Relo Metrics ו- Meltwater משתפות פעולה כדי להגדיר מחדש את מדידת החסויות בספורט ובבידור

דרוג:

Relo Metrics ו- Meltwater משתפות פעולה כדי להגדיר מחדש את מדידת החסויות בספורט ובבידור

סנטה מוניקה, קליפורניה, 3 בפברואר 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Relo Metrics, פלטפורמת מדידת הספורט המובילה, ו-Meltwater, ספקית עולמית מובילה בתחום המדיה, המודיעין החברתי והצרכני הודיעו היום על שותפות חדשה שתשנה את האופן שבו לקוחות ספורט ובידור מודדים וממקסמים את ביצועי החסויות בנוף הדיגיטלי. שיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות לקבל תובנות חסרות תקדים עם פלטפורמת ניתוח החסויות מבוססת הבינה המלאכותית של Relo, לצד פתרונות מודיעין המדיה של Meltwater.

Relo Metrics, Meltwater Team Up to Redefine Sponsorship Measurement in Sports and Entertainment

SANTA MONICA, Calif., Feb. 03, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) – 

Relo Metrics, the leading sports measurement platform, and Meltwater, a leading global provider of media, social, and consumer intelligence, today announced a new partnership that will transform how sports and entertainment customers measure and maximize sponsorship performance in the digital landscape. This collaboration will enable customers to unlock unparalleled insights with Relo’s AI-powered sponsorship analytics platform alongside Meltwater’s media intelligence solutions.

2024 has been the year of sports, and the overall live entertainment industry continues to have a renaissance worldwide. The need for all parties to ensure that their messages are breaking through, and that all the value is being properly measured has risen in strategic importance.

The vast digital media landscape, the thousands of websites that cover sports, entertainment, and news are the source of trillions of impressions worldwide. Previously all of that engagement and brand exposure in stories, photos, and videos was not being measured and valued in relation to a brand and a sports team, or a brand and an entertainment event. With this partnership, customers will now gain access to even more actionable insights on sponsorship performance including media values and impressions, alongside all the other channels of measurement in the Relo and Meltwater platforms.

The primary customer profiles benefiting from this partnership include:

  • Rights Holders (Sports Properties, Teams, and Leagues): Closing the gap between marketing, social, PR/comms and partnership sales teams with insights that measure partner performance across the season, assisting with renewing partnerships and growing revenue potential.
  • Brands: Within marketing there are planning and execution teams that cut across all marketing and communication channels uniting it with media strategy and experiential marketing.
  • Agencies: This partnership will enable various agencies within PR, Media, and Sports to collaborate on data strategy and measurement.

“This partnership with Meltwater is a game-changer for the sports and entertainment industry. By providing even more insights into media and sponsorship measurement we are unlocking a massive, previously untapped source of brand value,” said Jay Prasad, CEO of Relo Metrics. “By adding additional media insights alongside broadcast and social exposure, we’re empowering rights holders, brands, and agencies to see the full picture of their sponsorship performance, and ultimately drive more strategic and data-backed decisions. This is a huge leap forward in delivering actionable insights that transform how sponsorships are valued.”

Meltwater’s suite of solutions unlocks the power of media, social, and consumer data, transforming them into actionable insights to give customers a competitive edge. With the most comprehensive dataset in the industry and more than 1 billion pieces of media and social content analyzed each day, Meltwater empowers companies with easy-to-action insights that drive data-backed decision-making. Its suite of solutions spans media intelligence, media relations, social listening, social media management, influencer marketing, consumer intelligence, and more.

For brands, agencies, rights holders, and media companies who seek to maximize the impact and ROI of their sports sponsorship investments, Relo Metrics provides unparalleled performance analytics that delivers granular insights and full-funnel measurement. Relo differentiates itself by offering deterministic conversion and attribution metrics, empowering stakeholders to understand the true value and outcomes of their sponsorships.

A key part of this strategy is Relo Metrics’ partner ecosystem by which is enabling Relo to go beyond valuation, named strategic partnerships with complementary technologies in the sports marketing space, giving clients a complete picture of their sponsorship performance.

"In today’s rapidly-evolving media landscape, it’s critical that brands have a comprehensive view of their performance and brand value across all channels. Meltwater is excited to partner with Relo Metrics to enable brands, agencies, rights holders, and media companies to gain a more holistic view of the impact of their sponsorships and optimize their strategies to reach even greater heights,” said Doug Balut, SVP of Global Alliances and Partnerships at Meltwater.

Relo Metrics

Relo Metrics is an AI-powered sponsorship analytics platform that enables brands to track and optimize their sponsorship investments and powers teams and leagues with the insights they need to retain and grow revenue. The company tracks sponsor exposure across live broadcasts, social media, and streaming platforms and delivers actionable insights via a fast, single-solution platform. For more information, visit www.relometrics.com

Meltwater

Meltwater empowers companies with a suite of solutions that spans media, social, consumer and sales intelligence. By analyzing ~1 billion pieces of content each day and transforming them into vital insights, Meltwater unlocks the competitive edge to drive results. With 27,000 global customers, 50 offices across six continents and 2,300 employees, Meltwater is the industry partner of choice for global brands making an impact. Learn more at meltwater.com.

Contacts:


Hannah Shain, VP Marketing, Relo Metrics, [email protected]
Jonalyn Morris (US) / Shawn Belluigi (EMEA), Bubble Agency, [email protected]


 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 


תגיות של המאמר: Relo Metrics | Meltwater |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

הבטא הסגורה הראשונה של Rust Mobile תתחיל בנובמבר בעקבות החשיפה הגלובלית ומעוררת הציפיות מוקדם יותר
Proggio משיקה אינטגרציה חדשה עם Monday.com, המאפשרת ניהול של צירי זמן ופורטפוליו בפלטפורמה ויזואלית ודינמית ‏Proggio, הפלטפורמה המובילה לניהול צירי זמן ופורט
עם הפנים לעתיד: Mary Kay AI Foundation Finder שובר את כללי היופי ‏Mary Kay Inc., חברה מובילה בעולם במכירה ישירה ובח
קונסיירז' 24/7: סוכן הבינה המלאכותית והסוכן הווירטואלי של Zoom מתרחבים כעת גם ל-Zoom Phone, ועוזרים לעסקים ללכוד יותר שיחות והזדמנויות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזה על תר
פתרון של Lantronix מניע את Teal Drones, של Red Cat Holdings, שאושרו על ידי צבא ארצות הברית, ופותח הזדמנות לצמיחה בתחום הבינה המלאכותית המאובטחת בקצה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Patton משיקה מחדש את מקודדי ומפענחי ה-AV של Dante עם מקודד Colibri במחיר מופחת Patoon - מובילה עולמית בתחום מוצרי התקשורת האחודה,
Udemy משיקה פלטפורמה מונעת בינה מלאכותית בערבית, לקידום כישורים במזרח התיכון ‏Udemy ‏(נאסד"ק: UDMY), פלטפורמה מובילה ומונעת AI
GN מציגה את ReSound Enzo IA: הבנת דיבור יוצאת דופן וחיי סוללה לאורך כל היום - במכשיר השמיעה הנטען הקטן ביותר בעולם Super Power GN, מובילה עולמית בטכנולוגיית שמיעה, הודיעה היום ע
ממצאים של Picus Security מעלים ש-46% מסיסמאות הארגוניות פגיעות לפריצה – גידול של פי שתיים משנת 2024 Picus Security, חברת אימות האבטחה המובילה, פרסמה א
ציוד מעבדה מדויק זה לא משחק ילדים חשיבות של מעגלים מודפסים מדויקים במכשור מדעי למעבד
31Concept תציג לראשונה טכנולוגיה הממתינה לרישום כפטנט ב- ISS Asia 2025 בסינגפור 31Concept (31C), חברה מובילה בחדשנות בתחום מודיעין
Nyxoah מקבלת אישור מה-FDA למערכת Genio® לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
Graid Technology הכריזה על הזמינות הגלובלית של SupremeRAID™ HE (HPC Edition), וכן על הזכייה בפרס Best of Show ב-FMS 2025 Graid Technology, ממציאת מערך ה-RAID הראשון בעולם
חברת  F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות ברבעון השלישי שלה חברת F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות
Traveller Care משיקה פלטפורמת מוקד רפואי גלובלית שתעזור לחברות ביטוח נסיעות להפחית את תביעות חדר המיון ב-80% Traveler Care, פלטפורמת מוקד רפואי פורצת דרך המספק
פסיפיק גרין חתמה על הסכם התחייבות עם ZEN Energy לקליטת BESS באוסטרליה עבור 1.5GWh פסיפיק גרין שמחה להודיע כי עסקי אחסון אנרגיית הסול
Rust Mobile נחשף עם קדימון רשמי ודמו פעילות ראשון לקראת Gamescom 2025 Level Infinite נרגשת לחשוף את תכונות המשחקיות של R
Meltwater מציגה לראשונה את GenAI Lens הראשון בתעשייה, ופותחת תובנות מותג משופרות Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
הצלת ציפורים בחוות רוח עם בינה מלאכותית: Boulder Imaging ו-Oikon משיקות את IdentiFlight בקרואטיה Boulder Imaging שיתפה פעולה עם Oikon Ltd, חברת היי
Biolog נכנסת לשוק האבחון האירופי, ומביאה עמה 45 שנות מצוינות באורגניזם אנארובי Biolog, ספקית מובילה של כלים ושירותים לזיהוי מיקרו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)