Rimini Street מכפילה את מספר הלקוחות של Oracle ו־SAP

דרוג:

תל אביב, 27 במרץ, 2017, Business Wire:

רימיני סטריט, Rimini Street, Inc, ספקית תמיכת צד שלישי המובילה בעולם לתמיכה בתוכנות ארגוניות, עבור תוכנות SAP: Business Suite, BusinessObjects ו־ HANA Database. ותוכנות Oracle: Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Oracle Middleware, Hyperion, Oracle Retail, Oracle Agile PLM ו־Oracle ATG Web Commerce, הכריזה היום על המשך הצמיחה וההשקעות שלה בישראל ובמזרח אירופה, עקב הדרישה הגוברת לשירותי הפרמיום של החברה, לתמיכה בזמני תגובה מהירים בתוכנות ארגוניות לחברות בעלות רישיונות של Oracle ו־SAP.

Rimini Street הכריזה כי המספר הכולל של לקוחותיה החתומים באזור נכון ל-31 לדצמבר 2016 גדל ב־100%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד,[1] וכיום היא משרתת מעל 74 ארגונים גלובליים, עם פעילות בישראל ובמזרח אירופה. החברה גם הכריזה כי היא מגדילה את כוח העבודה שלה באזור ב־44%, בהשוואה לתקופה הקודמת המסתיימת ב-31 בדצמבר, 2016.

Rimini Street פתחה את משרדה בתל אביב בשנת 2015, וכבר החתימה חמש מתוך 10 החברות הישראליות הגדולות באזור, וכן מותגים מקומיים מוכרים היטב, לרבות עמיעד מערכות מים, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, פלאפון תקשורת בע"מ וסודה סטרים אינטרנשיונל בע"מ.

 

הדגש על שינוי עסקי יוצר דרישה לפתרונות המבוססים על חיסכון תקציבי

בסקר שנערך לאחרונה בקרב מנמ"רים, על ידי Harvey Nash ו־ KPMGב־82 מדינות ברחבי העולם, השינוי הגדול ביותר במיקוד סדרי העדיפויות היה סביב שיתוף הלקוחות.{C}[2]{C} מנמ"רים מתמודדים יותר ויותר עם האתגר של מתיחת גבולות המעטפת התפעולית שלהן, לשם התמקדות בשינוי ואסטרטגיה עסקיים. נוסף על כך, סדרי העדיפויות של המנכ"לים משתנים – 63% מהם מעדיפים שהמנמ"רים שלהם יתמקדו בפרויקטים של IT המייצרים לעסק כסף, במקום לחסוך כסף.[3] עם זאת, זוהי חרב פיפיות – עם תקציבים שברובם נשארים ללא שינוי או פוחתים, מנמ"רים מתקשים למצוא תקציב IT נוסף למימון יוזמות אלה.

 

על ידי מעבר לתמיכה של Rimini Street, חברות ברחבי העולם יכולות לחסוך עד 90% מעלויות התחזוקה הכוללות שלהן, ובכך לשחרר משאבים ליוזמות אלה היוצרות זרם הכנסות נוסף לעסקיהן, ומעניקות יתרון תחרותי.

"בישראל כיום, המילים המנחות הן 'שינוי או מוות', כיוון שמנמ"רים באזור עומדים בפני לחץ למקסם את מצב ה־IT הקיים שלהם, ובמקביל – למצוא מימון ליישום יוזמות חדשות לשינוי עסקי", אמר ד"ר ג'ימי שוורצקופף, עמית מחקר ושותף מנהל ב-STKI. "כשליש מבין 20 החברות המובילות בכל מגזר עסקי ייאלצו לבצע שינויים במהלך שלוש השנים הבאות. המנמ"רים המנוסים יותר מזהים מגמה זו, ויחפשו פתרונות שיסייעו להם ליזום תכניות אסטרטגיות לשיתוף הלקוחות, וגם יסייעו לארגון שלהם לצמוח ולהישאר תחרותי. המעבר לתמיכה עצמאית יוצר עבורם אפשרות כבירה להשגת יעדים אלה".

