החדרה מחודשת למשקפיים האופטיות של RAY BAN

דרוג:

המותג אשר שווק בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין" עובר להפצה רחבה במגוון חנויות אופטיקה פרטיות בכל רחבי הארץ, ויעלה בקמפיין פרסומי ופעילות בנקודות מכירה בעלות כוללת של כחצי מליון ₪ ! חברת "לוקסאוטיקה ישראל", מחדירה את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בישראל, ומשיקה מהלך כולל, הבא להציג לקהל הרחב קולקציית מסגרות ראייה לנשים וגברים, בעלת ערך אופנתי וצרכני כאחד. המותג RAY BAN אופטי, שנמכר עד לאחרונה בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין", עבר להפצה רחבה בכל חנויות האופטיקה הפרטיות ברחבי הארץ, תוך הצגת מוצרים ייחודיים וחדשניים. המהלך ילווה בקמפיין פרסומי נרחב, לצד פעילות בנקודות המכירה האסטרטגיות, בעלות כוללת של כ-חצי מליון ₪ ! רנית קוליקנט, מנהלת שיווק "לוקסאוטיקה ישראל", מוסרת: " Ray-Ban הינו מותג משקפי השמש והראייה המוביל בישראל, כמו גם בעולם כולו, אשר חרט על דגלו חדשנות וטרנדיות דרך השקות של מוצרים מנצחים, בעלי ערך אופנתי וצרכני כאחד. בימים אלו אנו משיקים את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בהפצה רחבה, וזאת מתוך זיהוי פוטנציאל עצום בשוק המקומי למסגרות אופטיות ממותגות וקולקציה מגוונת המתאימה לכל פלחי האוכלוסייה. המהלך נעשה בשילוב קמפיין פרסומי ופעילות בנקודות המכירה. אנו צופים כי המהלך ימשיך להצעיד את Ray-Ban קדימה. " גלי וידר , מנהלת מסחרית "לוקסאוטיקה ישראל" : הקולקציה החדשה מציגה מגוון רחב של מסגרות ראייה המשלבות מגמות אופנתיות בצבעוניות רחבה יחד עם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, כגון : מסגרות טיטניום קלות במיוחד, היפואלרגניות ומסגרות TECH העשויות סיבי פחם המעניקים למסגרת גמישות מיוחדת, קלות ועמידות יוצאת דופן. הקולקציה מציגה מסגרות המתאימות לילדים, נוער, נשים וגברים, במסגרות פלסטיק דומיננטיות ועשירות בדגמים ובצבעים, לצד מסגרות קלאסיות, העשויות פלסטיק ומתכת ואף "מסגרת ללא מסגרת". טווח המחירים מתאים לכל כיס. על המותג RAY BAN"" המותג RAY BAN, החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1937. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי RAY BAN ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים. אודות "לוקסאוטיקה ישראל" לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. לחברה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, ווג, אוקלי ופרסול, ומותגים ברישיון בינהים: ורסצ'ה, שאנל, בולגרי, דולצ'ה וגאבאנה , פולו ראלף לורן פראדה ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. אודות "לוקסאוטיקה" העולמית לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו.
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)