אתגר האופנה השלישי מטעם טומי הילפיגר מציין לשבח שש יוזמות המאיצות שינוי בתעשיית האופנה

דרוג:

 

 

אתגר האופנה השלישי מטעם טומי הילפיגר מציין לשבח שש יוזמות המאיצות שינוי בתעשיית האופנה

 

מחוללות השינוי יארה שאהידי וטומי הילפיגר ישמשו כחבר שופטים בפניו יציגו יזמים את רעיונותיהם העסקיים, כאשר הפרס, 200,000 אירו, יתחלק בין שני מנצחים

 

אמסטרדם, 13 בדצמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

טומי הילפיגר, בבעלות תאגיד PVH (NYSE:  PVH) שמחה להכריז על ששת הפיינליסטים של אתגר האופנה של טומי הילפיגר לשנת 2021, אשר נבחרו בקפידה מבין 430 מועמדים וביניהם חברות הזנק והרחבה מכל העולם. על סמך חזון הקיימות של חברת טומי הילפיגר "לקחת הכל ולא לזרוק דבר", מהדורתה השלישית של התכנית שואפת להמשיך להעצים ולתמוך ביזמים אפריקנים-אמריקנים, ילידים ובעלי צבע עור כהה, אשר פועלים כדי לקדם את קהילותיהם, תוך בניית עתיד המאופיין במידה רבה יותר של שילוב וגיוון בתחום האופנה. לאור הצורך לייצר השפעה בתעשייה, שכעת הוא חשוב מאי פעם, אתגר האופנה של טומי הילפיגר, השלישי במספר הפך לווירטואלי באופן מלא, על מנת לעמוד בהגבלות ובאתגרים המתמשכים שמעמידה מגפת הקורונה.

 

בתהליך רב שלבים המתפרס על פני שנה, המועמדויות נבחנו ונשקלו בקפידה על ידי מומחים פנימיים וחיצוניים. זאת, על סמך סדרת קריטריונים קפדניים, לרבות פוטנציאל השפעה חברתית וצמיחת שוק. ששת הפיינליסטים יציגו את רעיונותיהם העסקיים בפני חבר שופטים, המונה  בכירים עסקיים ומובילים בתחום הקיימות, וזאת במסגרת אירוע הגמר של אתגר טומי הילפיגר לאופנה השלישי בתאריכים 12-13 בינואר, 2022. 

 

"אתגר האופנה של טומי הילפיגר" מגלם את המשימה המתמשכת שבפנינו, לרתום את כוח האופנה בכדי לטפח שילוב וגיוון, ייצוג ושינוי", אומר טומי הילפיגר. "בכוחה של התעשיה שלנו להתקדם רק בזכות רעיונות חדשים ורעננים, אשר מאתגרים את האופן בו אנו חושבים, בונים ויוצרים. בהיותנו מותג, הכרחי שננצל את הפלטפורמה שלנו על מנת להעניק ליזמים כמו הפיינליסטים שלנו קול והזדמנות לייצר השפעה אמיתית וארוכת-טווח".

 

להלן ששת הפיינליסטים:

 

מיזם Clothes to Good: מיזם דרום אפריקני המייצר הזדמנויות לעסקים קטנים ומשרות עבור אנשים בעלי מוגבלויות ומשפחותיהם, בפרט אמהות, וזאת באמצעות מחזור טקסטיל.

Haelixa: טכנולוגיית עיקוב מוצר שוויצית, אשר נועדה להאיץ את מעבר העולם לשרשראות אספקה שקופות לצרכן.

MAFI MAFI: מותג אופנה בר קיימא מאתיופיה, המייצר קולקציות בייצור המוני, תוך שימור מסוחרות עתיקות והעצמת בעלי מלאכה ואמנים מוחלשים.

Lalaland: פלטפורמה הולנדית שעושה שימוש בבינה מלאכותית על מנת להפיק מודלים סינטטיים ומשולבים בהתאמה אישית, האופייניים למוצאים אתניים, גילאים ומידות שונים, וכל זה, באמצעות מעל 35 וריאציות של תנוחות.

SOKO: עסק תכשיטים זה, השוכן בקניה, עושה שימוש בטכנולוגיית הסלולר על מנת לחבר ישירות בין בעלי מלאכה קנייתיים מוחלשים ובין השוק העולמית באמצעות הפלטפורמה הסלולרית.

UZURI K & Y: מותג נעליים ידידותי אקולוגית, מרואנדה משתמש בצמיגי רכב ממוחזרים מאפריקה שמדרום לסהרה, ומעסיקה צעירים מקומיים, ובכך מציידת אותם בכלים כלכליים ובעצמאות כלכלית.

 

להלן חבר השופטים אשר ינצח על אירוע הגמר:

 

*מר טומי הילפיגר

*מרטין הגמן, מנכ"ל טומי הילפיגר העולמי ו-PVH באירופה

*יארה שאהידי, שחקנית עטורת פרסים, וסוכנת שינוי.