 

תמיכה ברמת פרמיום הבנויה מהבסיס לשם מתן זמן תגובה מהיר יותר

צוות התמיכה הגלובלית של Rimini Street מספק שירות לקוחות מצוין לכל לקוח, עם שירותים יקרי ערך שאינם כלולים במסגרת תחזוקה רגילה של הספק, לרבות תמיכה בהתאמות אישיות, תמיכה בקישוריות הדדית וכוונון ביצועים. נוסף על כך, כל לקוח מקבל מהנדס תמיכה ראשי אישי (PSE), הממוקם פיזית באותו אזור גיאוגרפי, בעל 10 שנות ניסיון לפחות ביישומים ובטכנולוגיות המתאימות, אשר פועל בצמוד לצוות מומחים ברחבי העולם, המגיבים לכל בקשה 24/7/365.

החברה מובילה את התעשייה בהתחייבויותיה לרמת שירות, והיא מספקת זמן תגובה של 15 דקות או פחות למקרים קריטיים בעדיפות 1 (P1). זמן התגובה הממוצע של Rimini Street למקרים קריטיים נמוך מחמש דקות.

"ברחבי ישראל ובמזרח אירופה, מנמ"רים משנים את המיקוד שלהם מתפיסה ממוקדת ERP לחדשנות דיגיטלית עם הפנים ללקוח, המעניקה ערך אמתי לעסקיהן", אמר ז'ק אוסטר, המנהל הכללי של Rimini Street בישראל ומזרח אירופה. "אנו ממשיכים להבחין במגמה משמעותית באזור, ככל שהצעתנו צוברת אחיזה עם מובילים רבים בתחום C-Suite ו־IT מחברות בכל הגדלים והתעשיות, המבקשים למקסם את התשואה על ההשקעה מפלטפורמת ה־ERP היציבה שלהם, ולהעביר את המיקוד ואת התקציב מטכנולוגיות Back Office לאסטרטגיה של מתן עדיפות לצמיחה ולחדשנות".

 

אודות Rimini Street

Rimini Street היא המובילה העולמית במתן שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות ארגוניות עבור חברות. החברה הגדירה מחדש את שירותי התמיכה לארגונים מאז שנת 2005, בתכנית תמיכה חדשנית זוכת פרסים, המאפשרת לבעלי רישיונות של Oracle ו־SAP לחסוך עד 90 אחוזים מסך הוצאות התמיכה שלהם. הלקוחות יכולים לשמור על מהדורת התוכנה הנוכחית שלהם, בלי שיידרשו לבצע שדרוגים כלשהם למשך 15 שנים לפחות. מעל 1,750 ארגונים גלובליים מבין חברות Fortune 500, חברות בגודל בינוני והמגזר הציבורי, ממגוון תעשיות, בחרו בחברת Rimini Street כספק התמיכה העצמאי הנאמן שלהם.

 

הצהרות צופות עתיד

הודעה זו לעיתונות עשויה לכלול הצהרות צופות עתיד. המילים "מאמין", "עשוי", "יהיה", "מתכננת", "מעריכה", "ממשיכה", "צופה", "מתכוונת", "מצפה", ומילים בעלות משמעות דומה, נועדו לזהות הצהרות צופות עתיד. הצהרות צופות עתיד אלה נתונות לסיכונים ולחוסר ודאות, ומבוססות על הנחות מסוימות. אם הסיכונים מתגשמים או אם ההנחות שלנו מוכחות כשגויות, התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות המשתמעות מתוך הצהרות צופות עתיד אלה. אין ל־Rimini Street מחויבות כלשהי לעדכן הצהרות צופות עתיד כלשהן או מידע, המתייחסים אך ורק לתאריך הודעה זו לעיתונות.

 

איש קשר:

מישל מק'גלוקין

Rimini Street, Inc.

+1 925 523-8414

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


[1]{C} הנתונים הראשוניים של Rimini Street, בכפוף להשלמת הביקורת הכספית לסוף השנה של החברה.

[2]{C},3 סקר CIO של Harvey Nash/KPMG לשנת 2016, נערך בין 12 בדצמבר, 2015 ובין 10 באפריל, 2016.

