ג'קדה זוכה להכרה שנה שנייה ברציפות כמתמודדת ראשית ב-PEAK Matrix®

דרוג:

אטלנטה, 8 באוקטובר 2020, :(GLOBE NEWSWIRE)

כשארגונים רוצים להשתדרג מכלי RPA מסורתיים ולהתרחב לפלטפורמות אוטומציה חכמה יותר מדרגיות, ג'קדה Jacada ממשיכה להתבדל עם מוצרי אוטומציית שירות הלקוחות הייחודיים שלה. עם התמקדות חדה כתער בהספקת פתרונות אוטומציה של מרכזי שירות מקצה לקצה באמצעות RPA, ההודעה האחרונה הזאת של אוורסט גרופ שמה את Jacada בליגה משלה כספקית היחידה שקיבלה הכרה בסקירות PEAK Matrix של 2020 גם ב-RPA וגם ב-IVA.

המחקר האחרון של אוורסט גרופ מכיר בחוזק של ג'קדה בהספקת פלטפורמת אוטומציה חכמה מקצה לקצה. כשהיא מתמקדת בצד חוויית הלקוח של העסק באמצעות RPA (ללא השגחה, עם השגחה ומצבי אדם בלולאה), ג'קדה מאפשרת פתרונות אוטומציה של שירות הלקוחות מקצה לקצה לאינטראקציות בשירות עצמי ובסיוע נציג.

"אסטרטגיית פיתוח המוצרים וההגעה לשוק של ג'קדה מתמקדת באוטומציה של פעולות שירות לקוחות", אמר אמרדיפ מודי, מנהל הפרקטיקה, אוורסט גרופ. "היא חלוצה בהספקת RPA מאוחד ויכולות של בינה מלאכותית שיחתית ויש לה הצעת ערך נבדלת בשביל ארגונים שרוצים לבצע אוטומציה ומיטוב של תהליכים לאורך שרשרת הערך של שירות הלקוחות".

היו רכישות רבות בתחום ה-RPA ב-2020 כשהשוק דוחף ליותר מיכולות RPA עצמאיות. שימוש משלים בבינה מלאכותית ו-RPA פותח לארגונים יותר מקרי שימוש כשהם פועלים להרחיב את טביעת הרגל שלהם באוטומציה. יש עלייה גם במקרי השימוש בשירות הלקוחות  כי המגיפה הגלובלית גרמה לתודעה חדשה של דחיפות בתוכניות האימוץ הדיגיטלי.

"תחום האוטומציה של שירות הלקוחות מלהיב עכשיו כשספקי RPA של המשרד האחורי נאבקים לצאת משנים של קשיי גודל, התחלות שנכשלו וצנרות פיתוח מוגבלות באוטומציה", מסביר סקוט מריט, מנהל האוטומציה הגלובלית בג'קדה. "כתוצאה מכך, נראה שכל הדרכים ב-RPA עוברות לתחום שירות הלקוחות בחיפוש אחר הגביע הקדוש של האוטומציה אבל זה תחום מורכב שדורש ותק ופתרונות בדוקים. כאחת מהספקיות האלה שנבדקו תחת לחץ בעשרים השנים האחרונות, אנחנו מאוד גאים להחזיק במעמד הייחודי הזה אצל אוורסט גרופ גם ב-RPA וגם ב-IVA ומצפים לתשומת הלב החדשה שהוא מביא לסיפור שלנו וללקוחות שלנו".

ההישג האחרון הזה של ג'קדה מגיע אחרי שהוכרזה כמתמודדת ראשית בדוח ה-IVA השנתי של 2020, -- הערכת PEAK Matrix™ לסביבת ספקי טכנולוגיה עם מוצרים, גם של אוורסט גרופ. ההכרות האלה והמיקום של ג'קדה בריבועי הקסם של גרטנר לשנת 2020 בניהול מעורבות עובדים ואוטומציה רובוטית של תהליכים מהווים עוד הוכחה איך רואים את ג'קדה כפורצת דרך בתחום האוטומציה של שירות הלקוחות.

אודות ג'קדה

ג'קדה Jacada היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות שמספקת פתרונות חכמים של ניהול באמצעות שירות עצמי ועם מעורבות עובדים ללקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה למרכזי שירות מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלות על ידי RPA של שירות הלקוחות. באמצעות האוטומציה דלת הקוד ומרכז הבינה המלאכותית שלנו, אנחנו יוצרים חוויות של שיתוף פעולה בין לקוחות, עובדים ורובוטים.

