מחקר מדיה חברתית: לחץ פוגע בעובדי מוקדים טלפוניים ובחוויית הלקוח

דרוג:

 

 

 

 

 

אטלנטה, 1 ביולי 2021, :(GLOBE NEWSWIRE)

 

ג'קדה (Jacada), ספקית מובילה של סייעות וירטואליות מעוצמות בינה מלאכותית ומיכון תהליכים רובוטיים (RAP), שחררה לאחרונה תובנות מפתח על הסיבות שגורמות לעובדי מוקדים טלפוניים להיות לחוצים, וכיצד הלחץ שלהם משפיע לרעה על חוויית הלקוח.

"רצינו לקבל מבט פנימי לא מסונן לגבי נקודת המבט של עובדי המוקדים על תפקידיהם, מהן נקודות הכאב שלהם, ואילו פתרונות הם מרגישים שיכולים לעזור להם לספק באופן עקבי חוויות לקוחות נהדרות", אמר קומאראן שנמוחאן, מנהל פיתוח ראשי בג'קדה.

מחקרים רבים תיעדו את מצב המוקדים הטלפוניים והבריאות הנפשית של העובדים בהם בזמן המגיפה. במקום לנהל סקר נוסף, ג'קדה ביקשה לנתח את השיחות בין עובדי המוקדים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, וגם Reddit ו-Quora. לאחר מכן היא השתמשה בסיפורים שאספה, יחד עם סטטיסטיקות מפתח ומחקרים תומכים, כדי ליצור תמונת מצב הממחישה את חיי המוקד הטלפוני.

לפי הדיווח של ג'קדה עובדי המוקדים פונים יותר ויותר לרשתות חברתיות כדי להתאוורר וגם כדי לבקש עזרה מעמיתים. מספר המשתתפים בקהילות מקוונות המאפשרות לעובדי מוקדים טלפוניים להביע את מה שהם מרגישים לגבי מאבקיהם, ולשתף שיטות עבודה מומלצות, גדל  ב-77%, ושיעור השיחות היומיות  גדל ב- 75% מאז ינואר 2020.

הממצאים חושפים נושאים מהותיים בהקשר של תפעול מוקדי שירות כיום, והם מכסים מגוון רחב של נושאים הקשורים לניהול ידע וניהול המעורבות של כוח האדם כגון שכירת עובדים, קליטת עובדים, הכשרה, ניהול איכות, ניהול ביצועים וליווי מקצועי.

"יותר ויותר חברות מקשיבות ללקוחות שלהן ברשתות החברתיות, אבל מה עם העובדים?" מקשה שילה מקגי-סמית', נשיאה ואנליסטית ראשית, מק-סמית' אנליטיקס. "כפי שג'קדה הראתה במחקר זה, מתברר כי העובדים די ברורים לגבי התנאים והנהלים שמונעים מהם לעשות את עבודתם היטב. במקום לנסות לכוונן אותם, אם החברות היו מקשיבות, הן היו יכולות למעשה ללמוד דברים רבים שיעזרו להפוך את חוויית העובד לטובה יותר, וזה בתורו ייצור חוויית לקוח טובה יותר".

בנוסף לתובנות אותן היא חולקת ברשת, ג'קדה מציעה "צלילה עמוקה" מודרכת לממצאי מחקר המדיה החברתית שלה בסמינר מקוון שהיא תערוך ביולי, "על מה עובדי המוקד הטלפוני שלכם מדברים ללא הפסקה ברשתות החברתיות". מומחי חוויית לקוח ותפעול מוקדים טלפוניים של Arise Virtual Solutions וג'קדה יצטרפו לשילה מקגי-סמית כדי לחקור את התובנות המפתיעות האורבות מתחת לתסכוליהם של עובדי מוקדים אמיתיים.

כדי להירשם לסמינר המקוון הזה או למידע נוסף לגבי כל הסמינרים המקוונים המתקרבים, בקרו בספריית הסמינרים שלנו. לשאילתות מצד המדיה יש ליצור קשר עם דרו פיזיני בכתובת [email protected]

 

אודות ג'קדה

 

ג'קדה Jacada  -  היא ספקית מובילה של תוכנה לאוטומציה של מרכזי שירות, שמוכרת בזכות היכולות המשולבות שלה  בנציגים וירטואליים חכמים ואוטומציה רובוטית של תהליכים.  מובילים במרכזי נתונים וחוויית הלקוח בחברות Fortune 1000 סומכים על ג'קדה בסיוע ללקוחות ולנציגי השירות ברגעים שחשובים. מנתחים עסקיים ומפתחים משתמשים בפלטפורמת האוטומציה דלת הקוד שלנו כדי לבנות ולהפעיל במהירות פתרונות של סיוע בזמן אמת לנציגים שמשתמשים בבינה מלאכותית ו-RPA תוך שבועות ולממש תשואה על ההשקעה תוך חודשים.