 

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Owkin משיקה את K Pro: כלי עזר ראשון עבור בינה מלכותית מבוססת סוכנים לטובת תעשיית הביו-פארמה המועצם בידי מודלי הייטק ביולוגיים Owkin הכריזה על השקת K Pro, כלי עזר שמביא בינה מלא
Xsight Labs ו-Interface Masters חוברות ומייצרות את התקן המיתוג המשופר (EXA) עם הביצועים הטובים בעולם ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Inte
VoltaGrid משתפת פעולה עם אורקל כדי להעצים דאטה סנטרים מבוססי בינה מלאכותית מהדור הבא VoltaGrid LLC תפרוס 2,300 מגה-וואט של תשתית מתקדמת
O’Reilly מפרסמת ספר מעמיק על ניהול נתונים לוגי Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי O’Rei
דיגיטל 2026: משתמשי האינטרנט עוברים את ה-6 מיליארד, משתמשי המדיה החברתית הופכים ל'רוב על', והשימוש בבינה מלאכותית עולה על מיליארד Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
e& ו-Mavenir חושפות שיתוף פעולה בתחום אבטחת שירותים קוליים ולמניעת הונאות המונעים בידי בינה מלאכותית e& UAE, זרוע הטלקום של קבוצת הטכנולוגיה העולמית e&
Graid Technology מכריזה על הסכם רישיון אסטרטגי עם Intel Corporation להאצת חדשנות בתחום ה-RAID Graid Technology הודיעה על הסכם עם Intel Corporati
GA-ASI ו-Hanwha חתמו על עסקה לייצור כלי טיס בלתי מאוישים עם מרחק המראה ונחיתה קצר מסוג Gray Eagle® General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
קבוצת MISTRAS  משתפת פעולה עם Villari כדי להציע חיישני גילוי סדקים אלחוטיים עבור נכסי פלדה קריטיים MISTRAS Group (NYSE: MG ), מובילה עולמית בפתרונות
זום משתפת פעולה עם אורקל כדי לעזור לארגונים להרחיב את מעורבות הלקוחות Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הכריזה על ש
Xsight Labs חוברת ל-Edgecore Networks ומשיקה את ה-800G DPU הראשון בעולם במבנה כרטיס תוסף PCIe® ‏Xsight Labs ו-Edgecore Networks הכריזו היום על זמ
Mitiga מקבלת הכרה כ"פתרון השנה לאבטחה ארגונית בענן" בתוכנית פרסי CyberSecurity Breakthrough לשנת 2025 ‏Mitiga, החברה המובילה בתחום המענה להפרות אפס פגיע
GSK תחשוף המרת IBP מהירה עם OMP ב-Gartner Supply Chain Planning Summit OMP תדגיש ב-Gartner Supply Chain Planning Summit ל
Zoom Phone הגיע ל-10 מיליון משתמשים, והוא משנה את הדרך בה עסקים מתחברים בעידן הבינה המלאכותית Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה כי Z
ExaGrid משיקה נעילת זמן לשימור מונע בינה מלאכותית, להתאוששות מתוכנות כופר ‏ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבו
האפליקציה לנייד של eM Client זמינה לציבור עם חבילת יצרנות בסיוע בינה מלאכותית עבור iOS ו-Android ‏eM Client, מפתחת תוכנת הדואר האלקטרוני אשר נוצרה
חלוצי הטכנולוגיה הגלובליים CZ ואחד מייסדי Shazam יככבו ב-FinTech Forward 2025 בבחריין FinTech Forward 2025 (FF25), אירוע הטכנולוגיה הפינ
Nyxoah מכריזה על חולים מסחריים ראשונים בארה"ב שהושתלו עם מערכת Genio® Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
Gradiant ForeverGone קובעת רף חדש עבור השמדת PFAS עם עלויות וביצועים מהפכניים ‏Gradiant, גוף גלובלי מוביל בתחום פתרונות מים ומי
פתרון הרחפנים מבוסס הבינה המלאכותית בקצה של Lantronix משלב את פלטפורמות Gremsy ו-Teledyne FLIR להשגת זמני טיסה ארוכים ויעילים יותר Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)