קמפיין נרחב עבור הקולקציה האופטית של רייבאן

דרוג:

המותג, אשר שווק בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין" עובר להפצה רחבה במגוון חנויות אופטיקה פרטיות בכל רחבי הארץ, עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף ופעילות בנקודות המכירה בעלות של כ700,000 ₪ ! חברת "לוקסאוטיקה ישראל", מחדירה את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בישראל, ומשיקה מהלך כולל, הבא להציג לקהל הרחב קולקציית מסגרות ראייה לנשים וגברים, בעלת ערך אופנתי וצרכני כאחד. 

המותג RAY BAN אופטי, שנמכר עד לאחרונה בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין", עבר להפצה רחבה בכל חנויות האופטיקה הפרטיות ברחבי הארץ, תוך הצגת מוצרים ייחודיים וחדשניים.המהלך ילווה בקמפיין פרסומי נרחבשיכלול: פרסום בעיתונות ומגזיניםופרסום באינטרנט הפונה לקהל המטרה, פרסום ארצי בשלטי חוצות וכמו כן,שלט ענק בנמל תל אביב הפונה לקהל הצעירים שוחרי המותג רנית קוליקנט, מנהלת שיווק "לוקסאוטיקה ישראל", מוסרת: " Ray-Ban הינו מותג משקפי השמש והראייה המוביל בישראל, כמו גם בעולם כולו, אשר חרט על דגלו חדשנות וטרנדיות דרך השקות של מוצרים מנצחים, בעלי ערך אופנתי וצרכני כאחד. בימים אלו אנו משיקים את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בהפצה רחבה, וזאת מתוך זיהוי פוטנציאל עצום בשוק המקומי למסגרות אופטיות ממותגות וקולקציה מגוונת המתאימה לכל פלחי האוכלוסייה. המהלך נעשה בשילוב קמפיין פרסומי ופעילות בנקודות המכירה. אנו צופים כי המהלך ימשיך להצעיד את Ray-Ban קדימה. " גליוידר , מנהלת מסחרית "לוקסאוטיקה ישראל" : הקולקציה החדשה מציגה מגוון רחב של מסגרות ראייה המשלבות מגמות אופנתיות בצבעוניות רחבה יחדעם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, כגון : מסגרות טיטניום קלות במיוחד, היפואלרגניות ומסגרות TECH העשויות סיבי פחם המעניקים למסגרת גמישות מיוחדת, קלות ועמידות יוצאת דופן. הקולקציה מציגה מסגרות המתאימות לילדים, נוער, נשים וגברים, במסגרות פלסטיק דומיננטיות ועשירות בדגמים ובצבעים, לצד מסגרות קלאסיות, העשויות פלסטיק ומתכת ואף"מסגרת ללא מסגרת". טווח המחירים מתאים לכל כיס. 

על המותג רייבאן
המותג RAY BAN,החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1937. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי RAY BAN ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים. אודות "לוקסאוטיקה ישראל" לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. לחברה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, ווג, אוקלי ופרסול, ומותגים ברישיון בינהים: ורסצ'ה, שאנל,בולגרי, דולצ'ה וגאבאנה , פולו ראלף לורן פראדה ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. אודות "לוקסאוטיקה" העולמית לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

קליין ראף סימונס משתף פעולה עם The xx בסרטון המוסיקה של "I Dare You" ראף סימונס שיתף פעולה עם The xx ועם הצלם ויוצר הסר
חברת נייקי מודיעה על "המתקפה הישירה על הצרכן" חברת נייקי הציגה את "המתקפה הישירה על הצרכן", היער
טומי הילפיגר מכריז על הצ'יינסמוקרס כשגרירי מותג גלובליים טומי הילפיגר מכריז שאלכס פל ואנדרו (דרו) טגארט - ה
קליפ מרענן מציג את קולקציית קיץ 2017 של "לאפייט" קליפ חדש מבית "לאפייט" מציג את קולקציית קיץ 2017 ב
איזה תיקים לנשים אני הכי אוהבת? יש המון סוגים של תיקים לנשים אבל רק מעט שיקלעו בול
לי-נינג: מותג בגדי הספורט המוביל משיק את הנעל המושלמת בשבילכם מותג בגדי הספורט הסיני האהוב לי-נינג משיק את המגוו
MICHAEL KORS ACCESS מתרחב עם שעונים חכמים, אפליקציות, פני שעון ושווקים חדשים מייקל קורס שמח להכריז על הרבה מוצרים ויוזמות חדשים
מבצע מכירות של 3 ימים על נעלי הריצה Super Light בישראל מותג בגדי הספורט לי-נינג משיק מבצע מכירות נהדר על
נייקי חושפת קולקציה לכבוד יום אייר מקס, ששיאה השקת נייקי אייר ואפורמקס לפני שלוש שנים נייקי השיקה את יום אייר מקס, תגובה
ירין שחף: איך להתאפר מטאלי? החורף היא שעתו היפה של האיפור. הוא אינו נמרח ונוזל
Michael Kors Access מציגים את הטכנולוגיה הלבישה מייקל קורס מותג סגנון חיים יוקרתי גלובלי, נרגש להצ
נייקי משיקה את האפליקציה החדשה Nike + Run Club חידושים חדשים באימון מסתגל, הדרכה של מומחים ומוטיב
נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל" נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל" שמפאר ספורטאים ש
קלווין קליין הודיעה על מינויו של ראף סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp
קולקציית הקיץ של המותג האיטלקי NAPAPIJIRI מותג האופנה האיטלקי NAPAPIJIRI מציג קולקציית נשים
רשת האופנה מאוזנר במבצע של 1+1 1+1 על קולקציית החורף ברשת האופנה מאוזנר
בלאק פריידי בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר עד 30% הנחה על מגוון פריטי אופנה ואקססוריז של מיטב
סוף שבוע של אהבה בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר ליום האהבה - עד 30%הנחה על קולקציות קיץ של מיטב ה
עד 70% הנחה ברשת מאוזנר רשת חנויות האופנה העילית מאוזנר בסאמר סייל חם ל-3
מתכוננים לפרום 2015 בדיזנגוף סנטר יריד מיוחד לקראת נשפי סיום שנה, בו תציע החנות חווי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)