טומי הילפיגר מכריז על הצ'יינסמוקרס כשגרירי מותג גלובליים

דרוג:

החל מסתיו 2017, צמד המוסיקאים/ מפיקים האמריקנים שמפורסמים בעולם, הצ'יינסמוקרס,
יופיעו כשגרירי מותג גלובליים של בגדי הגברים של 'טומי הילפיגר'

אמסטרדם, 12 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):

טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], מכריז שאלכס פל ואנדרו (דרו) טגארט -- הידועים בעולם כצמד מוסיקת הפופ המפורסם הצ'יינסמוקרס -- יופיעו כשגרירי מותג גלובליים של בגדי הגברים של טומי הילפיגר, כולל Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored ובגדי הספורט של טומי הילפיגר, החל מסתיו 2017. הצמד שזכה בגראמי מביא טוויסט מודרני וצעיר למורשת הגלובלית בת יותר משלושים השנים של בגדי הגברים של המותג.

"הצ'יינסמוקרס נמצאים במרכזה של תרבות הפופ המודרנית והמוסיקה שלהם יוצרת תהודה אצל קהל גלובלי", אמר טומי הילפיגר. "אני מעריץ את האופן שבו הם יצרו נישה חדשה שממזגת אינדי, פופ, דאנס והיפ-הופ. אלכס ודרו הם באמת ההגדרה המושלמת של הבחור של טומי היום -- בזכות הכישרון שלהם, האופטימיות הצליל הייחודי והקוליות ללא מאמץ הם בולטים בעולם המוסיקה. אנחנו מאוד נרגשים לעבוד איתם בתחום האופנה".

"הגישה החלוצית של טומי למזג בין אופנה ומוסיקה היא חלק ממורשת בגדי הגברים שלנו", אמר דניאל גריידר, מנכ"ל, טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה. "השותפות שלנו עם הצ'יינסמוקרס משקפת את המחויבות האסטרטגית של החברה להביא את הדור הבא של צרכני טומי הילפיגר לעסקי הגברים שלנו באמצעות קולקציות אופנה מלהיבות, חוויות קנייה עם אצירה (curated shopping) והנוחות של המסחר הדיגיטלי. קטגוריית בגדי הגברים שלנו היא עדיין תחום התמקדות חשוב ובכוונתנו לשחרר את מלוא הפוטנציאל של המותג טומי הילפיגר בכל האזורים ברחבי העולם".

צמד הצ'יינסמוקרס, שהוקם ב-2012, מכר יותר מ-10 מיליון סינגלים והוא כעת במקום השלישי ברשימת האמנים הכי מוזרמים בעולם. ב-2017 הצמד זכה בגראמי על הקלטת הדאנס הטובה ביותר עם "Don’t Let Me Down", עם דאיה, והסינגל שלהם "Closer", עם הולזי, זכה להכרה כשיתוף הפעולה בטוב ביותר של השנה בפרסי המוסיקה של בילבורד. הוא גם היה הווידאו הלירי הראשון בהיסטוריה שחצה את רף מיליארד הצפיות ביוטיוב.

"כמו טומי הילפיגר, תמיד האמנו בשבחי האינדיבידואליות ושבירת מוסכמות", אמרו הצ'יינסמוקרס. "טומי סלל את הדרך לשיתופי פעולה בין אופנה ומוסיקה, ואנחנו נלהבים לשתף פעולה עם מותג שכל כך מתאים לגישה האמנותית שלנו ושותף ללהט שלנו ליצור חוויות בלתי נשכחות למעריצים שלנו".

את הקמפיין צילם לכלן ביילי בסן פרנסיסקו, והצ'יינסמוקרס יכינו מיקס מוסיקה מיוחד כפסקול לטיזרי וידאו בלעדיים. קמפיין הגברים המשולב, שיושק בכל העולם בסתיו 2017, כולל פרינט, מודעות במדיה מקוונת ומחוץ לבית, והוא נתמך על ידי הפעלות צרכנים ואירועים חווייתיים ייחודיים שממשיכים להפיח חיים בנקודת המבט הייחודית של המותג על תרבות הפופ. קמפיין בגדי הגברים של טומי הילפיגר ירוץ לצד הפרסום הייעודי של המותג לנשים עם שגרירי מותג גלובליים ודוגמנית העל האמריקנית ג'יגי' חדיד.

היצע בגדי הגברים של טומי הילפיגר לסתיו 2017 חוגג את שנות התשעים עם טוויסט רענן על המסורת כשהקולקציה מגלמת את היחס המרדני שאפיין את העשור. אפשר להשיג את קולקציות בגדי הגברים של טומי הילפיגר בחנויות טומי הילפיגר בכל העולם, דרך שותפי סיטונאות נבחרים ובאינטרנט באתר tommy.com.

להילפיגר יש חיבה רבת שנים למוסיקה, שנשארה מקור השראה בלתי נדלה לאורך הקריירה שלו והתפתחה לחיבור חזק בין המותג שלו ותעשיית המוסיקה. בשנות התשעים הילפיגר היה אחד המעצבים הראשונים ששילב אופנה וסלבריטאים, והוא הפך לחלוץ בתעשייה כשהלביש אמנים צעירים כמו אליה, מרק רונסון ואשר, נתן חסות לסיבובי הופעות של זמרים כמו בריטני ספירס ולני קרביץ ושיתף מוסיקאים כמו דייוויד בואי וביונסה בקמפייני הפרסום שלו.  טומי הילפיגר היה נותן החסות של סיבוב ההופעות המפורסם "No Security" של הרולינג סטונס ב-1999, שהיה אז סיבוב ההופעות באיצטדיונים הראשון של הלהקה מזה עשורים. מאז טומי הילפיגר המשיך לעבוד עם אמני ואמניות מוסיקה אגדתיים, ביניהם וייקלף ג'ן, ג'ון לג'נד ואלישה קיז, בין היתר.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר והילפיגר דנים, טומי הילפיגר היא אחת מהקבוצות הכי מוכרות בעולם של בגדי מעצבים פרימיום. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציעה מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, הלבשה לספורטאים (גולף ושחייה), גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים הילפיגר דנים כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר והילפיגר דנים באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר והילפיגר דנים, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH Corp.

עם היסטוריה של 135 שנים, PVH הצטיינה בפיתוח מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחרת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. יש לנו יותר מ-35,000 שותפים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-8 מיליארד דולר. אנחנו הבעלים של המותגים האייקוניים CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*,  ו-Olga, ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

אנשי קשר

Tommy Hilfiger
Virginia Ritchie

Virginiaritchie@tommy.com

מקור: Tommy Hilfiger

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק Tmallהודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי 205W39NYC סתיו 2017 קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הג
קליין ראף סימונס משתף פעולה עם The xx בסרטון המוסיקה של "I Dare You" ראף סימונס שיתף פעולה עם The xx ועם הצלם ויוצר הסר
חברת נייקי מודיעה על "המתקפה הישירה על הצרכן" חברת נייקי הציגה את "המתקפה הישירה על הצרכן", היער
קליפ מרענן מציג את קולקציית קיץ 2017 של "לאפייט" קליפ חדש מבית "לאפייט" מציג את קולקציית קיץ 2017 ב
איזה תיקים לנשים אני הכי אוהבת? יש המון סוגים של תיקים לנשים אבל רק מעט שיקלעו בול
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)