מחקר מדיה חברתית: לחץ פוגע בעובדי מוקדים טלפוניים ובחוויית הלקוח

דרוג:

 

 

 

 

 

אטלנטה, 1 ביולי 2021, :(GLOBE NEWSWIRE)

 

ג'קדה (Jacada), ספקית מובילה של סייעות וירטואליות מעוצמות בינה מלאכותית ומיכון תהליכים רובוטיים (RAP), שחררה לאחרונה תובנות מפתח על הסיבות שגורמות לעובדי מוקדים טלפוניים להיות לחוצים, וכיצד הלחץ שלהם משפיע לרעה על חוויית הלקוח.

"רצינו לקבל מבט פנימי לא מסונן לגבי נקודת המבט של עובדי המוקדים על תפקידיהם, מהן נקודות הכאב שלהם, ואילו פתרונות הם מרגישים שיכולים לעזור להם לספק באופן עקבי חוויות לקוחות נהדרות", אמר קומאראן שנמוחאן, מנהל פיתוח ראשי בג'קדה.

מחקרים רבים תיעדו את מצב המוקדים הטלפוניים והבריאות הנפשית של העובדים בהם בזמן המגיפה. במקום לנהל סקר נוסף, ג'קדה ביקשה לנתח את השיחות בין עובדי המוקדים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, וגם Reddit ו-Quora. לאחר מכן היא השתמשה בסיפורים שאספה, יחד עם סטטיסטיקות מפתח ומחקרים תומכים, כדי ליצור תמונת מצב הממחישה את חיי המוקד הטלפוני.

לפי הדיווח של ג'קדה עובדי המוקדים פונים יותר ויותר לרשתות חברתיות כדי להתאוורר וגם כדי לבקש עזרה מעמיתים. מספר המשתתפים בקהילות מקוונות המאפשרות לעובדי מוקדים טלפוניים להביע את מה שהם מרגישים לגבי מאבקיהם, ולשתף שיטות עבודה מומלצות, גדל  ב-77%, ושיעור השיחות היומיות  גדל ב- 75% מאז ינואר 2020.

הממצאים חושפים נושאים מהותיים בהקשר של תפעול מוקדי שירות כיום, והם מכסים מגוון רחב של נושאים הקשורים לניהול ידע וניהול המעורבות של כוח האדם כגון שכירת עובדים, קליטת עובדים, הכשרה, ניהול איכות, ניהול ביצועים וליווי מקצועי.

"יותר ויותר חברות מקשיבות ללקוחות שלהן ברשתות החברתיות, אבל מה עם העובדים?" מקשה שילה מקגי-סמית', נשיאה ואנליסטית ראשית, מק-סמית' אנליטיקס. "כפי שג'קדה הראתה במחקר זה, מתברר כי העובדים די ברורים לגבי התנאים והנהלים שמונעים מהם לעשות את עבודתם היטב. במקום לנסות לכוונן אותם, אם החברות היו מקשיבות, הן היו יכולות למעשה ללמוד דברים רבים שיעזרו להפוך את חוויית העובד לטובה יותר, וזה בתורו ייצור חוויית לקוח טובה יותר".

בנוסף לתובנות אותן היא חולקת ברשת, ג'קדה מציעה "צלילה עמוקה" מודרכת לממצאי מחקר המדיה החברתית שלה בסמינר מקוון שהיא תערוך ביולי, "על מה עובדי המוקד הטלפוני שלכם מדברים ללא הפסקה ברשתות החברתיות". מומחי חוויית לקוח ותפעול מוקדים טלפוניים של Arise Virtual Solutions וג'קדה יצטרפו לשילה מקגי-סמית כדי לחקור את התובנות המפתיעות האורבות מתחת לתסכוליהם של עובדי מוקדים אמיתיים.

כדי להירשם לסמינר המקוון הזה או למידע נוסף לגבי כל הסמינרים המקוונים המתקרבים, בקרו בספריית הסמינרים שלנו. לשאילתות מצד המדיה יש ליצור קשר עם דרו פיזיני בכתובת [email protected]

 

אודות ג'קדה

 

ג'קדה Jacada  -  היא ספקית מובילה של תוכנה לאוטומציה של מרכזי שירות, שמוכרת בזכות היכולות המשולבות שלה  בנציגים וירטואליים חכמים ואוטומציה רובוטית של תהליכים.  מובילים במרכזי נתונים וחוויית הלקוח בחברות Fortune 1000 סומכים על ג'קדה בסיוע ללקוחות ולנציגי השירות ברגעים שחשובים. מנתחים עסקיים ומפתחים משתמשים בפלטפורמת האוטומציה דלת הקוד שלנו כדי לבנות ולהפעיל במהירות פתרונות של סיוע בזמן אמת לנציגים שמשתמשים בבינה מלאכותית ו-RPA תוך שבועות ולממש תשואה על ההשקעה תוך חודשים.

