נעלי אלדו בחלונות ראווה בתחנות אוטובוס של JCDECAUX

דרוג:

לאור ההצלחה, JCDecaux נבחרה פעם נוספת להוביל קמפיין יצירתי ויוצאמן המסגרת לרשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO ! חברת JCDecaux תעלה במיקומים מרכזיים בתל אביב-יפו עםהקמפיין החדש ב-5 תחנות אוטובוס אשר ישמשו כחלונות ראווה, בהם תוצג קולקצייתהנעליים לסתיו - חורף 2012 של ALDO ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-300 אלף ₪ רשת ההנעלה ואביזריהאופנה הבינלאומית ALDO בחרה להשיק בפעם השנייה קמפיין מיוחדבחברת JCDecaux , שהינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנותאוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו ולהציג את קולקציית הנעלייםלסתיו-חורף 2012. הבחירה ב-JCDecaux גםלעונה הנוכחית הינה כתוצאה מהצלחת הקמפיין של החברה בפסח האחרון, במסגרתו מספרתחנות אוטובוס ברחבי העיר הפכו לחלונות ראווה המציגים נעליים אמיתיות כפי שהןמוצגות בחנויות הרשת. חברת ALDOממשיכהבקמפיין החדש עם אותו הקונספט, אשר במסגרתו תוצג הקולקציה החדשה בחלונות ראווה ב-5 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים שונים ברחבי העיר. הקמפיין יעלה בתחילתנובמבר על פני 400 פני פרסום הכוללים את חלונות הראווה ב-5 תחנות האוטובוס למשך 10 ימים ועלותו מוערכת בכ-300אלף ₪. הקונספט החדשנילקמפיין גובש במחלקת JCDecaux Innovate העוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים,דינאמיים ואינטראקטיביים אשר תופסים את העין ומגרים את המחשבה. בקמפייןייחודי זה, יוצגו המוצרים בשיא תפארתם לכל העוברים והשבים כך שלא יהיה ניתן להתעלםמהם וכל מה שנותר הוא לחפש את חנות ה- ALDO הקרובה. פיליפרו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "אנושמחים מאד כי חברת ALDO בחרה בנו להוביל גם אתהקמפיין השני בסדרה המיוחדת. הקמפיין הקודם היה ראשוני וייחודי מסוגו, זכהלהצלחה אדירה ומיקם את חברת JCDecauxכחברה יצירתית, מעזה וכזאת שדוגלת בלחשוב מחוץ למסגרת. התצוגה החדשנית והתלתממדית מושכת מיד את העין ומציעה פוטנציאל נראות מכל הזוויות. אנו שמחים גםהפעם לעלות עם קמפיין זה ומשוכנעים כי המהלך יביא לחשיפה יפה לחברה" נתניאלנזרי, סמנכ"ל השיווק של ALDO, בישראל מוסר כי: "לאורההצלחה של הקמפיין הראשון והחשיפה העצומה, החלטנו להמשיך העונה בקמפיין נוסף. אנומרגישים כי שיתוף הפעולה עם חברת JCDecaux ואמצעי הפרסום המקוריים והייחודיים שלה, נכון ומתאים לחשיפת רשת ALDOבכלל וחשיפת קולקציית סתיו – חורף 2011/12 בפרט, גם המיקומים שנבחרו לחלונותהראווה, הם אסטרטגיים, בולטים ואני מאמין שיביאו, בשנית, לחשיפה ייחודית ולקהל יעדרחב."
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

סטפני ספריינג'רז וניקול צ'אבז מודיעות על פסגת החורף הדיגיטלית של הסטייל והביוטי המייסדת של Glamhive סטפני ספריינג'רז והסטייליסטית
טומי הילפיגר מאיצה את התוכנית השאפתנית Make it Possible באמצעות Make it Possible, טומי הילפיגר מתחייבת בהת
לא כל צבע מתאים: כשרוצים חליפה שתשדר יוקרה מראה עיניים משפיע כמעט מיידית על כל דבר שנעשה, גם
טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה שני זוכים נבחרו על ידי חבר שופטים של מומחים שכלל א
טומי הילפיגר מודיעה על היזמים החברתיים שעלו לגמר אתגר סְפָר האופנה חברת טומי הילפיגר מודיעה על ששת העולים לגמר של אתג
ממאסטר CHEF למאסטר SHOES! מיכל אנסקי מציגה בימים אלה את קולקציית חורף 2019/2
Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)