P&G מכריזה על יעדי קיימות סביבתית חדשים שמתמקדים באפשור ועידוד השפעה חיובית בעולם

דרוג:

סינסינטי, 16 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE) :

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום שהשיגה רבים מיעדי הקיימות הסביבתית שלה ל-2020, יש לה תוכניות שמופעלות כדי להשיג את השאר, והיא קבעה יעדים חדשים עם הגעה רחבה ל-2030. המטרה של היעדים החדשים, שנקראים "שאיפה 2030", היא לאפשר ולעודד השפעה חיובית על הסביבה והחברה האנושית תוך יצירת ערך לחברת P&G והצרכנים.

"אנחנו מאמינים ש-P&G יכולה להיות כוח לטוב וכוח לצמיחה ואנחנו נוקטים בגישה יותר מחושבת לגרום הנאה לצרכנים תוך איפשור צריכה אחראית", אמר דייוויד טיילור, יו"ר, נשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "הצרכנים מצפים שהמותגים בהם הם בוטחים יספקו ביצועים טובים יותר וגם יעזרו לפתור כמה מהאתגרים הכי מורכבים שניצבים בפני עולמנו. טווח ההשגה הגלובלי שלנו, ההבנה שלנו את חמישה מיליארד הצרכנים שאנו משרתים ויכולות החדשנות שלנו מעניקים לנו יכולת ייחודית לחולל שינוי חיובי".

היעדים של "שאיפה 2030" של P&G כוללים:

  • מותגים: 20 מותגי ההובלה של P&G כולל Always, אריאל, Dawn, פיירי, Febreze, Head & Shoulders, פנטן, פמפרס וטייד יאפשרו ויעודדו צריכה אחראית באמצעות אריזות שהן 100% ניתנות למיחזור או לשימוש חוזר, השקת חידושים עם קיימות רבה יותר ובניית אמון באמצעות שקיפות ושיתוף מדע הבטיחות שלנו.
  • שרשרת האספקה: אתרי הייצור של P&G יפחיתו פליטת גזי חממה למחצית, וירכשו מספיק חשמל מתחדש כדי להפעיל 100% מהמפעלים שלנו. החברה  גם תשיג לפחות 5 מיליארד ליטרים של מים ממקורות מעגליים.
  • החברה האנושית: P&G תמשיך ליצור שותפויות משנות מצב שמאפשרות לאנשים, לכדור הארץ ולעסקים שלנו לשגשג, כולל אלה שחוסמות את זרימת הפלסטיק לתוך האוקיאנוסים של העולם, מגינות על יערות ומשפרות אותם, מרחיבות פתרונות מיחזור למוצרי היגיינה סופגים ומגינות על מים באגני עדיפות ברחבי העולם.
  • עובדים: P&G תערב עובדים, תצייד ותתגמל אותם על בניית חשיבה ויישום של קיימות בעבודה היומיומית שלהם. נתגמל קידמה ונשלב הכרה בהערכות ביצועים.

על בסיס מורשת המנהיגות הסביבתית שלה, P&G כבר השיגה רבים מיעדי הקיימות שלה ל-2020 בתחומי ההתמקדות של אקלים (הפחיתה את פליטות גזי החממה האבסולוטיות ב-16% מאז 2010), מים (הפחיתה את השימוש במים במתקני הייצור ב-27% מאז 2010) ופסולת (השיגה אפס פסולת ייצור למטמנות ביותר מ-80% מאתרי הייצור). את ההשפעה של ההתקדמות של החברה אפשר לראות במותגים ואזורים ג"ג שונים, כולל מוצרים כמו Tide purclean שכולל מרכיבים מבוססי ביו ו-Head & Shoulders שמשתמש בפלסטיק חופים באריזות, שינויים בייצור שמניעים את המפעלים שלנו בחשמל מהרוח וקיטור מביומסה, וחידושי מחקר שישנו את האפשרות למחזר טונות של פלסטיק בכל שנה שייהנו מהם ענפי תעשייה שלמים, הרבה מעבר לטווח ההגעה של P&G.

"על בסיס ההתקדמות שלנו עד היום, היעדים שלנו ל-2030 מבקשים לטפל בשניים מהאתגרים הסביבתיים הכי דוחקים של העולם: משאבים סופיים והצריכה הגדלה", אמרה וירז'יני אליה, סגנית נשיא של P&G לקיימות גלובלית. "אנחנו יודעים של-P&G לבדה אין את כל התשובות. יהיה צורך בשותפויות ושיתופי פעולה כדי להתקדם משמעותית והמותגים שלנו יפתחו חידושים כדי להעלות את הצריכה האחראית לרמה הבאה".

