Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם, חוגג 75 שנה!

דרוג:

Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם ובישראל, חוגג 75 שנה ומשיק מהלך שיווקי רחב בישראל הכולל פעילות גרילה ייחודית וקמפיין חוצות ופעילות בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ!

המותגRay-Ban נולד ב1937 כפיתוח של משקפי שמש שנוצרו בעבור טייסי הקרב של צבא ארצות הברית. עם השנים הפך המותג לפופולארי ואהוב, המציג אופנתיות חדשנות ויחד עם זאת ערכים כקלאסיות ונצחיות ומזוהה עם כל מעצבי הדיעה המובילים מיום הקמתו ועד ימינו, מהנשיא ג'ון קנדי והשחקנים ג'יימס דין ואודרי הפבורן ועד ימינו עם הנשיא אובמה, ליידי גאגא ועוד. לקראת חגיגות 75 שנה למותג משקפי השמש המוביל בארץ ובעולם Ray-Ban, המשווק בישראל באופן בלעדי על ידי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", משיקה החברה מהלך שיווקי רחב הכולל פעילות גרילה ייחודית, קמפיין חוצות רחב לצד פעילות והשקות מיוחדות בנקודות המכירה של המותג בכל רחבי הארץ. כצעד ראשוני, החברה תעלה ב -24.6 קמפיין פרסומי רחב היקף תחת הכותרת LEGENDS, באמצעות משרד הפרסום "זרמוןDDB ", שמתבסס על הקמפיין העולמי של המותג לרגל חגיגות יום ההולדת ל-Ray-Ban. הקמפיין בנוי מ-7 תמונות הלקוחות מ-7 עשורים שונים, ומציגות אנשים ברגעים אמיצים ולא שגרתיים ביחס לתקופה, המדגישים את נצחיות המותג לצד המסר העולמי הקבוע שלו - "NEVER HIDE". התמונות כוללות - חיילים משנות ה 30', זוג נאהבים גברים משנות ה-40', זוג רוקד משנות ה-50', נשות חברה מתקופת ג'קי אונסיס בשנות ה-60', ילדי הפרחים משנות ה-70', הסגנון של הפאנק בהשראת מדונה משנות ה-80' וסצינת המועדונים משנות ה 90-2000'. מחברת "לוקסואטיקה ישראל", יבואנית Ray-Ban נמסר: "המותג Ray-Ban מצליח לשמור על הובלת שוק משקפי השמש העולמי לאורך 75 שנה בכל רחבי העולם. המותג מחזיק באפיל אופנתי ונחשק, דרך מעצבי הדעה המובילים בעולם שבוחרים אותו כמותג המשקפיים האישי שלהם, כולל מעצבי הדעה המקומיים בישראל. אנו גאים לחגוג את יום הולדתו של המותג בישראל במקביל לחגיגות המתקיימות בעולם, ויוצאים בפעילות שיווקית נרחבת שטרם נראתה בישראל לטובת מותג משקפי שמש ובכלל. מטרתנו בפעילות הנוכחית להביא אתRay-Ban לקהלים נוספים תוך התמקדות בקהל הצעיר והאופנתי, שמכתיב את הטון בישראל. בפעילותנו אנו מעניקים לחובבי המותג הרבים בישראל לקחת חלק בפיסת היסטוריה וליהנות לראשונה ממהדורות מוגבלות ודגמים שטרם נראו כמותם בישראל. אנו צופים שהפעילות תעלה את מכירות המותג במהלך העונה הקרובה ותחבר אליו מעצבי דעה ומעריצים נוספים" . הקמפיין יכלול שילוט חוצות ארצי רחב היקף כולל שילוט ענק על כביש איילון, פוסטר מדיה, מכוונים ותחנות אוטובוס לצד מודעות במגזינים מובילים ועיתונות יומית, שיתוף פעולה עם תכניות רדיו מובילות וטיפול בנקודות מכירה בכל רחבי הארץ עם חלונות ייחודיים. כצעד שני, החברה מתכננת שבועיים אחרי עליית הקמפיין, פעילות גרילה ייחודית באמצעות משרד הקד"מ "טרגט מרקט" במסגרתו יחולקו בין לילה עשרות אלפי זוגות משקפי שמש דמויי Ray-Ban, בכל רחבי תל אביב. התושבים שייצאו לרחובות בבוקר אותו יום, ייתקלו במשקפי שמש דמויי Ray-Ban אליהם מחוברים בלונים אדומים עם לוגו המותג, כאשר בבחינת המשקפיים מקרוב ישימו לב למדבקה עליהם האומרת: "באמת חשבת שמישהו ישכח את משקפי הRay-Ban" שלו?", כאשר 30 מתוך עשרות אלפי האנשים יקבלו הזמנה לסור לחנות במרכז תל אביב ולבחור לעצמו משקפי שמש אמיתיות של המותג. הפעילות החגיגית תקבל גם ביטוי בנקודות המכירה של המותג בכל רחבי הארץ, מרשתות הענק ועד לחנויות הפרטיות, שם ייהנו אוהבי המותג מקולקציה חדשה ורחבה במיוחד לרגל היום הולדת של המותג המגיעה במיוחד לישראל, וכוללת מהדורות מוגבלות ומיוחדות שטרם נראו במחוזותינו, לצד הטבות נקודתיות, וכמובן נראות חובקת של המותג בחנויות. ray-ban.com/israel על המותג Ray-Ban: המותג Ray-Ban, החל בשנת 1937 כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי Ray-Ban ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים. אודות "לוקסאוטיקה ישראל" לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ללוקסאוטיקה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, אוקלי, ווג ופרסול ומותגים ברישיון עיצוב, שיווק והפצה, בינהם: שאנל, בולגרי, ורסאצ'ה, פראדה, דולצ'ה גבאנה, פולו ראלף לורן ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. אודות "לוקסאוטיקה" העולמית לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו. לפרטים נוספים – עדי/מאיה – יפה אפרתי תקשורת – 03-6129010
תגיות של המאמר: לוקסאוטיקה | ray ban |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה שני זוכים נבחרו על ידי חבר שופטים של מומחים שכלל א
טומי הילפיגר מודיעה על היזמים החברתיים שעלו לגמר אתגר סְפָר האופנה חברת טומי הילפיגר מודיעה על ששת העולים לגמר של אתג
ממאסטר CHEF למאסטר SHOES! מיכל אנסקי מציגה בימים אלה את קולקציית חורף 2019/2
Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק Tmallהודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)