מדי שנייה מתבצעות שבע פעולות צ'ק אין לבית

דרוג:

בכנס הבינלאומי של האגודה לניהול יחידות אירוח ונופש (VRMA) שבניו אורלינס, לואיזיאנה, חשפה Booking.com, פלטפורמת התיירות הדיגיטלית המובילה בעולם, שמדי שנייה שבעה אורחים בממוצע מבצעים צ'ק-אין לבית, לדירה או למקום אירוח ייחודי. בנוסף להכרזה זו, Booking.com משיקה כלים חדשים ושיפורים במוצרים, שאותם פיתחה בעקבות משוב ישיר משותפיה. השיפורים נועדו לפשט את הניהול היומיומי, ולסייע לשותפי השכרה לטווח קצר לקבל אורחים רבים יותר.

כשבאמתחתה למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום, Booking.com זכתה למיצוב מיוחד בשוק. ביכולתה לפעול בשותפות אמיתית עם כל ספקי מקומות האירוח שלה, וליזום יחד עם שותפיה רעיונות חדשים שישנו את פני תעשיית התיירות. לשם מטרה זו, צוות מומחים ייעודי פיתח מוצרים וכלים חדשים המאפשרים לשותפי השכרה לטווח קצר לספק חוויות שהייה ייחודיות לחוגי המטיילים ההולכים וגדלים, אשר מזמינים מקומות לינה אלטרנטיביים. לדבר יש חשיבות מיוחדת, כיוון שהחברה מכירה בכך שלמקומות אירוח מסוג זה הפועלים בניהול מקצועי, יש פוטנציאל ייחודי לספק חוויה מיוחדת לאורחיהם.

היום יותר מאי פעם, מטיילים רבים מחפשים מקומות אירוח ייחודיים. 43% מתוכם מתכננים לשהות במקום אירוח מסוג חדש עוד השנה.* בעקבות מגמה מתמשכת זו, Booking.com מחויבת להקשיב לשותפיה ולחדש ללא הרף את המוצר שלה, כדי לאפשר להם הזדמנויות עסקיות חדשות. כמו כן, החברה מתחייבת להציג את היתרונות הייחודיים של כל בית, דירה ומקום אירוח ייחודי, מתוך למעלה מ-6 מיליון מקומות אפשריים ב-148,000 היעדים שקיימים בפלטפורמה שלה. המוצרים והכלים החדשים ממנפים את הטכנולוגיה כדי לסייע למנהלים מקצועיים של מקומות אירוח אלטרנטיביים, לשווק את ההצעה הייחודית שלהם בפלטפורמת Booking.com, לייעל את התפעול היומיומי שלהם ולשמר להגדיל הכנסות.

בין המוצרים והכלים הללו כלולים –

  • מרכז ההזדמנויות של הקבוצה: אופציה זו מציעה לבעלי אירוח הזדמנויות המאפשרות להם לנהל ולעדכן את כל הנכסים שברשותם או את חלקם תוך חסכון זמן יקר. הכלי מציע טיפים רלוונטיים ומעשיים לשיפור הביצועים של היצע הנכסים של בעלי האירוח.

  כלי קישוריות חדשים: הכלים מאפשרים לבעלי מקומות האירוע לצמצם את עומס העבודה בעזרת תכונות חדשות אשר יקלו עליהם בניהול העסק, החל מאיסוף מפתחות וכלה בהפקדת פיקדון נזקים, דרך ניהול ספק התוכנה שלהם.

 

  כלים ומוצרים שמדגישים מקומות אירוח בניהול מקצועי: מגוון יכולות חדשות אלו מאפשרות לבעלי הנכסים להציג בפני האורחים החל מהרגע הראשון את המאפיינים המקצועיים של מקום האירוח שלהם. למשל, מתן ציון למארח, המבוסס על חוות דעת לגבי שאר המקומות שברשותו, או ציון חוות דעת חיצוני המבוסס על חוות הדעת של אורחים מאתרים מהימנים. ציונים אלה משרים ביטחון על האורחים בזמן ההזמנה וזה גם משפר את הנראות של בעלי מקומות האירוח. בנוסף, Booking.com מדגישה את האפשרויות  הייחודיות שמציעים מקומות האירוח, כולל זמינות 24/7, ביצוע צ'ק-אין ללא מפתח ועוד.

 

   מערכת דירוג איכות: פתרון זה מאפשר לבעלי מקומות האירוח למשוך מטיילים ולעמוד בציפיות אורחיהם, בעזרת מערכת אובייקטיבית לדירוג איכות – הראשונה מסוגה בתעשיית ההשכרה לטווח קצר. המערכת דומה לזו של דירוג כוכבים במלונות מסורתיים, ופועלת על בסיס המיקום, הגודל והמתקנים של מקום האירוח.

 

   עדה מייעצת: מדובר בקבוצה של מובילי דעה בתעשייה, הכוללת מנהלי מקומות אירוח וספקי הזדמנויות עסקיות. היא נועדה לייעץ ל-Booking.com, לגבי תפקידה כשותפת אמת לתעשיית ההשכרה לטווח קצר. באמצעות ועדה זו יכולה החברה להתאים את המוצרים והשירותים שלה לצרכים הספציפיים של שותפיה.

אוליבייה גרמיון, סגן הנשיא לפלחי שוק גלובליים, שאחראי על אגף הבתים והדירות ב-Booking.com וכן על שותפויות עם רשתות מלונות ופלחי שוק אסטרטגיים, דיבר בכנס הבינלאומי של VRMA, ודן בפיתוח המוצרים והכלים לשותפי ההשכרה לטווח קצר.

“מאז הכנס הבינלאומי של VRMA בשנה שעברה, אנו מנהלים דו-שיח ער עם שותפינו להשכרה לטווח קצר. המטרה שלנו היא לזהות דרכים שבהן תוכל תעשיית ההשכרה לטווח קצר להמשיך ולענות על הציפיות ההולכות וגדלות של מטיילים, ועל הרעב העצום שלהם לחוויות חדשות”, אמר גרמיון. “דו-שיח משמעותי זה, לא רק מחזק את הקשרים והשותפויות שלנו עם תעשיית ההשכרה לטווח קצר, אלא גם מסייע לנו לדחוף את התעשייה קדימה. התשומה מצד שותפינו מסייעת לנו לעצב את עתיד התיירות. כיוון שקטגוריית הבתים, הדירות ומקומות אירוח ייחודיים אחרים ממשיכה לצמוח מהר יותר מפלחי שוק מסורתיים, אנו מצפים בהתלהבות לראות מה טומן לנו העתיד במסגרת השותפות שלנו. יש פוטנציאל רב כל כך לצמוח יחד”.

Booking.com השיקה קמפיין שיווקי לשותפים, בנושא המוצרים והשיפורים החדשים שבעקבותם ניהול היצע מקומות הלינה ב-Booking.com הפך לחוויה פשוטה ונוחה מאי פעם.

מתודולוגיה

*מחקר שהזמינה החברה Booking.com, נערך באופן עצמאי בקרב מדגם של מבוגרים שטיילו ב-12 החודשים האחרונים או שמתכננים לטייל ב-12 החודשים הבאים. בסך הכול, נבדקו 21,500 משיבים (כולל 1,000 משיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: אוסטרליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, סין, ברזיל, הודו, ארצות הברית, בריטניה, רוסיה, אינדונזיה, קולומביה ודרום קוריאה. בנוסף, נבדקו 500 משיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: יפן, ניו זילנד, תאילנד, ארגנטינה, בלגיה, קנדה, דנמרק, הונג קונג, קרואטיה, טאיוואן, מקסיקו, הולנד, שוודיה, סינגפור וישראל). המשיבים השלימו סקר מקוון בין ה-10 באוגוסט ל-30 באוגוסט 2018.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה תיירות ונופש

איך אפשר לקבל דרכון פורטוגלי בלי לקבל גם כאב ראש עכשיו יותר מתמיד, אפשר לעבור לגור באירופה ולעבוד ב
סקר אוהדי הכדורגל של Booking לקראת יורו 2020 Booking ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב
תחרות המארחים הטובים ביותר של Booking.com ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור
בוקינג פרסמה את דו"ח התיירות בת-הקיימא לשנת 2019 החברה חושפת את הממצאים העיקריים של דו"ח התיירות בת
חברת Booking.com ממשיכה לקדם גיוון תעסוקתי בראש סדר העדיפויות של שיתוף הפעולה בין Booking.com
פעילות "בייג'ינג המקסימה" בתל אביב - לקידום התיירות לבייג'ינג ב-28 באוקטובר יום הקידום של "בייג'ינג המקסימה" נפת
Booking.com מציעה אירוח באחוזת משפחת אדמס הגרסה המצוירת לסרט של משפחת אדמס שעלה לאקרנים בשבו
נפתחה ההרשמה לפרסי ה-Technology Playmaker לשנת 2020 Booking.com השיקה לאחרונה את ההרשמה לפרסי ה-Techno
8 יעדים עולמיים שכל חובב קפה חייב להכיר עם יותר מ-21 מיליון המלצות של לקוחות, Booking.com
טיולי קונספט למשפחות בישראל טרנד חדש בתחום טיולי הטבע בישראל העלה ביקוש דווקא
חופשה עם חייזרים בוקינג בחנה יותר מ-28 מיליון יחידות אירוח בלמעלה מ
הכינו את הסלפי: הבריכות הכי יפות בעולם ענקית התיירות בוקינג התעמקה בהיצע של מעל 28 מיליון
מהן תצפיות הכוכבים הטובות בעולם? ענקית התיירות Booking.com יצרה רשימה של תצפיות הכו
לישון בתוך אבוקדו: בית האבוקדו הראשון בעולם לכבוד יום האבוקדו הבינלאומי שהתקיים בשבוע שעבר ב-3
 Booking.com: אלו העדפות החופשה של משפחות ישראליות מחקר חדש שביצעה חברת מדגם עבור Booking.com מספק תו
המלצות המאחר מסייעות לחמוק ממלכודות תיירים ישנו מגוון רחבה של מקומות אירוח בעולם, כאשר אלו הפ
בוקינג: 3 מיליארד הזמנות אורחים - מתוכם 750 מיליון במקומות אירוח אלטרניטיביים ענקית התיירות, Booking.com, הודיעה כי יותר מ-3 מיל
טסים באינסטגרם: מה הם הרגלי הנופש של דור ה-Z חברת Booking.com ערכה מחקר גלובלי בקרב כמעט 22,000
מועדון החופשות של Anantara מוסיף את נתיבי האוויר של כוויית כחברת התעופה השותפה בהמרת נקודות האחרונה שלו מועדון החופשות של Anantara, תוכנית הבעלות של חופשו
המטסים הטובים ביותר בעולם Booking.com המובילה הגלובלית בחיבור מטיילים עם המב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)