לראשונה בישראל - תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג!

דרוג:

חברת JCDecaux מעלה קמפיין מיוחד עבור KEDS KIDS לרגל השקת הקולקציה החדשה במסגרת הקמפיין החדש, 3 תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג אופנה של המותג והעוברים והשבים יוכלו לדפדף בקטלוג! עלות ההשקעה בקמפיין הינה רבע מיליון שקלים. חברת JCDecaux ממשיכה להפתיע ויוצאת בקמפיין ראשון מסוגו בישראל עבור רשת אופנת הילדים המובילה בישראל KEDS KIDS. במסגרת הקמפיין שיעלה במתקני החברה ברחבי תל אביב-יפו, יהפכו 3 תחנות אוטובוס בדיזנגוף סנטר, בגן העיר ובשדרות רוטשילד לקטלוג אופנה. החברה תרחיב את פני הפרסום של התחנה ותוסיף שלושה פני פרסום נוספים הניתנים לדפדוף על מנת לאפשר לקהל הרחב לעיין בקטלוג. הקמפיין החדש עולה לראשונה בישראל לרגל השקת קולקציית קיץ 2012 החדשה של המותג. ההשקעה בקמפיין נאמדת ברבע מיליון שקלים. הקמפיין הייחודי יעלה על גבי 200 פני פרסום במתקני החברה - כולל 3 תחנות אוטובוס שיהפכו לקטלוג המציג את הקולקציה החדשה, שלוש התחנות ימותגו באופן מלא באווירת המותג. המיקומים האסטרטגיים והרעיון למיתוג של התחנות נבחרו בחברת KEDS KIDS בשיתוף עם חברת JCDecaux. לאור מגוון הדגמים הרחב שמציגה חברת KEDS KIDS העונה ובשל העובדה כי הצרכנים כיום מודעים יותר לאופנה וסטיילינג, בחרו בחברה לצאת העונה בקמפיין שמאפשר לצרכנים לבחור את הסטייל הייחודי המאפיין אותם. האמירה המרכזית של הקמפיין תהיה : WHAT'S YOUR STYLE ? כאשר הקטלוג בתחנות האוטובוס יאפשר לכל צרכן העובר בסמוך לתחנה לדפדף בפני הפרסום שנוספו לתחנה ולהיחשף - לקולקציה של KEDS KIDS המאפשרת לכל אחד למצוא את הסטייל שלו. בקולקציה החדשה יחולקו הדגמים השונים למספר קטגוריות עיקריות בהתאם לטרנדים העכשוויים: SMART STYLE, SURF STYLE, ROCK STYLE, VINTAGE STYLE, .STREET STYLE. פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל מציין כי: "בעקבות השקת קולקציית הקיץ החדשה של KEDS KIDS נדרשנו להביא יצירתיות וחדשנות לעולם האופנה שראה כבר כמעט הכל. הפעם החלטנו לצאת בשילוט חוצות חדשני המביא את המותג אל הלקוחות ביחד עם הקטלוג החדש והמרהיב של החברה אשר יוצג בתחנות האוטובוס ברחבי העיר. זו הפעם הראשונה שנעשה מהלך כזה לחברת אופנה בארץ ואנו גאים להיות הראשונים אשר מוציאים זאת אל הפועל ומחברים בין הלקוחות לאופנה בצורה הכי ישירה ובלתי אמצעית שיש". אורן חורב סמנכ"ל לירם אקסלוסיב-בעלת רשת KEDS KIDS: "מבחינתנו החיבור של המותג KEDS KIDS ביחד עם חברת JCDecaux הוא טבעי. אנחנו מהמותגים המובילים בתחום אופנת בגדי הילדים בישראל ו- JCDecaux היא החברה המובילה בתחום פרסום החוצות בעולם. אנחנו שמחים להיות החברה הראשונה בישראל שמעלה קטלוג הניתן לדפדוף על פני תחנות אוטובוס ולהוביל פרסום חדשני המזמין את הקהל הרחב לקחת חלק פעיל בקמפיין הפרסומי."

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה שני זוכים נבחרו על ידי חבר שופטים של מומחים שכלל א
טומי הילפיגר מודיעה על היזמים החברתיים שעלו לגמר אתגר סְפָר האופנה חברת טומי הילפיגר מודיעה על ששת העולים לגמר של אתג
ממאסטר CHEF למאסטר SHOES! מיכל אנסקי מציגה בימים אלה את קולקציית חורף 2019/2
Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק Tmallהודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)