"פשוט תעשו את זה" – הקמפיין הבלתי מוגבל של נייקי

דרוג:

 

“Just Do It – NIKE Unlimited Campaign” Continues to Inspire Athletes Everywhere to Push Beyond Their Limits with Debut of “Unlimited Will”

 

The campaign, which has struck a chord worldwide with nearly 300 million views to date highlights quadruple amputee Kyle Maynard in final installment

BEAVERTON, Ore., 18 AUGUST 2016, (BUSINESS WIRE):

NIKE, Inc. (NYSE:NKE) today unveiled the final film in its powerful and globally reaching “Just Do It – Nike Unlimited Campaign” which showcases how unlimited determination can overcome the toughest of challenges.

Unlimited Will” follows “Unlimited Future,” “Unlimited You,” “Unlimited Courage,” “Unlimited Together” and “Unlimited Youth” as part of a campaign that has already struck a chord with millions of consumers around the world, amassing 300 million global views across multiple digital platforms to date. “Unlimited Future” quickly became the most retweeted film, and most liked Nike film on Twitter, in Nike’s history.

The films are just one component of Nike’s global campaign celebrating athletes around the world across an amazing year of sport. The campaign also engages and motivates consumers digitally via the company’s newly launched Nike+ App and physically with activations taking place in Los Angeles, London, New York, Paris, Rio, São Paulo, Shanghai and Tokyo, along with the recently launched Nike Unlimited Cross-Category footwear collection available at retail across the globe. The company also profiles a number of its premier athletes including Gabby Douglas, Simone Biles, Ashton Eaton and Allyson Felix, here, detailing in-depth the resolve that victory requires.

The final installment of the film series celebrates athlete Kyle Maynard and his extraordinary motivation to push his limits daily. The series of films hails both the everyday athlete and the champion athletes who embark on challenges which most people would view as unsurmountable.

Kyle Maynard is the first quadruple amputee to ascend Mount Kilimanjaro without the aid of prosthetics. Now 30 years old, Kyle was born with a rare congenital disease but he did not allow this to affect his participation in multiple sports. Kyle has not let his success be defined by anything or anyone but himself. His mindset and actions inspire people to believe that nothing in their lives can keep them from accomplishing their goals.

“If you’re doing something first, you don’t have that path laid out for you so you just have to go and figure it out,” Maynard explains. “You learn how to use your mind. You learn: How do I not fall apart when I have something bad happen to me? How do I get through and overcome bigger challenges? How do I adapt? The lessons that you learn in your sport can transcend into every area of your life, in your relationships and in just any dream that you have.”

Greg Hoffman, Nike Chief Marketing Officer, said: “We have seen an incredible response from consumers around these series of films. We’re expanding the definition of athleticism and allowing people around the world to see themselves, and their potential, through the lens of these amazing athletes like Kyle Maynard.”

About NIKE, Inc. NIKE, Inc., based near Beaverton, Oregon, is the world's leading designer, marketer and distributor of authentic athletic footwear, apparel, equipment and accessories for a wide variety of sports and fitness activities. Wholly owned NIKE, Inc. subsidiaries include Converse Inc., which designs, markets and distributes athletic lifestyle footwear, apparel and accessories; and Hurley International LLC, which designs, markets and distributes surf and youth lifestyle footwear, apparel and accessories. For more information, Nike’s earnings releases and other financial information are available at http://investors.nike.com. Individuals can also visit http://news.nike.com/ and follow @Nike.

For more information, including multi-media materials, please visit: http://news.nike.com/

