Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק

דרוג:

ניו יורק, 13 בספטמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

Tmall של קבוצת עליבאבא (NYSE:BABA), הפלטפורמה הצרכנית הגדולה ביותר בסין למותגים וקמעונאים, הודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה של ניו יורק: התצוגות, בשיתוף עם סנצ'י, כדי לעזור למעצבים ומותגים אמריקנים לנצל את הגודל והטכנולוגיות של עליבאבא כדי להגיע לשוק הסיני בפעם הראשונה.

כחלק משיתוף הפעולה, עליבאבא בחרה מעצבים משבוע האופנה של ניו יורק שישתתפו בתצוגת האופנה "לראות עכשיו לקנות עכשיו" השנתית השנייה 2017 של Tmall, אירוע אופנה גלובלי שיתקיים באוקטובר השנה לקראת פסטיבל הקניות הגלובלי 11.11 של עליבאבא, יום הקניות הגדול ביותר בעולם. בשנה שעברה עליבאבא הזרימה את האירוע הזה בשידור חי לשבעה מיליון צופים והציגה יותר מחמישים מותגים בינ"ל. באמצעות שיתוף הפעולה עם עליבאבא, מעצבים אמריקנים מובילים כמו אופנינג סרמוני ורוברט גלר יקבלו חשיפה ראשונה ליותר מחצי מיליארד הצרכנים שמבקרים בפלטפורמות של עליבאבא.

מתוך רצון לעודד חילופי תרבות בין ארה"ב וסין, השותפות תציג גם את "שבוע האופנה של ניו יורק: יום סין", אירוע ייחודי בהשתתפות מעצבים סינים מובילים שייבחרו מתצוגת האופנה "לראות עכשיו לקנות עכשיו" 2017 של Tmall, בשבוע האופנה של ניו יורק: התצוגות בספטמבר 2018.

"אנחנו שמחים לתמוך בשבוע האופנה של ניו יורק: התצוגות כדי להביא למותגים וקמעונאים אמריקנים את היכולת להגיע לבסיס הצרכנים הסיני שגדל כל הזמן", אמר מייקל אוואנס, נשיא קבוצת עליבאבא. "הגודל והטכנולוגיות של עליבאבא והמבט המעמיק שלה על הצרכנים מעניק למותגים ולמעצבים אפשרויות ייחודיות ליצור מעורבות עם צרכנים בשוק הגדול ביותר בעולם בדרכים חדשות וחדשניות".

"הקמנו את אופן סרמוני לפני 15 שנים, בהשראת טיול להונג קונג. עם שורשים משפחתיים בסין, כל כך מרגש לשתף פעולה עם חברה כל כך משפיעה כמו עליבאבא כדי לשתף את הסיפור שלנו ולהרחיב את הנוכחות הגלובלית", אמרו הומברטו לאון וקרול לים, המייסדים של אופן סרמוני.

"אנחנו נלהבים להתחיל בבניית המותג שלנו בסין, ומתאימים את חוויית הקנייה שלנו באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של עליבאבא כדי להפוך את המותג שלנו ליותר נגיש לבסיס הלקוחות הסיני הגדל, שחיוני להתרחבות הגלובלית שלנו", אמר המעצב רוברט גלר.

אודות קבוצת עליבאבא

המשימה של קבוצת עליבאבא היא להקל על עשיית עסקים בכל מקום. מטרת החברה היא לבנות את התשתית העתידית של המסחר. החזון שלה הוא שלקוחותיה ייפגשו, יעבדו ויחיו בעליבאבא, ושהיא תהיה חברה שתתקיים לפחות 102 שנים.

אנשי קשר

קבוצת עליבאבא
Sharon Chan, +1 415-361-8219
sharon.chan@alibaba-inc.com

מקור:  Alibaba Group

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי 205W39NYC סתיו 2017 קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הג
קליין ראף סימונס משתף פעולה עם The xx בסרטון המוסיקה של "I Dare You" ראף סימונס שיתף פעולה עם The xx ועם הצלם ויוצר הסר
חברת נייקי מודיעה על "המתקפה הישירה על הצרכן" חברת נייקי הציגה את "המתקפה הישירה על הצרכן", היער
טומי הילפיגר מכריז על הצ'יינסמוקרס כשגרירי מותג גלובליים טומי הילפיגר מכריז שאלכס פל ואנדרו (דרו) טגארט - ה
קליפ מרענן מציג את קולקציית קיץ 2017 של "לאפייט" קליפ חדש מבית "לאפייט" מציג את קולקציית קיץ 2017 ב
איזה תיקים לנשים אני הכי אוהבת? יש המון סוגים של תיקים לנשים אבל רק מעט שיקלעו בול
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)