כנס השירות השנתי של המרכז הישראלי לניהול

דרוג:

המרכז הישראלי לניהול יקיים את כנס השירות השנתי בסימן Service DNA : שפת השירות החדשה

הכנס יתקיים ביום ד', ה-24 באפריל 2013, בכפר המכביה

המהפכות וההזדמנויות בתחום הניהול והשירות, תובנות ממסעו של הלקוח הדינאמי, השפה האנושית של השירות, חוויית שירות מבדלת, עיצוב חוויית לקוח בעידן הדיגיטלי, ושירות ב-365 מעלות הם בין הנושאים המרכזיים  שידברו עליהם במסגרת כנס השירות השנתי של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).

הכנס, המתקיים זאת השנה החמישית, ייערך השנה בסימן שפת השירות החדשה שנוצרה לאור השינויים התכופים והתפתחויות בחוויית השירות בארגונים שהפכה להיות חלק אינטגרלי מהDNA- הארגוני. כחלק מהתפתחויות אלו מיטשטשים הגבולות בין מימד השירות האנושי פיזי לבין מימד השירות הדיגיטלי ומתגבש מימד חדש בשם Phygital World המשלב בין שניהם. מימד חדש זה מחייב ארגונים לשנות את תפישת השירות שלהם ולהתאימה אליו במטרה ליצור ערך אמיתי ללקוחות. ארגונים שידעו לעשות בו שימוש מושכל יצליחו ליצור מחויבות של הלקוחות שלהם לצד נאמנות גבוהה למותג.

כנס השירות השנתי, שמזמן אליו מדי שנה מאות משתתפים, הפך עם השנים להיות האירוע המוביל והמרכזי בארץ בתחום השירות, במסגרתו מועברות הרצאות מרתקות וייחודיות מפי דוברים מובילים ומנוסים  בתחום הניהול, השירות, שיווק, פרסום  ואסטרטגיה העסקית.

לדברי לירז כהן, מנהלת פעילות המי"ל , "כנס השירות השנתי הוא אחת מהפעילויות המרכזיות שאנו מובילים במהלך השנה במי"ל במטרה לקדם ולמנף את העשייה בנושא זה ואת העוסקים בתחום. הכנס מספק הזדמנות מצוינת למשתתפים להיחשף וללמוד על המגמות החדשות והמרכזיות בתחום השירות בצורה חווייתית ומרתקת מפי דוברים מובילים המביאים את הידע והניסיון הרב שצברו. במהלך הכנס נקיים גם את תחרות המצויינות בשירות, המתקיימת זאת השנה ה-12 ומטרתה לקדם ולעודד חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון. במסגרת התחרות נציין ונוקיר  חברות וארגונים שביצעו מהלכים מיוחדים ויוצאי דופן בתחום השירות."

הכנס יתקיים ביום ד', ה-24 באפריל 2013, בכפר המכביה. ההשתתפות בתשלום. לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל: 03-6711954 או היכנסו לאתר הכנס : http://www.sherut.hamil.co.il/

אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל ) :

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, Coaching, שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, רכש ולוגיסטיקה. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק כנסים, תחרויות ופורומים מובילים, כדוגמת Effie Awards, הועידה השנתית למנהלים, כנס שירות ועוד. למידע ופרטים נוספים: http://www.hamil.co.il/


תגיות של המאמר: המי"ל |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

הופעת הבכורה של Global Electronics Association הגיעה: שם חדש שנושא לגבהים את מורשתה בת 70 השנים של IPC כקול המוביל של תעשיית האלקטרוניקה עם נפח שוק של 6 טריליון דולר פרק חדש מתחיל עבור IPC עם הפיכתה הרשמית ל-Global E
ZeptoMetrix משיקה בקרת H5N1 עם טכנולוגיית חלקיקים דמויי נגיפי חיידקים (PLP) ZeptoMetrix® שמחה להכריז על השקת NATtrol™ Influenz
Ditchit פוצצה את הציפור האייקונית של Twitter כדי לסמל את השקת השוק המקומי במפגן ראוי שמתאים לפולקלור של עמק הסיליקון, Ditchi
CSG ו-AWS מאיצות את שיתוף הפעולה ביניהן לצורך האצת המעבר לענן בשירותי תקשורת ובשירותים פיננסיים בכלכלה גלובלית המתפתחת במהירות, חברות המספקות שירו
Ververica מכריזה על שותפות עם Aiven - מעצימה ארגונים מובילים ליצירת ערך מהנתונים שלהם בזמן אמת ‏Ververica, היוצרת המקורית של Apache Flink®‎ והמוב
פתרונות בינה מלאכותית בקצה מהדור הבא עבור העולם האמיתי: ניווט אוטונומי לרחפנים, למעקב ורובוטיקה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Gevers מתחילה עידן חדש של ניהול קניין רוחני של לקוחות עם השקתה של AQX Law Firm של Anaqua Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותים טכנולוג
GA-ASI מוסיפה יכולת התרעה מוקדמת מוטסת של Saab ל-MQ-9B General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
Atos חושפת מרכז פעילות אבטחה מונע בינה מלאכותית בקטאר, המחזק את חוסן הסייבר האזורי Atos, מובילה עולמית בהמרה דיגיטלית ואבטחת סייבר, ח
eSIM Go ו- CSG Accelerateמפשטים את המסע של MVNO בעת שהשוק הגלובלי של מפעילי רשת וירטואלית ניידת (M
Hypernative מגייסת 40 מיליון דולר בסבב Series B להסרת מכשולי אבטחה למען אימוץ נרחב של Web3 ‏Hypernative, הספקית המובילה של פתרונות למניעת איו
DALI Alliance זוכה בגדול ב-LightFair 2025 עם שני פרסי חדשנות עבור +DALI DALI Alliance גאה להכריז כי +DALI, טכנולוגיית בקרת
VeriSilicon מציגה ביצועים גבוהים וניתנים להרחבה עםIPs  של מחשוב GPGPU-AI, המעצימים פתרונות AI לתעשיית הרכב ושרתי קצה VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על החידוש האחר
הבינה מלאת החיבה של LG מביאה מגע אנושי לבינה מלאכותית LG Electronics משיקה את הקמפיין החדש שלה, "בינה מל
Zoom חושפת את Virtual Agent 2.0 כדי להעצים תמיכה בלקוחות חכמה ואוטונומית באמצעות סוכני בינה מלאכותית מהדור הבא Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה היום
Denodo השיגה את ההסמכה Snowflake Financial Services Competency, מה שמחזק את התמיכה בחדשנות בתעשייה ובמשילות של נתונים Denodo, מובילה בתחום ניהול הנתונים, הודיעה כי השיג
ExaGrid זכתה ב-2 פרסי תעשייה חדשים בתחרות פרסי האחסון ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
פתרון השבב המותאם AI-ISP של VeriSilicon מאפשר ייצור המוני של סמארטפונים ללקוחות ‏VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה לאחרונה כי פתרון
זום משלימה את ההשקה של Zoom Phone בשישה מעגלי טלקום, עם תוכניות להתרחבות נוספת בהודו Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
דו"ח המלחמה בהונאות של Bitget מראה כי הונאות הקשורות לבינה מלאכותית גרמו להפסדים של 4.6 מיליארד דולר בשוק הקריפטוגרפיה בשנת 2024 Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)