Relo Metrics ו- Meltwater משתפות פעולה כדי להגדיר מחדש את מדידת החסויות בספורט ובבידור

דרוג:

Relo Metrics ו- Meltwater משתפות פעולה כדי להגדיר מחדש את מדידת החסויות בספורט ובבידור

סנטה מוניקה, קליפורניה, 3 בפברואר 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Relo Metrics, פלטפורמת מדידת הספורט המובילה, ו-Meltwater, ספקית עולמית מובילה בתחום המדיה, המודיעין החברתי והצרכני הודיעו היום על שותפות חדשה שתשנה את האופן שבו לקוחות ספורט ובידור מודדים וממקסמים את ביצועי החסויות בנוף הדיגיטלי. שיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות לקבל תובנות חסרות תקדים עם פלטפורמת ניתוח החסויות מבוססת הבינה המלאכותית של Relo, לצד פתרונות מודיעין המדיה של Meltwater.

Relo Metrics, Meltwater Team Up to Redefine Sponsorship Measurement in Sports and Entertainment

SANTA MONICA, Calif., Feb. 03, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) – 

Relo Metrics, the leading sports measurement platform, and Meltwater, a leading global provider of media, social, and consumer intelligence, today announced a new partnership that will transform how sports and entertainment customers measure and maximize sponsorship performance in the digital landscape. This collaboration will enable customers to unlock unparalleled insights with Relo’s AI-powered sponsorship analytics platform alongside Meltwater’s media intelligence solutions.

2024 has been the year of sports, and the overall live entertainment industry continues to have a renaissance worldwide. The need for all parties to ensure that their messages are breaking through, and that all the value is being properly measured has risen in strategic importance.

The vast digital media landscape, the thousands of websites that cover sports, entertainment, and news are the source of trillions of impressions worldwide. Previously all of that engagement and brand exposure in stories, photos, and videos was not being measured and valued in relation to a brand and a sports team, or a brand and an entertainment event. With this partnership, customers will now gain access to even more actionable insights on sponsorship performance including media values and impressions, alongside all the other channels of measurement in the Relo and Meltwater platforms.

The primary customer profiles benefiting from this partnership include:

  • Rights Holders (Sports Properties, Teams, and Leagues): Closing the gap between marketing, social, PR/comms and partnership sales teams with insights that measure partner performance across the season, assisting with renewing partnerships and growing revenue potential.
  • Brands: Within marketing there are planning and execution teams that cut across all marketing and communication channels uniting it with media strategy and experiential marketing.
  • Agencies: This partnership will enable various agencies within PR, Media, and Sports to collaborate on data strategy and measurement.

“This partnership with Meltwater is a game-changer for the sports and entertainment industry. By providing even more insights into media and sponsorship measurement we are unlocking a massive, previously untapped source of brand value,” said Jay Prasad, CEO of Relo Metrics. “By adding additional media insights alongside broadcast and social exposure, we’re empowering rights holders, brands, and agencies to see the full picture of their sponsorship performance, and ultimately drive more strategic and data-backed decisions. This is a huge leap forward in delivering actionable insights that transform how sponsorships are valued.”

Meltwater’s suite of solutions unlocks the power of media, social, and consumer data, transforming them into actionable insights to give customers a competitive edge. With the most comprehensive dataset in the industry and more than 1 billion pieces of media and social content analyzed each day, Meltwater empowers companies with easy-to-action insights that drive data-backed decision-making. Its suite of solutions spans media intelligence, media relations, social listening, social media management, influencer marketing, consumer intelligence, and more.

For brands, agencies, rights holders, and media companies who seek to maximize the impact and ROI of their sports sponsorship investments, Relo Metrics provides unparalleled performance analytics that delivers granular insights and full-funnel measurement. Relo differentiates itself by offering deterministic conversion and attribution metrics, empowering stakeholders to understand the true value and outcomes of their sponsorships.

A key part of this strategy is Relo Metrics’ partner ecosystem by which is enabling Relo to go beyond valuation, named strategic partnerships with complementary technologies in the sports marketing space, giving clients a complete picture of their sponsorship performance.

"In today’s rapidly-evolving media landscape, it’s critical that brands have a comprehensive view of their performance and brand value across all channels. Meltwater is excited to partner with Relo Metrics to enable brands, agencies, rights holders, and media companies to gain a more holistic view of the impact of their sponsorships and optimize their strategies to reach even greater heights,” said Doug Balut, SVP of Global Alliances and Partnerships at Meltwater.

Relo Metrics

Relo Metrics is an AI-powered sponsorship analytics platform that enables brands to track and optimize their sponsorship investments and powers teams and leagues with the insights they need to retain and grow revenue. The company tracks sponsor exposure across live broadcasts, social media, and streaming platforms and delivers actionable insights via a fast, single-solution platform. For more information, visit www.relometrics.com

Meltwater

Meltwater empowers companies with a suite of solutions that spans media, social, consumer and sales intelligence. By analyzing ~1 billion pieces of content each day and transforming them into vital insights, Meltwater unlocks the competitive edge to drive results. With 27,000 global customers, 50 offices across six continents and 2,300 employees, Meltwater is the industry partner of choice for global brands making an impact. Learn more at meltwater.com.

