stc pay עם UM MENA ואינמובי זוכה בארבעה פרסים ב-MA SMARTIES MENA 2020

דרוג:

דובאי, איחוד האמירויות, 12 באפריל 2021, (BUSINESS WIRE) :

stc pay, הארנק הדיגיטלי המוביל בערב הסעודית, זכה בארבעה פרסים ב-MMA SMARTIES MENA 2020, כשלקח פרס כסף על קמפיין קוביד-19 של השנה ובסך הכל שלושה פרסי ארד בקטגוריות יישום לסלולר, יצירת לידים / תגובה ישירה / המרות ומסחר סלולרי. הקמפיין Stay at Home של stc pay היה הקמפיין היחידי ב-MMA SMARTIES MENA שקיבל הכרה בקטגוריות מסחר סלולרי ויישום קוביד-19 ב-2020. stc pay קיבל פרסים בקטגוריות רבות על הקמפיין שלו Stay at Home, שבוצע במשותף על ידי UM MENA ו-InMobi, ענן השיווק העצמאי המוביל בעולם.

כדי להגביר את האימוץ של יישום הסלולר של stc pay החל במרץ 2020, במיוחד בעיד וברמדאן, stc pay ו-UM השתמשו בגישה תלת שלבית כשאינמובי ממטבת לאירועים ספציפיים בתוך היישום במהלך כל שלב בנוסף למטרה הכוללת להגדיל את בסיס המשתמשים של stc pay. השלב הראשון של קמפיין רץ במשך רוב אפריל והדגיש איך stc pay עוזר למשתמשי היישום לעשות העברות בינ"ל כשהם נמצאים בבית. השלב השני של קמפיין רץ במשך רוב מאי והשתמש בקריאייטיבים שונים שהדגישו את הקלות שבשימוש ב-stc pay מהביטחון של הבית. שלב שלוש מוטב לעסקאות של קופסאות מתנה, ואיפשר למשתמשים ברחבי ערב הסעודית לשלוח עידיה לחברים ובני משפחה. הקמפיין עלה על הציפיות של stc pay וגם של UM מבחינת התוצאות, והביא יותר מ-75,000 התקנות בפרק זמן של חודשיים תוך שמירה על נתוני העלות להתקנה (CPI) הכוללים שהיו בתוך נקודות המידוד שלהם. אינמובי גם הפיקה יותר מ-103,000 העברות בתוך היישום עבור stc pay בכל תקופת הקמפיין והשיגה פי 1.2 יותר העברות של קופסאות מתנה מכל ערוצי התשלומים האחרים ביחד.

"התאמנו את הנרטיב והתקשורת של המותג שלנו כדי שיתאימו טוב יותר למצב של המגיפה בחודש רמדאן. היופי של הדיגיטל מאפשר ל-stc pay לפעול באופן הגמיש הזה ולתת לצרכנים את מה שהם רוצים וצריכים. באמצעות השותפות שלנו עם UM ואינמובי הצלחנו להעביר את המסר הזה ביעילות לצרכנים ואנחנו שמחים שהעבודה בקמפיין שלנו קיבלה הכרה של ה-MMA SMARTIES", אמר עבדולכרים ז'ירו, מנהל השיווק הדיגיטלי ב-stc pay, ממלכת ערב הסעודית.

"השנה שעברה הייתה שנה מאוד לא טיפוסית עבור כולנו, שהצריכה אפילו יותר תכנון וחדשנות מבוססי נתונים לפתרונות חדשים שיטפלו בהתנהגויות המשתנות במהירות של הצרכנים. אנחנו מודים ל-MMI וחבר השופטים על ההכרה בעבודה הקבוצתית הקולקטיבית שלנו בארבע הקטגוריות", אמר נדים איברהים, מנהל הדיגיטל, ממלכת ערב הסעודית ב-UM.

