קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף

דרוג:

ניו יורק, 28 בספטמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp. [NYSE:PVH], הודיעה היום על הפתיחה של חנויות לייף סטייל רבות מותגים קלווין קליין בשנגחאי, סין ובדיסלדורף, גרמניה. כל אחת מהחנויות היא חנות דגל ומציגה את רעיונות העיצוב הקמעונאי הכי עדכניים של המותג.

החנות בשנגחאי, בשטח של 6,000 רגל רבוע בשתי קומות, נמצאת ב-Raffles City ומציעה בגדים ואביזרים לגברים ולנשים של CK Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR ו-CALVIN KLEIN PERFORMANCE. החנות החדשה בדיסלורף נמצאת ב-Königsallee Boulevard ומשתרעת על שלוש קומות ויותר מ-3,500 רגל רבוע, ומציעה הלבשת ספורט ואביזרים Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR ו-CALVIN KLEIN SWIMWEAR לגברים ולנשים.

קונספט העיצוב החדש של כל אחת מהחנויות האלה מעביר את האסתטיקה המינימלית, המודרנית של המותג עם תוספת רעננה של צבע ואריגים מפוארים כדי להעצים את חוויית הצרכן. וילונות בכחול קובלט מלא חיים ממסגרים את הכניסה, ואילו שטיחים שופעים עם צורות גיאומטריות בוורוד רך משרים אווירה של יוקרה ותורמים ניגוד לבטון האפור. בכל המקום יש אריגי קוואדרט/ ראף סימונס וגם כיסאות אוטרכט של גריט תומס ריטוולד, שמופצים על ידי קסינה. דמויות גדולות, בצורת צלליות חתוכות, של דוגמניות בסגנונות העדכניים של המותג תלויות מהתקרה, תוחמות שטחים ומספרות את סיפור המוצרים של החנות.

בחנויות משתמשים גם בטכנולוגיה דיגיטלית, ומציעים לצרכנים הזדמנות להשתתף באופן פעיל בחוויה של קניה מותאמת אישית תוך מעורבות עם המוצרים והמותג בדרכים חדשות וייחודיות. וידאו אינטראקטיבי וקירות הדרכה להתאמת ג'ינס מאפשרים לצרכנים לעיין בפריטים שכלולים בקמפיין הנוכחי של המותג ולבחור פריטים למדידה בחנות. בחנות בשנגחאי, שולחן וידאו אינטראקטיבי מזמין את הצרכנים לחקור את המוצר ברמה עמוקה יותר באמצעות מאמרים מעיתונים, מגזינים והאינטרנט על המותג, ציוני דרך חשובים, סרטים של תצוגות מסלול ואירועים מהזמן האחרון, כמו גם פלטפורמות המדיה החברתית הרשמיות של המותג.

"חנויות הדגל החדשות שלנו בשנגחאי ובדיסלדורף מייצגות את המחויבות של קלווין קליין לחוויית לקוח חזקה, חדשנות טכנולוגית, ונכסיות מותג שאין כמותה לקהל הגלובלי שלנו", אמר סטיב שיפמן, מנהל עסקים ראשי, חברת קלווין קליין. "בהמשיכנו להתמקד בהרחבת הנוכחות הגלובלית של קלווין קליין, המטרה שלנו היא להביא חוויית קמעונאות הטובה מסוגה לשווקים ויעדי קניות חשובים ברחבי העולם".

קלווין קליין הוא מותג סגנון חיים גלובלי שמדגים אידיאלים מתקדמים ונועזים ואסתטיקה מפתה, ולעיתים קרובות מינימלית. ברצוננו לרגש את הקהל שלנו ולתת לו השראה תוך שימוש בדימויים פרובוקטיביים ועיצובים מרשימים כדי להצית את החושים.

המותג נוסד ב-1968 על ידי קלווין קליין והשותף העסקי שלנו בארי שוורץ, בנינו את המוניטין שלנו כמובילים באופנה אמריקנית באמצעות האסתטיקה הנקייה והחדשנות של העיצובים שלנו. המכירות הקמעונאיות הגלובליות של מוצרי המותג קלווין קליין עלו על 8 מיליארד דולר ב-2016 והופצו ביותר מ-110 מדינות. חברת קלווין קליין מעסיקה יותר מ-10,000 עובדים בכל העולם. נרכשנו על ידי PVH Corp. ב-2003.

עם היסטוריה של 135 שנים, PVH הצטיינה בפיתוח מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחרת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. יש לנו יותר מ-35,000 שותפים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-8 מיליארד דולר. אנחנו הבעלים של המותגים האייקוניים CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s ו-Olga, ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

קרדיט עריכה: קלווין קליין

אנשי קשר

Calvin Klein, Inc.
Alexandra Wagner, 212-292-9794

סגנית נשיא, תקשורת תאגידית
alexandrawagner@ck.com
או
Amanda Peña, 212-292-9223
מנהלת, תקשורת תאגידית
amandapena@ck.com

מקור: Calvin Klein, Inc.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

חנות הפופ-אפ של גנדאם בדובאי, המציעה את מוצרי Gunpla/Strict-G, תהיה זמינה בחנות Books Kinokuniya Dubai Bandai CO., LTD (נשיא: קאזוהירו טקנאקא, מטה: טאיטו
אתגר האופנה השלישי מטעם טומי הילפיגר מציין לשבח שש יוזמות המאיצות שינוי בתעשיית האופנה טומי הילפיגר, בבעלות תאגיד PVH (NYSE: PVH) שמחה ל
איך לבחור שעון אופנתי לגבר אומרים שאופנה היא דבר משתנה, אומרים שלבחור לגבר מת
ציוד חד פעמי לקוסמטיקאיות קוסמטיקאית בתחילת דרכך? בטח את יודעת שחשוב לקנות צ
איך לבחור את התכשיט שיתאים לכם לבגד? כל הטיפים לבחירת תכשיטים לגברים ולנשים במאמר הקרוב
חברת Champion® Athleticwear מציגה את הלקט השני בקולקציית מוחמד עלי חברת Champion, יצרנית ציוד ספורט אותנטי מאז שנת 1
בלוג האופנה המוביל בישראל 131 כל הטיפים הכי שווים אצלנו בבלוג 131 הבלוג המוביל ב
אתר התכשיטים המוביל בישראל - מיסטר לקס אנו באתר מיסטר לקס מייבאים ומשווקים מבחר רחב של תכ
סטפני ספריינג'רז וניקול צ'אבז מודיעות על פסגת החורף הדיגיטלית של הסטייל והביוטי המייסדת של Glamhive סטפני ספריינג'רז והסטייליסטית
טומי הילפיגר מאיצה את התוכנית השאפתנית Make it Possible באמצעות Make it Possible, טומי הילפיגר מתחייבת בהת
לא כל צבע מתאים: כשרוצים חליפה שתשדר יוקרה מראה עיניים משפיע כמעט מיידית על כל דבר שנעשה, גם
טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה שני זוכים נבחרו על ידי חבר שופטים של מומחים שכלל א
טומי הילפיגר מודיעה על היזמים החברתיים שעלו לגמר אתגר סְפָר האופנה חברת טומי הילפיגר מודיעה על ששת העולים לגמר של אתג
ממאסטר CHEF למאסטר SHOES! מיכל אנסקי מציגה בימים אלה את קולקציית חורף 2019/2
Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)