שיסיידו וטורי ברץ' מודיעות על הסכם שותפות ארוך טווח בקוסמטיקה

דרוג:

טוקיו וניו יורק, 7 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE) :

Shiseido Company, Limited ("שיסיידו"), חברת קוסמטיקה גלובלית מובילה, ו-Tory Burch LLC ("טורי ברץ'") הודיעו היום שהן התקשרו בהסכם שותפות ארוך טווח שבמסגרתו שיסיידו תקבל את הרישיון הכלל עולמי הבלעדי לפתח, לשווק ולהפיץ את מותגי הקוסמטיקה של טורי ברץ'. ההסכם ייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2020. רישיון הקוסמטיקה  של טורי ברץ' ינוהל על ידי אזור האמריקות של קבוצת שיסיידו שהמטה שלו בעיר ניו יורק.

טורי ברץ' הוא מותג סגנון חיים אמריקני שמגלם את הסגנון האישי, הלך הרוח הגלובלי והאסתטיקה של המנהלת הכללית ומנהלת הקריאייטיב הראשית שלו טורי ברץ', יזמית מודרנית ודינמית שהקימה את החברה שלה ב-2004. כיום הקולקציה כוללת בגדים מוכנים ללבישה, נעליים, תיקים, אקססוריז, שעונים, אביזרים לבית ושעונים. מוצרי הבושם הראשונים של טורי ברץ' הושקו ב-2013 ואפשר להשיג אותם כיום בבוטיקים של טורי ברץ' ובחנויות יוקרה ברחבי העולם. באמצעות השותפות הזאת, שיסיידו תספק לטורי ברץ' פלטפורמה גלובלית ומשאבים ייעודיים כדי להעלות את עסקי הקוסמטיקה של טורי ברץ', ולטפח וללכוד הזדמנויות כמותג קוסמטיקה גלובלי רב פלטפורמי. עבור שיסיידו, השותפות הזאת תרחיב את תיק הבשמים הגלובלי שלה, ותיצור הזדמנויות לשיתופי פעולה בתוך קבוצת שיסיידו ומרכזי המצוינות של החברה בבשמים, איפור, טיפוח העור ודיגיטל, וגם במרכז להאצת טכנולוגיות של החברה.

מסהיקו אואוטני, נשיא ומנכ"ל שיסיידו, אמר: "שיסיידו במסע מלהיב להשיג את המשימה ארוכת הטווח שלה שהיא חידושי קוסמטיקה למען עולם טוב יותר, ולכבוד הוא לנו לקבל את פניהם של טורי והמותג טורי ברץ' למשפחת שיסיידו ולמלא את המשימה הזאת ביחד כשותפים. טורי ברץ' הוא מותג סגנון חיים יוקרתי אמיתי עם זהות ברורה ומחויבות חזקה לערכים שלו -- השותף החדשני בדיוק מהסוג שאנחנו מחפשים כדי לחזק את התיק שלנו בהמשיכנו למצוא דרכים חדשות לטפח את המעורבות של הצרכנים ולהביא ערך לעסקים שלנו ולכלל החברה. שיסיידו מחויבת ליצור ערך לכל השותפים שלה ואנחנו נרגשים לחלוק את היתרונות של הפלטפורמה, משאבי המו"פ, תיק הטכנולוגיות ומרכזי המצוינות של שיסיידו עם המותג טורי ברץ' כדי לעזור למקסם את הפוטנציאל הגדול והזדמנויות הצמיחה וההתפתחות שלו".

טורי ברץ', המנהלת הכללית ומנהלת הקריאייטיב הראשית, אמרה: "אנחנו שמחים להיות שותפים של שיסיידו, חברה שתמיד הערצתי בזכות ההיסטוריה העשירה שלה, המוצרים שאין להם מקבילים והמחויבות לחדשנות. יש סינרגיות גדולות בין החברות שלנו, כמו כבוד רב וקשר עמוק ללקוחות שלנו, להט לתמוך בהעצמת נשים וחזון אסטרטגי ארוך טווח דומה. אנחנו מאוד נרגשים ליצור בושם סגנון חיים גלובלי וקונספט קוסמטיקה בשותפות עם שיסיידו, הגשמה של חלום ישן".

