stamps חדש בארץ

דרוג:

מותג השעונים הכי טרנדי בעולם stamps נוחת בישראל: זהו השעון היחיד בעולם שבכל רגע נתון כל חלק שלו ניתן להתאמה למראה ייחודי למשתמש. חברת סטמפס (S.T.A.M.P.S.) מייצרת שעונים כאביזרי אופנה בראייה חדשנית. החברה הוקמה לפני כ- 10 שנים בגרמניה ופותחה על ידי 2 מעצבי מוצר שהתמחו ועבדו שנים ארוכות בחברות ענק. מנגנון השעון פותח על ידם, ומיוצר במעבדות איכות עם מנגנון מתוצרת שעוני "סייקו". העיצוב הייחודי מתאפיין בלוח השעון שצורתו דומה לבול דואר ומכאן גם שם החברה. השעון הינו דק (בעובי 9 מ"מ), ה"בול" מגיע ללא מסגרת מתוך תפיסה של מרחב, חופש ויצירתיות. לוח השעון מגיע במאות דגמים מוטרפים של איורים מופשטים,מוגדרים וייחודיים. הבול מתחבר למספר רב של רצועות וצמידים. הצמידים עשויים מפלסטיק איטלקי איכותי והרצועות עשויות מעור וסיליקון. צבעי השעונים מגוונים וכוללים בין השאר צבעי פסטל וצבעים זוהרים המשולבים בצבע. השילובים הרבים מאפשרים בחירה לפי סגנון והתאמה אישית. ע"י החלפת ה"בולים" והרצועות ניתן ליצור שעונים ולשנות לפי הלבוש ואפילו לפי מצב הרוח. מנגנון ההחלפה הינו פשוט ונוח לתפעול. קיימת גם אפשרות הדבקה של "הבול" לכל מקום בגוף או בבית. מבחר דגמי שעוני s.t.a.m.p.s מגיע לכמה מאות, וניתן להתעדכן ולהוסיף לאוסף בולים חדשים, לפי טרנד האופנה או האירוע. המוטו המוביל של שעוני s.t.a.m.p.s הוא "שהגיע הזמן לשינוי", השעונים מזמינים שיחה ,הם מסקרנים ומעוררי עניין. קיימים דגמים לנשים וגברים. תיקים ותכשיטים מעוצבים ברעיון דומה משלימים את המראה הייחודי והחדשני של המותג המופץ כיום במדינות רבות בעולם וניתן למצוא אותו בחנות שעונים. טווח מחירים: 220 שקל – 260 שקל. להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ לבירור החנות הקרובה לביתך 08-6731083 או 052-3499539 http://www.stamps.eu/iw/home

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)