שופיפיי חושפת את דוח מצב המסחר הראשון

דרוג:

אוטאווה, אונטריו, 5 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE) :

שופיפיי, Shopify Inc. (NYSE:SHOP) (TSX:SHOP), פלטפורמת המסחר הרב ערוצית המובילה, פרסמה היום את דוח מצב המסחר הגלובלי* הראשון שלה עם תובנות על מה מניע את המסחר הישיר לצרכן (DTC) ואת התנהגות הצרכנים. בשנה האחרונה, ענף הקמעונאות חווה שיבושים עצומים, ובסביבת הקמעונאות הזאת שהשתנתה, לקוחות וסוחרים מצאו הזדמנויות חדשות לקנות ולמכור מוצרים.

"זאת המשימה שלנו לשפר את המסחר בשביל כולם, ופיתחנו את הדוח הזה כדי לשתף תובנות גלובליות שיכולות לעזור לסוחרים להבין טוב יותר את הצרכים של לקוחותיהם", אמר הרלי פינקלסטין, מנהל תפעול ראשי, שופיפיי. "בשופיפיי אנחנו נותנים השראה לגל הבא של בעלי עסקים עצמאיים באמצעות הכלים והתובנות שהם צריכים כדי להצליח. נמשיך לשתף עוד דוחות מאלה כששופיפיי הופכת לפלטפורמת ברירת המחדל לבניית עסק ולהגדלת המסחר הגלובלי".

בדוח מצב המסחר החדש שלה, שופיפיי חושפת כמה ממצאים חשובים, כולל:

·    יש מאבק על נאמנות למותג, אבל למנצחים יש יותר קונים חוזרים: יותר מ-62 מיליון קונים ברחבי העולם קנו מאותה חנות שופיפיי פעמיים, כשבממוצע קונים רוכשים 3.8 פעמים מאותה חנות.

·   הקונים אוהבים תירוץ טוב לקנות, במיוחד בחגים, אבל המכירות יורדות בפברואר: נובמבר הוא חודש הקניות הכי פופולרי בכל העולם, ואילו פברואר הכי פחות פעיל וינואר רושם בקופה את הגידול הגדול ביותר לעומת השנה הקודמת מחוץ לעונת החגים.

·   האמריקנים קונים בתכיפות הרבה ביותר, הגרמנים הכי מהר והקונים היפנים הם המוציאים הכי גדולים: הצרכנים בארה"ב קונים כמעט כפול (6 פריטים) מאשר כל מדינה אחר (2-3 פריטים). הקונים בגרמניה מקבלים את החלטות הקנייה המקוונת הכי מהירות, הם קונים תוך פחות מ-18 דקות. הצרכנים היפנים מוציאים הכי הרבה לעסקה, בסביבות 142 דולר בממוצע, לעומת ארה"ב עם בערך 81 דולר.

·   טלפון סלולרי, טבלט או מחשב? הג"ג משפיעה על אופן הקנייה של הקונים: צרכנים בברזיל מעדיפים טלפון על פני מחשב, ואילו קונים בדנמרק, אירלנד, מלזיה, מרוקו, הולנד, ניו זילנד, וייטנאם וסינגפור קונים דרך טבלטים יותר מאשר דרך הטלפון. אבל קונים בארה"ב, אוסטרליה, קנדה, סין ובריטניה קונים בכמות זהה דרך טבלטים, מחשבים וטלפונים.

·   המדיה החברתית מגדילה את הגילוי, אבל היא לא המקום שבו רוב הקונים קונים: חנויות מקוונות מהוות יותר מ-80% מהמכירות, ואחריהן נקודות המכירה.

אודות שופיפיי

שופיפיי היא פלטפורמת המסחר הרב ערוצית המובילה. סוחרים משתמשים בשופיפיי כדי לתכנן להקים, ולנהל את החנויות שלהם בערוצי מכירה מרובים, כולל סלולר, אינטרנט, מדיה חברתית, זירות מסחר, חנויות פיזיות וחנויות פופ-אפ. הפלטפורמה גם מספקת לסוחרים משרד אחורי חזק ומבט אחד על העסק שלהם, מהתשלום עד המשלוח. הפלטפורמה של שופיפיי תוכננה לאמינות וגודל, והופכת את הטכנולוגיה ברמה הארגונית לזמינה לעסקים בכל גודל. המטה של שופיפיי נמצא באוטאווה, קנדה, והיא מפעילה כיום יותר מ-800,000 עסקים בכ-175 מדינות וזוכה לאמון של מותגים כגון יונילבר, Kylie Cosmetics, Allbirds, MVMT ורבים אחרים.

