ג'קדה זוכה להכרה שנה שנייה ברציפות כמתמודדת ראשית ב-PEAK Matrix®

דרוג:

אטלנטה, 8 באוקטובר 2020, :(GLOBE NEWSWIRE)

כשארגונים רוצים להשתדרג מכלי RPA מסורתיים ולהתרחב לפלטפורמות אוטומציה חכמה יותר מדרגיות, ג'קדה Jacada ממשיכה להתבדל עם מוצרי אוטומציית שירות הלקוחות הייחודיים שלה. עם התמקדות חדה כתער בהספקת פתרונות אוטומציה של מרכזי שירות מקצה לקצה באמצעות RPA, ההודעה האחרונה הזאת של אוורסט גרופ שמה את Jacada בליגה משלה כספקית היחידה שקיבלה הכרה בסקירות PEAK Matrix של 2020 גם ב-RPA וגם ב-IVA.

המחקר האחרון של אוורסט גרופ מכיר בחוזק של ג'קדה בהספקת פלטפורמת אוטומציה חכמה מקצה לקצה. כשהיא מתמקדת בצד חוויית הלקוח של העסק באמצעות RPA (ללא השגחה, עם השגחה ומצבי אדם בלולאה), ג'קדה מאפשרת פתרונות אוטומציה של שירות הלקוחות מקצה לקצה לאינטראקציות בשירות עצמי ובסיוע נציג.

"אסטרטגיית פיתוח המוצרים וההגעה לשוק של ג'קדה מתמקדת באוטומציה של פעולות שירות לקוחות", אמר אמרדיפ מודי, מנהל הפרקטיקה, אוורסט גרופ. "היא חלוצה בהספקת RPA מאוחד ויכולות של בינה מלאכותית שיחתית ויש לה הצעת ערך נבדלת בשביל ארגונים שרוצים לבצע אוטומציה ומיטוב של תהליכים לאורך שרשרת הערך של שירות הלקוחות".

היו רכישות רבות בתחום ה-RPA ב-2020 כשהשוק דוחף ליותר מיכולות RPA עצמאיות. שימוש משלים בבינה מלאכותית ו-RPA פותח לארגונים יותר מקרי שימוש כשהם פועלים להרחיב את טביעת הרגל שלהם באוטומציה. יש עלייה גם במקרי השימוש בשירות הלקוחות  כי המגיפה הגלובלית גרמה לתודעה חדשה של דחיפות בתוכניות האימוץ הדיגיטלי.

"תחום האוטומציה של שירות הלקוחות מלהיב עכשיו כשספקי RPA של המשרד האחורי נאבקים לצאת משנים של קשיי גודל, התחלות שנכשלו וצנרות פיתוח מוגבלות באוטומציה", מסביר סקוט מריט, מנהל האוטומציה הגלובלית בג'קדה. "כתוצאה מכך, נראה שכל הדרכים ב-RPA עוברות לתחום שירות הלקוחות בחיפוש אחר הגביע הקדוש של האוטומציה אבל זה תחום מורכב שדורש ותק ופתרונות בדוקים. כאחת מהספקיות האלה שנבדקו תחת לחץ בעשרים השנים האחרונות, אנחנו מאוד גאים להחזיק במעמד הייחודי הזה אצל אוורסט גרופ גם ב-RPA וגם ב-IVA ומצפים לתשומת הלב החדשה שהוא מביא לסיפור שלנו וללקוחות שלנו".

ההישג האחרון הזה של ג'קדה מגיע אחרי שהוכרזה כמתמודדת ראשית בדוח ה-IVA השנתי של 2020, -- הערכת PEAK Matrix™ לסביבת ספקי טכנולוגיה עם מוצרים, גם של אוורסט גרופ. ההכרות האלה והמיקום של ג'קדה בריבועי הקסם של גרטנר לשנת 2020 בניהול מעורבות עובדים ואוטומציה רובוטית של תהליכים מהווים עוד הוכחה איך רואים את ג'קדה כפורצת דרך בתחום האוטומציה של שירות הלקוחות.

אודות ג'קדה

ג'קדה Jacada היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות שמספקת פתרונות חכמים של ניהול באמצעות שירות עצמי ועם מעורבות עובדים ללקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה למרכזי שירות מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלות על ידי RPA של שירות הלקוחות. באמצעות האוטומציה דלת הקוד ומרכז הבינה המלאכותית שלנו, אנחנו יוצרים חוויות של שיתוף פעולה בין לקוחות, עובדים ורובוטים.

הורידו לכם עותק של "Robotic Process Automation – Technology Vendor Landscape with Products PEAK Matrix® Assessment 2020" של אוורסט גרופ שמציין את ג'קדה. לשאלות, התקשרו עם סקוט מריט בטלפון 770-361-5900 או דואל [email protected].


תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Datavault AI מכריזה על הצטרפותו של חבר היכל התהילה של ההוקי ג'רמי רוניק למוניטיזציה של נתוני ספורט ולהובלה של הבורסה הבינלאומית החלוצית NIL Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
זום משיקה את AI Companion 3.0 עם תזרימי עבודה מבוססי סוכנים, שהופכים שיחות לפעולה היום, Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) חשפה
Denodo נבחרה כמובילה ב-2025 Gartner® Magic Quadrant™ לכלי שילוב נתונים זו השנה השישית ברציפות Denodo, מובילה בתחום ניהול נתונים, הודיעה היום כי
גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
10X Health ו-REVIV Global מכריזות על שותפות אסטרטגית עם M42 להשקת 10XREVIV באבו דאבי 10X Health (ארה"ב) ו-REVIV Global (בריטניה) הכריזו
Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)