותפה האסטרטגית האחרונה שלה, סימפוני, חברה של SYKES, חברה גלובלית של ייעוץ ושירותים מנוהלים שמתמחה בתכנון והתקנה של פתרונות בינה מלאכותית שעוזרים ללקוחות לממש במהירות את מלוא הפוטנציאל של פעולות שעברו דיגיטציה. היא תפיץ ותתקין את החבילה המלאה של פתרונות אוטומציה למרכזי שירות של ג'קדה בכל העולם.

עם סימפוני, ג'קדה תתמוך ביוזמות ה-RPA ו-IA של הלקוחות שלה באמצעות מובילה גלובלית אמינה בתכנון, התקנה וניהול של חוויות לקוח חכמות. ביחד, סימפוני וג'קדה ישתמשו במחויבות המשותפת שלהן לאפשר מצוינות בשירות לקוחות באמצעות אוטומציה מקצה לקצה אסטרטגית ויעילה כדי לספק ללקוחות המשותפים שלהן פתרונות חזקים ובני קיימא לאתגרים העסקיים הכי דחופים שלהם. עם השותפות האחרונה הזאת, ג'קדה ממוצבת באופן ייחודי לספק אוטומציה חכמה ללקוחות של סימפוני באמצעות אינטראקציות יותר ממוקדות ובעלות משמעות. זה יגדיל את הנאמנות למותג אצל הלקוחות, יגרום להגדלת ההכנסות של הלקוחות שלהם וישפר את חוויית העובד של הנציגים במרכזי השירות.

"אנחנו כל כך מרוצים להפוך את השותפות שלנו עם ג'קנדה לפורמלית", אמר ריצ'רד מיצ'ל, מנהל טכנולוגיות ראשי בסימפוני. "ביחד, אנחנו מחזקים את היכולת שלנו לספק אוטומציה מקצה לקצה שהופכת מידע למעשים ומספקת חוויות יותר עשירות ובעלות משמעות בין נציגים ולקוחות. אנחנו שמחים להוסיף את חבילת הטכנולוגיות של ג'קדה לערכת הכלים שלנו ובטוחים שהשותפות הזאת תיתן ערך משמעותי ללקוחות שלנו".

כחברת ייעוץ בלתי תלויה, התפקיד של סימפוני הוא להנחות ארגון לקראת שינוי דיגיטלי באמצעות אוטומציה, בינה מלאכותית ומיקור המונים והשפעה. עם ניסיון נרחב בייעוץ ומיקור חוץ של תהליכים, הצוות שלה יפתח טיעון עסקי איתן שארגונים גדולים יכולים להרוויח ממנו מהר. מתודולוגיית SAVO (פישוט, אוטומציה, וירטואליזציה, תיאום) הייחודית שלה מאפשרת לה להפוך אתגרים מורכבים לתוצאות פרגמטיות ומדידות שמתאימות לגמרי לגורמים האסטרטגיים של הלקוחות שלה.

"ג'קדה ממשיכה להתבדל באמצעות גישה מבוססת תוצאות לאוטומציה של האינטראקציות של הלקוח, והשותפות הגלובלית עם סימפוני תמלא תפקיד חשוב בקיום ההבטחה הזאת", מסביר עדי טופול, מנהל תפעול ראשי בג'קנדה. "הלקוחות צריכים להעריך בקפידה את הערך המובטח לעומת הערך שנוצר על ידי אוטומציה בפעילות הלקוחות שלהם, בזמן שהאוטומציה רשומה באופן בולט במתכון לעמידות בזמן המגיפה ואחריה. אנחנו מאמינים שסימפוני וג'קדה ערוכות היטב לשרת לקוחות בחזית הזאת כשאנו מאחדים כוחות".

למידע נוסף, כולל הדגמות וידאו של פתרונות האוטומציה של שירות הלקוחות של ג'קדה, בקרו בבקשה באתר www.jacada.com. לשאלות של העיתונות, התקשרו עם סקוט מריט בטלפון במספר 770-361-5900 או בדואל בכתובת smerritt@jacada.com.

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות שמספקת פתרונות חכמים של ניהול באמצעות שירות עצמי ועם מעורבות עובדים ללקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה למרכזי שירות מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלות על ידי RPA של שירות הלקוחות. באמצעות האוטומציה דלת הקוד ומרכז הבינה המלאכותית שלנו, אנחנו יוצרים חוויות של שיתוף פעולה בין לקוחות, עובדים ורובוטים.

