P&G משיקה סרט חדש על המסע הפנימי שלה לכלילה של להט"ב+

דרוג:

סינסינטי, 18 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

 Procter & Gamble Company (NYSE:PG) בשותפות עם Great Big Story, שחררה להפצה היום את Out of the Shadows, סרט חדש שמספר את הסיפור של המסע של P&G לכלילה של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. הסרט מדגיש את העובדים שאתגרו את החברה והתגברו על מצוקות בשנות התשעים ותחילת האלפיים הסוערות.

P&G, בשותפות עם Great Big Story, שחררה להפצה היום את Out of the Shadows, סרט חדש שמספר את הסיפור של המסע של P&G לכלילה של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. הסרט מדגיש את העובדים שאתגרו את החברה והתגברו על מצוקות בשנות התשעים ותחילת האלפיים הסוערות. ב-1992, P&G הייתה אחת מחברות Fortune 500 הראשונות שהוסיפה נטייה מינית להצהרת הגיוון שלה. המאבק לשוויון במקום העבודה עבור קהילת הלהט"ב+, עם זאת, רק התחיל. כשמגפת האיידס/ HIV עושה בהם שמות והם נלחמים בהתנגדות יותר ויותר קולנית ומאורגנת, עובדים להט"ב+ נאבקו להשיג מעמד שווה במקום העבודה. עובדי P&G התחילו במסע של עשר שנים לא רק לקבל הטבות שוות לעובדים אלא גם לשנות את הדעות הקדומות בקהילה.

"הסרט באורך 25 דקות מעורר ההשראה הזה משתף את הסיפור של עובדים אמיצים שהיו נחושים מול דעות קדומות, שנאה וחוסר סובלנות. המסע שלהם מדגיש כמה רחוק הגענו, אבל יש עוד הרבה עבודה לעשות בשביל שוויון. זאת הסיבה ש-P&G משתפת פעולה עם Great Big Story כדי לספר את הסיפור שלהם, כדי שאחרים יוכלו ללמוד מהעבר שלנו ליצור עתיד טוב יותר שבו מעריכים את כולם, וכוללים את כולם", אמרה מנהלת הגיוון והכלילה הראשית של P&G שלי מקנמרה.

השיתוף של המסע הפנימי שלה לכלילה של להט"ב+ הוא חלק מהמחויבות של החברה להשתמש בקול שלה כדי להתחיל שיח משמעותי שמוביל לאמפתיה והבנה. הסרט מופץ לקראת יום השנה ה-50 של מהומות סטונוול ולציון חודש הגאווה.

"זה יותר מסרט תיעודי של תאגיד; זה מבט גלוי לב על ההיסטוריה של החברה, שיעורים במנהיגות ואומץ, וערוץ להמשיך דיונים חברתיים על גיוון וכלילה", הוסיף ברנט מילר, מנהל ב-P&G, תקשורת, והמפיק הראשי של הסרט. "היה חשוב לנו לשתף באופן שקוף את המסע שלנו כי הוא משקף את מה שקרה בכל כך הרבה חברות אחרות ואולי ייתן השראה לדור חדש להמשיך ליצור חברות וקהילות יותר מגוונות".

אפשר לראות את הסרט באורך 25 דקות המלא כאן.

אודות הגישה של P&G לאזרחות

 גיוון וכלילה הוא אחד מתחומי ההתמקדות של האזרחות של P&G, יחד עם אתיקה ואחריות תאגידית, השפעה על הקהילה, שוויון מגדרי וקיימות סביבתית. תוכניות האזרחות של החברה תומכות ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לשים קץ לעוני, להגן על כדור הארץ ולהבטיח שגשוג לכל. למידע נוסף על הפעילות האזרחות של P&G, קראו את דוח האזרחות של P&G לשנת 2018 כאן.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר pg.com

אנשי קשר

Brent Miller, P&G Communications
Miller.br.4@pg.com
+1-917-423-5338

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

הפקת אירוע יח"צ - זה טוב לכיס שלכם כל היתרונות שבהפקת אירוע יחצ. למה זה כדאי, איפה טמ
פרוקטר & גמבל, נשיונל ג'יאוגרפיק וגלובל סיטיזן משיקות סדרה פורצת דרך הסדרה התיעודית עם 6 פרקים מפנה את תשומת הלב לבעיות
כך תבחרו טיולון מושלם לטיסה בחו"ל למה חשוב טיולון כשיוצאים לטיול? מה היתרונות של טיו
מטלייף משתפת פעולה עם ספיישל אולימפיקס ו-Habitat for Humanity מטלייף הודיעה שחידשה את שיתוף הפעולה שלה עם ספיישל
למה כדאי לכם לערוך כנסים באביב? לתזמון השפעה על ההצלחה של הכנס, כשחשוב לקיים את הכ
P&G משתפת פעולה כדי לשפר את ההשפעה הסביבתית והפרנסה של חקלאים פרוקטר & גמבל משתפת פעולה כדי לשפר את ההשפעה הסביב
מותגים מובילים של P&G מרחיבים את ההובלה בצריכה אחראית חברת פרוקטר & גמבל פירטה את מפת הדרכים והפעולות שב
בירת ארמניה תארח קונצרט בהמשך לחגיגות ה-70 לישראל בחודש מרץ יתקיים קונצרט גאלה ישראלי-ארמני-צרפתי ל
בדצמבר הקרוב תתקיים בירושלים ועידת ישראל לחקלאות הוועידה מפגישה בין מקבלי ההחלטות ומובילי דעה בחברה
גיוס משקיעים באמצעות אירוע ייעודי ואפקטיבי איך יוצרים אירוע ייחודי לגיוס כספים? איך מפיקים אי
הגירת ישראלים לארה"ב סיקור מיוחד בנושא הגירה לארה"ב - הוצאת ויזה, הגרלת
גריינדר ו-MOSAIC מפרסמות דוח סקר חדש שלוכד את ההתנסויות של קהילת הלהטב"ק Grindr בשותפות עם MOSAIC פרסמו דוח סקר חדש "הפרנס
אקדמיה מתוקשבת גלובלית בחינם הושקה כדי לתמוך בקידום נשים האקדמיה המתוקשבת בדירי, אקדמיה מקוונת רב לשונית גל
DigitalTown, Inc משיקה את תוכנית השגרירים הצעירים הגלובלית החברה הודיעה על השקת תוכנית השגרירים הצעירים הגלוב
מעצבים אלבום? טרנדים בעיצוב אלבום דיגיטלי המערכות ליצירת אלבומים דיגיטליים לא מפסיקות להתחדש
רשת מילב בקמפיין חדש I Love MILAV עמותת מילב, המפעילה 17 מועדוני חברה, תרבות ופנאי ל
כשוועד הבית מתפטר, חברת האחזקה נכנסת לעניינים בכל בניין מגורים פועל ועד בית שתפקידו לעלות רעיונו
P&G מכריזה על יעדי קיימות סביבתית חדשים שמתמקדים באפשור ועידוד השפעה חיובית בעולם חברת פרוקטר & גמבל הודיעה שהשיגה רבים מיעדי הקיימו
פרויקט המלגות ע"ש אילן רמון מודיע על השקת הסרט על שמעון פרס "משורר של הכוכבים" פרויקט המלגות על שם אילן רמון גאה להציג את הסרט הק
סרט דוקומנטרי חדש מעלה את המודעות למשבר המים העולמי כשל-844 מיליון איש עדיין אין גישה למי שתייה נקיים הסרט "כוחם של מים נקיים" עוקב אחרי חייהן של שלוש נ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)