אסטרטגיית חווית לקוח מניבה תשואה

דרוג:

תיק מניות המבוסס על החברות המובילות באסטרטגית חווית לקוח, עפ"י אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הניב תשואה בגובה 43%

במחקר שערך Jon Picoult, המנהל את חברתWatermark Consulting  , הוא השתמש באינדקס חווית לקוח  של חברת המחקר פורסטר ריסרץ'(CXi) , הכולל נתונים על אסטרטגיית חווית הלקוח, הנהוגה בשורה ארוכה של חברות וארגונים ברחבי העולם. 

 

במחקרו בנה פיקולט שני תיקי השקעות היפותטיים, כאשר הראשון מכיל את 10 המניות של החברות המדורגות במקומות הגבוהים ביותר באינדקס של פורסטר, והשני מכיל את 10 המניות של החברות המדורגות במקומות הנמוכים ביותר באידקס חווית לקוח. המשקיע ההיפוטתי החזיק בתיקים במשך שנה, ובתום השנה מכר אותם והשתמש ברווחים, או בהפסדים, על מנת לבנות 2 תיקי מניות חדש, בהתאם לאותם כללים: מניות החברות המובילות במדד חווית לקוח לעומת החברות בתחתית האינדקס. כך במשך 6 שנים ברציפות מאז שהאינדקס של פורסטר קיים.

 

כעבור 6 שנים מדווח פיקולט כי תיק המניות המורכב ממניות החברות המובילות באינדקס חווית לקוח הניב תשואה בשיעור של 43%, פי 3 מן התשואה שהניב מדד S&P 500, המסתכם בשיעור של 14.5%. רק לשם השוואה וחידוד, ההשקעה בתיק המניות המבוסס על מניות החברות בתחתית אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הובילה להפסד בשיעור של 33.9%.

 

גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס: "חווית לקוח נתפסת היום כאחד המנועים החשובים ביותר לצמיחה והצלחה של ארגונים, לשימור לקוחות, גיוס לקוחות חדשים והגדלת נתח השוק. האתגר הניצב בפני מרבית הארגונים הוא המימוש של אסטרטגיית חווית לקוח בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, ולאורך זמן. ההבנה כי לא מספיק להתמקד בגימיקים פרסומיים וב'אריזה' וכי נדרשת בניה של אסטרטגית חווית לקוח והטמעה רציפה כבר רווחת בציבור, אולם מרבית האירגונים אינם יודעים היכן להתחיל וכיצד לממש אסטרטגיית חווית לקוח כחלק מן העשייה היום-יומית שלהם, כיצד לחברה לאנשים, לתהליכים ולטכנולוגיות ואיך לייצר ערך עסקי. במטריקס, העוסקת רבות בעשיה בתחום חווית לקוח, אנו רואים כיצד הטכנולוגיה מהווה היום את אחד הקטליזטורים הגדולים ליצירת שינוי בעולם הלקוחות. מטריקס מסייעת לארגונים לבנות אסטרטגיה ולממשה ברמת הקריאטיב והתוכן ובאמצעות פתרונות טכנולוגים בכל הערוצים הקיימים".

 

"לאור ביקוש גובר בקרב לקוחותינו לפתרונות מעמיקים חברנו לפורסטר ויחד אנו מביאים לארץ את ג'ונתן בראון, אנלסיט בכיר בתחום חווית לקוח, בשאיפה להינות מחשיפה לכלים, מתודולוגיות ודוגמאות פורצות דרך בתחום חווית לקוח אפקטיבית, של מגוון ארגונים מרחבי העולם" הוסיפה רון.

 

אודות סמינר מקצועי: חווית לקוח

הסמינר המקצועי Customers eXperience journey - Ready, set …grow!, שתערוך חברת מטריקס ב- 3.6 במרכז "נא לגעת" ביפו, יעסוק בהצגת פתרונות ליצירת חווית לקוח אפקטיבית בארגונים. ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בחברת המחקר פורסטר, המתמחה בתחום חויית הלקוח, יעביר שתי הרצאות על יישום אסטרטגית חווית לקוח בארגונים ועל דרכי מדידה ו- ROI של השקעות בתחום, וכן יענה על שאלות במהלך הסמינר. בנוסף, מקצועני מטריקס, יציגו זוויות שונות של יצירת חווית לקוח רציפה בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, וידגימו כיצד הטכנולוגיות והמתודולוגיות החדשות יכולות לאפשר ולתמוך במימוש חווית לקוח אפקטיבית.  