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769



תגיות של המאמר: Jacada | ג'קדה |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

Andersen Consulting מחזקת את הפלטפורמה עם NewVision Solutions Andersen Consulting ממשיכה להרחיב את היכולות שלה ב
MidOcean Energy של EIG רוכשת שליטה ב-LNG Canada מ-PETRONAS ‏MidOcean Energy ‏("MidOcean"), חברה לגז טבעי נוזל
רשות שוק ההון של ערב הסעודית מבקשת להתייעץ עם הציבור על פתיחת השוק הראשי לכל קטגוריות המשקיעים הזרים שאינם תושבי חוץ רשות שוק ההון של ערב הסעודית קראה לגורמים הרלוונטי
חברת החשמל הסעודית ממנה את המהנדס חאליד בן סאלם אל-גאמדי למנכ"ל מועצת המנהלים של חברת החשמל הסעודית (SEC) הודיעה ע
Andersen Consulting מרחיבה את יכולותיה במאוריציוס ובסיישל Andersen Consulting מחזקת את יכולותיה על ידי שיתוף
Bitget מאתגרת בורסות גדולות עם מודל הבורסה האוניברסלי שלה, כך עולה מדגשים בדו"ח Animoca Brands Bitget, הבורסה האוניברסלית (UEX) הגדולה בעולם, צוי
MDC פרסמה ניתוח בו נבדקת ההיתכנות שמדיניות המכסים החדשה של ארצות הברית עלולה לעורר 'נחשול שקט של עמלות' עבור שחקני קזינו Minimum Deposit Casinos (MDC), פרסמה פרשנות חדשה ה
Meltwater זכתה בשלושה פרסי  Comparably עבור אושר ורווחה של עובדים Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
Corpay ו-Mastercard Move מרחיבות תשלומים מיידיים לשווקים חדשים Corpay ו-Mastercard הכריזו היום על הרחבת שיתוף הפע
Bitget משחררת את הוכחת הרזרבות לספטמבר 2025, מובילה עם יחס רזרבות של 186% וחידושים באבטחת UEX Bitget, הבורסה האוניברסלית (UEX) וה- Web3הגדולה בע
Bitget תהיה נותנת החסות הראשית של כנס TOKEN2049 בסינגפור, להאצת המודעות לעתיד הבורסה האוניברסלית Bitget, הבורסה האוניברסלית (UEX) וה- Web3הגדולה בע
דו"ח חדש של Rithum חושף מדוע מנהלי מסחר אינם מוכנים לקשיים של 2026 Rithum, ספקית פתרונות מסחר גלובלית מובילה, השיקה א
רוזן, חברה ותיקה, מעודדת את משקיעי CTO Realty Growth, Inc להבטיח ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 7 באוקטובר בתביעה ייצוגית בניירות ערך - CTO, CTO-PA משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
Andersen Consulting מעמיקה את שירותי הטרנספורמציה הדיגיטלית עם Digital Works Group חברת Andersen Consulting מחזקת את יכולות הטרנספורמ
אנדרסן גלובל משתפת פעולה עם פירמה חברה בטנזניה Andersen Global אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב ברחבי א
CGTN: מה חדש בתרומות הלאומיות של סין לשנת 2035 מאמר שפורסם על ידי CGTN מסביר את התרומות הלאומיות
מועד אחרון לתביעה נגד LINEAGE: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד משקיעים ב- Lineage, Inc. עם הפסדים של יותר מ-100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 30 בספטמבר בתביעה ייצוגית בניירות ערך - LINE משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
מועד אחרון לתביעה נגד SLQT: רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים ב- SelectQuote, Inc. עם הפסדים של יותר מ-100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – SLQT משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
Andersen Consulting מעמיקה את היכולות הטכנולוגיות שלה עם Indigo ‏Andersen Consulting מרחיבה את יכולות הטרנספורמציה
גורים המונעים על ידי צמחים: מחקר חדש מראה רווחים סביבתיים דרמטיים ממזון צמחי לכלבים בבריטניה הערכת מחזור חיים חדשה של 31 מזונות יבשים לכלבים בב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)