Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק

דרוג:

ניו יורק, 13 בספטמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

Tmall של קבוצת עליבאבא (NYSE:BABA), הפלטפורמה הצרכנית הגדולה ביותר בסין למותגים וקמעונאים, הודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה של ניו יורק: התצוגות, בשיתוף עם סנצ'י, כדי לעזור למעצבים ומותגים אמריקנים לנצל את הגודל והטכנולוגיות של עליבאבא כדי להגיע לשוק הסיני בפעם הראשונה.

כחלק משיתוף הפעולה, עליבאבא בחרה מעצבים משבוע האופנה של ניו יורק שישתתפו בתצוגת האופנה "לראות עכשיו לקנות עכשיו" השנתית השנייה 2017 של Tmall, אירוע אופנה גלובלי שיתקיים באוקטובר השנה לקראת פסטיבל הקניות הגלובלי 11.11 של עליבאבא, יום הקניות הגדול ביותר בעולם. בשנה שעברה עליבאבא הזרימה את האירוע הזה בשידור חי לשבעה מיליון צופים והציגה יותר מחמישים מותגים בינ"ל. באמצעות שיתוף הפעולה עם עליבאבא, מעצבים אמריקנים מובילים כמו אופנינג סרמוני ורוברט גלר יקבלו חשיפה ראשונה ליותר מחצי מיליארד הצרכנים שמבקרים בפלטפורמות של עליבאבא.

מתוך רצון לעודד חילופי תרבות בין ארה"ב וסין, השותפות תציג גם את "שבוע האופנה של ניו יורק: יום סין", אירוע ייחודי בהשתתפות מעצבים סינים מובילים שייבחרו מתצוגת האופנה "לראות עכשיו לקנות עכשיו" 2017 של Tmall, בשבוע האופנה של ניו יורק: התצוגות בספטמבר 2018.

"אנחנו שמחים לתמוך בשבוע האופנה של ניו יורק: התצוגות כדי להביא למותגים וקמעונאים אמריקנים את היכולת להגיע לבסיס הצרכנים הסיני שגדל כל הזמן", אמר מייקל אוואנס, נשיא קבוצת עליבאבא. "הגודל והטכנולוגיות של עליבאבא והמבט המעמיק שלה על הצרכנים מעניק למותגים ולמעצבים אפשרויות ייחודיות ליצור מעורבות עם צרכנים בשוק הגדול ביותר בעולם בדרכים חדשות וחדשניות".

"הקמנו את אופן סרמוני לפני 15 שנים, בהשראת טיול להונג קונג. עם שורשים משפחתיים בסין, כל כך מרגש לשתף פעולה עם חברה כל כך משפיעה כמו עליבאבא כדי לשתף את הסיפור שלנו ולהרחיב את הנוכחות הגלובלית", אמרו הומברטו לאון וקרול לים, המייסדים של אופן סרמוני.

"אנחנו נלהבים להתחיל בבניית המותג שלנו בסין, ומתאימים את חוויית הקנייה שלנו באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של עליבאבא כדי להפוך את המותג שלנו ליותר נגיש לבסיס הלקוחות הסיני הגדל, שחיוני להתרחבות הגלובלית שלנו", אמר המעצב רוברט גלר.

אודות קבוצת עליבאבא

המשימה של קבוצת עליבאבא היא להקל על עשיית עסקים בכל מקום. מטרת החברה היא לבנות את התשתית העתידית של המסחר. החזון שלה הוא שלקוחותיה ייפגשו, יעבדו ויחיו בעליבאבא, ושהיא תהיה חברה שתתקיים לפחות 102 שנים.

אנשי קשר

קבוצת עליבאבא
Sharon Chan, +1 415-361-8219
[email protected]

מקור:  Alibaba Group

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy המותג Levi’s®, בשיתוף עם האייקון הגלובלית ביונסה,
U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)