*הדוח הזה מבוסס על תת מגזר של נתוני המכירות הגלובליים בשופיפיי מאפריל 2018 עד אפריל 2019, סקר גלובלי מקוון של 3,832 סוחרי שופיפיי במרץ 2019 ומחקר כמותי ואיכותני על צרכנים בקנדה וארצות הברית בדצמבר 2018, כולל ראיונות וסקר מקוון של 2,653 צרכנים.

אנשי קשר

Julie Nicholson
Director of Communications
416-238-6705 x 302

[email protected]

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

EIG רוכשת החזקה של ‎49.87%‎ ב-Transportadora de Gas del Perú ‏(TgP) ‏EIG, באמצעות כלי ההשקעה המנוהלים על ידה, רכשה היו
Nyxoah מודיעה על הנפקת החלק הראשון של אג"ח להמרה Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
500 Global מרחיבה את נוכחותה באפריקה: נבחרה לקדם את אסטרטגיית Digital Morocco 2030 ‏500 Global, אחת מחברות ההון סיכון הפעילות ביותר ב
Bitget משתפת פעולה עם קבוצת מפתחים של גוגל במכון הטכנולוגי בציריך, כדי להאיץ את פיתוח כישורי ה-Web3 והבינה המלאכותית בקרב סטודנטים Bitget, הבורסה האוניברסלית (UEX) הגדולה בעולם, שמח
CGTN: כיצד סין פותחת את שעריה לרווחה עם פעולות מכס מיוחדות ברחבי האי ב-FTP של היינאן סין השיקה ביום חמישי פעולות מכס מיוחדות ברחבי האי
Meltwater זכתה בשלושה פרסי  Comparably על מנהיגות, תרבות ותגמול Meltwater, מובילה עולמית בתחום המדיה, המדיה החברתי
BROAD ARROW עוברת את סך העסקאות הכולל של 624 מיליון דולר במכירות פומביות, מכירות פרטיות ומימון בשנת 2025 Broad Arrow, של חברת Hagerty (NYSE: HGTY), גאה לפר
OAG ממנה את פיליפ פיליפוב, לשעבר בכיר ב-Skyscanner, למנכ"ל החדש חברת OAG מודיעה על מינויו של פיליפ פיליפוב, לשעבר
TruMerit ו-NAPNAP משתפות פעולה לפיתוח מיקרו-הסמכה גלובלית לטיפול סיעודי בילדים TruMerit, מובילה גלובלית בהערכת הסמכות בינלאומיות
Bitget משיקה שווקי זהב, פורקס וסחורות למשתמשים קריפטוגרפים Bitget, הבורסה האוניברסלית (UEX) הגדולה בעולם, הוד
Lightspeed מגייסת סך של למעלה מ-9 מיליארד דולר לגיבוי גורמים מעצבי קטגוריות ברחבי העולם ‏Lightspeed Venture Partners ‏("Lightspeed") הכריז
AWM מסכמת את 2025 עם פתיחות חגיגיות של מספר אתרי גלישה American Wave Machines, חברת טכנולוגיית הגלישה העו
אסטרהזנקה, Eastman, קראפט היינץ ו-P&G זכו להכרה עם פרסי שרשרת האספקה ​​של OMP אסטרהזנקה, Eastman, קראפט היינץ ו-P&G זכו להוקרה ע
Squawka הודיעה על החתמות הקיץ הטובות ביותר בפרמייר ליג Squawka הכריזה על Squawka Value Index, דירוג מבוסס
Perma-Pipe International Holdings, Inc.‎ מודיעה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2025 חברת‏Perma-Pipe International Holdings, Inc.‎ ‏ (נ
דדליין לתביעה נגד INSPIRE MEDICAL SYSTEMS: רוזן, יועץ לזכויות משקיעים, מעודד את משקיעי Inspire Medical Systems, Inc עם הפסדים העולים על מאה אלף דולר, להשיג ייעוץ משפטי לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – INSP בכדי להצטרף לתביעה הייצוגית נגד חברת Inspire Medic
דדליין לתביעה נגד SYNOPSYS: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Synopsys, Inc.  עם הפסדים של מעל מאה אלף דולר, להשיג ייעוץ משפטי לפני המועד החשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך– SNPS משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
דדליין לתביעה נגד DXCM: רוזן, משרד עורכי דין מדורג ומוביל, מעודד את משקיעי DexCom, Inc.  עם הפסדים העולים על מאה אלף דולר להשיג ייעוץ משפטי לפני המועד החשוב של 29 בדצמבר בתביעה ייצוגית בניירות ערך – DXCM משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
Axi: קריפטוגרפיה כמרכיב אסטרטגי בפורטפוליו עבור סוחרים ומשקיעים ב-2026 בעת שהשווקים הפיננסים העולמיים מתפתחים, Axi טוענת
Andersen Consulting מרחיבה את שירותיה באמצעות LBC חברת Andersen Consulting מחזקת את יכולותיה באמצעות
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)