"סטיב" - הרובוט שיעזור לכם להרוויח יותר כסף באמזון

דרוג:

הסטארט-אפ הישראלי PPC Winner של היזמים שי ונציה ונדב גורליצקי מגדיל מכירות וממקסם רווחים למוכרים באמזון עם הרובוט החכם "סטיב"

חברת הסטארט-אפ הישראלית PPC Winner פיתחה רובוט חכם לניהול קמפיינים פרסומיים באמזון, שעוזר למוכרים להגדיל מכירות ולמקסם רווחים. הרובוט, שזכה לשם "סטיב" (Steve) הינו פתרון טכנולוגי מבוסס אלגוריתמים חכמים של בינה מלאכותית (AI), הפועל באופן אוטומטי סביב השעון להגדלת החשיפה במנוע החיפוש של אמזון.

סטיב תוכנן ונהגה על ידי מייסדי PPC Winner, איש הפרסום שי ונציה ויזם ההיי-טק נדב גורליצקי, לאחר שהקימו פעילות מכירות מצליחה באמזון, שגלגלה מיליוני דולרים. פרויקט הפיתוח של סטיב, שנאמד במיליוני שקלים, בוצע במהלך שנה וחצי על ידי חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח תוכנה מתקדמים מהמובילים בישראל.

סטיב הושק בהשקה שקטה רק לפני מספר חודשים וכבר נמצא בשימוש של מעל 500 מוכרים באמזון שמקורם מאירופה, ארה"ב וישראל. הללו מגלגלים מכירות בסך של כ- 15 מיליון דולר, כתוצאה מהשימוש במערכת בתקציבי פרסום של 4 מיליון דולר. מוכרים שעשו שימוש בסטיב דיווחו על עליה במכירות של מאות אחוזים בחודש, חיסכון של כ- 50% בעלויות הפרסום וצמצום של עשרות שעות עבודה בחודש.סטיב מציע אלטרנטיבה פשוטה, נוחה ויעילה לאינטראקציה המסורבלת עם מערכת הפרסום של אמזון. הפתרון פועל באופן אוטומטי בשלושה שלבים, הראשון כולל תחקיר של המוצר, המתחרים ומילות החיפוש באמזון השני כולל את הקמת הקמפיינים הפרסומיים והשלישי כולל את ניהול הקמפיינים באופן שוטף.

סטיב מעלה את מיקום המוצרים במנוע החיפוש של אמזון, הדומה למנוע החיפוש של גוגל, תוך ביצוע אופטימיזציה של מילות מפתח וקמפיינים ברמה היומית. סטיב מתאים הצעות המחיר, בודק את הפרמטרים המפיקים את התוצאות הטובות ביותר ושולח התראות לגבי שיפורים שהלקוח צריך לבצע בדף המכירה, תוך איסוף מידע תמידי. עלות השימוש בסטיב עומדת על 49.90 דולר לחודש לחבילת הבסיס לאחר 30 יום שימוש חינם.

שי ונציה, מייסד שותף בחברת PPC Winner אמר כי: "סטיב פותר למוכרים באמזון את הבעיה הכאובה ביותר שלהם – ניהול הפרסום. מוכרים באמזון מפסידים כספים רבים ומבזבזים זמן יקר בניהול הפרסום בפלטפורמה של אמזון, שדורשת מומחיות וניסיון רב. סטיב מתפקד כמשרד פרסום עצמאי לכל דבר ומאפשר למוכרים להתפנות לניהול העסק".

נדב גורליצקי, מייסד שותף בחברת PPC Winner הוסיף כי: "מוכרים באמזון שאינם מופיעים בעמוד הראשון בעת ביצוע חיפוש נחשבים כלא קיימים ובלי פרסום איכותי ומקצועי יתקשו מאוד לקדם את מוצריהם. מוכרים רבים באמזון נופלים רק בגלל בעיית הפרסום. עם סטיב, כל מה שדרוש להם הוא להטעין את סכום תקציב הפרסום ואת המוצר, והם מוכנים לצאת לדרך עם פתרון שמנהל להם באופן מלא את הפרסום ומגדיל את המכירות באמזון במאות אחוזים".