 


תגיות של המאמר: מטריקס | פורסטר |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

פתרון הרחפנים מבוסס הבינה המלאכותית בקצה של Lantronix משלב את פלטפורמות Gremsy ו-Teledyne FLIR להשגת זמני טיסה ארוכים ויעילים יותר Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
OMP חושפת את UnisonIQ: פריצת דרך בתחום הבינה המלאכותית שתשנה את תהליך קבלת ההחלטות בשרשרת האספקה OMP, מובילה גלובלית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, הכ
Poppulo הופכת לחברת התקשורת לעובדים והשילוט הדיגיטלי הראשונה שמקבלת הסמכת ISO Benchmark לבינה מלאכותית אחראית פופולו, מובילה עולמית בתקשורת עם עובדים ושילוט דיג
מנתונים להחלטות: ממשלות יכולות לחסוך מיליארדים בעזרת תובנות לווייניות מונעות בינה מלאכותית Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
Transoft Solutions מקבלת הסמכת AiRAP Transoft Solutions, מובילה עולמית בתוכנות הנדסה, נ
Internexa משיקה PoP בדאטה סנטר של HostDime בבוגוטה, קולומביה HostDime, חברת דאטה סנטרים גלובלית המספקת שירותים
Quantexa נבחרה כחדשנית טכנולוגית ברשימת InsurTech100 לשנת 2025 Quantexa, חלוצה עולמית בתחום המודיעין לקבלת החלטות
משתמשי Denodo משיגים החזר השקעה של 345%, זמן לתובנות מהיר פי 3-4 ויתרונות נוספים, כאשר הם נפרסים לצד אגמי נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על הזמינ
AWS ו-SAP מרחיבות את שיתוף הפעולה לקידום הריבונות הדיגיטלית ברחבי אירופה ‏Amazon Web Services. (AWS), חברת Amazon.com ‏(נאס
זום זכתה בפרס Magic Quadrant של Gartner לשנת 2025 בתחום תקשורת מאוחדת כשירות זו השנה השישית ברציפות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
VeriSilicon משיקה פלטפורמת IP אלחוטית (FD-SOI) עבור יישומי IoT מגוון ומוצרי חשמל VeriSilicon ‏(688521.SH) הציגה היום את פלטפורמת ה-
Founders Fund ו-Sequoia תומכות בסטארטאפ הבינה המלאכותית הברזילאי Enter בהיקף של 350 מיליון דולר בהימור על השוק המשפטי הקשה בעולם בברזיל יש כמעט 80 מיליון תביעות משפטיות פעילות - פ
NanoQT מודיעה על סגירה ראשונה בהיקף של 14 מיליון דולר במימון באמצעות סדרה A כדי להגדיר מחדש את המחשוב הקוונטי Nanofiber Quantum Technologies, Inc (NanoQT), חברת
Mavenir נבחרה בידי Iridium לספק באופן גלובלי ליבת רשת לשירותי NB-IoT ו-D2D מבוססי לוויין Mavenir, ספקית תשתית הרשתות מבוססת הענן שבונה את ע
Nyxoah מספקת עדכון על הנוכחות המורחבת במזרח התיכון Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
פסיפיק גרין קיבלה היתר תכנוני לפארק האנרגיה של פורטלנד שיציע הספק של 1 גיגה-וואט / 2.5 גיגה-וואט שעה פסיפיק גרין, חברה גלובלית לאחסון אנרגיה בסוללות, ה
מכון המחקר TII מאבו דאבי בשיתוף עם NVIDIA משיקים את מעבדת המחקר המשותפת הראשונה של NVAITC לבינה מלאכותית ורובוטיקה במזרח התיכון המכון לחדשנות טכנולוגית (TII), זרוע המחקר היישומי
ליין מערכות המטוסים ללא טייס של GA-ASI עובר את 9 מיליון שעות הטיסה פעילות הטיסה המתמשכת של מטוס הקרב השיתופי החדש YFQ
פתרונות ההגנה מפני הונאות מבוססי הבינה המלאכותית של Mavenir זכו בפרס של FutureNet Asia עבור חדשנות בחוויית לקוח חבילת ההונאה והאבטחה המשולבת ביותר של Mavenir מעצי
Zoom Cares מתחייבת להשקיע 10 מיליון בדמוקרטיזציה של חינוך לבינה מלאכותית ולהרחבת הזדמנויות Zoom Cares (נאסד"ק: ZM ) הכריזה על התחייבות בשיעור
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)