Contacts:


Hannah Shain, VP Marketing, Relo Metrics, [email protected]
Jonalyn Morris (US) / Shawn Belluigi (EMEA), Bubble Agency, [email protected]


 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 


תגיות של המאמר: Relo Metrics | Meltwater |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

עתידם של מטוסי קרב אוטונומיים מגיע לרומא General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
Bending Spoons רוכשת את AOL לאחר מימון חוב בסך 2.8 מיליארד דולר חברת הטכנולוגיה Bending Spoons הכריזה היום כי חתמה
Fortanix מביאה את הבינה המלאכותית העצמאית, המאובטחת והמהימנה אל המעבדים הגרפיים למחשוב חסוי ומתקדם של NVIDIA ‏Fortanix® Inc., גורם מוביל בתחום אבטחת הנתונים ב
SKYX חתמה על הסכם עם מפתחי הנדל"ן האמריקאים והבינלאומיים הבולטים Global Ventures Group לפריסת טכנולוגיות הבית החכם המתקדמות שלה בבניינים ובתי מלון בפרויקטים במזרח התיכון כולל ערב הסעודית ומצרים SKYX Platforms Corp (נאסד"ק: SKYX) (d/b/a "Sky Tec
Green Building Initiative ומועצת האלקטרוניקה העולמית משתפות פעולה לקידום יעילות אנרגטית של הבניין כולו Green Building Initiative (GBI) הודיעה כי התווית ה
טכנולוגיית הבינה המלאכותית בקצה של Lantronix מעצימה את מעבד הווידאו מבוסס הבינה המלאכותית החדש של Sightline עבור יישומים קריטיים של רחפנים Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Ambiq חושפת את שבבי ה-Apollo510 Lite להעצמת מכשירי קצה פעילים תמידית עם קישוריות Bluetooth דו-מצבית Ambiq Micro, Inc. ("Ambiq"), ספקית מובילה של פתרונ
זום חלוצה בעידן הבא של בינה מלאכותית ארגונית מותאמת אישית עם NVIDIA Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו-NVIDIA ע
Cambridge Isotope Laboratories, Inc חושפת את ISOAPI-D - סטנדרט חדש של ריאגנטים דאוטריים לטובת חדשנות בתעשיית התרופות - בכנס CPhI בפרנקפורט 2025 רשת הייצור הגלובלית של CIL, הכוללת מתקנים בצפון אמ
DebitMyData מספקת פתרון למשבר איסור היצוא העולמי של H20, חושפת את התפקיד הקריטי של Human Energy Grid DebitMyData™, Inc פרסמה עדכון חשוב עבור בעלי עניין
השקת מוצר סוף שנת 2025 של  Meltwater מספק אינטליגנציה מדיה חכם יותר עם חידושים חדשים בתחום הבינה המלאכותית Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
HKSTP ו-HKTDC הובילו 22 חדשנים מהונג קונג למזרח התיכון ואפשרו למעלה מ-200 התאמות עסקיות כדי לפתוח הזדמנויות חגורה ודרך תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג (HKSTP),
ExaGrid הוכרזה כמועמדת סופית לזכייה בפרס ערוץ MSP לשנת 2025 ®ExaGrid, פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה
מלזיה מרחיבה את פריסת מערכות התקשורת המאובטחות של BlackBerry עבור אירועי ASEAN Summit ה-46 וה-47 BlackBerry Limited (NYSE:BB) (TSX:BB) הודיעה כי מל
 InterSystems ו-Google Cloud משלבות את InterSystems HealthShare עם Healthcare API של Google Cloud ‏InterSystems, ספקית יצירתית של טכנולוגיית נתונים
אחים, בני 19 ו-20, שנשרו מסטנפורד, גייסו 4.1 מיליון דולר בסבב גיוס עם רישום יתר לבניית Golpo AI שמדמיינת מחדש יצירת וידאו שמבוססת על בינה מלאכותית Golpo, פלטפורמת הבינה המלאכותית שהופכת מסמכים והנח
SINTX Technologies מקבלת אישור FDA לטכנולוגיית השתלת כף רגל וקרסול SINAPTIC® SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
QuickTopUps.com: פלטפורמת טעינה דיגיטלית גלובלית מושקת בפקיסטן כדי להרחיב את הגישה לבידור מקוון קראצ'י, 18 בספטמבר 2025. QuickTopUps.com הושקה באו
סייביאיישן משתפת פעולה עם בואינג לשיפור אבטחת הסייבר והמוכנות הרגולטורית של מטוסים חברת סייביאיישן (CyViation), המתמחה באבטחת סייבר י
GITEX 2025: הצלחה של אבטחת בסייבר ברת אומדן על ידי Genians ו-RASInfotech באמצעות NAC, ‏EDR, ו-Universal ZTNA ‏Genians, הגוף המוביל בקוריאה בתחום בקרת גישה לרשת
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)