"2020 הייתה שנה שלא דומה לשום דבר שמישהו מאיתנו חווה אי פעם קודם לכן, עם אתגרים ייחודיים שגרמו לנו לחדש פתרונות חדשים, לחפור עמוק לתוך העתודות היצירתיות שלנו וליצור קשרים הדוקים יותר עם הלקוחות שלנו. מאוד מספק לראות ששיתוף הפעולה ההדוק עם סוכנויות שותפות, הרוח החדשנית והיצירתיות שלנו זוכים להכרה של MMA. אנחנו מודים לשופטים ומצדיעים למתחרים מעוררי ההשראה של המותגים, הסוכנויות וספקי הטכנולוגיה האחרים מהאזור", אמר אנדי פאוול, סגן נשיא ומנהל כללי, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה באינמובי.

למידע נוסף על הקמפיין שזכה בפרסים, בקרו בבקשה באתרים https://go.inmobi.net/hubfs/InMobi-stc-pay-case-study.pdf ו-STC Pay Video Case Study.

אודות stc pay

בהתאמה עם חזון 2030 של הממלכה להתקדם ולגוון את השירותים הדיגיטליים; stc pay, חברה בת של stc Group, נבנתה כדי להיות שירות חלוצי של הגל העתידני שמאפשר יוזמות חדשות ומשחרר אפשרויות חדשות. אנחנו שותפים לחזון עתידי עם לקוחות ועסקים כדי לספק טכנולוגיות וחוויות דיגיטליות חדשות וחדשניות. באמצעות הרשת החזקה של stc, אנחנו יכולים לחבר טוב יותר סוחרים עם הלקוחות שלהם באמצעות פתרון הארנק הדיגיטלי המאובטח שלנו, stc pay, כדי לאפשר לשני הצדדים להשלים את העסקאות שלהם במהירות, בקלות, ובאופן בטוח.

אודות אינמובי

InMobi - אינמובי, יוצרת קשרים אמיתיים בין מותגים וצרכנים על ידי שימוש בפלטפורמות הטכנולוגיות שלה והגישה הבלעדית לבינה עסקית של מכשירים ניידים. ענן השיווק שלה יוצר מסלולים חדשים למותגים כדי להבין, לזהות, ליצור מעורבות ולרכוש צרכנים מחוברים. כחברה טכנולוגית מובילה, אינמובי זכתה להכרה ברשימת CNBC Disruptor 50 לשנת 2018 וגם לשנת 2019 וכאחת החברות הכי חדשניות בעולם של Fast Company לשנת 2018. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר inmobi.com.

אודות UM MENA

UM היא סוכנות מדיה גלובלית שמחויבת להכין את העסקים של הלקוחות שלנו לקראת העתיד, לעכשיו ולהלאה. אנחנו מנצלים את הכוח הגורם לשינויים של ניתוחים עסקיים עשירים ומודיעין בזמן אמת כדי למקסם את הצמיחה ולהפעיל את המסע המלא של הצרכן על פני תוכן וקשרים. הגישה המייעצת שלנו והמודל הגמיש וזריז, שנטוע בגיוון, צדק ושייכות, מביא למותגים תוצאות עסקיות טובות יותר. כרשת המדיה הגלובלית המובילה שבבעלות IPG Mediabrands ו-MCN Holding, קבוצת סוכנויות המדיה המדורגת במקום הראשון באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה ובמקום השני הכלל עולמי לפי RECMA, UM פועלת ביותר ממאה מדינות, עם יותר מ-5,000 אנשים. ל-UM MENAT יש פעילות ב-12 משרדים ויותר מ-400 מוחות יצירתיים במטה שלנו בדובאי, שמחדשים לרשימה של לקוחות מקומיים וגלובליים כולל קוקה-קולה, אמירייטס, ג'ונסון & ג'ונסון, FAB, לוריאל, מקדונלדס, רקיט, ספוטיפיי ו-stc.

אנשי קשר

יח"צ:

stc pay
Abdulkarim Giraud
[email protected]

InMobi
JR Cordray
[email protected]

UM MENA
Amel Rebbouh
[email protected]

מקור:  InMobi

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
10X Health ו-REVIV Global מכריזות על שותפות אסטרטגית עם M42 להשקת 10XREVIV באבו דאבי 10X Health (ארה"ב) ו-REVIV Global (בריטניה) הכריזו
Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)