|
דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה הערכות עצמאיות מצד QKS Group, FinTech Futures ו‑CMP Research מאשרות את CSG Xponent כמניעה של אורקסטרציה ואנליטיקה בזמן אמת של מסע הלקוח
דנבר, 11 בדצמבר 2025, (BUSINESS WIRE): חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת ההתקשרות עם לקוחות המובילה שלה, CSG Xponent, זכתה במספר פרסים עבור ניהול מסע הלקוח, אנליטיקת לקוחות והתאמה אישית. הכרה זו מצד צדדים שלישיים מדגישה את עוצמתה של CSG Xponentכפלטפורמת התקשרות מלאה - שמחברת באופן חלק ניתוח מעמיק של מסע הלקוח עם אופטימיזציה בזמן אמת.
בחודש האחרון בלבד, CSG Xponent זכתה בפרסים הבאים:
"CSG Xponent מגיעה מעבר לסגמנטציה רחבה ומזהה את מצב מסע הלקוח באופן פרטני - בין אם הוא תקוע, בסיכון או מוכן להמרה - ולאחר מכן מודדת את ההשפעה הפיננסית של כל התערבות", אמר טאנוג' פאולוס, אנליסט ב‑QKS Group. "על ידי איחוד בין אנליטיקה, אורקסטרציה בזמן אמת, זהות ותקשורת רב‑ערוצית, CSG מאפשרת למותגים בתעשיות מורכבות כמו מדיה, שירותים פיננסיים, בריאות וקמעונאות להפוך את ניהול מסע הלקוח לתפעולי, אחראי וקשור ישירות לביצועי העסק".
CSG Xponent, שנועדה לגשר על הפער בין ציפיות הלקוחות לבין ביצועי העסק, מאפשרת למותגים לפעול בהבנה מלאה של המצב ברגעים קריטיים בחוויית הלקוח. הפלטפורמה משלבת נתונים בזמן אמת כדי להניע התאמה אישית מיידית, כך שמותגים יכולים לזהות ולתקן פערים במסע הלקוח עם התרחשותם. התוצאה היא חוויה ברורה ופשוטה יותר עבור המותגים ולקוחותיהם. "כמעט כל מותג שואף להיות ממוקד בלקוח, אך מעטים יכולים לקבל תמונה מלאה בזמן אמת של הלקוחות שלהם ולפעול על פיה", אמרה קייטי קוסטנזו, נשיאה, חוויית הלקוח ב-CSG. "המותגים שכן יכולים – מתבלטים מעל כולם. אני נרגשת לראות הכרה כה חזקה, המעידה על יכולתה שלCSG לפתור בעיות אמיתיות עבור מותגים ולקוחותיהם. הגיע הזמן לעבור מעבר למפות סטטיות ולקבל מערכות חכמות ואוטונומיות שצופות באופן יזום את צורכי הלקוחות". במבט אל העתיד,CSG Xponent מתרחבת אל גבולות חדשים עם ההתקדמות המשמעותית ביותר של CSG בתחום הבינה המלאכותית עד כה. קראו על Xponent Agentic Orchestration, מערכת מתואמת של סוכנים חכמים שמשלבת שליטה וגמישות, וגלו מה מצפה ללקוחות בעידן העומס, בדו"ח חוויית הלקוח לשנת 2026 של CSG. אודות CSG CSG מאפשרת לחברות ליצור חוויות בלתי נשכחות, ולהקל על אנשים ועסקים להתחבר לשירותים שהם הכי צריכים, להשתמש בהם ולשלם עליהם. פתרונות חוויית הלקוח, החשבוניות והתשלומים שלנו עוזרים לחברות בכל גודל להרוויח כסף ולעשות הבדל משמעותי. באמצעות פתרונות ה‑SaaS שלנו, מנהיגי חברות יכולים לקחת את עתידם בידיים, ולהיעזר בהכוונה לאורך הדרך מצוותי CSG המסורים ובעל החשיבה המתקדמת שלנו ברחבי העולם. רוצים להיות מוכנים לעתיד וליצור שינוי כמו המותגים הגלובליים הסומכים על CSG? בקרו ב‑csgi.com כדי ללמוד עוד. אנשי קשר ג'וליה דאקלייה יחסי ציבור
+1 (402) 431-7376
ג'ון ריאה יחסי משקיעים +1 (210) 687-4409
מקור: CSG
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |