SafeBase מגייסת 33 מיליון דולר באמצעות השקעה בסדרה B להאצת החזון לסקירות אבטחה ללא חיכוכים

דרוג:

SafeBase מגייסת 33 מיליון דולר באמצעות השקעה בסדרה B להאצת החזון לסקירות אבטחה ללא חיכוכים

ההשקעה, בהובלת Touring Capital, תרחיב את פלטפורמת האבטחה המובילה בתעשייה ותאפשר לארגונים לבנות אמון משמעותי ובר-קיימא אצל הלקוח

סן פרנסיסקו, 30 באפריל 2024, (BUSINESS WIRE):

SafeBase, פלטפורמת מרכז האמון (Trust Center) המובילה בתחום סקירות אבטחה ללא חיכוך הכריזה היום שגייסה 33 מיליון דולר בסבב גיוס מסדרה B. Touring Capital הייתה המשקיע המוביל בהשקעה אחרונה זו, המביאה את החברה לסך גיוסים כולל של יותר מחמישים מיליון דולר, בהשתתפות המשקיע האסטרטגי Zoom Ventures. לסבב זה הצטרפו גם משקיעים קיימים בחברה NEA‏ (New Enterprise Associates)‏, Y Combinator‏, Comcast Ventures ו-Cerca Partners, וכן מנהלים בולטים בתחום אבטחת הסייבר לרבות קצין האמון הראשי לשעבר בחברת Salesforce, ג’ים אלקוב.

עם העלייה בדרישה מרוכשי תוכנה לבצע הערכות סיכונים מפורטות לספקים פוטנציאליים, גובר הלחץ המופעל עליהם להוכיח שהספקים הללו הם שותפים עסקיים בטוחים ואמינים. במונחים היסטוריים, סקירות אבטחה אלה סבלו מתהליכים מרובי חיכוך שעיכבו את מחזורי המכירות וגרמו נזק לאמון בין הקונה למוכר.

SafeBase מאמינה שניתן לבצע סקירות אבטחה כאלה בצורה טובה יותר, וגם שראוי לעשות כן. SafeBase Trust Center Platform הפלטפורמה של SafeBase, בנויה ובליבה שקיפות, ומספקת גישה אוטומטית ומרכזית לניהול אמון. כמה מהחברות הנסקרות ביותר בעולם כגון Abnormal Security, ‏,Amplitude ,Asana ,Axonius ,ClickUp ,Datadog ,Gigamon ,GitLab ,Jamf ,LinkedIn ,Plaid ‏‏‎‏Postman ו-Ramp משתמשות במרכזי האמון של SafeBase לבנייה ותחזוקה של אמון הלקוח.

"הגישה הנוכחית לסקירות אבטחה של קונים איננה תקינה. הגיע הזמן לומר שלום ולהתראות לאבטחה באמצעות ערפול ועמימות, ולהפוך את עמדת האמון והאבטחה של המוכר קלה יותר להבנה עבור הקונה מבלי שיצטרך לעשות שמיניות באוויר," אמר אל יאנג, המנהלה הכללי של SafeBase. "אנחנו נרגשים שהמשקיעים שלנו מעמיקים את המחויבות שלהם לחזון שלנו ליצור עולם שבו סקירות סיכוני אבטחה וצדדי ג’ נעשות בזמן אמת וללא חיכוך. השקעה זו תאפשר לנו לבנות את הפלטפורמה שלנו עוד לרוחב כלל מערכת האמון האקולוגית ולבצע התמרה בנושא עתיד סיכוני צד ג’."

גיוס זה של סדרה B בא לאחר תקופה של צמיחה מואצת ב-SafeBase. בשנת 2023  חברת SafeBase חוותה גידול אקספוננציאלי בהכנסות ומשרתת כעת יותר מ-700 לקוחות עם אחוז שימור גולמי של 98%. החברה גם נבחרה להשתתף בשלב הגמר של RSAC Innovation Sandbox, צורפה לרשימת Fortune’s Cyber60, וזכתה ליותר משתי מיליון צפיות למוצר הדגל שלה, מרכז האמון. בנוסף, החברה השיקה שלל מוצרים חדשים, לרבות מוצר מונע AI המוביל בקטגוריה שלו ומתוכנן להקטין מאוד את זמן האנוש המבוזבז ואת השגיאות בשאלוני אבטחה.

"אבטחה כבר איננה רק דרישה - זהו צו אסטרטגי להצלחה. תהליכים מסורתיים בתחום סקירות אבטחה פועלים לעתים קרובות כמחסומי דרכים, המפריעים לשקיפות הלקוח, מעכבים מחזורי מכירות ופוגעים בחוויית הקונה," אמרה פרייה סייפרסד, מייסדת משותפת ושותפה כללית ב- Touring Capital. "SafeBase לא רק מדמה מחדש את תהליך סקירות האבטחה אלא אף מובילה את שוק מרכזי האמון באמצעות מוצר הקובע סטנדרטים חדשים בתעשייה. SafeBase, כפלטפורמה המועדפת על מספר רב של חברות בפרופיל גבוה, מעצבת מחדש את האופן שבו עסקים מציגים את תנוחת האבטחה והאמון שלהם, בדומה לאופן שבו LinkedIn משמשת מקור דפיניטיבי בנושא רקע מקצועי. אנחנו נרגשים מהשותפות עם SafeBase כיוון שהם הביאו את החזון שלהם לגבהים שטרם נראו."

פלטפורמת מרכז האמון של SafeBase מאפשרת לחברות לתקשר את תנוחת האבטחה והאמון שלהן ובה בשעה לבצע אוטומציה של הגישה למסמכים רגישים, מידע של החברה ופריטי מפתח אחרים בתחום האבטחה. ספינות הדגל של מוצרי החברה,  Trust Center ו-AI Questionnaire Assistance, מוציאות את הכאב מהליך סקירות האבטחה המכביד על ידי העצמת צוותי אבטחה, GRC, והכנסה להפחית משמעותית את הצורך בשאלוני אבטחה זוללי זמן, ליצור חווית קניה טובה יותר, להאיץ את מהירות המכירות ולמצב את נושא האבטחה כתחום מאפשר הכנסות. אם אתם רוצים לדעת יותר על SafeBase ועל ההשקעה בסדרה B, בקרו בכתובת safebase.io.

אודות SafeBase:

SafeBase היא פלטפורמת מרכז אבטחה מובילה המתוכננת לביצוע סקירות אבטחה ללא חיכוכים. SafeBase, באמצעות מרכז אמון ברמת המיזם, מבצעת אוטומציה של הליך סקירות האבטחה ומתמירה את הדרך שבה חברות מציגות את תנוחת האבטחה והאמון שלהן. ראו מדוע חברות הצומחות במהירות כגון LinkedIn, ‏ Asanaו-Jamf נוטשות את האבטחה המיושנת תחת המוטו ‘אבטחה באמצעות ערפול ועמימות’ בכתובת www.safebase.io.

למידע נוסף וליצירת קשר

Walker Sands for SafeBase
[email protected]

מקור: SafeBase

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: SafeBase |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

חדש: ITtime מבית גיקטיים, אתר ה-IT החדש של ישראל גיקטיים, אתר הטכנולוגיה וההייטק הגדול בישראל, משיק
חברת F5 ממנה את עמיר גואטה למנהל תיקי לקוחות חברת F5 ממנה את עמיר גואטה (נשוי+2) למנהל לקוחות ח
Xsolla ו-Long Tale Games משיקות קמפיין צדקה עם Life Is Feudal לתמיכה ב-Games for Change Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Xsolla תשיק את Xsolla ZK כחלק מקידום השימוש ב-Web3 עבור משחקי וידאו Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
הפלטפורמה Kavian™ של Sakuu נכללת ברשימת ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2024 של TIME TIME חשפה את הרשימה השנתית של ההמצאות הטובות ביותר
ההמצאות הטובות ביותר של TIME לשנת 2024: פתרון ForeverGone של Gradiant לסילוק ולהשמדה של תרכובות פר-פלואורו-אלקיליות ופולי-פלואורו-אלקיליות (PFAS) Gradiant, מובילה גלובלית בתחום הטיפול המתקדם במים
Meltwater ו-Cyabra משתפות פעולה כדי לטפל באיומי דיסאינפורמציה ומידע שגוי על מותגים Meltwater, ספקית גלובלית מובילה של מדיה, מדיה חברת
Xsolla  ו-AurumDust משיקות קמפיין צדקה עם  Ash of Gods: The Way, כדי להעניק תמיכה ב-Games for Change Xsolla, חברה גלובלית למכירת משחקי וידאו, שמחה להכר
Flashpoint משיקה כלי חינמי להערכה של מניות בחברות טכנולוגיה פרטיות Flashpoint Venture Capital, חברה בינלאומית לניהול
SmartDV בחרה ב-MosaIC כנציגת מכירות ה-IP שלה בישראל SmartDV™ Technologies, ספקית של עיצוב IP (קניין רו
Quantexa הגיעה למעמד של קנטאור עם יותר מ-100 מיליון דולר ARR Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Mavenir מברכת על פרסום הדו"ח O-RAN ALLIANCE עבור יצירת צבר ערוצי ספקטרום בפריסות מרובות ספקיות Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
חברת Matia מגייסת 10.5 מיליון דולר בסבב גיוס Seed ומשיקה פלטפורמה מאוחדת ל- DataOps חברת MATIA הודיעה היום, יום שלישי 29.10.2024, על ג
בדיקה: בינה מלאכותית מגדירה מחדש את השיווק ב-2024 - ממודעות כלליות לחוויות בהתאמה אישית השיווק בשנת 2024 עובר הגדרה מחדש מבוסס בינה מלאכות
NIQ משיקה פתרונות לדוגמא בתמהיל שיווקי, ומרחיבה את חטיבת המדיה שלה NIQ, החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, הודיעה הי
Xsolla חושפת בקרת הורים של COPPA ו- פרטיות GDPRkids™ מובטחת. המאפשרת למפתחים ליישם אסטרטגיות ישיר לצרכן התואמות Xsolla, חברת סחר עולמית במשחקי וידאו, גאה להציג את
Motive מאיצה את הזכאות להתקני צרכנים, ומוסיפה מקרי שימוש מסוג Direct-to-Cell (D2C) ו-5G Slicing Motive Software Systems Inc, החברה המובילה בשוק בת
Xsolla מרחיבה משמעותית את פתרונות התשלומים שלה בקמבודיה ובאינדונזיה במטרה למקסם את תפוצת מפתחי המשחקים בשווקים המקומיים של דרום מזרח אסיה ‏Xsolla, חברה גלובלית למשחקי מחשב מסחריים, שמחה ל
באמצעות ערכת התכונות המקיפה ביותר ויותר מ-400 השקות מוצלחות, Xsolla מאשרת מחדש שהיא המובילה בשוק הפתרונות לחנויות האינטרנט Xsolla, חברת סחר עולמית של משחקי וידאו, ממשיכה לבס
BlueSnap משיקה תוכנית חדשה לשותפי ערוץ, ומרחיבה את רשת אינטגרטורי המערכת בשמונה שותפים חדשים ‏BlueSnap, פלטפורמה גלובלית מובילה לתיאום תשלומים
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)