ג'קדה (JACADA) הישראלית נרכשת על-ידי יוניפור (UNIPHORE) האמריקאית

דרוג:

 

ג'קדה (JACADA) הישראלית נרכשת על-ידי יוניפור (UNIPHORE) האמריקאית

החברה המאוחדת תוביל למהפך בשוק הטכנולוגי למערכי שירות לקוחות ותביא פתרון יחודי המשלב אוטומציה של תהליכי שירות לקוחות רב ערוציים ובינה מלאכותית, ללא צורך בכתיבת קוד (Low Code/No Code). היקף הרכישה לא הותר לפרסום.

 

פאלו אלטו, קליפורניה ואטלנטה, ג'ורג'יה, והרצליה, 27 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Uniphore יוניפור, הממוקמת בפאלו אלטו, קליפורניה, חברה מובילה בתחום בינה מלאכותית לשירות לקוחות, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת חברת התוכנה הישראלית ג'קדה (הרצליה) המתמחה באוטומציה של תהליכי שירות לקוחות. ג'קדה, המונה כ-45 עובדים בישראל, תמשיך לפעול כמרכז פיתוח ומצויינות בהרצליה, ישראל.

פלטפורמת האוטומציה של ג'קדה הוכיחה את עצמה בפתרון בעיות מורכבות ובייעול תהליכים במרכזי שירות טלפוניים גדולים של חברות גלובליות תוך שהטמעת פתרונות החברה נעשית בצורה יעילה ומדוייקת, וכל זאת ללא צורך בכתיבת קוד.

החיבור של מוצרי ג'קדה לפלטפורמת הבינה המלאכותית וניתוח השפה של חברת יוניפור יעניק לארגונים יכולת מתקדמת לייעול ולמיכון תהליכי שירות לקוחות מורכבים, לצמצם באופן ניכר את היקף טעיות האנוש המתרחשות בתהליכים אלו ולקצר את זמן הטיפול בצרכי הלקוחות. בין יתרונות המערכת המשולבת ניתן למנות:

·        ממשק משתמש ידידותי שאינו דורש קידוד (כתיבת תוכנה) שמאפשר למשתמשים עסקיים לבנות ונהל תהליכים עסקיים ללא תלות באנשי תוכנה

·        בינה מלאכותית ויכולות ניתוח שפה מותאמות לתחומים עסקיים שונים

·        היכולת להגדיר תהליכים עסקיים אחודים ומתואמים בין ממשקי השירות העצמי והשירות המאוייש

·        הנחייה מבוססת בינה מלאכותית של נציג השירות בזמן אמת

·        חיבור חכם למערכות הידע של הארגון ושליפה מדוייקת המידע הנחוץ בכל אחד משלבי הטיפול בלקוח

·        תיעוד אוטומטי של ההבטחות הניתנות ללקוח המהלך השיחה, והפעלה אוטומטית של התהליכים העסקיים הדרושים  למימוש הבטחה זו

·        מיכון תהליך סיכום ותיעוד השיחה עם לקוח

רכישה זו באה בתקופה בה כמות האינטראקציות במוקדי שירות הלקוחות עולה, ואיתה גם מורכבות השיחות, במספר רב של ערוצי תקשורת.

Unesh Sachdev (אומש סצ'דב), מייסד ומנכ"ל יוניפור, אומר: "היום אנו מקבלים בברכה את ג'קדה לצוות יוניפור וחוגגים את תוספת הטכנולוגיה לפורטפוליו שלנו. מצאנו בג'קדה צוות מוכשר מאד של אנשי מקצוע יעצימו את הצמיחה והחדשנות של יוניפור. כך נוכל להביא ללקוחותינו דרכים חדשות ומתקדמות, כאלו שיוכלו לספק ללקוחותיהם חוויית לקוח מהפכנית".

יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ג'קדה, אומר: "הלקוחות שלנו סומכים עלינו שנביא את הפתרונות הטובים, המתקדמים והחדשניים ביותר כדי שיוכלו להרחיב את עסקיהם. איחוד הכוחות עם יוניפור מחבר אותנו לצוות מנוסה ונלהב מעולמות שירות לקוחות, חוויית לקוח ואוטומציה חכמה. המגוון הרחב של היישומים והתחומים בהם מתמחה יוניפור תאפשר לנו להוביל את התעשייה בדרכים חדשות ומרתקות, כמו גם לספק פתרונות המייצרים ערך מוסף מתמשך ובידול עבור לקוחותינו".

בכפוף להשלמת תנאי הסגירה המקובלים, צוות ג'קדה, הקניין הרוחני והמוצרים שלה יהפכו לחלק מ- Uniphore, מה שיאפשר ל- Uniphore להמשיך לספק מוצרים ושירותים מובילים בענף עבור בסיס הלקוחות המשותף הגלובלי שלהם.

תנאים כספיים ספציפיים ופרטים אחרים של העסקה לא הותרו לפרסום.

אודות יוניפור

Uniphore יוניפור היא המובילה העולמית בתחום אוטומציה של שירות שיחות. חזון החברה הוא לגשר על הפער בין האדם למכונה באמצעות קול, AI ואוטומציה כדי להבטיח שכל קול, בכל שיחה, יישמע באמת.

החברה מאפשרת לעסקים ברחבי העולם לספק שירות לקוחות טרנספורמטיבי על ידי מתן פלטפורמת אוטומציה שבה סוכנים דיגיטליים משתלטים על שיחות ועסקאות מבני אדם, מאמנים סוכנים במהלך שיחות, ומנבאים במדויק שפה, רגש וכוונה. הכל בזמן אמת. בעזרת אוטומציה של שירות שיחות, ארגונים יכולים לבנות אמון לקוחות באמצעות יעילות ושיפור את חוויית הלקוח, מה שמוביל למימוש יעילות תפעולית.

את החברה ייצגו עורכי הדין דן שמגר, רונן בצלאל וג'ונתן אטה ממשרד עורכי דין מיתר  ומטעם הרוכש ייצגו בישראל את הרוכש עורכי הדין דוני טולדנו ויונתן אחירון ממשרד ארדניסט בן נתן טולדנו

הבנקאים שליוו את ג'קדה בעסקה הינם מבנק ההשקעות GCA Altium

למידע נוסף ולהודעות נוספות, בקרו באתר החברה: www.uniphore.com/jacada

תעקבו אחרי הבלוג שלנו ותתחברו איתנו: LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram.

 

קשרי מדיה

 

North America
Marjaneh Ravai, Uniphore
Mobile: 650.346.3756
[email protected]

India / Asia Pacific:
Cynanda Noronha, Uniphore
+91 9008026309
[email protected]

 

 

 

 

מקור:  Uniphore

 

 

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Uniphore | יוניפור | ג'קדה |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

GITEX 2025: הצלחה של אבטחת בסייבר ברת אומדן על ידי Genians ו-RASInfotech באמצעות NAC, ‏EDR, ו-Universal ZTNA ‏Genians, הגוף המוביל בקוריאה בתחום בקרת גישה לרשת
Hammerspace בוחרת ב-Xsight Labs E1 800G DPU לפיתוח ארכיטקטורת רשת שטוחה ופתוחה עבור אחסון חם של AI ‏Xsight Labs הכריזה היום על שותפות עם Hammerspace
Xsight Labs ו-Cyber Forza חוברות לאספקה של פתרונות סייבר מהפכניים עבור AI ותשתית ענן ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה עם Cyber Forza
ExaGrid מכריזה על תכונות חדשות עבור MSPs בגרסה 7.4.0 ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
Owkin משיקה את K Pro: כלי עזר ראשון עבור בינה מלכותית מבוססת סוכנים לטובת תעשיית הביו-פארמה המועצם בידי מודלי הייטק ביולוגיים Owkin הכריזה על השקת K Pro, כלי עזר שמביא בינה מלא
Xsight Labs ו-Interface Masters חוברות ומייצרות את התקן המיתוג המשופר (EXA) עם הביצועים הטובים בעולם ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Inte
VoltaGrid משתפת פעולה עם אורקל כדי להעצים דאטה סנטרים מבוססי בינה מלאכותית מהדור הבא VoltaGrid LLC תפרוס 2,300 מגה-וואט של תשתית מתקדמת
O’Reilly מפרסמת ספר מעמיק על ניהול נתונים לוגי Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי O’Rei
דיגיטל 2026: משתמשי האינטרנט עוברים את ה-6 מיליארד, משתמשי המדיה החברתית הופכים ל'רוב על', והשימוש בבינה מלאכותית עולה על מיליארד Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
e& ו-Mavenir חושפות שיתוף פעולה בתחום אבטחת שירותים קוליים ולמניעת הונאות המונעים בידי בינה מלאכותית e& UAE, זרוע הטלקום של קבוצת הטכנולוגיה העולמית e&
Graid Technology מכריזה על הסכם רישיון אסטרטגי עם Intel Corporation להאצת חדשנות בתחום ה-RAID Graid Technology הודיעה על הסכם עם Intel Corporati
GA-ASI ו-Hanwha חתמו על עסקה לייצור כלי טיס בלתי מאוישים עם מרחק המראה ונחיתה קצר מסוג Gray Eagle® General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
קבוצת MISTRAS  משתפת פעולה עם Villari כדי להציע חיישני גילוי סדקים אלחוטיים עבור נכסי פלדה קריטיים MISTRAS Group (NYSE: MG ), מובילה עולמית בפתרונות
זום משתפת פעולה עם אורקל כדי לעזור לארגונים להרחיב את מעורבות הלקוחות Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הכריזה על ש
Xsight Labs חוברת ל-Edgecore Networks ומשיקה את ה-800G DPU הראשון בעולם במבנה כרטיס תוסף PCIe® ‏Xsight Labs ו-Edgecore Networks הכריזו היום על זמ
Mitiga מקבלת הכרה כ"פתרון השנה לאבטחה ארגונית בענן" בתוכנית פרסי CyberSecurity Breakthrough לשנת 2025 ‏Mitiga, החברה המובילה בתחום המענה להפרות אפס פגיע
GSK תחשוף המרת IBP מהירה עם OMP ב-Gartner Supply Chain Planning Summit OMP תדגיש ב-Gartner Supply Chain Planning Summit ל
Zoom Phone הגיע ל-10 מיליון משתמשים, והוא משנה את הדרך בה עסקים מתחברים בעידן הבינה המלאכותית Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה כי Z
ExaGrid משיקה נעילת זמן לשימור מונע בינה מלאכותית, להתאוששות מתוכנות כופר ‏ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבו
האפליקציה לנייד של eM Client זמינה לציבור עם חבילת יצרנות בסיוע בינה מלאכותית עבור iOS ו-Android ‏eM Client, מפתחת תוכנת הדואר האלקטרוני אשר נוצרה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)