Relo Metrics ו- Meltwater משתפות פעולה כדי להגדיר מחדש את מדידת החסויות בספורט ובבידור

דרוג:

Relo Metrics ו- Meltwater משתפות פעולה כדי להגדיר מחדש את מדידת החסויות בספורט ובבידור

סנטה מוניקה, קליפורניה, 3 בפברואר 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Relo Metrics, פלטפורמת מדידת הספורט המובילה, ו-Meltwater, ספקית עולמית מובילה בתחום המדיה, המודיעין החברתי והצרכני הודיעו היום על שותפות חדשה שתשנה את האופן שבו לקוחות ספורט ובידור מודדים וממקסמים את ביצועי החסויות בנוף הדיגיטלי. שיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות לקבל תובנות חסרות תקדים עם פלטפורמת ניתוח החסויות מבוססת הבינה המלאכותית של Relo, לצד פתרונות מודיעין המדיה של Meltwater.

Relo Metrics, Meltwater Team Up to Redefine Sponsorship Measurement in Sports and Entertainment

SANTA MONICA, Calif., Feb. 03, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) – 

Relo Metrics, the leading sports measurement platform, and Meltwater, a leading global provider of media, social, and consumer intelligence, today announced a new partnership that will transform how sports and entertainment customers measure and maximize sponsorship performance in the digital landscape. This collaboration will enable customers to unlock unparalleled insights with Relo’s AI-powered sponsorship analytics platform alongside Meltwater’s media intelligence solutions.

2024 has been the year of sports, and the overall live entertainment industry continues to have a renaissance worldwide. The need for all parties to ensure that their messages are breaking through, and that all the value is being properly measured has risen in strategic importance.

The vast digital media landscape, the thousands of websites that cover sports, entertainment, and news are the source of trillions of impressions worldwide. Previously all of that engagement and brand exposure in stories, photos, and videos was not being measured and valued in relation to a brand and a sports team, or a brand and an entertainment event. With this partnership, customers will now gain access to even more actionable insights on sponsorship performance including media values and impressions, alongside all the other channels of measurement in the Relo and Meltwater platforms.

The primary customer profiles benefiting from this partnership include:

  • Rights Holders (Sports Properties, Teams, and Leagues): Closing the gap between marketing, social, PR/comms and partnership sales teams with insights that measure partner performance across the season, assisting with renewing partnerships and growing revenue potential.
  • Brands: Within marketing there are planning and execution teams that cut across all marketing and communication channels uniting it with media strategy and experiential marketing.
  • Agencies: This partnership will enable various agencies within PR, Media, and Sports to collaborate on data strategy and measurement.

“This partnership with Meltwater is a game-changer for the sports and entertainment industry. By providing even more insights into media and sponsorship measurement we are unlocking a massive, previously untapped source of brand value,” said Jay Prasad, CEO of Relo Metrics. “By adding additional media insights alongside broadcast and social exposure, we’re empowering rights holders, brands, and agencies to see the full picture of their sponsorship performance, and ultimately drive more strategic and data-backed decisions. This is a huge leap forward in delivering actionable insights that transform how sponsorships are valued.”

Meltwater’s suite of solutions unlocks the power of media, social, and consumer data, transforming them into actionable insights to give customers a competitive edge. With the most comprehensive dataset in the industry and more than 1 billion pieces of media and social content analyzed each day, Meltwater empowers companies with easy-to-action insights that drive data-backed decision-making. Its suite of solutions spans media intelligence, media relations, social listening, social media management, influencer marketing, consumer intelligence, and more.

For brands, agencies, rights holders, and media companies who seek to maximize the impact and ROI of their sports sponsorship investments, Relo Metrics provides unparalleled performance analytics that delivers granular insights and full-funnel measurement. Relo differentiates itself by offering deterministic conversion and attribution metrics, empowering stakeholders to understand the true value and outcomes of their sponsorships.

A key part of this strategy is Relo Metrics’ partner ecosystem by which is enabling Relo to go beyond valuation, named strategic partnerships with complementary technologies in the sports marketing space, giving clients a complete picture of their sponsorship performance.

"In today’s rapidly-evolving media landscape, it’s critical that brands have a comprehensive view of their performance and brand value across all channels. Meltwater is excited to partner with Relo Metrics to enable brands, agencies, rights holders, and media companies to gain a more holistic view of the impact of their sponsorships and optimize their strategies to reach even greater heights,” said Doug Balut, SVP of Global Alliances and Partnerships at Meltwater.

Relo Metrics

Relo Metrics is an AI-powered sponsorship analytics platform that enables brands to track and optimize their sponsorship investments and powers teams and leagues with the insights they need to retain and grow revenue. The company tracks sponsor exposure across live broadcasts, social media, and streaming platforms and delivers actionable insights via a fast, single-solution platform. For more information, visit www.relometrics.com

Meltwater

Meltwater empowers companies with a suite of solutions that spans media, social, consumer and sales intelligence. By analyzing ~1 billion pieces of content each day and transforming them into vital insights, Meltwater unlocks the competitive edge to drive results. With 27,000 global customers, 50 offices across six continents and 2,300 employees, Meltwater is the industry partner of choice for global brands making an impact. Learn more at meltwater.com.

