ג'קדה זוכה להכרה שנה שנייה ברציפות כמתמודדת ראשית ב-PEAK Matrix®

דרוג:

אטלנטה, 8 באוקטובר 2020, :(GLOBE NEWSWIRE)

כשארגונים רוצים להשתדרג מכלי RPA מסורתיים ולהתרחב לפלטפורמות אוטומציה חכמה יותר מדרגיות, ג'קדה Jacada ממשיכה להתבדל עם מוצרי אוטומציית שירות הלקוחות הייחודיים שלה. עם התמקדות חדה כתער בהספקת פתרונות אוטומציה של מרכזי שירות מקצה לקצה באמצעות RPA, ההודעה האחרונה הזאת של אוורסט גרופ שמה את Jacada בליגה משלה כספקית היחידה שקיבלה הכרה בסקירות PEAK Matrix של 2020 גם ב-RPA וגם ב-IVA.

המחקר האחרון של אוורסט גרופ מכיר בחוזק של ג'קדה בהספקת פלטפורמת אוטומציה חכמה מקצה לקצה. כשהיא מתמקדת בצד חוויית הלקוח של העסק באמצעות RPA (ללא השגחה, עם השגחה ומצבי אדם בלולאה), ג'קדה מאפשרת פתרונות אוטומציה של שירות הלקוחות מקצה לקצה לאינטראקציות בשירות עצמי ובסיוע נציג.

"אסטרטגיית פיתוח המוצרים וההגעה לשוק של ג'קדה מתמקדת באוטומציה של פעולות שירות לקוחות", אמר אמרדיפ מודי, מנהל הפרקטיקה, אוורסט גרופ. "היא חלוצה בהספקת RPA מאוחד ויכולות של בינה מלאכותית שיחתית ויש לה הצעת ערך נבדלת בשביל ארגונים שרוצים לבצע אוטומציה ומיטוב של תהליכים לאורך שרשרת הערך של שירות הלקוחות".

היו רכישות רבות בתחום ה-RPA ב-2020 כשהשוק דוחף ליותר מיכולות RPA עצמאיות. שימוש משלים בבינה מלאכותית ו-RPA פותח לארגונים יותר מקרי שימוש כשהם פועלים להרחיב את טביעת הרגל שלהם באוטומציה. יש עלייה גם במקרי השימוש בשירות הלקוחות  כי המגיפה הגלובלית גרמה לתודעה חדשה של דחיפות בתוכניות האימוץ הדיגיטלי.

"תחום האוטומציה של שירות הלקוחות מלהיב עכשיו כשספקי RPA של המשרד האחורי נאבקים לצאת משנים של קשיי גודל, התחלות שנכשלו וצנרות פיתוח מוגבלות באוטומציה", מסביר סקוט מריט, מנהל האוטומציה הגלובלית בג'קדה. "כתוצאה מכך, נראה שכל הדרכים ב-RPA עוברות לתחום שירות הלקוחות בחיפוש אחר הגביע הקדוש של האוטומציה אבל זה תחום מורכב שדורש ותק ופתרונות בדוקים. כאחת מהספקיות האלה שנבדקו תחת לחץ בעשרים השנים האחרונות, אנחנו מאוד גאים להחזיק במעמד הייחודי הזה אצל אוורסט גרופ גם ב-RPA וגם ב-IVA ומצפים לתשומת הלב החדשה שהוא מביא לסיפור שלנו וללקוחות שלנו".

ההישג האחרון הזה של ג'קדה מגיע אחרי שהוכרזה כמתמודדת ראשית בדוח ה-IVA השנתי של 2020, -- הערכת PEAK Matrix™ לסביבת ספקי טכנולוגיה עם מוצרים, גם של אוורסט גרופ. ההכרות האלה והמיקום של ג'קדה בריבועי הקסם של גרטנר לשנת 2020 בניהול מעורבות עובדים ואוטומציה רובוטית של תהליכים מהווים עוד הוכחה איך רואים את ג'קדה כפורצת דרך בתחום האוטומציה של שירות הלקוחות.

אודות ג'קדה

ג'קדה Jacada היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות שמספקת פתרונות חכמים של ניהול באמצעות שירות עצמי ועם מעורבות עובדים ללקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה למרכזי שירות מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלות על ידי RPA של שירות הלקוחות. באמצעות האוטומציה דלת הקוד ומרכז הבינה המלאכותית שלנו, אנחנו יוצרים חוויות של שיתוף פעולה בין לקוחות, עובדים ורובוטים.

הורידו לכם עותק של "Robotic Process Automation – Technology Vendor Landscape with Products PEAK Matrix® Assessment 2020" של אוורסט גרופ שמציין את ג'קדה. לשאלות, התקשרו עם סקוט מריט בטלפון 770-361-5900 או דואל [email protected].


תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Xsolla ו-Airbridge חוברות ומספקות תבונות מאוחדות לביצועי רשת וניידים עבור מפתחי משחקים ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחר אשר מסייעת למפתחים להש
VeriSilicon וגוגל משיקות במשותף את Coral NPU IP בקוד פתוח VeriSilicon (688521.SH) הכריזה לאחרונה על השקה משו
לופקין מציגה את SROD™ V9.2.0 לופקין תעשיות - LUFKIN Industries, חלוצה בפתרונות
Insight משיקה את Insight AI, דרך חדשה להשגת תוצאות בתחום הבינה המלאכותית ‏Insight Enterprises ‏(נאסד"ק NSIT:) הכריזה על השק
InterSystems משיקה את HealthShare AI Assistant למיטוב אחזור נתונים ומעורבות קלינית בעזרת בינה שיחתית InterSystems, ספקית טכנולוגיית נתונים יצירתית המפע
Denodo השיגה מעמד של שותפה ברת תוקף של Databricks בזכות האינטגרציה החלקה שלה בתמיכה עבור בינה מלאכותית ואנליטיקה Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי השיגה
John Crane משיקה את Performance Plus™ - עידן חדש של מצוינות בשירות עבור ציוד מסתובב John Crane, מובילה עולמית בפתרונות ציוד מסתובב וחב
SASE OpsLab משתפת פעולה עם Netskope כדי לחולל מהפכה בפריסות בקנה מידה גדול של SASE, וכדי להבטיח חוויית לקוח חלקה UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
חברות פארק המדע והטכנולוגיה HKSTP הצטרפו למשלחת הונג קונג המבקרת בערב הסעודית לחיזוק קשרי החדשנות וההשקעות ביוזמת ההשקעות העתידית התשיעית (FII9) תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג - Hong K
mimik מחוללת מהפכת בינה מלאכותית בהתקני קצה באבו דאבי - יוזמה משותפת חדשה יוצרת טביעת רגל גלובלית עבור AI עצמאי בהתקני קצה ‏mimik, חלוצה גלובלית בתחום Continuum AI בהתקנים
מפתחי משחקים יכולים כעת ללכוד יותר ביקוש בחגים עם תיק התשלומים המורחב של Xsolla Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחי משחקים יכולים כעת לחזק את נאמנותם ואבטחתם של השחקנים בעזרת מערכת הפינטק המורחבת של Xsolla בעונת החגים הזו Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחים לנייד נכנסים לעידן חדש של חופש בפלטפורמה עם העדכונים האחרונים של Xsolla Web Shop ו-Buy Button ‏Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Denodo הוכרה כספקית מובילה בדו"ח Dresner Advisory Active Data Architecture™, בפעם השנייה ברציפות Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי דורגה
DDPAI השיקה את סדרת Z90 בריאד: "נולדה להוביל" מגדירה סטנדרט חדש במצלמות דשבורד חכמות DDPAI השיקה רשמית את סדרת הדגל שלה Z90 והציגה את ה
ZincFive חושפת את BC 2 AI אשר יפעיל את מרכזי הנתונים מונעי בינה מלאכותית בעידן הבא ‏ZincFive ®, חברה עולמית מובילה לפתרונות המבוססים
Blackline Safety מרחיבה את טביעת הרגל הגלובלית שלה עם משרדים חדשים בגרמניה ובאיחוד האמירויות הערביות ‏חברת Blackline Safety Corp ‏(TSX: BLN), חברה מובי
Space42 מכריזה על זמינות גלובלית של Thuraya-4, מערכת לווייני התקשורת של הדור הבא שלה Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
Quantexa הופכת את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות שלה ל-'מוכנה לסוכנים' כדי לפתור את הבעיות הקשות ביותר בבינה מלאכותית: פיצול נתונים והקשר בקפיצת מדרגה משמעותית עבור בינה מלאכותית ארגונית,
CMiC משיקה את NEXUS: ה-ERP הראשון לבנייה המופעל על ידי בינה מלאכותית המשלב עיבוד שפה טבעית, בינת בנייה ואוטומציה מונעת סוכנים CMiC, הספקית המובילה של הדור הבא של ERP לבנייה, הו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)