מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini

דרוג:

מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini

 

ווסט פאלם ביץ', פלורידה וסאו פאולו, ברזיל, 2 ביולי 2025,  ACCESS Newswire: 

U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על השקתו בשוק הברזילאי בשותפות עם Grupo Pasquini, שחקנית מובילה בתעשיית האופנה במדינה., התרחבות זו מחזקת את הנוכחות של המותג העולמי בהשראת הספורט באמריקה הלטינית ותומכת עוד יותר בתוכנית הצמיחה האסטרטגית של U.S. Polo Assn. להגיע לצרכנים חדשים ברחבי העולם.

תמונה קשורה

צילום באדיבות U.S. Polo Assn.

בעוד U.S. Polo Assn. ממשיך להרחיב את נוכחותו הגלובלית בשווי מיליארדי דולרים, ברזיל מסמנת פרק חדש ומרגש במסע הבינלאומי של המותג. עם הנוף הקמעונאי התוסס והתשוקה העמוקה לאופנת לייף סטייל, ברזיל מציעה התאמה טבעית לחיבור האותנטי של U.S. Polo Assn. לספורט הפולו. קולקציית הבכורה בברזיל תציג סגנונות נצחיים ורב-תכליתיים בבגדי גברים ונשים כאחד, שנועדו לכבד את מורשת הספורט תוך אימוץ גישה מודרנית ונגישה לאופנה.

 

"השקת U.S. Polo Assn בברזיל, אחד השווקים הגדולים והמשפיעים ביותר באמריקה הלטינית, היא אבן דרך משמעותית עבור המותג העולמי שלנו", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, המנהלת ומשווקת את המותג הגלובלי של U.S. Polo Assn. "עם ההנהגה החזקה של Grupo Pasquini והמומחיות שלהם בנוף האופנה הברזילאי, אנו בטוחים בבניית נוכחות ארוכת טווח ומוצלחת באזור".

 

Grupo Pasquini, שבסיסה בסנטה קתרינה וידועה במורשת בת 30 השנים שלה באופנה ברזילאית, תפקח על הפריסה הרב-ערוצית של U.S. Polo Assn. ברחבי המדינה. הרקורד המוכח של הקבוצה בבגדי גברים והפצה מרובת מותגים יהיה המפתח לפיתוח טביעת רגל קמעונאית חזקה באמצעות שילוב של חשבונות סיטונאיים, חנויות בבעלות, מסחר אלקטרוני ופלטפורמות שוק.

 

"U.S. Polo Assn מתאים באופן מושלם לתוכנית הצמיחה האסטרטגית שלנו", אמר רריטום פסקיני (Raritom Pasquini), מייסד ונשיא Grupo Pasquini. "המותג מביא אותנטיות, משיכה גלובלית וסיפור רב עוצמה המושרש בספורט, שיהדהד חזק בקרב הצרכנים הברזילאים".

 

"אנו נרגשים להרחיב את הפורטפוליו שלנו עם מותג לייף סטייל שחולק את הערכים שלנו של איכות, נגישות וחדשנות", הוסיף פסקוויני.

 

כחלק מחגיגת ההשקה, יתקיים אירוע בלעדי למוזמנים בלבד ב-2 ביולי 2025, ברוזווד סאו פאולו. הערב יציע לאורחים הצצה ראשונה לקולקציה ויכלול תוכנית אוצרת המשלבת אופנה, אמנות ומוזיקה. גולות הכותרת כוללות שיחת שולחן עגול על אופנה ומגמות עסקיות בברזיל והפעלת אמנות חיה של האמנית המקומית פולי. האירוע יכלול גם הופעות מוזיקה חיה לציון האירוע בסגנון ברזילאי אמיתי.

 

Grupo Pasquini מתכננת לפתוח חנויות בערים מרכזיות כולל סאו פאולו, ריו דה ז'ניירו, בלו הוריזונטה, פלוריאנופוליס ופורטו אלגרה, בתמיכת אסטרטגיית קמעונאות רב-ערוצית חזקה שמטרתה לספק חווית מותג חלקה לצרכנים ברחבי המדינה.

 

השקה זו מסמנת צעד חשוב נוסף עבור U.S. Polo Assn.  כאשר המותג ממשיך לבנות על סיפור ההצלחה העולמי שלו ולהביא את רוח ספורט הפולו לאוהדים ולצרכנים ביותר מ-190 מדינות.

 

אודות U.S. Polo Assn.

 

 U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn.  מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם  ESPN בארצות הברית ו- Star Sports  בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.

 

U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס,  Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance  ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.

 

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.

 

אודות GRUPO PASQUINI


עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתעשיית האופנה, Grupo Pasquini היא אחת השחקניות המובילות בשוק הברזילאי, עם פורטפוליו הכולל מותגים מבוססים כמו
Acostamento, ACT ו-Inblanche. הקבוצה, שבסיסה בסנטה קתרינה, מפעילה מפעל קנייני בשטח של 16,000 מ"ר ויש לה נוכחות רב-ערוצית חזקה - כולל למעלה מ-4,000 שותפים קמעונאיים מרובי מותגים, חנויות בבעלות, מסחר אלקטרוני ורשת זכיינות צומחת. בשנת 2025, Grupo Pasquini הפכה לשותפה הרשמית של U.S. Polo Assn בברזיל, וחיזקה עוד יותר את מעמדה בפלח אופנת הפרימיום הנגישה. הקבוצה מונעת על ידי שלושה עמודי ליבה: חדשנות, יעילות תפעולית והתרחבות מובנית. למידע נוסף, בקרו בכתובת: www.grupopasquini.com.

 

למידע נוסף – מדיה:

 

Stacey Kovalsky
U.S. POLO ASSN. GLOBAL HQ
[email protected]
+1-954-673-1331 (WhatsApp)

Gabriella Torre
DUETTO COMUNICAÇÃO
[email protected]
+55 11 98713-7020 (WhatsApp)

 

מקור: U.S. Polo Assn.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים