מחקר של קבוצת קונברט מעלה כי הקורונה הובילה ליותר מ-2.7 מיליארד ביקורים גלובליים בבתי מרקחת מקוונים ב-96 מדינות ברבעון הראשון של 2021

דרוג:

 

מחקר של קבוצת קונברט מעלה כי הקורונה הובילה ליותר מ-2.7 מיליארד ביקורים גלובליים בבתי מרקחת מקוונים ב-96 מדינות ברבעון הראשון של 2021

תרופות מרשם נמכרו באופן מקוון ב-47 מתוך 96 המדינות בהן יש רוקחות מקוונת

מדובר בגידול סוחף של 43% במונחים של שנה לשנה

המחקר החדש חושף הזדמנות משמעותית לתעשיית הבריאות הצרכנית לשנות את דעתם של הצרכנים בכל מה שקשור לתרופות מרשם, תרופות מדף ומוצרי צריכה שוטפים

 

לונדון, 01 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

באופן גלובלי צרכנים וחולים פנו לפלטפורמות דיגיטליות כדי לרכוש תרופות מרשם, תרופות מדף (ללא מרשם) ומוצרי רוקחות ברבעון הראשון של השנה. מדובר ב-2.7 מיליארד ביקורים בבתי מרקחת מקוונים מובילים ב-96 מדינות ברבעון הראשון של 2021. מספר זה מייצג גידול של 43% בהשוואה לרבעון הראשון של 2020. הפרטים של מחקר גלובלי זה פורסמו באופן מקוון באתר epharmacydata.com.

המחקר מדגיש את ההזדמנות הייחודית של קמעונאים ויצרנים בתחום שירותי הבריאות לצרכן להתייחס להרגלים החדשים של צרכנים וחולים הרוכשים תרופות מרשם, ותרופות מדף באופן מקוון. ב-47 מתוך 96 המדינות בהן יש לפחות בית מרקחת מקוון אחד הצרכנים יכולים להזמין את תרופות המרשם שלהם באופן מקוון.

מגפת ה-COVID-19, אימוץ נרחב של מרשמים אלקטרוניים והמודרניזציה של הלוגיסטיקה בתחום המשלוחים חוללו פלאים עם ההיתר למכור תרופות מרשם במסחר אלקטרוני בשנה האחרונה, דבר שאפילו אי אפשר היה לחשוב עליו לפני 5 שנים ברוב ה-47 מדינות הללו. לדוגמה, באפריל 2020 אישרה האספה הפדרלית ברוסיה תוך מספר ימים, ולאחר שנים של התלבטות, מכירות מקוונות של תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם, למעט תרופות נרקוטיות ותרופות פסיכוטרופיות.

הרוקחות המקוונות היא אחד מתחומי המסחר המקוון הצומחים ביותר בעולם:

·        אמזון השקיעה רבות בתעשייה עם הרכישה של PillPack ב-2020.

·        JD Health, יחידה של JD.com Inc, הגדילה את ההכנסות שלה עם זינוק של 76% במונחים של שנה לשנה אל 1.34 מיליארד דולר, בששת החודשים הראשונים של 2020.

·        Alibaba Health של Alibaba רשמה גידול של 74% בהכנסות בתקופה שבין מרץ לספטמבר 2020.

·        בעוד שרשתות בתי מרחקת פיזיים כמו CVS & Walgreens בארצות הברית, שהגיעה ליותר מ-100 מיליון ביקורים מקוונים, ו-Boots שרשמה ממוצע של 20 מיליון ביקורים מקוונים, שחקניות מקוונות טהורות בתחום, כגון 1mg בהודו, Consultaremedios בברזיל ו-Apteka ברוסיה, צומחות באופן קיצוני מהר יותר עם ממוצע של 20 מיליון ביקורים לחודש במשך ששת החודשים האחרונים בשווקים הגלובליים המשתנים בהם מוצאים כיום שירותים כמו הזמנת תורים לרופאים, יכולות שוק ויעוץ המתבצעים באופן מקוון.

 

המחקר בוצע בידי קבוצת קונברט (Convert Group), חברת נתוני הרוקחות המקוונת המובילה שיצרניות מוצרי בריאות צרכנית ומוצרי צריכה שוטפים כמו Bayer, GSK, J&J, L'Oréal, Nestlé, P&G, Perrigo, Pierre Fabre, Reckitt Benckiser, Roche, Unilever ואחרות סומכות על המידע שהיא מספקת כדי להגדיר אסטרטגיות מבוססות נתונים וכדי ללמוד תובנות על מכירות בערוצי המסחר האלקטרוניים. נתוני התעבורה נמשכו באישור של Similarweb, הספקית המובילה העולמית של נתוני שוק דיגיטלי, עבור 3,478 בתי מרקחת מקוונים ב-96 מדינות בכל היבשות.

מהממצאים עולה כי:

·        47 מתוך 96 המדינות מאפשרות הזמנות מקוונות של תרופות מרשם.

·        88 מתוך 96 המדינות מאפשרות הזמנות מקוונות של תקופות מדף, ללא מרשם. המדינות היחידות שאוסרות זאת הן אלג'יריה, קפריסין, יוון, מרוקו וטורקיה.

·        הצמיחה הגדולה ביותר נרשמה בצפון אמריקה עם גידול של 114% במספר הביקורים המקוונים. בדרום אמריקה נרשם גידול של 80% וגידול של 78% נרשם בצפון אפריקה.

·        שבדיה הייתה המדינה המובילה עם 18,001 ביקורים בבתי מרקחת מקוונים עבור כל 1,000 תושבים, שלאחריה עם 13,208 ביקורים לכל 1,000 תושבים נמצאת בולגריה. הבאות בתור ברשימה הן ליטא עם 10,418 ביקורים ובריטניה עם 9,379 ביקורים לכל 1,000 תושבים.

·        בברזיל יש הכי הרבה בתי מרקחת מקוונים מהשכבה ה-1 (בתי מרקחת עם יותר מ-5 מיליון ביקורים בממוצע בכל חודש ברבעון הראשון של 2021) עם 6 בסך הכל. ברוסיה יש 4, בהודו, ארצות הברית ובריטניה יש 3 בכל אחת.

 

פאנאיוטיס גזרליס, מנכ"ל Convert Group, הגיב: "במהלך הסגר הראשון ראינו את רוב המטופלים והצרכנים ברחבי המדינות מאמצים הרגלי רכישה מקוונים מבתי מרקחת במהירות עצומה. זה קרה גם בגלל תמיכה ובאימוץ חקיקת רוקחות מקוונת במספר רב מהמדינות, וזאת מעבר להייפ המסחרי המקוון הנוכחי. במדינות מסוימות יותר מ-20% מההכנסות של שירותי בריאות הצרכן מקורן כעת מרכישות ברשת. אנו סבורים כי עם מגמת הצמיחה הנוכחית, סביר להניח שעד 2035 יותר ממחצית מכלל המכירות לתרופות עם מרשם ובלי מרשם וכל מוצרי הרוקחות יתרחשו ברשת, וברוב השווקים הגלובליים".

תוצאות המחקר מפורסים כעת באתר החדש של epharmacydata.com והן יופצו בכנס הרוקחות המקוונת הגלובלי 2021 שייערך בין ה-22 וה-24 בספטמבר, 2021, באירוח קבוצת קונברט.

 epharmacydata.com יעדוכן באופן חודשי כדי להציע לקהילת הבריאות הצרכנית תובנות ונתונים על אחד המגזרים הצומחים ביותר במסחר המקוון הגלובלי.

תמונות/גלריית מולטימדיה נמצאים בקישור: https://www.businesswire.com/news/home/52450717/en

ליצירת קשר:

Labrini Bena
Marketing Communications Manager
+30 215 215 0532
E: [email protected]

מקור: Convert Group

מולטימדיה:

 Photo

צמיחה ברכישות באתרי רוקחות מקוונים ברבעון הראשון של 2021 ברחבי העולם (גרפיקה: Business Wire)

 

 Photo

אתרי רוקחות מקוונים הגדולים ביותר בהתבסס על ביקורים חודשיים ממוצעים (גרפיקה: Business Wire)

 

 Photo

20 המדינות המובילות ב-ePharmacies - ביקורים מקוונים לכל 1000 תושבים (גרפיקה: Business Wire)

 Photo

רכישות באתרי רוקחות מקוונים  לאלף תושבים ברחבי מדינות (גרפיקה: Business Wire)

 Photo

סוג התרופות הזמינות לרכישה מקוונת לפי מדינה (גרפיקה: Business Wire)

 Logo

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 


תגיות של המאמר: Convert Group |

כתבות נוספות בקטגוריה טיפוח, בריאות וספורט

 Merz Aesthetics® מכריזה על אינדיקציה חדשה לטיפול בזרועות ובטן* עבור Ultherapy PRIME, פתרון האולטרסאונד היחיד עם הדמיה משולבת בזמן אמת Merz Aesthetics, חברת האסתטיקה הרפואית הגדולה בעול
Zetagen Therapeutics מציגה נתונים קדם קליניים מבטיחים בסימפוזיון SABCS: Zeta-BC-007 מפגין פעילות אנטי גידולית טובה ויתרונות הישרדותיים במודל סרטן השד ‏Zetagen Therapeutics, חברה קלינית בבעלות פרטית לב
Zetagen Therapeutics מציגה תוצאות מוקדמות מניסוי קליני שלב 2 המתמקד בסרטן שד מטסטטי בעצם בסימפוזיון סרן השד של סן אנטוניו בשנת 2025 ‏Zetagen Therapeutics, חברה קלינית בבעלות פרטית לב
®Merz Aesthetics מציגה את מזרק ®BELOTERO החדש המציע דיוק, נוחות וקלות שימוש גבוהים יותר Merz Aesthetics, חברת האסתטיקה הרפואית הגדולה בעול
Nyxoah תשתתף בכנס Stifel 2025 Healthcare Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
אירוע Games of the Future 2025 מפגיש בין אנשי הדור הבא של הספורט מכל קצוות העולם באיחוד האמירויות ‏אבו דאבי, איחוד האמירויות, תארח את אירוע Games of
גלה את כוח הריפוי הטבעי רפאל רוזנסקי הוא מטפל ותיק בדיקור סיני, בעל למעלה
Squawka מנתחת את ביצועי מועדוני הפרמייר ליג באנגליה לפי ההישגים שלהם לאחר פגרות בינלאומיות Squawka פרסמה ניתוח מבוסס נתונים שבודק באופן עמוק
Minovia Therapeutics קיבלה את אישור תרופת היתום של ה-FDA עבור MNV-201 בתסמונת מיאלודיספלסטית מינוביה תרפיוטיקס Minovia Therapeutics Ltd. ("מינו
Bitget הביאה את הנתיב המהיר לאינדונזיה עם MotoGP ואתגר המהירות החכמה 2.0 Bitget, הבורסה האוניברסלית (UEX) הגדולה בעולם, הזר
BAT מכריזה כי 70% ממומחי המדיניות עדיין אינם מזהים את הניקוטין כגורם עיקרי למחלות שקשורות בעישון ‏BAT הכריזה כי סקר חדש שנערך בקרב מומחי מדיניות בש
אנג'ליני פארמה חתמה על הסכם אופציה בלעדי עם Sovargen לרישוי זכויות פיתוח ומסחור גלובליות עבור נכס חדשני בתחום בריאות המוח אנג'ליני פארמה (Angelini Pharma), חלק מ- Angelini
Minovia Therapeutics קיבלה את אישור המסלול המהיר של ה-FDA עבור MNV-201 בתסמונת מיאלודיספלסטית Minovia Therapeutics Ltd("מינוביה" או "החברה"), ח
TruMerit מוסיפה עוד שתי הסמכות גלובליות לעובדי שיקום טיפולי TruMerit, מובילה עולמית בפיתוח כוח אדם בתחום הבריא
פרוקטלגיה פוגקס – שיטות טיפול ומדוע דיקור סיני עדי כאב פתאומי וחזק בפי הטבעת עלול להפתיע רבים, בעיקר
אנטרה ביו  מציגה השפעות חיוביות של EB613 הן על עצם טרבקולרית והן על עצם קליפת המוח בנשים לאחר גיל המעבר עם אוסטאופורוזיס ב-ASBMR 2025 אנטרה ביו Entera Bio Ltd. (נאסד"ק: ENTX), מובילה
דיקור סיני בראשון לציון – פתרון טבעי לכאבים דיקור סיני הוא פתרון טבעי, יעיל ובטוח לבעיות כאב כ
Extrovis AG ו- Dr. Reddy’s מכריזות על השקת התרופה הגנרית המורשית של CARAC (קרם פלואורואורציל), 0.5% בארה"ב. Extrovis AG, חברת תרופות גלובלית המתמקדת בחדשנות מ
EAACI משיקה קמפיין מודעות עולמי לאלרגיה לאנטיביוטיקה בקונגרס EAACI 2025 EAACI השיקה את קמפיין המודעות לאלרגיה לאנטיביוטיקה
ד"ר פאלק פארמה ו-Allianthera (Suzhou) Biopharmaceuticals יוצרות שותפות אסטרטגית לפיתוח אגוניסט AhR חדשני Dr. Falk Pharma GmbH, חברת תרופות מבוססת מחקר המתמ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)