הקאדילק הוורוד והאייקוני של מרי קיי הופך לחשמלי עם OPTIQ החדש

דרוג:

הקאדילק הוורוד והאייקוני של מרי קיי הופך לחשמלי עם OPTIQ החדש

 רכב הקריירה של הדור הבא מניע חדשנות, קיימות והזדמנות עסקית אל העתיד

דאלאס, 28 ביולי 2025, (BUSINESS WIRE):

ענקית הקוסמטיקה הגלובלית, Mary Kay Inc., הכריזה על ציון דרך משמעותי במורשת ההעצמה שלה,: הסבת הקאדילק הוורוד והאהוב שלה לרכב חשמלי לגמרי (EV). הקאדילק הוורוד OPTIQ חלק את דרכו בסמינר השנתי של Mary Kay, אשר התקיים זו הפעם הראשונה בעיר שרלוט מלאת החיים שבצפון קרולינה.

הקאדילק OPTIQ מהווה צעד משמעותי במסגרת מחויבותה של Mary Kay לחדשנות, לאחריות כלפי הסביבה ולעמידה בציפיות של הדור הבא של כוח המכירות העצמאי של Mary Kay ושל לקוחותיהם.  ממנוע בעירה למנוע חשמלי מסמל יותר מאשר שדרוג פשוט של הרכב, הוא מהווה חזון מחודש לעתידו של מותג היופי האייקוני.

"במשך עשרות שנים, הקאדילק הוורוד של Mary Kay סימל הישגיות, השראה ואת כוחה של ההכרה", אמר ריאן רוג’רס, מנכ"ל Mary Kay. "ההשקה של OPTIQ החשמלי מכבדת את המורשת האייקונית תוך מעבר לעתיד מחולל שינוי - עתיד המושרש במחויבותנו לקיימות למסירות להשראה ולציון הישגים של כוח המכירות העצמאי שלנו בדורות הבאים".

"הקשר שלנו עם Mary Kay בן עשרות שנים ומבוסס על ערכים משותפים של חדשנות, העצמה ומצוינות", אמר איאן האקר, סגן נשיא ב-0GM Envolve . "הארגון עושה צעדים נועזים אל העתיד עם המעבר לרכב חשמלי, ואנו גאים לעמוד לצידו ולתמוך בחזון בר קיימא אך גם מעורר השראה עמוקה. הקאדילק OPTIQ הוורוד הוא צעד מרגש קדימה, המביא יחדיו את הביצועים והיוקרה להם אנו מצפים מקאדילק יחד עם חדשנות משמעותית והשפעה מונעת מטרה".

אודות הקאדילק הוורוד OPTIQ:

* OPTIQ שומר על המראה החיצוני והמוכר בצבע ורוד פנינה, יחד עם שלדה חלקה ומודרנית בעלת מראה מתקדם. כחלק מהמחויבות של Mary Kay לקיימות, הרכב מפגין את המסירות של החברה לצמצום פליטת הפחמן תוך שהיא ממשיכה לעורר השראה.

*הביצועים האוירודינמיים הייחודיים של OPTIQ מאפשרים לו להגיע לטווח משוער של 302 מייל (כ-486 ק"מ)1 . לפלטפורמת המצברים המהפכנית של הרכבים החשמליים מתוצרת GM כמו גם ליחידות ההינע ולשימוש בצמיגים בעלי התנגדות נמוכה תרומה משמעותית לטווח המרשים של הרכב.

*ספוילר אחורי מאוורר, דיפיוזרים וכן רכיבים עיצוביים נוספים משפרים את האוירודינמיקה בחלק האחורי של הרכב מבלי להתפשר על עיצוב ה-SUV המרשים של הרכב.

* OPTIQ כולל חלל פנימי מרווח ויוקרתי בחבילה נוחה. עיטורים מוארים ותבליטים מוסיפים לפרשנות הייחודית של פנים OPTIQ ליוקרתיות של קאדילק, ואילו החבילה הטכנולוגית של הרכב כוללת תכונות כגון מערכת שמע AKG בעלת 19 רמקולים ו-Dolby Atmos, ליצירת חוויה אינטואיטיבית.

הידעתם:

*הקאדילק הוורוד והאייקוני בא לעולם בשנת 1968 כאשר מארי קיי אש רכשה Cadillac Coupe De Ville מסוכנות רכב בדאלאס ומיד הורתה לצבוע אותו כך שיתאים לפלטת צבעים השפתונים והעיניים הורדרדה של Mary Kay®. לאחר מכן, General Motors העניקו לצבע את השם Mary Kay Pink Pearl, וההצללה בלעדית ל-Mary Kay.

* Mary Kay קיבלה הכרה כמותג המכירה הישירה המוביל למוצרי טיפוח העור וקוסמטיקת צבעים ברחבי העולם2 מטעם Euromonitor International במשך שלוש שנים ברציפות, בשנים 2023, 2024, ושוב ב-2025.

אודות Mary Kay

כאחת מפורצות הדרך המקוריות, מרי קיי אש הקימה את מותג היופי החלומי שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חייהן של נשים. חלום זה פרח והפך לחברה גלובלית המעסיקה מיליוני נציגי מכירות עצמאיים ביותר מ-40 שווקים. במשך 60 שנה, ההזדמנות שמרי קיי העניקה הובילה להעצמתן של נשים באמצעות חינוך, חונכות, הסברה וחדשנות ועזרה להן להגדיר את עתידן. Mary Kay משקיעה במדע שמאחורי היופי ובייצור של מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים מן השורה הראשונה. מרי קיי מאמינה בחשיבות שימור כדור הארץ לדורות הבאים, בהגנה על נשים שחלו בסרטן ובנשים שחוו או חוות התעללות במשפחה, ובצורך לעודד נשים צעירות לממש את החלום שלהן. למידע נוסף בקרו באתר marykayglobal.com. מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו ב-X.

1הטווח המשוער של GM מבוסס על בדיקות במהלך הפיתוח ו/או על תחזית אנליטית התואמת ל-SAE J1634 מהדורה 2017- MCT ועשויה להשתנות לפני הייצור. הטווח בפועל עשוי להשתנות כתלות במספר גורמים, כולל טמפרטורה, תנאי שטח, בלאי המצבר, עומס ואופן השימוש ברכב והתחזוקה שלו. לפרטים נוספים, בקרו בכתובת www.cadillac.com.

2“Source Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2025 Edition, value sales at RSP, 2024 data"

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/20250724749681/en

 אנשי קשר

 Mary Kay Inc. תקשורת ארגונית
 marykay.com/newsroom
  972.687.5332 או [email protected]

מקור: Mary Kay Inc

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים