קמפיין נרחב עבור הקולקציה האופטית של רייבאן

דרוג:

המותג, אשר שווק בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין" עובר להפצה רחבה במגוון חנויות אופטיקה פרטיות בכל רחבי הארץ, עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף ופעילות בנקודות המכירה בעלות של כ700,000 ₪ ! חברת "לוקסאוטיקה ישראל", מחדירה את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בישראל, ומשיקה מהלך כולל, הבא להציג לקהל הרחב קולקציית מסגרות ראייה לנשים וגברים, בעלת ערך אופנתי וצרכני כאחד. 

המותג RAY BAN אופטי, שנמכר עד לאחרונה בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין", עבר להפצה רחבה בכל חנויות האופטיקה הפרטיות ברחבי הארץ, תוך הצגת מוצרים ייחודיים וחדשניים.המהלך ילווה בקמפיין פרסומי נרחבשיכלול: פרסום בעיתונות ומגזיניםופרסום באינטרנט הפונה לקהל המטרה, פרסום ארצי בשלטי חוצות וכמו כן,שלט ענק בנמל תל אביב הפונה לקהל הצעירים שוחרי המותג רנית קוליקנט, מנהלת שיווק "לוקסאוטיקה ישראל", מוסרת: " Ray-Ban הינו מותג משקפי השמש והראייה המוביל בישראל, כמו גם בעולם כולו, אשר חרט על דגלו חדשנות וטרנדיות דרך השקות של מוצרים מנצחים, בעלי ערך אופנתי וצרכני כאחד. בימים אלו אנו משיקים את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בהפצה רחבה, וזאת מתוך זיהוי פוטנציאל עצום בשוק המקומי למסגרות אופטיות ממותגות וקולקציה מגוונת המתאימה לכל פלחי האוכלוסייה. המהלך נעשה בשילוב קמפיין פרסומי ופעילות בנקודות המכירה. אנו צופים כי המהלך ימשיך להצעיד את Ray-Ban קדימה. " גליוידר , מנהלת מסחרית "לוקסאוטיקה ישראל" : הקולקציה החדשה מציגה מגוון רחב של מסגרות ראייה המשלבות מגמות אופנתיות בצבעוניות רחבה יחדעם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, כגון : מסגרות טיטניום קלות במיוחד, היפואלרגניות ומסגרות TECH העשויות סיבי פחם המעניקים למסגרת גמישות מיוחדת, קלות ועמידות יוצאת דופן. הקולקציה מציגה מסגרות המתאימות לילדים, נוער, נשים וגברים, במסגרות פלסטיק דומיננטיות ועשירות בדגמים ובצבעים, לצד מסגרות קלאסיות, העשויות פלסטיק ומתכת ואף"מסגרת ללא מסגרת". טווח המחירים מתאים לכל כיס. 

על המותג רייבאן
המותג RAY BAN,החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1937. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי RAY BAN ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים. אודות "לוקסאוטיקה ישראל" לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. לחברה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, ווג, אוקלי ופרסול, ומותגים ברישיון בינהים: ורסצ'ה, שאנל,בולגרי, דולצ'ה וגאבאנה , פולו ראלף לורן פראדה ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. אודות "לוקסאוטיקה" העולמית לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק Tmallהודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי 205W39NYC סתיו 2017 קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הג
קליין ראף סימונס משתף פעולה עם The xx בסרטון המוסיקה של "I Dare You" ראף סימונס שיתף פעולה עם The xx ועם הצלם ויוצר הסר
חברת נייקי מודיעה על "המתקפה הישירה על הצרכן" חברת נייקי הציגה את "המתקפה הישירה על הצרכן", היער
טומי הילפיגר מכריז על הצ'יינסמוקרס כשגרירי מותג גלובליים טומי הילפיגר מכריז שאלכס פל ואנדרו (דרו) טגארט - ה
קליפ מרענן מציג את קולקציית קיץ 2017 של "לאפייט" קליפ חדש מבית "לאפייט" מציג את קולקציית קיץ 2017 ב
איזה תיקים לנשים אני הכי אוהבת? יש המון סוגים של תיקים לנשים אבל רק מעט שיקלעו בול
לי-נינג: מותג בגדי הספורט המוביל משיק את הנעל המושלמת בשבילכם מותג בגדי הספורט הסיני האהוב לי-נינג משיק את המגוו
MICHAEL KORS ACCESS מתרחב עם שעונים חכמים, אפליקציות, פני שעון ושווקים חדשים מייקל קורס שמח להכריז על הרבה מוצרים ויוזמות חדשים
מבצע מכירות של 3 ימים על נעלי הריצה Super Light בישראל מותג בגדי הספורט לי-נינג משיק מבצע מכירות נהדר על
נייקי חושפת קולקציה לכבוד יום אייר מקס, ששיאה השקת נייקי אייר ואפורמקס לפני שלוש שנים נייקי השיקה את יום אייר מקס, תגובה
ירין שחף: איך להתאפר מטאלי? החורף היא שעתו היפה של האיפור. הוא אינו נמרח ונוזל
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)