פייר-איב רוסי, מנכ"ל טורי ברץ', הוסיף: "אנחנו גאים במה שהשגנו עם משפחת הבשמים שלנו עד היום ולכבוד רב מאוד הוא לנו לקדם את העסק באמצעות השותפות האסטרטגית הזאת. שיסיידו היא מובילה גלובלית משפיעה שמציבה את אמות המידה הגבוהות ביותר של מצוינות בענף. אנחנו מצפים לעבודה איתם כדי לבצע את השלב הבא של הפיתוח וההרחבה של הקוסמטיקה של טורי ברץ'".

מרק ריי, מנכ"ל שיסיידו האמריקות ומנהל הצמיחה הראשי של שיסיידו, אמר: "טורי ברץ' הוא מותג אופנה עוצמתי ששותף לרבים מהערכים של שיסיידו, ואנחנו שמחים להיות שותפים ביחד. יש הזדמנות עצומה להגדיל את העסקים של טורי ברץ', ושיסיידו מתכבדת לספק לטורי ברץ' את המשאבים לעשות זאת. באמצעות השילוב של החזון היקר של טורי והגישה הצופה לעתיד של המותג לדיגיטל עם הפלטפורמה הגלובלית של שיסיידו והמומחיות בקוסמטיקה וטכנולוגיה, לשותפות הזאת יש יכולת להתחבר באופן עמוק יותר עם הצרכנים ולשחרר את מלוא הפוטנציאל של המותג. אנחנו גאים במיוחד ליצור שותפות עם טורי, שמהווה דוגמה לכולנו כבעלת חזון, יזמית ותומכת בהעצמת נשים, ואנחנו מצפים לעבוד באופן קרוב עם הצוות הרחב".

אודות חברת שיסיידו בע"מ

שיסיידו הוקמה ב-1872 כבית המרקחת בסגנון מערבי הראשון ביפן. העסק התפתח בהדרגה לחברת קוסמטיקה, שמציעה לאנשים את הטכנולוגיה הכי מתקדמת והאסתטיקה הכי מובחרת שיש במזרח או במערב. השם שיסיידו, שידוע כיום בכל העולם כחברת הקוסמטיקה הראשונה במעלה עם שורשים ביפן, הפך למייצג של הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם של איכות בקוסמטיקה. המבחר הגלובלי של טיפוח העור, איפור ובשמים של שיסיידו כולל קטגוריה עתירת ביצועים של מוצרי טיפוח עור מיוחדים ומוצרי הבהרה. שיסיידו מציעה מוצרים למכוני יופי וספרים מקצועיים וגם קו מוצרי טיפוח הגוף, הגנה מפני השמש וטיפוח העור לגברים. מאוד מודרניים וחדשניים אחרי יותר מ-140 שנה בעסק, המותגים של קבוצת שיסיידו נמכרים עכשיו ביותר מ-120 מדינות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://group.shiseido.com/.

אודות טורי ברץ'

טורי ברץ' הוא מותג סגנון חיים אמריקני שנותן השראה לאנשים ברחבי העולם לחיות בצבעים מלאים עם אופי, יופי וביטחון. הקולקציה שהושקה ב-2004 כוללת קטגוריות רבות שנעות מהנעלה ותיקים ועד לבגדים מוכנים ללבישה ואביזרים לבית שמגלמים את הסגנון האישי, הלך הרוח הגלובלי והאסתטיקה של המנהלת הכללית ומנהלת הקריאייטיב הראשית של החברה טורי ברץ'. יש יותר מ-250 בוטיקים של טורי ברץ' בצפון אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אמריקה הלטינית, אסיה ואוסטרליה ואפשר להשיג את הקולקציה ביותר מ-3,000 חנויות כלבו וחנויות מיוחדות ברחבי העולם ובאתר toryburch.com. המחויבות של המותג לעזור לנשים ללכת ללא מורא בעקבות החלומות שלהן משתקפת בפעילות של קרן טורי ברץ', שמקדמת העצמה ויזמות של נשים בארצות הברית.

אנשי קשר

מדיה
For Shiseido Americas:
Jadzia Zielinski Tirsch
SVP, Corporate Communications
212-805-2357
jtirsch@sac.shiseido.com

For Tory Burch:
Frances Pennington
SVP PR & Brand Communications
646-723-6629
fpennington@toryburch.com

For Shiseido Tokyo Headquarters:
Tatsuyoshi Endo
Global Communications Department
Tatsuyoshi.endo@to.shiseido.co.jp

מקור: Shiseido Company, Limited

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

PWPS מעניקה חגים שמחים יותר לפוארטו ריקו PW Power Systems, הספקית המובילה של פתרונות אנרגיה
קיירקליקס מודיעה על השלמת אישור ביקורת SOC 2 סוג 1 CareClix, Inc שמחה להודיעה, שבתוקף מה-4 לנובמבר 20
VFC מודיעה על מטרות מבוססות על מדע חדשות כדי להאיץ תוכניות של אחריות חברתית וסביבתית VF Corporation פרסמה את המהדורה האחרונה של הדוח של
הלקוחות של אמזון קנו שוב ברמות שיא בעונת החגים הלקוחות רכשו מיליוני מכשירי אמזון יותר לעומת התקופ
דוח האזרחות של P&G מדגיש את המחויבות להשפעה על הקהילה, שוויון מגדרי, גיוון וכלילה וקיימות סביבתית חברת פרוקטר & גמבל פרסמה את דוח האזרחות שלה ל-2019
אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות במוזמביק אנדרסן גלובל גאה להודיע על נוכחות מורחבת במוזמביק
ג'טקס הוכרזה כמותג ה-FBO המוביל בעולם בפרסי הנסיעות העולמיים ג'טקס JETEX זוכה בשלושה פרסים מאוד נחשקים בפרסי ה
נשיא ומנכ"ל המכון לניהול פרויקטים נושא נאום מרכזי על המגמות העתידיות של הענף נשיא ומנכ"ל המכון לניהול פרויקטים (PMI) סוניל פרשר
PBSC משתפת פעולה עם קארים בדובאי כדי להשיק את רשת האופניים השיתופיים החשמליים הגדולה במזרח התיכון PBSC Urban Solutions גאה להודיע על שיתוף פעולה עם
Track160 סוגרת מימון סדרה A של 5 מיליון דולר כדי לחולל מהפכה במעקב וניתוחים בספורט Track160, החברה המובילה באנליזה בספורט המבוססת על
הופעת הבכורה של אנדרסן גלובל במקדוניה הצפונית אנדרסן גלובל חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עור
אנדרסן גלובל מתרחבת בבוסניה והרצגובינה אנדרסן גלובל מודיעה על התקשרותה בהסכם לשיתוף פעולה
ד"ר טובי קוסגרוב מצטרף ל-InnovaHealth Partners כיועץ בכיר ד"ר קוסגרוב היה המנכ"ל והנשיא של קליבלנד קליניק מ-
MSC ממנה את סורן טופט למנהל עסקים ראשי להובלת מכולות ולוגיסטיקה MSC Mediterranean Shipping Company, מובילה גלובלית
תרו מודיעה על ההתחלה של הצעת רכש כדי לרכוש בחזרה מניות רגילות שלה בשווי של עד 225 מיליון דולר החברה הודיעה שהתחילה בהצעת רכש באמצעות "מכירה פומב
ארו משתתפת בסמינר על שיתוף הפעולה הכלכלי והמסחרי סין - איחוד האמירויות ב-30 באוקטובר המשלחת של CCPIT לתערוכה העולמית ומשל
מייקל בקלי חוזר ל-True Religion Apparel כמנהל עסקים ראשי True Religion Apparel, Inc. הודיעה שמועצת המנהלים
סול-ג'ל טכנולוגיות מדווחת על התוצאות הכספיות ברבעון השלישי של 2019 ועדכונים על החברה סול-ג'ל טכנולוגיות בע"מ, חברת דרמטולוגיה בשלב הקלי
פורטם טכנולוגיות מודיעה על התרחבות גלובלית לאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה פורטם טכנולוגיות, ספקית מובילה של פתרונות מודעות,
אנדרסן גלובל מודיעה על שיתוף פעולה ראשון בקרואטיה אנדרסן גלובל הודיעה שחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)