הדרך היצירתית לגיוס עובדים
בתור איש יחסי ציבור הרבה מאוד פעמים אני ראה מהלכים מאוד שבלוניים של חברות כאלו ואחרות שרוצות לגייס עובדים ולקוחות. הסיבה שאני שם את שניהם יחד, כי זה לא באמת משנה אם אתה צריך לקוחות חדשים או עובדים חדשים, כי שניהם זה בעצם אותו דבר- כדי להביא את שניהם,
אז כפי שציינתי זה הרבה יותר מסובך למצוא מהלך מקורי כל שהוא בתחום הזה, ממה שנדמה לכם אולי. אז כל פעם שאני ראה מהלך כזה, אני חייב לשים אליו לב ולציין אותו בפיייסבוק שלי, עכשיו שגם ראיתי שיש אפשרות לעלות כתבה כל שהיא באתר ג'ובמסטר, זה בכלל מדהים.
איך חושב אדם שמחפש עבודה?
למעשה אין הבדל בין מה שחושב אדם המחפש עבודה לבין לקוח פוטנציאלי של החברה שמעוניין לרכוש תמיד ממותג. למה אנחנו מעוניינים לעבוד במותג או לרכוש ממותג? הסיבה היא נורא פשוטה לעבוד בחברה מוכרת כמו המזרונאים בדוגמה הזו זה הרבה יותר "נוצץ" מאשר לעבוד בסתם חברה של מוצרים כל שהם, ככה זה בחיים כולנו אוהבים להיות קשורים למה שנוצץ.
אז מה עשו המזרונאים?
המזרונאים יצאו כבר בחג הפסח בקמפיין די מדליק של מכירת מזרן חדש וגם כאן הם הצליחו להראות די הרבה יצירתיות. הם לקחו רופא מומחה מבית חולים ממשלתי, וולפסון ויחד איתו יצרו מזרן שמטרתו להיות חוד החנית במאבק בבעיות גב. מגניב לא? תמיד מדברים על מזרנים כאלו ואחרים בהקשר של בריאות ואישור של רופא כזה או אחר לאיכויות המזרן, אז כאן הם הביאו רופא מומחה ( דוקטור קזנסקי ) כדי שייצר מזרן בדיוק כזה. אהבתי מאוד. בתור קמפיין פרסומי, זה דבר מדליק מאוד.
אז איך מגייסים עובדים?
כמובן שברירת המחדל היא תמיד פרסום מודעות דרושים כמו אלו שאתם רואים באתר כאן, אבל העניין הוא לעשות מעבר. המזרונאים שיחקו אותה והביאו את דוקטור קזנסקי כדי שהוא עצמו יצור פרסומת הומוריסטית ומצחיקה שקוראת לאנשים עם בעיות גב לבוא ולעבוד ברשת המזרונאים. ההנחה היא שהם גם יזכו למקום עבודה איכותי וגם ילמדו להתגבר על הבעיות הבריאותיות שלהם. סך הכול: 9 על הכוונה, 8 על היצירתיות. הרבה יותר מהממוצע.
לגייס עובדים ולקוחות? תלמדו מהמזרונאים
בתור איש יחסי ציבור הרבה מאוד פעמים אני ראה מהלכים מאוד שבלוניים של חברות כאלו ואחרות שרוצות לגייס עובדים ולקוחות. הסיבה שאני שם את שניהם יחד, כי זה לא באמת משנה אם אתה צריך לקוחות חדשים או עובדים חדשים, כי שניהם זה בעצם אותו דבר- כדי להביא את שניהם, צריך ליצור משהו יצירתי.
אז כפי שציינתי זה הרבה יותר מסובך למצוא מהלך מקורי כל שהוא בתחום הזה, ממה שנדמה לכם אולי. אז כל פעם שאני ראה מהלך כזה, אני חייב לשים אליו לב ולציין אותו בפיייסבוק שלי, עכשיו שגם ראיתי שיש אפשרות לעלות כתבה כל שהיא באתר ג'ובמסטר, זה בכלל מדהים.
איך חושב אדם שמחפש עבודה?
למעשה אין הבדל בין מה שחושב אדם המחפש עבודה לבין לקוח פוטנציאלי של החברה שמעוניין לרכוש תמיד ממותג. למה אנחנו מעוניינים לעבוד במותג או לרכוש ממותג? הסיבה היא נורא פשוטה לעבוד בחברה מוכרת כמו המזרונאים בדוגמה הזו זה הרבה יותר "נוצץ" מאשר לעבוד בסתם חברה של מוצרים כל שהם, ככה זה בחיים כולנו אוהבים להיות קשורים למה שנוצץ.
אז מה עשו המזרונאים?
המזרונאים יצאו כבר בחג הפסח בקמפיין די מדליק של מכירת מזרן חדש וגם כאן הם הצליחו להראות די הרבה יצירתיות. הם לקחו רופא מומחה מבית חולים ממשלתי, וולפסון ויחד איתו יצרו מזרן שמטרתו להיות חוד החנית במאבק בבעיות גב. מגניב לא? תמיד מדברים על מזרנים כאלו ואחרים בהקשר של בריאות ואישור של רופא כזה או אחר לאיכויות המזרן, אז כאן הם הביאו רופא מומחה ( דוקטור קזנסקי ) כדי שייצר מזרן בדיוק כזה. אהבתי מאוד. בתור קמפיין פרסומי, זה דבר מדליק מאוד.
אז איך מגייסים עובדים?
כמובן שברירת המחדל היא תמיד פרסום מודעות דרושים כמו אלו שאתם רואים באתר כאן, אבל העניין הוא לעשות מעבר. המזרונאים שיחקו אותה והביאו את דוקטור קזנסקי כדי שהוא עצמו יצור פרסומת הומוריסטית ומצחיקה שקוראת לאנשים עם בעיות גב לבוא ולעבוד ברשת המזרונאים. ההנחה היא שהם גם יזכו למקום עבודה איכותי וגם ילמדו להתגבר על הבעיות הבריאותיות שלהם. סך הכול: 9 על הכוונה, 8 על היצירתיות. הרבה יותר מהממוצע.
כותב הטור, מרטין בוקסדורף הבעלים של חברת יחסי הציבור, MARTINS יחסי ציבור
|
כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים
 |
Conifers.ai, פלטפורמת סוכני הבינה המלאכותית שנועדה |
 |
.Riskified Ltd ריסקיפייד (NYSE: RSKD), חברה מובילה |
 |
TGI Fridays, המותג העולמי האייקוני הידוע כמביא אוכ |
 |
תוכניות לאצטדיון עירוני חדש – שישמש למשחקי כדורגל |
 |
האיגוד הבינלאומי למלט ולבטון (GCCA) גאה להשיק את ה |
 |
Alpaca, חברה העוסקת בעמילות ובמחסר בניירות ערך בסל |
 |
Duck Creek Technologies, (דאק קריק טכנולוגיות), ספ |
 |
Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה |
 |
משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד |
 |
משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד |
 |
משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד |
 |
משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד |
 |
משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד |
 |
חברת הייעוץ הבינלאומית המובילה Henley & Partners ( |
 |
Moolec Science SA (נאסד"ק: MLEC) ("החברה" או "Moo |
 |
משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד |
 |
משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד |
 |
משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד |
 |
קרן פרס יפן - Japan Prize Foundation (נשיא: ריוזו |
 |
®eXp Realty, חברת תיווך הנדל"ן העצמאית הגדולה בעול |
הוסף תגובה
תגובות ( תגובות)