 

 

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

מכונות הכרייה החזקות של ביטהארפ במבצע 3 פלוס 1 ביטהארפ, חברה מניו זילנד שעוסקת ביצירת מכונות כריי
Ceravision Ltd: תוצאות פורצות דרך של טכנולוגיית תאורה לחקלאות חדשה Ceravision Limited, הממציאה של גישה מדעית חדשה ויי
תפרון השלימה פרויקט ERP עם Infor M3 הפתרון ישמש למעלה ממאה משתמשי החברה במוקדי הייצור
Digital Reasoning מודיעה על השקעה אסטרטגית מ-SC Ventures Digital Reasoning הודיעה על השקעה אסטרטגית מ-SC Ve
ביטהארפ מתחילה להפיץ מכונות לכריית מטבעות קריפטו עתירות ביצועים BitHarp Group Limited שמחה להודיע על ההשקה של שתי
מחקר F5 Labs: אזור EMEA נמצאת בחזית מתקפות Brute Force מחקר חדש של F5 Labs חושף כי אזור EMEA הוא נקודה חמ
ThetaRay פותחת משרדים חדשים במקסיקו שיספקו תמיכה ייעודית לבנקים ומוסדות פיננסים באמריקה הלטינית המטה החדש יספק שירותים ותמיכה לבנקים וחברות פיננסי
חברת Comm-IT מקימה מערך סייבר לתחנות כוח עבור Energy Services במסגרת הפרויקט, שהחל בימים אלו ויימשך כשנתיים, Com
חברת Infor מודיעה על חילופי תפקידים בהנהגה הבכירה חברת Infor, מובילה גלובלית בפתרונות תוכנה מתמחים ל
F5 Networks ממנה את ארן אראל למנהל הפעילות של החברה בישראל, יוון וקפריסין אראל יוביל יוזמות אסטרטגיות להרחבת שיתוף הפעולה עם
כרמל פרנקל בוחרת ב-Infor M3 13.4 כפתרון ה-ERP שלה חברת כרמל פרנקל, מובילה בפתרונות חדשניים לשוק מוצר
חברת F5 Networks מקיימת כנס בנושא: יישומים כמנוע להצלחה עסקית הכנס, שיתקיים ב"ארקה" בתל אביב, מתמקד ביצירת ערך ע
The Mary Kay Foundation℠ ו-UT Southwestern יוצרות שת"פ כדי לשים קץ לסוגי סרטן נשים The Mary Kay Foundation℠, שמובילה כבר עשור ב
וויפרו והענן של גוגל מרחיבים את השותפות כדי להאיץ את השינוי הדיגיטלי עבור ארגונים WIPRO הודיעה על הרחבת השותפות האסטרטגית שלה עם הענ
Mattel® משיקה את משחק מרוצי המכוניות הדיגיטלי Hot Wheels™ Infinite Loop החברה הודיעה על ההשקה של Hot Wheels™ Infinite Loop
טריטון דיגיטל מפרסמת את דירוגי Webcast Metrics Triton Digital®, המובילה הגלובלית בטכנולוגיות ושיר
NetAlly מתפצלת מ-NETSCOUT כדי להמשיך לחדש בשוק הבדיקות הנישאות של רשתות השיפורים הראשונים במוצרים של החברה כוללים תמיכה של
האם חברת השמה להייטק היא הדרך הטובה ביותר? האם חברת השמה להייטק היא הדרך הטובה ביותר עבורכם ל
 ניוסטאר: מספר התקפות ה-DDoS "מתחת לרדאר" גדל ב-158 אחוז ברבעון השני של 2019 התקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS) בקנה מידה קטן הו
Infinidat משתפת פעולה עם Thales אינטגרציה של InfiniBox עם פלטפורמת SafeNet KeySecu
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)