"P&G היא מנהיגה בפיתוח בר קיימא. האסטרטגיה שלה עולה בקנה אחד עם האמונה שלנו שעסקים יצליחו יותר אם יהיו יותר בני קיימא. אנחנו משבחים את המסגרת שלה "שאיפה 2030" שיש לה פוטנציאל לגרום לשינוי גלובלי חיובי משמעותי אצל בעלי המניות, הסביבה והחברות האנושיות", אמר פיטר באקר, נשיא ומנכ"ל, מועצת העסקים העולמית למען פיתוח בר קיימא.

אודות הגישה של P&G לאזרחות

קיימות סביבתית היא אחד מתחומי ההתמקדות של האזרחות של P&G, יחד עם אתיקה ואחריות תאגידית, השפעה על הקהילה, שוויון מגדרי וגיוון וכלילה. תוכניות האזרחות של החברה תומכות ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לשים קץ לעוני, להגן על כדור הארץ ולהבטיח שגשוג לכל. למידע נוסף על פעילות האזרחות של P&G, תקראו את דוח האזרחות 2017 של P&G כאן.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אנשי קשר

P&G Company Communications
Julie deSylva, 513-780-0006

Desylva.j@pg.com

מקור: Procter & Gamble

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

DigitalTown, Inc משיקה את תוכנית השגרירים הצעירים הגלובלית החברה הודיעה על השקת תוכנית השגרירים הצעירים הגלוב
מעצבים אלבום? טרנדים בעיצוב אלבום דיגיטלי המערכות ליצירת אלבומים דיגיטליים לא מפסיקות להתחדש
רשת מילב בקמפיין חדש I Love MILAV עמותת מילב, המפעילה 17 מועדוני חברה, תרבות ופנאי ל
כשוועד הבית מתפטר, חברת האחזקה נכנסת לעניינים בכל בניין מגורים פועל ועד בית שתפקידו לעלות רעיונו
פרויקט המלגות ע"ש אילן רמון מודיע על השקת הסרט על שמעון פרס "משורר של הכוכבים" פרויקט המלגות על שם אילן רמון גאה להציג את הסרט הק
סרט דוקומנטרי חדש מעלה את המודעות למשבר המים העולמי כשל-844 מיליון איש עדיין אין גישה למי שתייה נקיים הסרט "כוחם של מים נקיים" עוקב אחרי חייהן של שלוש נ
האייר מברכת בברכת חג האביב את הלקוחות הגלובליים, ומעודדת אנשים מרקע תרבותי שונה לחגוג מפגשים משפחתיים כשחג האביב, המוכר גם כראש השנה הסיני, מעבר לפינה,
גישור גירושין – מהיום חובה החל מקיץ 2016, מחויבים זוגות אשר החליטו להתגרש לעב
הפקת ערבי חברה וגיבוש על מנת להחזיק בית עסק, חברה או קבוצת עבודה, חשוב ל
מאמא ועד אבא – אלו האנשים יבחרו איתך טבעת האירוסין ידוע לך כבר עכשיו כי לאורך הפקת החתונה, ילוו אותך
החתונות האורבניות, נעים להכיר אז על חתונה הפוכה, חתונה כפולה, חתונת בוטיק וחתונת
שיעורי בית לפני רכישת טבעת האירוסין – חובה! רגע לפני שתגיעו אל חנות התכשיטים בכדי להתרשם מדגמי
מנקיינד מגיבה להוריקן הארווי באמצעות תרומה של Afrezza® חברת מנקיינד הודיעה על התמיכה של החברה בקורבנות של
 אירוע  שולחנות עגולים - תפקיד מרכז הירידים ב-2025 רון חולדאי, אסף זמיר, חוה בר שי גלס, ירון קליין, א
עשרה טיפים לאירוע בר/בת מצווה מצווה באזור השרון איך בוחרים אולם? איך בוחרים אנשי מקצוע? מה עוד כדא
סוגי המנועים של אופניים חשמליים שקיימים היום מאחר וכמעט בכל ישוב אנו יכולים למצוא לא מעט אנשים
טיפים למציאת עורכי הדין המובילים בישראל סיקור מיוחד עם מספר טיפים חשובים אשר יסייעו לכם למ
טיפול זוגי - בואו נדבר קצת... כמה עולה טיפול זוגי בכלל? האם טיפול מבית בריאות כל
הפרעת קשב והיפראקטיביות ילדכם סובל לאחרונה מהפרעת קשה או נטייה להיפראקטיבי
שירותי עובדים זרים סיעודיים עובדים סיעודיים עושים עבודת קודש, על זה אין ויכוח
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)