Ditchit פוצצה את הציפור האייקונית של Twitter כדי לסמל את השקת השוק המקומי

דרוג:

 

Ditchit פוצצה את הציפור האייקונית של Twitter כדי לסמל את השקת השוק המקומי

דובר, דלאוור , 20 ביוני 2025,  ACCESS Newswire: 

במפגן ראוי שמתאים לפולקלור של עמק הסיליקון, Ditchit - כוכב עולה בתחום המסחר המקוון ומתחרה של OfferUp - עלתה לכותרות לאחר שרכשה ולאחר מכן פוצצה את שלט הציפור המקורי של Twitter, ששוקל 560 פאונד, שעמד פעם על מטה החברה בסן פרנסיסקו.

הפעלול השיווקי, שצולם במדבר נבאדה באמצעות צוות הפקה שהורכב מ-15 איש, ארבע Cybertrucks של Tesla ומומחה פירוטכניקה הוליוודי, סימן פרידה סמלית ממונופולים טכנולוגיים ישנים והצגה נועזת של המשימה העוצמת בפני Ditchit: לבנות שוק מקומי שמעמיד אנשים לפני רווחים.

"אילון מאסק מיתג מחדש את טוויטר ל-X כדי לתמוך בחופש הביטוי. ב-Ditchit אנחנו עושים את אותו הדבר עבור שווקים מקומיים", אמר דובר Ditchit, ג'יימס דלוקה. "הפלטפורמות של ימינו מלאות בפרסומות, עמלות ואלגוריתמים שמעדיפים עסקים על פני אנשים. Ditchit שונה - חינמית לשימוש, ללא פרסומות, ונועדה לתמוך בקהילות אמיתיות ובמוכרים אמיתיים".

הלוגו של טוויטר, שגובהו 12 רגל, המכונה בחיבה Larry, נרכש במכירה פומבית תמורת 34,000 דולר מוקדם יותר השנה. הסיבה העיקרית לרכישה הייתה נוסטלגיה, אך החברה החליטה בסופו של דבר להפוך את החפץ לסמל של שינוי משחק בשוק.

הסרטון שנוצר, כעת בשידור חי ביוטיוב, מראה את הסוף הנפיץ של השלט הענק מחוץ ללאס וגאס, ולוכד רגע קולנועי שכבר זוכה לתשומת לב ויראלית

https://www.youtube.com/watch?v=KHKWT2UusWk

אבל הסיפור של "לארי" לא נגמר בעשן. חלקים מהשלט חולצו ויימכרו באפליקציית Ditchit במכירה פומבית חתומה החל מהיום. 100% מההכנסות יועברו למרכז ליזמות אמריקאית, עמותה הדוגלת בחדשנות בסטארט-אפים ותומכת בדור הבא של היזמים.

"יזמים רבים מתחילים את דרכם באפליקציות שוק מקומיות", הוסיף דלוקה. "אנחנו כאן כדי לתמוך במסע הזה - לא רק באמצעות הפלטפורמה שלנו, אלא באמצעות פעולה".

עם הפעלול הזה, Ditchit מוכרת יותר מפיסת היסטוריה טכנולוגית. זה מאותת על עידן חדש לשווקים דיגיטליים - עידן המונע בידי שקיפות, נגישות והאמונה שכלכלות מקומיות ראויות לטוב יותר.

אודות Ditchit

Ditchit הוא שוק ששם קודם כל את הקהילה בראש שנבנה עבור קונים ומוכרים יומיומיים. בניגוד לפלטפורמות מסורתיות, ב-Ditchit אין פרסומות, אין עמלות והוא נועד לשמור על עסקאות פשוטות והוגנות. אפליקציית Ditchit, שנוסדה בשנת 2024, זמינה עבור iOS ואנדרואיד.

 

איש קשר לתקשורת:
James Deluca
PR Manager, Ditchit
[email protected]

 

מקור: Ditchit

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 

 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים