טומי הילפיגר מודיעה על היזמים החברתיים שעלו לגמר אתגר סְפָר האופנה

דרוג:

אמסטרדם, 13 בינואר 2020, (BUSINESS WIRE):

חברת טומי הילפיגר מודיעה על ששת העולים לגמר של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר 2019. מטרת התוכנית הגלובלית, שנמצאת עכשיו בשנה השנייה שלה, היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועסקים בשלב ההגדלה שמפתחים פתרונות שמקדמים שינוי כלילתי וחיובי באופנה. בחירת העולים לגמר היא הצעד הבא במסע לזיהוי ותמיכה בהזדמנויות חדשניות שתומכות בקידום הענף.

ב-13 בפברואר 2020 ששת העולים לגמר יבקרו בקמפוס של העתיד של טומי הילפיגר באמסטרדם, הולנד, כדי להציג את הרעיון העסקי שלהם בפני חבר שופטים של מובילי עסקים וקיימות פנימיים וחיצוניים באירוע הגמר הגלובלי של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר. 

"מעורר השראה לראות שהמהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר משכה כל כך הרבה מועמדים שפועלים למען סביבת אופנה יותר כלילתית ובת קיימא", אמר טומי הילפיגר. "אנחנו מחויבים לתמיכה בפתרונות מבריקים וחדשניים לכמה מהאתגרים הגדולים של הענף שלנו, ואני מצפה לחזור כחבר בחבר השופטים כדי להעניק הכרה ליזמים של השנה הזאת. האופטימיות המשותפת שלהם והמחויבות לעתיד חיובי צריכות לתת השראה לכולנו בנוגע לשינוי שאנחנו יכולים לחולל ביחד".

בתהליך רב שלבי שנמשך ארבעה חודשים, יותר מ-420 מועמדים צומצמו לשישה עולים לגמר שהוזמנו לפתח ולשכלל את התוכנית העסקית שלהם עם תמיכה מצוות ייעודי של יזמים חברתיים מומחים בקמפוס של העתיד. העולים לגמר הם:

  • העסק בשלב ההגדלה מבנגלדש Apon Wellbeing פותח חנויות במחירים הוגנים שמוכרות צורכי יומיום בתוך מפעלים, עם מוצרים שמוצעים בהנחה של 10% יחסית למחירים בחוץ ותוכנית נקודות שהעובדים צוברים בשביל ביטוח בריאות ושירותי בריאות חינם.
  • העסק בשלב ההגדלה האמריקני Stony Creek Colors מציע גידולי אינדיגו טבעי בני קיימא לחוואי טבק קטנים ובינוניים שההכנסה שלהם בסכנת אובדן בגלל ירידה במכירות של טבק. הגידולים החלופיים שמספק Stony Creek Colors מאפשרת לחוואים לשמור על הפרנסה שלהם.
  • ההזנק ההולנדי A Beautiful Mess מפעיל מתחם יצירתי כדי לעזור לפליטים להגיע לעצמאות חברתית וכלכלית על ידי יצירת מוצרי ביגוד בני קיימא.
  • חברת ההזנק האמריקנית Lab 141 יוצרת אצוות קטנות של בגדים לפי מידה באמצעות הדפסה תלת מימדית. באמצעות השיטות האלה, Lab 141 מקדמת ומפיחה חיים ברעיון של אופנה "ללא מידות".
  • חברת הפיג'מות בשלב ההגדלה ההודית Sudara מפתחת מיומנויות מקצועיות ותפירה אצל נשים שברחו מסחר בנשים או נמצאות בסיכון גבוה לכך.
  • החברה בשלב ההגדלה מצרפת Constant & Zoe יוצרת בגדים פונקציונליים ואופנתיים לגברים, נשים וילדים עם נכויות.

חבר השופטים הנכבד שמפקח על אירוע הגמר כולל את:

  • מר טומי הילפיגר
  • אנקיטי בוז, מייסדת שותפה ומנכ"לית, זילינגו
  • נור טגורי, עיתונאית, פעילה ונואמת
  •  דניאל גריידר, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה,
  • מרטין הגמן, סמנכ"ל הכספים של טומי הילפיגר גלובל וסמנכ"ל התפעול של טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה
  • וילמין פרלואופ, השותפה המייסדת של Social Impact Venture
  • סטיבן סרנילס, מנכ"ל וחבר במועצת המנהלים, EVPA
  • קטרין לי, המנהלת הכללית של Fashion for Good

חבר השופטים יעניק €150,000 שיחולקו בין שני זוכים כדי לממן את קידום ההצעות העסקיות שלהם. הזוכים יקבלו גם הדרכה במשך שנה ממומחים של טומי הילפיגר ושל INSEAD ברחבי העולם, בנוסף למקום בתוכנית היזמות החברתית של INSEAD (ISEP). €10,000 נוספים יוענקו לצוות המשתתף בגמר שיזכה ב"בחירת חביב הקהל". המשימה של טומי הילפיגר היא ליצור אופנה שפותחת את המחשבה וסוגרת לולאות. מידע נוסף על פעילות הקיימות ארוכת הטווח של המותג, במיוחד בתחומים של כלילתיות ומעגליות, תמצאו באתר https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה במדיה החברתית באמצעות #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible ו-@TommyHilfiger.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH Corp.

PVH קובעת את אמות המידה של הסגנון בהיותה אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-38,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של קרוב ל-9.7 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd. 

אנשי קשר

Tommy Hilfiger Contact
Baptiste Blanc
Sr. Director, Communications and Earned Media
E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334

מקור:  PVH Corp

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה שני זוכים נבחרו על ידי חבר שופטים של מומחים שכלל א
ממאסטר CHEF למאסטר SHOES! מיכל אנסקי מציגה בימים אלה את קולקציית חורף 2019/2
Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק Tmallהודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי 205W39NYC סתיו 2017 קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הג
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)