קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי 205W39NYC סתיו 2017

דרוג:

ניו יורק, 24 ביולי 2017, (BUSINESS WIRE):

קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp. [NYSE:PVH], הכריזה היום על קמפיין הפרסום המולטי מדיה הגלובלי קלווין קליין 205W39NYC סתיו 2017. הקמפיין כולל את הופעת הבכורה של הקולקציה קלווין קליין 205W39NYC שיצר מנהל הקריאייטיב הראשי ראף סימונס.

הקמפיין המרשים מבחינה חזותית שצילם הצלם ווילי ונדרפר מציג צוות של 22 דוגמנים שצולמו מול סידרה של שלטי חוצות שמציגים תמונות מהקמפיין קלווין קליין: קלסיקות אמריקניות של השנה שעברה. שלטי החוצות של הקמפיין הקודם -- שכוללים יצירות של האמן אנדי וורהול -- הוצבו במדבר של קליפורניה בימים שלפני הצילומים. הקמפיין הוא חקר של אמנות ומיומנות, של האמיתי והמדומה, עולם הגינונים של אופנת עילית יחד עם תחושה של היומיומי. בסופו של דבר, הקמפיין בוחן את נקודת המבט הקולנועית והרומנטית על אמריקה של המשקיף מהצד, מעין עולם חלומות שהפך למוחשי עבור מנהל הקריאייטיב הראשי ראף סימונס ומנהל הקריאייטיב פיטר מולייר.

עם יותר מ-850 מיליון חשיפות שמתוכננות ב-22 שווקים בעולם באמצעות תמהיל מדיה משולב, הקמפיין הזה ייתן ביטוי להתפתחות המתמדת של קלווין קליין בניהולו של סימונס. המותג יופיע באופן נרחב בכתבי עת של אופנה וסגנון חיים ברחבי העולם בגיליונות ספטמבר שמתמקדים באופנה. הניכוס מחדש של קמפיין הקלסיקות האמריקניות המוצלח יתעורר לחיים בפרסום חוצות עתיר השפעה בפורמט גדול במקומות מפתח כמו ניו יורק, פריס, בריסל, סין, קוריאה והונג קונג.

הקולקציה קלווין קליין 205W39NYC סתיו 2017 שמוצגת בקמפיין היא תמהיל של מדים של תזמורות צועדות, בגדי מגן מצופים פלסטיק, חליפות של בעלי השפעה, שמיכות קווילט מלאכת יד עתיקות, בגדי עבודה ולבוש מערבי. הקו גם כולל את ההצגה של ג'ינס קלווין קליין נוסד 1978, קו חדש של ג'ינס מעצבים שיתאכסן בעסק של קלווין קליין 205W39NYC. הפריטים בכל הקו מקושטים בטלאי אקסקלוסיבי עם צללית בהשראת התמונה האיקונית של ריצ'ארד אבדון שצילם את השחקנית ברוק שילדס לג'ינס קלווין קליין ב-1981. תמונת הקמפיין הבלתי נשכחת פורסמה זמן קצר אחרי השקת מותג הג'ינס קלווין קליין והרעיון של ג'ינס מעצבים -- באופן זה, ג'ינס קלווין קליין נוסד 1978 חוגג את העבר של המותג וגם את העתיד שלו.

קלווין קליין הוא מותג סגנון חיים גלובלי שמדגים אידיאלים מתקדמים ונועזים ואסתטיקה מפתה, ולעיתים קרובות מינימלית. ברצוננו לרגש את הקהל שלנו ולתת לו השראה תוך שימוש בדימויים פרובוקטיביים ועיצובים מרשימים כדי להצית את החושים.

המותג נוסד ב-1968 על ידי קלווין קליין והשותף העסקי שלנו בארי שוורץ, בנינו את המוניטין שלנו כמובילים באופנה אמריקנית באמצעות האסתטיקה הנקייה והחדשנות של העיצובים שלנו. המכירות הקמעונאיות הגלובליות של מוצרי המותג קלווין קליין עלו על 8 מיליארד דולר ב-2015 והופצו [ביותר] מ-110 מדינות. חברת קלווין קליין מעסיקה יותר מ-10,000 עובדים בכל העולם. נרכשנו על ידי PVH Corp. ב-2003.

עם היסטוריה של יותר מ-130 שנים, PVH הצטיינה בפיתוח מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחרת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. יש לנו יותר מ-30,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-8 מיליארד דולר. אנחנו הבעלים של המותגים האיקוניים CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s ו-Olga, ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

קרדיט עריכה: קלווין קליין 205W39NYC

קרדיט תמונות: © 2017 Willy Vanderperre

Contacts

Calvin Klein, Inc.
Alexandra Wagner, 212-292-9794

סגנית נשיא, תקשורת תאגידית
alexandrawagner@ck.com
או
Amanda Peña, 212-292-9223
מנהלת, תקשורת תאגידית
amandapena@ck.com

מקור: Calvin Klein, Inc.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק Tmallהודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה
קליין ראף סימונס משתף פעולה עם The xx בסרטון המוסיקה של "I Dare You" ראף סימונס שיתף פעולה עם The xx ועם הצלם ויוצר הסר
חברת נייקי מודיעה על "המתקפה הישירה על הצרכן" חברת נייקי הציגה את "המתקפה הישירה על הצרכן", היער
טומי הילפיגר מכריז על הצ'יינסמוקרס כשגרירי מותג גלובליים טומי הילפיגר מכריז שאלכס פל ואנדרו (דרו) טגארט - ה
קליפ מרענן מציג את קולקציית קיץ 2017 של "לאפייט" קליפ חדש מבית "לאפייט" מציג את קולקציית קיץ 2017 ב
איזה תיקים לנשים אני הכי אוהבת? יש המון סוגים של תיקים לנשים אבל רק מעט שיקלעו בול
לי-נינג: מותג בגדי הספורט המוביל משיק את הנעל המושלמת בשבילכם מותג בגדי הספורט הסיני האהוב לי-נינג משיק את המגוו
MICHAEL KORS ACCESS מתרחב עם שעונים חכמים, אפליקציות, פני שעון ושווקים חדשים מייקל קורס שמח להכריז על הרבה מוצרים ויוזמות חדשים
מבצע מכירות של 3 ימים על נעלי הריצה Super Light בישראל מותג בגדי הספורט לי-נינג משיק מבצע מכירות נהדר על
נייקי חושפת קולקציה לכבוד יום אייר מקס, ששיאה השקת נייקי אייר ואפורמקס לפני שלוש שנים נייקי השיקה את יום אייר מקס, תגובה
ירין שחף: איך להתאפר מטאלי? החורף היא שעתו היפה של האיפור. הוא אינו נמרח ונוזל
Michael Kors Access מציגים את הטכנולוגיה הלבישה מייקל קורס מותג סגנון חיים יוקרתי גלובלי, נרגש להצ
נייקי משיקה את האפליקציה החדשה Nike + Run Club חידושים חדשים באימון מסתגל, הדרכה של מומחים ומוטיב
נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל" נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל" שמפאר ספורטאים ש
קלווין קליין הודיעה על מינויו של ראף סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp
קולקציית הקיץ של המותג האיטלקי NAPAPIJIRI מותג האופנה האיטלקי NAPAPIJIRI מציג קולקציית נשים
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)