מורן אטיאס היא הפרזנטורית החדשה של נעלי TOGO

דרוג:

רשת נעלי TOGO בחרה בשחקנית ובדוגמנית מורן אטיאס להוביל את קמפיין הרשת בעונת סתיו חורף 2012, עליו תשתכר כ-120,000$ לשנה! הקמפיין החדש שיעלה באמצעות משרד הפרסום FREDERICK ויכלול קמפיין טלוויזיה שלטי חוצות ומודעות בעיתונים! מורן אטיאס ביססה את מעמדה כשחקנית מצליחה ומוערכת בשנים האחרונות ושיחקה בתפקידים ראשיים בסדרות ובסרטים מצליחים לצד כוכבי קולנוע אגדיים כגון: תפקיד ראשי בסדרה האמריקאית "Crash", תפקיד ב- CSI, תפקידים שונים בסרטי קולנוע איטלקיים כמו כן משחקת לצדו של ראסל קרואו בסרט "The next three days". מורן גם פועלת רבות למען נפגעי הרעש בהאיטי בארגון APJ, ועד כה הצליחה לגייס מאות אלפי דולרים ב-3 אירועים שונים. מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת TOGO : "לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח לספר כי בחרנו בשחקנית הבינלאומית מורן אטיאס להוביל את המותג לעונת החורף הקרובה. מורן היא הצלחה בינלאומית ומודל חיקוי לנשים ברחבי העולם, ואנו רואים בה אישה חזקה המשלבת בלוק שלה אופנתיות, נשיות יחד עם הישגיות ועוצמה, ואידיאלית לשמש כפרזנטורית למותג. 

רשת נעלי "TOGO" פונה לקהל יעד הכולל את כלל הנשים בישראל, והבחירה במורן נובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי." פרדריק בלסן, פרסומאי TOGO : " מורן נבחרה כמובן בגלל המראה שלה אבל בעיקר בגלל האופי והגישה שהיא מייצגת ומשדרת. הקמפיין יהיה קמפיין מחוספס, עם אופי של BAD GIRL ונגיעות של FETISH, ואין מושלמת לזה מאשר מורן. העונה נכניס את ערך ה-COOL לטוגו " 

אודות נעלי TOGO 
רשת נעלי "TOGO" מונה כיום 70 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים, המונה למעלה מ-700 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים במיוחד, ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה טוטאלית פעמיים בשנה, ובנוסף במהלך העונות עצמן מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה,
U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)