Contacts:


Hannah Shain, VP Marketing, Relo Metrics, [email protected]
Jonalyn Morris (US) / Shawn Belluigi (EMEA), Bubble Agency, [email protected]


 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 


תגיות של המאמר: Relo Metrics | Meltwater |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
NPU IP VIP9000NanoOi-FS של VeriSilicon מקבל אישור ISO 26262 ASIL B ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום כי ה-NPU IP V
פלטפורמת התכנון Unison Planning™ של OMP, מונעת הבינה המלאכותית, משפרת את הזריזות בשרשרת האספקה ​​עבור McCormick & Co OMP מסייעת ל-McCormick & Co, המובילה העולמית בשוק
Nedap ו-iLOQ מכריזות על שותפות טכנולוגית אסטרטגית לפתרונות גישה שמוכנים לעתיד Nedap (AMS:NEDAP), חברה מובילה עולמית לפתרונות אבט
EZVIZ זכתה בפרסInternational Innovation  עבור חלוציות בזיהוי חיות בר, וקידום הדור הבא של מצלמות חוץ חכמות, בעלות יכולות גבוהות יותר שמתאימות את עצמן לסביבה EZVIZ חוגגת ציון דרך משמעותי עם זכייתה הראשונה אי
AI-Media משיקה את יוזמת התאימות ADA Title II לתמיכה בגופים ציבוריים שצריכים לעמוד בלוחות הזמנים של WCAG 2.1 AA AI-Media, מובילה עולמית בטכנולוגיית יצירת כתוביות
OpenAI מצטרפת לברית העולמית נגד הונאות כחברה מייסדת לחיזוק התגובה הגלובלית נגד הונאות מבוססות בינה מלאכותית בעת שנוכלים מאמצים שיטות מתוחכמות יותר ויותר המונע
SINTX Technologies חותמת על הסכם אספקה ​​עם EVONIK לייצור תרכובת סיליקון ניטריד עם PEEK עבור שתלים ייעודיים למטופלים המודפסים בתלת ממד בסיוע בינה מלאכותית SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
Datavault AI חותמת על הסכם עם מועצת האגרוף העולמית, ומאפשרת מונטיזציה גלובלית מונעת אירועים בקנה מידה גדול Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
Denodo צוינה כמובילה ב-IDC MarketScape עבור פלטפורמות תוכנה לשילוב נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה כי הוכרה
AWS ו-HUMAIN מרחיבות את השותפות בעסקה הכוללת תשתית AI של NVIDIA ושבב AWS AI לקידום חדשנות גלובלית בבינה מלאכותית ‏Amazon Web Services, Inc. (AWS), חברת Amazon.com,
Luma AI מגייסת 900 מיליון דולר בסדרה C ובהובלת HUMAIN ושותפים בצביר על של AI בהספק 2 ג'יגה-וואט בערב הסעודית ‏Luma AI, החברה המובילה לבינה מלאכותית הבונה AGI
כנס OMP מיאמי 2025: המרת חזון שרשרת האספקה ​​להשפעה אמיתית עם סינרגיה בין אדם לבינה מלאכותית OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, קיב
 Anaqua תחשוף פתרונות בינה מלאכותית פורצי דרך Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותי טכנולוגי
Quantexa נבחרה כמובילת קטגוריה בדו"חות AML Transaction Monitoring ו- KYC Solutions ל- 2025 של Chartis Research Quantexa, חלוצה עולמית בתחום של מודיעין לקבלת החלט
Quantexa מכריזה על זמינות כללית של Quantexa Unify עבור Microsoft Fabric Quantexa, חלוצה עולמית בתחום המודיעין לקבלת החלטות
Denodo צוינה כ-"אחת שכדאי לעקוב אחריה" בדו"ח נתוני שיווק מודרני: כיצד משווקים הופכים לסוכני שינוי בעולם מונע בינה מלאכותית של Snowflake ל-2026 Denodo, מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי צוינה כ-"א
EZVIZ DL50FVS נבחר כמוצר היצוא של השנה בטקס פרסי היצוא האסייתי לשנת 2025 בזכות אמינות הייצור העצמי ונגישות הדור הבא שלו DL50FVS צוין כמנצח באופן רשמי בטקס פרסי הייצוא האס
האיגוד הבינלאומי למימון משפטי העניק ל-Darrow את פרס "הטכנולוגיה המשפטית החדשנית ביותר" Darrow™, חברת הטכנולוגיה המשפטית שנבנתה כדי להציף
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)