'לוטן תדמיות' תנהל את יח"צ "דורון אשכנזי"

דרוג:

חברת יחסי הציבור 'לוטן תדמיות' חתמה השבוע על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של מותג האופנה לגברים "דורון אשכנזי", כחלק ממחלקת העיצוב של החברה, הכוללת בין היתר את מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט.
 
המותג "דורון אשכנזי" מהווה אלטרנטיבה לגבר הישראלי שלא מעוניין לקנות ברשתות. אשכנזי, מחלוצי אופנת הגברים בארץ וממוביליה, משיק מידי עונה קולקציות עשירות בפריטים הכוללת חליפות קלילות המתאימות במיוחד לאקלים בארץ ובגדי קזו'אל עם חתימת ידו העיצובית המזוהה עמו כבר 20 שנה. מאחר ומדובר בבוטיק, יש לצוות העיצוב של המותג את היכולת לשים לב לפרטים הקטנים ביותר בעיצוב הבגד, עד לרמת הכפתור, התפרים והבד.
העיצובים של אשכנזי בולטים בייחודם ומקוריותם וכל הפריטים נתפרים מהבדים המשובחים ביותר: כותנה, משי, צמרים קרים ועוד, תוך הקפדה על עבודת חייטות מושלמת והתאמה למזג האוויר הישראלי.

המעצב דורון אשכנזי מעצב בגדי גברים משנת 1988, אז הוציא את הקולקציה הראשונה שלו, לאחר ששב ארצה מלימודי עיצוב אופנה בחו"ל. בהמשך פתח את חנות המותג הראשונה שלו ברחוב שינקין ולאחר מכן המשיך ופתח חנות גדולה יותר ברחוב דיזנגוף, שם היא ממוקמת בהצלחה רבה עד היום. בנוסף לעיצוב בגדי גברים, אשכנזי מעצב גם תלבושות לקולנוע ולבמה.
 
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על המשך הטיפול בתקציב: "המותג "דורון אשכנזי" אינו רק יוצר אופנת גברים ישראלית, הוא פורץ דרך למודעות תרבות הלבוש אצל הגברים בישראל".
 
חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עורכי דין, חברות נדל"ן, אדריכלים, עמותות, קוסמטיקה ועוד שלל פרויקטים בתחומים מגוונים.
 
'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה, הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק Tmallהודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי 205W39NYC סתיו 2017 קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הג
קליין ראף סימונס משתף פעולה עם The xx בסרטון המוסיקה של "I Dare You" ראף סימונס שיתף פעולה עם The xx ועם הצלם ויוצר הסר
חברת נייקי מודיעה על "המתקפה הישירה על הצרכן" חברת נייקי הציגה את "המתקפה הישירה על הצרכן", היער
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)