ספוטיפיי משיקה בקוריאה הדרומית

דרוג:

סיאול, קוריאה הדרומית, 2 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE) :

ספוטיפיי (NYSE: SPOT) משיקה היום את השירות שלה בדרום קוריאה, ונותנת למאזינים הקוריאנים גישה ליותר מ-60 מיליון רצועות ויותר מ-4 מיליארד רשימות השמעה מרחבי העולם. בהיותו שירות המינויים להזרמת אודיו הפופולרי ביותר בעולם, ספוטיפיי מציע מימשק פשוט ללא מאמץ, מסגרת טכנולוגית חדשנית, גילוי מוסיקה חדשה כל יום והמלצות אלגוריתמיות שמותאמות אישית לטעם המוסיקלי של כל מאזין. ההשקה הזאת מביאה את מספר השווקים הכולל של ספוטיפיי ל-93.

בהיותה שוק המוסיקה השישי בגודלו בעולם*, דרום קוריאה היא צעד נוסף קריטי במסע ההתרחבות הגלובלי של ספוטיפיי. קוריאה הדרומית היא לא רק בין השווקים הכי כלילתיים מוסיקלית בעולם, אלא גם מוכרת כמרכז תרבותי ומוסיקלי, בחלקו הודות לתופעה הגלובלית של הפופ הקוריאני. מאז הופעת הבכורה של רשימת ההשמעה הראשונה של הפופ הקוריאני בספוטיפיי ב-2014, החלק של ההאזנה לפופ קוריאני בפלטפורמה גדל ביותר מ-2,000%. באמצעות ההשקה הזאת, ספוטיפיי מתכוונת להאיץ את הצמיחה של כל סביבת הזרמת המוסיקה של קוריאה, שירוויחו ממנה האמנים, חברות התקליטים, המפיצים והמעריצים.

"אנחנו תמיד רוצים להיות היכן שהמאזינים והאמנים נמצאים, וקוריאה עשירה בשניהם", אמר אלכס נורדסטרום, המנהל הראשי של עסקי הפ'רימיום של ספוטיפיי. "ההשקה הזאת היא הזדמנות גדולה עבורנו לא רק לקדם את המשימה שלנו להביא תוכן חדש ואיכותי ליותר קהלים, אלא גם לעזור לאמנים קוריאנים מקומיים להגיע ל-320 מיליון המאזינים של ספוטיפיי ברחבי העולם. אנחנו מקווים ליצור לאמנים קוריאנים בכל הסוגות יותר הזדמנויות להתגלות על ידי מאזינים ברחבי העולם".

ספוטיפיי התאימה באופן ייחודי את חוויית המוסיקה לכל שוק. כחלק מההשקה של היום, ספוטיפיי מציגה מגוון של רשימות השמעה חדשות שנוצרו בלעדית עבור דרום קוריאה. רשימות ההשמעה האלה מציעות את המוסיקה האחרונה ומוסיקה שנאצרה על ידי צוות מומחי המוסיקה הקוריאנים שלנו, בכמה מהסוגות הכי פופולריות. רשימות ההשמעה החדשות האלה יצטרפו למרכז הסוגה של הפופ הקוריאני בספוטיפיי שכולל תחום רחב של מוסיקה קוריאנית, כולל פופ קוריאני, היפ-הופ, אינדי, OST, R&B ועוד, וגם "RADAR Korea", רשימת השמעה שמגלה מציאות חדשות של פופ קוריאני וחלק מתוכנית האמנים המתפתחים הגלובלית של ספוטיפיי. המרכז נמצא ביותר מ-72 מדינות, כולל רוסיה, הודו, ברזיל ואיחוד האמירויות.

בקוריאה, מאזינים חדשים יכולים לנסות את ספוטיפיי פרימיום 7 ימים חינם בטלפון הסלולרי שלהם ללא פרטי כרטיס אשראי ובסך הכל שלושה חודשים חינם עם פרטי כרטיס אשראי, אם יירשמו כמנויים לפני סוף יוני 2021. מאזינים יכולים להתקשר עם ספוטיפיי דרך מגוון רחב של מכשירים ושילובי יישומים כולל אינסטגרם, פייסבוק, סמסונג מובייל וטלוויזיה, LG TV, Microsoft Xbox, Bose ועוד.

היישום של ספוטיפיי זמין להורדה בתוכניות Premium Individual ו-Duo. כדי להנות ממוסיקה כפי שאתם רוצים אותה, הורידו את היישום של ספוטיפיי היום דרך חנות היישומים של אנדרואיד או iOS על ידי גישה לכתובת www.spotify.com/kr-ko/.

אודות Spotify Technology S.A.

ספוטיפיי שינתה את ההאזנה למוסיקה לעד כשהתחלנו לפעול ב-2008. המשימה שלנו היא לשחרר את הפוטנציאל של היצירתיות האנושית על ידי מתן הזדמנות למיליון אמנים יוצרים להתפרנס מהאמנות שלהם ולמיליארד חובבים את ההזדמנות להנות מהיוצרים האלה. כיום, עם יותר מ-60 מיליון רצועות ויותר מ-4 מיליארד רשימות השמעה, אנחנו שירות המינויים להזרמת אודיו הפופולרי ביותר בעולם עם קהילה של יותר מ- 320 מיליון משתמשים ב-93 שווקים.

אנחנו משתמשים באתרים שלנו Investors ו-For the Record וגם במדיה חברתית אחרת שרשומה בלשונית “Resources – Social Media” באתר שלנו Investors כדי לגלות מידע מהותי על החברה. לעוד מידע או תמונות או כדי ליצור קשר עם צוות העיתונות, בקרו בבקשה באתר https://newsroom.spotify.com/.

אנשי קשר

Eileen Moore
US - Spotify: press@spotify.com
Korea - Spotify: koreapress@spotify.com

מקור: Spotify Technology S.A.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים