שופיפיי חושפת את דוח מצב המסחר הראשון

דרוג:

אוטאווה, אונטריו, 5 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE) :

שופיפיי, Shopify Inc. (NYSE:SHOP) (TSX:SHOP), פלטפורמת המסחר הרב ערוצית המובילה, פרסמה היום את דוח מצב המסחר הגלובלי* הראשון שלה עם תובנות על מה מניע את המסחר הישיר לצרכן (DTC) ואת התנהגות הצרכנים. בשנה האחרונה, ענף הקמעונאות חווה שיבושים עצומים, ובסביבת הקמעונאות הזאת שהשתנתה, לקוחות וסוחרים מצאו הזדמנויות חדשות לקנות ולמכור מוצרים.

"זאת המשימה שלנו לשפר את המסחר בשביל כולם, ופיתחנו את הדוח הזה כדי לשתף תובנות גלובליות שיכולות לעזור לסוחרים להבין טוב יותר את הצרכים של לקוחותיהם", אמר הרלי פינקלסטין, מנהל תפעול ראשי, שופיפיי. "בשופיפיי אנחנו נותנים השראה לגל הבא של בעלי עסקים עצמאיים באמצעות הכלים והתובנות שהם צריכים כדי להצליח. נמשיך לשתף עוד דוחות מאלה כששופיפיי הופכת לפלטפורמת ברירת המחדל לבניית עסק ולהגדלת המסחר הגלובלי".

בדוח מצב המסחר החדש שלה, שופיפיי חושפת כמה ממצאים חשובים, כולל:

·    יש מאבק על נאמנות למותג, אבל למנצחים יש יותר קונים חוזרים: יותר מ-62 מיליון קונים ברחבי העולם קנו מאותה חנות שופיפיי פעמיים, כשבממוצע קונים רוכשים 3.8 פעמים מאותה חנות.

·   הקונים אוהבים תירוץ טוב לקנות, במיוחד בחגים, אבל המכירות יורדות בפברואר: נובמבר הוא חודש הקניות הכי פופולרי בכל העולם, ואילו פברואר הכי פחות פעיל וינואר רושם בקופה את הגידול הגדול ביותר לעומת השנה הקודמת מחוץ לעונת החגים.

·   האמריקנים קונים בתכיפות הרבה ביותר, הגרמנים הכי מהר והקונים היפנים הם המוציאים הכי גדולים: הצרכנים בארה"ב קונים כמעט כפול (6 פריטים) מאשר כל מדינה אחר (2-3 פריטים). הקונים בגרמניה מקבלים את החלטות הקנייה המקוונת הכי מהירות, הם קונים תוך פחות מ-18 דקות. הצרכנים היפנים מוציאים הכי הרבה לעסקה, בסביבות 142 דולר בממוצע, לעומת ארה"ב עם בערך 81 דולר.

·   טלפון סלולרי, טבלט או מחשב? הג"ג משפיעה על אופן הקנייה של הקונים: צרכנים בברזיל מעדיפים טלפון על פני מחשב, ואילו קונים בדנמרק, אירלנד, מלזיה, מרוקו, הולנד, ניו זילנד, וייטנאם וסינגפור קונים דרך טבלטים יותר מאשר דרך הטלפון. אבל קונים בארה"ב, אוסטרליה, קנדה, סין ובריטניה קונים בכמות זהה דרך טבלטים, מחשבים וטלפונים.

·   המדיה החברתית מגדילה את הגילוי, אבל היא לא המקום שבו רוב הקונים קונים: חנויות מקוונות מהוות יותר מ-80% מהמכירות, ואחריהן נקודות המכירה.

אודות שופיפיי

שופיפיי היא פלטפורמת המסחר הרב ערוצית המובילה. סוחרים משתמשים בשופיפיי כדי לתכנן להקים, ולנהל את החנויות שלהם בערוצי מכירה מרובים, כולל סלולר, אינטרנט, מדיה חברתית, זירות מסחר, חנויות פיזיות וחנויות פופ-אפ. הפלטפורמה גם מספקת לסוחרים משרד אחורי חזק ומבט אחד על העסק שלהם, מהתשלום עד המשלוח. הפלטפורמה של שופיפיי תוכננה לאמינות וגודל, והופכת את הטכנולוגיה ברמה הארגונית לזמינה לעסקים בכל גודל. המטה של שופיפיי נמצא באוטאווה, קנדה, והיא מפעילה כיום יותר מ-800,000 עסקים בכ-175 מדינות וזוכה לאמון של מותגים כגון יונילבר, Kylie Cosmetics, Allbirds, MVMT ורבים אחרים.

*הדוח הזה מבוסס על תת מגזר של נתוני המכירות הגלובליים בשופיפיי מאפריל 2018 עד אפריל 2019, סקר גלובלי מקוון של 3,832 סוחרי שופיפיי במרץ 2019 ומחקר כמותי ואיכותני על צרכנים בקנדה וארצות הברית בדצמבר 2018, כולל ראיונות וסקר מקוון של 2,653 צרכנים.

אנשי קשר

Julie Nicholson
Director of Communications
416-238-6705 x 302

press@shopify.com

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

P&G מדמיינת מחדש את היצירתיות כדי להמציא מחדש את הפרסום באמצעות שותפויות יצירתיות חדשות חדשניות P&G הודיעה על סדרה של שותפויות יצירתיות חדשות חדשנ
VBI תארח שיחת ועידה לסקירת נתונים קליניים של PROTECT שלב 3 ל-Sci-B-Vac® ההנהלה מצפה לסקור נתונים ראשוניים מ-PROTECT, אחד מ
סול-ג'ל טכנולוגיות תארח יום אנליסטים ומשקיעים ב-25 ביולי 2019 סול-ג'ל טכנולוגיות בע"מ תארח יום אנליסטים ומשקיעים
פיבר מודיעה על תמחור ההנפקה שלה Fiverr International Ltd: הודיעה על תמחור ההנפקה ש
Mary Kay Inc יוצרת שותפות במקסיקו עם The Nature Conservancy Mary Kay Inc., מובילה בינ"ל באחריות תאגידית וחברתי
PVH Corp ממנה את שריל אייבל-הודג'ס למנהלת העסקים הראשית של Calvin Klein PVH Corp אחת מחברות הביגוד הגדולות בעולם והבעלים ש
אנדרסן גלובל מתרחבת בהמבורג אנדרסן גלובל ממשיכה את התרחבותה בגרמניה, בהודיעה ש
מרכז הייצור / מו"פ ריצ'רד ר. רוג'רס מקבל אישור LEED® כסף Mary Kay Inc., מובילה בינ"ל באחריות תאגידית וחברתי
Great Bay Bio הוקמה כדי לבנות פלטפורמה של טכנולוגיות CMC ומחקר ופיתוח Great Bay Bio הודיעה על הקמתה הפורמלית בהונג קונג
Mary Kay מעניקה פרסים לעבודות דוקטורט בכנס השנתי 2019 של האקדמיה למדעי השיווק Mary Kay Inc., מובילה בינ"ל באחריות תאגידית וחברתי
OKEx רושמת את USDK, מטבע יציב מקובע לדולר נתון לציות באמצעות OKLink ו-Prime Trust המטבע היציב החדש יירשם בפלטפורמת המסחר (C2C) פיאט
OwnBackup מגייסת השקעה בסך 23.25 מיליון דולר OwnBackup, ספקית מובילה של שירותי של גיבוי ושחזור
אקוויום נכנסת לשלב חדש של מימון עם Värde Partners ו-LDC אקוויום הודיעה על השותפות שלה עם חברת ההשקעות האלט
אנדרסן גלובל מתרחבת במזרח התיכון והפעם בעומאן Al Alawi and Co., חברת עורכי דין עם מלוא השירותים
סול-ג'ל מודיעה על הסכם שביעי לגבי מוצרים גנריים פוטנציאליים עם פריגו סול-ג'ל טכנולוגיות בע"מ הודיעה שהתקשרה בהסכם שביעי
Solera Holdings מודיעה על מינוי ג'פרי ר. טר למנכ"ל החדש סולרה מובילה גלובלית בפתרונות של נתונים ותוכנה כשי
אגון זנדר ו-Sinequanon SQN מגבשות שותפות עסקית אגון זנדר, חברת ייעוץ המנהלים של העולם, גיבשה הסכם
סול-ג'ל תציג בכנסי משקיעים קרובים בתחום הרפואה ביוני סול-ג'ל טכנולוגיות בע"מ , חברת דרמטולוגיה בשלב הקל
אנדרסן גלובל מתרחבת גם בבריטניה Claritas Tax Limited, חברת שיתוף פעולה של אנדרסן ג
דייוויד הול מ-Mary Kay נמנה עם עשרת המנכ"לים בעלי המוניטין הרב ביותר Mary Kay Inc., מותג קוסמטיקה גלובלי, הודיעה שהיו"ר
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)