P&G משיקה סרט חדש על המסע הפנימי שלה לכלילה של להט"ב+

דרוג:

סינסינטי, 18 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

 Procter & Gamble Company (NYSE:PG) בשותפות עם Great Big Story, שחררה להפצה היום את Out of the Shadows, סרט חדש שמספר את הסיפור של המסע של P&G לכלילה של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. הסרט מדגיש את העובדים שאתגרו את החברה והתגברו על מצוקות בשנות התשעים ותחילת האלפיים הסוערות.

P&G, בשותפות עם Great Big Story, שחררה להפצה היום את Out of the Shadows, סרט חדש שמספר את הסיפור של המסע של P&G לכלילה של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. הסרט מדגיש את העובדים שאתגרו את החברה והתגברו על מצוקות בשנות התשעים ותחילת האלפיים הסוערות. ב-1992, P&G הייתה אחת מחברות Fortune 500 הראשונות שהוסיפה נטייה מינית להצהרת הגיוון שלה. המאבק לשוויון במקום העבודה עבור קהילת הלהט"ב+, עם זאת, רק התחיל. כשמגפת האיידס/ HIV עושה בהם שמות והם נלחמים בהתנגדות יותר ויותר קולנית ומאורגנת, עובדים להט"ב+ נאבקו להשיג מעמד שווה במקום העבודה. עובדי P&G התחילו במסע של עשר שנים לא רק לקבל הטבות שוות לעובדים אלא גם לשנות את הדעות הקדומות בקהילה.

"הסרט באורך 25 דקות מעורר ההשראה הזה משתף את הסיפור של עובדים אמיצים שהיו נחושים מול דעות קדומות, שנאה וחוסר סובלנות. המסע שלהם מדגיש כמה רחוק הגענו, אבל יש עוד הרבה עבודה לעשות בשביל שוויון. זאת הסיבה ש-P&G משתפת פעולה עם Great Big Story כדי לספר את הסיפור שלהם, כדי שאחרים יוכלו ללמוד מהעבר שלנו ליצור עתיד טוב יותר שבו מעריכים את כולם, וכוללים את כולם", אמרה מנהלת הגיוון והכלילה הראשית של P&G שלי מקנמרה.

השיתוף של המסע הפנימי שלה לכלילה של להט"ב+ הוא חלק מהמחויבות של החברה להשתמש בקול שלה כדי להתחיל שיח משמעותי שמוביל לאמפתיה והבנה. הסרט מופץ לקראת יום השנה ה-50 של מהומות סטונוול ולציון חודש הגאווה.

"זה יותר מסרט תיעודי של תאגיד; זה מבט גלוי לב על ההיסטוריה של החברה, שיעורים במנהיגות ואומץ, וערוץ להמשיך דיונים חברתיים על גיוון וכלילה", הוסיף ברנט מילר, מנהל ב-P&G, תקשורת, והמפיק הראשי של הסרט. "היה חשוב לנו לשתף באופן שקוף את המסע שלנו כי הוא משקף את מה שקרה בכל כך הרבה חברות אחרות ואולי ייתן השראה לדור חדש להמשיך ליצור חברות וקהילות יותר מגוונות".

אפשר לראות את הסרט באורך 25 דקות המלא כאן.

אודות הגישה של P&G לאזרחות

 גיוון וכלילה הוא אחד מתחומי ההתמקדות של האזרחות של P&G, יחד עם אתיקה ואחריות תאגידית, השפעה על הקהילה, שוויון מגדרי וקיימות סביבתית. תוכניות האזרחות של החברה תומכות ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לשים קץ לעוני, להגן על כדור הארץ ולהבטיח שגשוג לכל. למידע נוסף על הפעילות האזרחות של P&G, קראו את דוח האזרחות של P&G לשנת 2018 כאן.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר pg.com

אנשי קשר

Brent Miller, P&G Communications
[email protected]
+1-917-423-5338

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

אתם כאן? "Right Now" של Grindr עולה לזירה הגלובלית ‏Grindr, ‏Global Gayborhood in Your Pocket™ עם למע
Your World מעצים צעירים להפוך למנהיגים ונציגי שינוי המועצה הבריטית (The British Council ) חגגה את המהד
Your World מעצים צעירים להפוך למנהיגים ונציגי שינוי המועצה הבריטית (British Council ) חוגגת את המהדורה
EBC Financial Group מעמיקה את מחויבותה להתאחד במאבק במלריה עם חידוש השותפות הגלובלית והענקת חסות לריצת ה-5K הראשונה אי פעם בזמן שהעולם מציין את יום המלריה העולמי לשנת 2025 ת
משרד החאג' והעומרה בערב הסעודית מדגיש: "אין חאג' ללא היתר" משרד החאג' והעומרה (Ministry of Hajj and Umrah )
  4oceanו- U.S. Polo Assn. מגדירות ציון דרך חדש לניקוי 350,000 פאונד של אשפה מהאוקיינוסים של העולם U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
סניף הנשים האמירתיות מצטרף למחזור השני עם 62 משתתפות תחת חסותה של שייח'ה פאטמה בינת מובארק, יו"ר איגוד
Bitget אירחה לראשונה אי פעם ארוחת איפטאר רמדאן בדובאי עבור קהילת MENA, וגייסה כספים עבור 100,000 ארוחות Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
NFTE העולמית ללא מטרות רווח מכריזה על הזוכים ב"ליגת הדמיון" הראשונה אי פעם בסדרת החדשנות העולמית הרשת להוראת יזמות (NFTE) - בשיתוף עם ארמקו, קרן סי
מרי קיי מעניקה השראה לממציאות העתיד: נשים צעירות ב-STEM 'ממזגות' יופי עם מדע Mary Kay Inc., חברה מובילה במדע, בחדשנות ובשיפור ר
EBC Financial Group משתפת פעולה עם Shakti Regeneration Institute כדי להעצים קהילות מודרות ולקדם מאמצי שימור לילידי המקום Financial Group (EBC), חברת ברוקראז' גלובלית מובי
דו"ח חדש חושף צניחה מדאיגה בעולם בבדיקות סרטן אצל נשים היקף בדיקות הסרטן בקרב נשים צנח ברחבי העולם, זאת ע
הפילנתרופ אנוש אחמד מדובאי מספק סיוע תזונתי חיוני בסך 10 מיליון ליש"ט לתמיכה בקהילות החלשות והפגיעות בלבנון המיליארדר מדובאי ומייסד PFOAA אנוש אחמד (Anosh Ahm
בכל שנייה בשנה האחרונה 3 בנות ו-2 בנים חוו אלימות מינית בילדים Together for Girls, שותפות גלובלית הפועלת למיגור א
KnowBe4 שופכת אור על המגמות המדאיגות של סחר בבני אדם באמצעות הנדסה חברתית באיחוד האמירויות הערביות סחר בבני אדם ממשיך להיות בעיה באיחוד האמירויות, ומ
מכתב פתוח בתמיכת האו"ם - כולל את חתימותיהם של ג'יליאן אנדרסון ופורסט ויטאקר - קורא לממשלות להתמודד עם משבר האלימות המדאיג המשפיע על 1 מכל 2 ילדים ברחבי העולם ניצולים, מומחים ופעילים מרחבי העולם משיקים מאמץ עו
ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024 A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר
על החברה / אודות עמישי בשנת 1935 נוסדה עמישי חברה לשיווק, או בשמה ההיסטור
VITAL VOICES חולקת כבוד לנשים המובילות את הצמיחה בפסטיבל השנתי השלישי ובטקס פרסי המנהיגות הגלובלי השנתי ה-23 בוושינגטון הבירה בין התאריכים 29-30 במאי Vital Voices Global Partnership (Vital Voices) משל
ממחויבות לפעולה: מרי קיי מפרסמת סקירה כללית של שותפות טרנספורמטיבית לקידום היזמות הנשית ברחבי העולם Mary Kay Inc., מובילה עולמית בהעצמת נשים, הודיעה ה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)