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769



תגיות של המאמר: Jacada | ג'קדה |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

מידע למשקיעי SLP: אם סבלתם מהפסדים ב- Simulations Plus, Inc. (נאסד"ק: SLP), אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד רוזן עורכי דין לגבי זכויותיכם משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
מידע למשקיעי LFMD: אם סבלתם מהפסדים ב- LifeMD, Inc. (נאסד"ק: LFMD), אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד רוזן עורכי דין לגבי זכויותיכם משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
KCGI 2025 של Bitget הסתיים עם השתתפות שוברת שיאים ומאגר פרסים של 6 מיליון דולר לאורך אתגרים גלובליים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
WeRide מבטיחה השקעה אסטרטגית בהון עצמי מ-Grab, שותפה לפריסת רובוטקסיס ושאטלים אוטונומיים בדרום מזרח אסיה WeRide (נאסד"ק: WRD), מובילה עולמית בטכנולוגיית נה
Bitget מוציאה לדרך את עונת 2025/26 של LALIGA עם "בחזרה למשחק, בדרך של Bitget" Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
דו"ח יולי של Bitget מציג תזרים נטו של 461 מיליון דולר ו-100 אלף משתמשי מסחר בהעתקה חדשים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Andersen Consulting מרחיבה את יכולות ניהול הסיכונים עם Nisos ‏Andersen Consulting מחזקת את יכולותיה באמצעות הסכ
Fitch Learning מסכימה לרכוש את Moody’s Analytics Learning Solutions ואת המכון הקנדי לניירות ערך ‏Fitch Learning, חברה גלובלית ומובילה להסמכות מקצו
Andersen Consulting מרחיבה את הפלטפורמה שלה באמצעות הוספת Alamo Consultores ‏Andersen Consulting מרחיבה את יכולות הטרנספורמציה
Andersen Consulting מרחיבה את פתרונות הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה באמצעות Future Processing ‏Andersen Consulting מכריזה על הסכם לשיתוף פעולה ע
Andersen Consulting מצרפת את Endeavor Management במסגרת הרחבת יכולות האסטרטגיה והטרנספורמציה העסקית שלה Andersen Consulting מרחיבה את יכולות האסטרטגיה והט
Formerra הופכת למפיצה של Syensqo PVDF בצפון אמריקה Formerra, חברה מובילה בהפצה של חומרי ביצועים גבוהי
Legal&General משלבת את Tealium & Snowflake כדי להאיץ את חוויית המשתמש המופעלת על ידי בינה מלאכותית ואת הצמיחה העסקית Legal & General (L&G), אחת מספקיות השירותים הפיננס
ח.נ.א (בקרת רעש ורעידות) מונתה לנציגה הבלעדית של Tozen International בישראל חברת ח.נ.א (בקרת רעש ורעידות) בע"מ, הספקית המובילה
Nyxoah מודיעה על תוצאות ראשוניות לרבעון השני של 2025 Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
חברת החשמל הסעודית מדווחת על צמיחה של 22% ברווח הנקי ברבעון השני של 2025 חברת החשמל הסעודית (SEC) המשיכה להציג ביצועים פיננ
אנטרה ביו מדווחת על תוצאות כספיות ועדכונים עסקיים לרבעון השני של 2025 אנטרה ביו Entera Bio Ltd. (נאסד"ק: ENTX), מובילה
קרן ההגנה של  Bitget מגיעה לשיא של 779.7 מיליון דולר ביולי 2025, ומחזקת את המחויבות לבטיחות נכסי המשתמשים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Andersen Consulting מצרפת לשורותיה את חברת הייעוץ 460degrees Andersen Consulting מחזקת את האסטרטגיה שלה ואת יכו
Rubicon Point Partners מכריזה על סגירה ראשונה של Rubicon Point Fund II Rubicon Point Partners הודיעה על סגירה ראשונה של R
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)