הורידו לכם עותק של "Robotic Process Automation – Technology Vendor Landscape with Products PEAK Matrix® Assessment 2020" של אוורסט גרופ שמציין את ג'קדה. לשאלות, התקשרו עם סקוט מריט בטלפון 770-361-5900 או דואל [email protected].


תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Owkin משיקה את K Pro: כלי עזר ראשון עבור בינה מלכותית מבוססת סוכנים לטובת תעשיית הביו-פארמה המועצם בידי מודלי הייטק ביולוגיים Owkin הכריזה על השקת K Pro, כלי עזר שמביא בינה מלא
Xsight Labs ו-Interface Masters חוברות ומייצרות את התקן המיתוג המשופר (EXA) עם הביצועים הטובים בעולם ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Inte
VoltaGrid משתפת פעולה עם אורקל כדי להעצים דאטה סנטרים מבוססי בינה מלאכותית מהדור הבא VoltaGrid LLC תפרוס 2,300 מגה-וואט של תשתית מתקדמת
O’Reilly מפרסמת ספר מעמיק על ניהול נתונים לוגי Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי O’Rei
דיגיטל 2026: משתמשי האינטרנט עוברים את ה-6 מיליארד, משתמשי המדיה החברתית הופכים ל'רוב על', והשימוש בבינה מלאכותית עולה על מיליארד Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
e& ו-Mavenir חושפות שיתוף פעולה בתחום אבטחת שירותים קוליים ולמניעת הונאות המונעים בידי בינה מלאכותית e& UAE, זרוע הטלקום של קבוצת הטכנולוגיה העולמית e&
Graid Technology מכריזה על הסכם רישיון אסטרטגי עם Intel Corporation להאצת חדשנות בתחום ה-RAID Graid Technology הודיעה על הסכם עם Intel Corporati
GA-ASI ו-Hanwha חתמו על עסקה לייצור כלי טיס בלתי מאוישים עם מרחק המראה ונחיתה קצר מסוג Gray Eagle® General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
קבוצת MISTRAS  משתפת פעולה עם Villari כדי להציע חיישני גילוי סדקים אלחוטיים עבור נכסי פלדה קריטיים MISTRAS Group (NYSE: MG ), מובילה עולמית בפתרונות
זום משתפת פעולה עם אורקל כדי לעזור לארגונים להרחיב את מעורבות הלקוחות Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הכריזה על ש
Xsight Labs חוברת ל-Edgecore Networks ומשיקה את ה-800G DPU הראשון בעולם במבנה כרטיס תוסף PCIe® ‏Xsight Labs ו-Edgecore Networks הכריזו היום על זמ
Mitiga מקבלת הכרה כ"פתרון השנה לאבטחה ארגונית בענן" בתוכנית פרסי CyberSecurity Breakthrough לשנת 2025 ‏Mitiga, החברה המובילה בתחום המענה להפרות אפס פגיע
GSK תחשוף המרת IBP מהירה עם OMP ב-Gartner Supply Chain Planning Summit OMP תדגיש ב-Gartner Supply Chain Planning Summit ל
Zoom Phone הגיע ל-10 מיליון משתמשים, והוא משנה את הדרך בה עסקים מתחברים בעידן הבינה המלאכותית Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה כי Z
ExaGrid משיקה נעילת זמן לשימור מונע בינה מלאכותית, להתאוששות מתוכנות כופר ‏ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבו
האפליקציה לנייד של eM Client זמינה לציבור עם חבילת יצרנות בסיוע בינה מלאכותית עבור iOS ו-Android ‏eM Client, מפתחת תוכנת הדואר האלקטרוני אשר נוצרה
חלוצי הטכנולוגיה הגלובליים CZ ואחד מייסדי Shazam יככבו ב-FinTech Forward 2025 בבחריין FinTech Forward 2025 (FF25), אירוע הטכנולוגיה הפינ
Nyxoah מכריזה על חולים מסחריים ראשונים בארה"ב שהושתלו עם מערכת Genio® Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
Gradiant ForeverGone קובעת רף חדש עבור השמדת PFAS עם עלויות וביצועים מהפכניים ‏Gradiant, גוף גלובלי מוביל בתחום פתרונות מים ומי
פתרון הרחפנים מבוסס הבינה המלאכותית בקצה של Lantronix משלב את פלטפורמות Gremsy ו-Teledyne FLIR להשגת זמני טיסה ארוכים ויעילים יותר Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)