אודות סימפוני

סימפוני, חברה של SYKES, היא ספקית גלובלית של שירותי RPA ו-IA הטובים מסוגם בלבד. סימפוני, שהוקמה ב-2014 והמטה שלה נמצא בלונדון, בריטניה, היא ספקית ראשונה במעלה של לקוחות עידית, ומציעה ייעוץ, התקנה, אירוח ושירותים מנוהלים. עם קרוב ל-300 אנשים, לסימפוני יש את אחד הצוותים הגלובליים העצמאיים הגדולים ביותר של מומחים לאוטומציה חכמה. עם היסטוריה מוכחת של הצלחה באוטומציה של אלפי תהליכי משרד קדמי, אמצעי ואחורי אצל מותגים בולטים, סימפוני משרתת ענפים רבים בכל העולם, כולל שירותים פיננסיים, בריאות, שירותים עסקיים, ייצור, מוצרי צריכה, תקשורת, מדיה ובידור. לסימפוני יש שותפויות עם ספקים מובילים של תוכנת RPA, כולל ג'קדה, והיא גדלה פי ארבעה מאז 2016.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

תרופה פוטנציאלית חדשה תקודם לניסויים קליניים לטיפול בקוביד-19 NanoViricides, מובילה גלובלית בפיתוח של טיפולים מא
מספר התקפות ה-DDoS גדל ב-151% במחצית הראשונה של שנת 2020 Neustar, Inc פרסמה את דו"ח איומי הסייבר והטרנדים ה
Guardian External Workforce זמינה לרכישה במרכז היישומים של SAP® AlertEnterprise הודיעה ש-Guardian External Workfor
Comm-IT משלימה פרויקט הקמת תשתית ענן AWS ב-Peer39 חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח מהמתקדמים ו
ThreatConnect רוכשת את חלוצת כימות סיכוני סייבר Nehemiah Security ThreatConnect, Inc.®, הספקית של פתרונות פעילות האב
קפיצת ענק לרובוטי חיטוי בכל העולם UVD Robots היצרנית המובילה בעולם של רובוטי חיטוי,
ענף השירותים הפיננסיים עובר למודל רב ענני ככל שהטרנספורמציה הדיגיטלית מואצת על פי דוח מצב שירותי היישומים לשנת 2020, 60% מהארג
DiaSorin ו-MeMed הישראלית חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי יצרנית המכשור הרפואי הבינלאומית DiaSorin דיאסורין
נער עבר השתלת כבד מתורם חי הראשונה מסוגה בהודו נער מצ'נאי עבר השתלת כבד מתורם חי הראשונה מסוגה בה
אדני מדורגת כבעלת ייצור החשמל הסולרי הגדולה ביותר בעולם הדירוג האחרון של חברות סולריות גלובליות על ידי מרק
תעשיות מסוכנות מוכנות לזינוק ענק לסיכון דינמי ועם הדמיה ספרה, Sphera, הספקית הגלובלית המובילה של תוכנה, נת
ArrowSphere נבחרה על ידי טלנור כפלטפורמת תיווך עננים אסטרטגית מרובת רמות ספקית הטכנולוגיה הגלובלית Arrow Electronics, Inc ה
גילת טלקום תספק פתרונות חכמים לניהול תעבורה ברשת עם התשתית המתקדמת של  F5 חברת גילת טלקום בחרה בתשתית ניהול התעבורה של F5 ומ
ניוסקייל פאוור עושה היסטוריה עם הכור המודולרי הקטן הראשון NuScale Power הודיעה שהוועדה להסדרת פעילות הגרעין
DCG נכנסת לכריית ביטקוין באמצעות החברה הבת האחרונה: פאונדרי Digital Currency Group, חברה בינלאומית שבונה, קונה
פתרון חדש של F5 מגן על אתרי הלקוחות מפני בוטים ושימוש בפרטים וסיסמאות גנובים באמצעות שירות חדש זה, שמנוהל באופן מלא, לקוחות יכו
למה גם למומחים כדאי לעבוד עם חברות השמה בהייטק? בהייטק יש פלח מסוים של עובדים, עובדים מומחים. מדוב
מיצובישי מקבלת רישיון לפטנטים של טכנולוגיה היברידית מפייס פייס, חלוצה בטכנולוגיות של רכב חשמלי היברידי, הודי
אולסקריפטס והמרכז הרפואי שיבא משיקים שותפות Allscripts והמרכז הרפואי שיבא בישראל יצרו שותפות כ
ריטש אגרוואל נכנס לסביבת ההזנקים של Bharat עם Venture Catalysts מתוך כוונה לתמוך בסביבת ההזנקים הצומחת של הודו, רי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)