נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל"

דרוג:

 

נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל" שמפאר ספורטאים שדוחפים מעבר לגבולות שלהם כדי להפגין דפוס חשיבה לא מוגבל

 

NIKE Unveils “Unlimited Youth” Film Celebrating Athletes Who Push Beyond Their Limits to Embody an Unlimited Mindset

At 86, “Iron Nun” shows that a positive attitude is the key to success

BEAVERTON, Ore., 15 AUGUST 2016, (BUSINESS WIRE):

NIKE, Inc. (NYSE:NKE) today unveiled a new film that captures how an unlimited mindset can be the key to breaking through limits, while staying forever young.

Unlimited Youthcelebrates an extraordinary athlete, Sister Madonna Buder, and her determination to defy conventional conceptions of age. It is the latest installment in Nike’s “Just Do It – Nike Unlimited Campaign,” which hails both the everyday athlete and the champion athletes who regularly push beyond the unimaginable.

Sister Madonna Buder didn’t start running until age 48, but that first led to many more. Running eventually evolved into swimming and biking and her first IRONMAN® triathlon at age 55. Now 86 years old, with more than 370 triathlons under her belt, 45 of those at IRONMAN distances, Sister Madonna is still going strong. Her steely resolve has earned her the nickname the “Iron Nun.” Along the way she’s had some setbacks — missing a race finish by a matter of seconds, multiple broken bones, wetsuit issues — but, she proclaims, “The only failure is not to try, because your effort in itself is a success.”

“Our ‘Just Do It – Nike Unlimited Campaign’ is breaking new ground and connecting with consumers by celebrating the everyday athletes and champion athletes who push their limits daily,” said Greg Hoffman, Nike Chief Marketing Officer. “Sister Madonna Buder is yet another amazing example of what can be achieved when we realize that limits are only as big as we make them. We hope her story connects and inspires others to reach past their limits to realize their own unlimited potential.”

“Unlimited Youth” follows “Unlimited Future,” “Unlimited You,” “Unlimited Courage” and “Unlimited Together” as part of a campaign that has already struck a chord with millions of consumers around the world, amassing over 275 million global views across multiple platforms to date.

The company also profiles a number of its premier athletes including Gabby Douglas, Simone Biles, Ashton Eaton and Allyson Felix, here, detailing in-depth the resolve that victory requires. The films are just one component of Nike’s global campaign celebrating athletes around the world across an amazing year of sport. Consumer activations are taking place in Los Angeles, London, New York, Paris, Rio, São Paulo, Shanghai and Tokyo, with the Nike Unlimited Cross-Category footwear collection available at retail across the globe.

About NIKE, Inc.

NIKE, Inc., based near Beaverton, Oregon, is the world's leading designer, marketer and distributor of authentic athletic footwear, apparel, equipment and accessories for a wide variety of sports and fitness activities. Wholly owned NIKE, Inc. subsidiaries include Converse Inc., which designs, markets and distributes athletic lifestyle footwear, apparel and accessories; and Hurley International LLC, which designs, markets and distributes surf and youth lifestyle footwear, apparel and accessories. For more information, Nike’s earnings releases and other financial information are available at http://investors.nike.com. Individuals can also visit http://news.nike.com/ and follow @Nike.

For more information, including multi-media materials, please visit: http://news.nike.com/

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


תגיות של המאמר: נייקי | NIKE |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

U.S. Polo Assn. חוגג את החסות ההיסטורית על Pacific Coast Open לשנת 2025 במועדון הפולו והמחבט של סנטה ברברה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Pol
SOUEAST נכנסת לאופנה: נותנת חסות בלעדית לרכב של שבוע האופנה בדובאי 2025-2026 SOUEAST הכריזה רשמית על שותפות משמעותית כשותפת הרכ
מותג הספורט הגלובלי U.S. Polo Assn יהיה הספונסר הראשי של מרתון פאלם ביץ' U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של United States Polo
ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה,
U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)