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

תגיות של המאמר: NIKE | נייקי |

כתבות נוספות בקטגוריה טיפוח, בריאות וספורט

דיקור סיני בראשון לציון – פתרון טבעי לכאבים דיקור סיני הוא פתרון טבעי, יעיל ובטוח לבעיות כאב כ
Extrovis AG ו- Dr. Reddy’s מכריזות על השקת התרופה הגנרית המורשית של CARAC (קרם פלואורואורציל), 0.5% בארה"ב. Extrovis AG, חברת תרופות גלובלית המתמקדת בחדשנות מ
EAACI משיקה קמפיין מודעות עולמי לאלרגיה לאנטיביוטיקה בקונגרס EAACI 2025 EAACI השיקה את קמפיין המודעות לאלרגיה לאנטיביוטיקה
ד"ר פאלק פארמה ו-Allianthera (Suzhou) Biopharmaceuticals יוצרות שותפות אסטרטגית לפיתוח אגוניסט AhR חדשני Dr. Falk Pharma GmbH, חברת תרופות מבוססת מחקר המתמ
אנטרה ביו  קיבלה את אישור ה-FDA על BMD כנקודת קצה עיקרית לרישום EB613, מחקר שלב 3 בנשים לאחר גיל המעבר עם אוסטאופורוזיס אנטרה ביו Entera Bio Ltd. (נאסד"ק: ENTX), מובילה
GEN ו-Sulfateq BV מכריזות על נתונים חיוביים שהושגו בניסוי שלב 1 בתרופה הניסיונית SUL-238 לטיפול באלצהיימר ומחלות ניווניות אחרות GEN Pharmaceuticals (GENIL.IS), חברת התרופות המומח
ההרשמה נפתחה כעת לסמלה אינטרנשיונל - מרוץ הסיבולת האולטימטיבי של קטאר ההרשמה פתוחה כעת למהדורה הבינלאומית הראשונה אי פעם
סנסילייט פרו של סנסיקה: מכשיר IPL להסרת שיער המכשיר הביתי המתקדם ביותר להסרת שיער בישראל
הנהגת EAACI דנה בקונגרס שובר השיאים 2025: רגע מכריע לנושאי אלרגיה ואימונולוגיה עם למעלה מ-7,600 נציגים, כנס EAACI 2025 עלה לכותרו
מחקר בהיקף גדול של Statens Serum Institut לא העלה קשר בין חיסונים לאוטיזם או ל-49 בעיות בריאותיות נוספות מחקר חדש שנערך בדנמרק אינו מוצא קשר בין אלומיניום
דיקור סיני לאין אונות - היתרונות המרכזיים של הטיפו האם אתה סובל מבעיות אין אונות? אל תהסס לפנות למטפל
OPKO Health ו-Entera מציגות תקציר מדעי עבור טבליות GLP-1/גלוקגון כפול ראשונות מסוגן עבור חולים עם השמנת יתר והפרעות מטבוליות, שנבחרו להצגה בכנס השנתי ENDO 2025 OPKO Health, Inc (נאסד"ק: OPK) ואנטרה ביו Entera
Fortrea ו-Emery Pharma מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי לביצוע מחקרי אינטראקציה בין תרופות באמצעות ריפמפיצין, בהתאם לתקני ה-FDA Fortrea (נאסד"ק:FTRE) ("החברה"), חברה שהיא ארגון מ
שוודיה נקייה מסיגריות: שקיקי ניקוטין משנים את כללי המשחק עבור נשים בקמפיין שוודיה נקייה מסיגריות מחקר חדש של Smoke Free Sweden חושף כי שקיקי ניקוטי
iHerb מציגה את California Gold Nutrition® BEAUTY iHerb, יעד עולמי מוביל לבריאות ואיכות חיים, מכריזה
דיקור סיני לאין אונות מספר מחקרים מצאו כי דיקור סיני יכול לשפר את התפקוד
בית הספר לאלרגיה EAACI הונג קונג 2025: ציון דרך בטיפול החדשני העולמי באלרגיה האקדמיה האירופית לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית (EAAC
פרס האחיות והאחים העולמי של Aster Guardians חושף את 10 המועמדים הסופיים המובילים לשנת 2025 מתוך למעלה מ- 100,000 נרשמים Aster DM Healthcare הכריזה היום על 10 המועמדים הסו
ד"ר פאלק פארמה מודיעה על תוצאות חיוביות מניסוי שלב 3 הפיבוטלי שלה בחומצה נורוכולית בדלקת כולנגיטיס טרשתית ראשונית ד"ר פאלק פארמה (Dr. Falk Pharma), חברת תרופות מבוס
DEBRICHEM® זכה בפרס ההישגיות של IIWCG לשנת 2025 עבור חדשנות בטיפול בפצעים DEBRICHEM®, מוצר הדגל של DEBx Medical, זכה בפרס הה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)