החדרה מחודשת למשקפיים האופטיות של RAY BAN

דרוג:

המותג אשר שווק בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין" עובר להפצה רחבה במגוון חנויות אופטיקה פרטיות בכל רחבי הארץ, ויעלה בקמפיין פרסומי ופעילות בנקודות מכירה בעלות כוללת של כחצי מליון ₪ ! חברת "לוקסאוטיקה ישראל", מחדירה את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בישראל, ומשיקה מהלך כולל, הבא להציג לקהל הרחב קולקציית מסגרות ראייה לנשים וגברים, בעלת ערך אופנתי וצרכני כאחד. המותג RAY BAN אופטי, שנמכר עד לאחרונה בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין", עבר להפצה רחבה בכל חנויות האופטיקה הפרטיות ברחבי הארץ, תוך הצגת מוצרים ייחודיים וחדשניים. המהלך ילווה בקמפיין פרסומי נרחב, לצד פעילות בנקודות המכירה האסטרטגיות, בעלות כוללת של כ-חצי מליון ₪ ! רנית קוליקנט, מנהלת שיווק "לוקסאוטיקה ישראל", מוסרת: " Ray-Ban הינו מותג משקפי השמש והראייה המוביל בישראל, כמו גם בעולם כולו, אשר חרט על דגלו חדשנות וטרנדיות דרך השקות של מוצרים מנצחים, בעלי ערך אופנתי וצרכני כאחד. בימים אלו אנו משיקים את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בהפצה רחבה, וזאת מתוך זיהוי פוטנציאל עצום בשוק המקומי למסגרות אופטיות ממותגות וקולקציה מגוונת המתאימה לכל פלחי האוכלוסייה. המהלך נעשה בשילוב קמפיין פרסומי ופעילות בנקודות המכירה. אנו צופים כי המהלך ימשיך להצעיד את Ray-Ban קדימה. " גלי וידר , מנהלת מסחרית "לוקסאוטיקה ישראל" : הקולקציה החדשה מציגה מגוון רחב של מסגרות ראייה המשלבות מגמות אופנתיות בצבעוניות רחבה יחד עם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, כגון : מסגרות טיטניום קלות במיוחד, היפואלרגניות ומסגרות TECH העשויות סיבי פחם המעניקים למסגרת גמישות מיוחדת, קלות ועמידות יוצאת דופן. הקולקציה מציגה מסגרות המתאימות לילדים, נוער, נשים וגברים, במסגרות פלסטיק דומיננטיות ועשירות בדגמים ובצבעים, לצד מסגרות קלאסיות, העשויות פלסטיק ומתכת ואף "מסגרת ללא מסגרת". טווח המחירים מתאים לכל כיס. על המותג RAY BAN"" המותג RAY BAN, החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1937. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי RAY BAN ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים. אודות "לוקסאוטיקה ישראל" לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. לחברה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, ווג, אוקלי ופרסול, ומותגים ברישיון בינהים: ורסצ'ה, שאנל, בולגרי, דולצ'ה וגאבאנה , פולו ראלף לורן פראדה ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. אודות "לוקסאוטיקה" העולמית לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו.
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

U.S. Polo Assn.  מספקת אמריקנה עילית עם קולקציית סתיו-חורף גלובלית 2025 מדנבר, קולורדו U.S. Polo Assn., מותג הספורט הרשמי של United State
U.S. Polo Assn תמכה באליפות אירופה בפולו ה-15 של פדרציית הפולו הבינלאומית כשותפה רשמית של הביגוד והמדים U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
Theometrics Global משתפת פעולה עם המעצבת המוערכת כריסטינה זבאטי כדי להשיק את 'MeaDea by Theo', התומך בחוסן נפשי בשבוע האופנה בניו יורק Theometrics Global גאה להכריז על שותפות חדשה עם ה
U.S. Polo Assn חוגגת ספורט וסגנון כנותנת החסות הרשמית של הביגוד ב-Engel & Völkers Berlin Maifeld Polo Cup לשנת 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn. חוגג את החסות ההיסטורית על Pacific Coast Open לשנת 2025 במועדון הפולו והמחבט של סנטה ברברה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Pol
SOUEAST נכנסת לאופנה: נותנת חסות בלעדית לרכב של שבוע האופנה בדובאי 2025-2026 SOUEAST הכריזה רשמית על שותפות משמעותית כשותפת הרכ
מותג הספורט הגלובלי U.S. Polo Assn יהיה הספונסר הראשי של מרתון פאלם ביץ' U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של United States Polo
ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה,
U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)