*אסתר ורבורג, סמנכ"ל עסקיות ברת-קיימא וחדשנות, טומי הילפיגר העולמית, PVH אירופה

*אדריאן ג'ונסון, יזם, מורה מן החוץ ליזמות, טכנולוגיה ומדיה ב-INSEAD

*קתרין ליי, מנהלת Fashion for Good ואוצרת מייסדת Amsterdam Global Shapers Hub

*איבון בג'לה, חברה מייסדת ומנהלת בחברת ההשקעות Impact X Capital

 

בתמיכת טומי הילפיגר ומומחי INSEAD בתחום המדובר, ששת הפיינליסטים פיתחו ולטשו את התוכניות העסקיות שלהם, אותן יציגו באירוע הגמר. ארוג' אפטאב, יוצר תוכן, מאייר, כותב ומייסד #DonewithDiversiry ינחה את אירוע הגמר, בו השופטים יעניקו 200,000 אירו, אשר יתחלקו בין שני הזוכים שיבחרו, על מנת לתמוך ביוזמותיהם. הזוכים יקבלו גם חונכות למשך שנה, ממומחי תכנית היזמות החברתית מטעם טומי הילפיגר ו-INSEAD. 15,000 אירו נוספים יוענקו לפיינליסט שייבחר על ידי אנשי טומי הילפיגר כ"חביב הקהל".

 

"כשחקנים מרכזיים בתעשיית האופנה, זוהי אחריותנו לתמוך, להעצים ולעודד שילוב וכיוון. אתגר האופנה של טומי הילפיגר הינו עדות למחויבות שלנו להרים תרומה משמעותית ומתמשכת לשיפור פני תעשיית האופנה," אומר מרטין הגמן, מנכ"ל טומי הילפיגר העולמי ו-PVH אירופה. "הנעת שינוי היא בטבע שלנו, גם בתקופות המאתגרות ביותר. אנו גאים להמשיך ולהאדיר את רעיונותיהם של יזמים אשר מציירים את נוף עולם האופנה שהיינו רוצים וצריכים לראות."

 

המשימה של טומי הילפיגר היא להפוך לחברת לייף סטייל מעצבים בת קיימא מובילה שלא מבזבזת דבר ומקבלת בברכה את כולם, באמצעות האופן שבו היא יוצרת את המוצר שלה, מנהלת את פעילותה ומתחברת לקהילות ולבעלי העניין שלה. מידע נוסף על מסע הקיימות של טומי הילפיגר, המופעל על ידי אסטרטגיית Forward Fashion  של PVH, ניתן למצוא בכתובת https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-responsibility.

 

מידע נוסף על אתגר האופנה של טומי הילפיגר זמין כאן: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/. חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה ברשתות החברתיות באמצעות #TommyHilfiger  ו@TommyHilfiger.

 

אודות טומי הילפיגר

 

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

 

אודות PVH Corp.

PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם, המתקשרת לצרכנים ביותר מ- 40 מדינות. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים הגלובליים שלנו כוללים את קלווין קליין וטומי הילפיגר. ההיסטוריה בת 140 השנים שלנו בנויה על כוחם של המותגים שלנו, הצוות שלנו והמחויבות שלנו להניע את האופנה קדימה לתמיד. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

תעקבו אחרינו: Facebook, Instagram, Twitter , LinkedIn.

 

אנשי קשר

Tommy Hilfiger Media
Virginia Ritchie
Vice President, Global Communications
E-mail: virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870

 

מקור:  Tommy Hilfiger

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Tommy Hilfiger | טומי הילפיגר |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
גילינו איפה נמצאים הבגדים הכי שווים לאביב הטרנדים משתנים והאופנה מתעדכנת מעת לעת. כשאתם מחפש
Glamhive חוזרת עם פסגת LIVE הבינלאומית הראשונה בסגנון ויופי במלון בולגארי הזוהר בלונדון מה שהתחיל כדרך לקהילת הסגנון להתאחד במהלך המגפה הפ
Glamhive מכריזה על פסגת הסגנון והיופי הבינלאומי הראשון של Glamhive בתצוגה של סטודיו העיצוב הגלובלי של מרי קיי מה שהתחיל כדרך של איחוד קהילת הסגנון ,הפך לאחד המפ
חנות הפופ-אפ של גנדאם בדובאי, המציעה את מוצרי Gunpla/Strict-G, תהיה זמינה בחנות Books Kinokuniya Dubai Bandai CO., LTD (נשיא: קאזוהירו טקנאקא, מטה: טאיטו
איך לבחור שעון אופנתי לגבר אומרים שאופנה היא דבר משתנה, אומרים שלבחור לגבר מת
ציוד חד פעמי לקוסמטיקאיות קוסמטיקאית בתחילת דרכך? בטח את יודעת שחשוב לקנות צ
איך לבחור את התכשיט שיתאים לכם לבגד? כל הטיפים לבחירת תכשיטים לגברים ולנשים במאמר הקרוב
חברת Champion® Athleticwear מציגה את הלקט השני בקולקציית מוחמד עלי חברת Champion, יצרנית ציוד ספורט אותנטי מאז שנת 1
בלוג האופנה המוביל בישראל 131 כל הטיפים הכי שווים אצלנו בבלוג 131 הבלוג המוביל ב
אתר התכשיטים המוביל בישראל - מיסטר לקס אנו באתר מיסטר לקס מייבאים ומשווקים מבחר רחב של תכ
סטפני ספריינג'רז וניקול צ'אבז מודיעות על פסגת החורף הדיגיטלית של הסטייל והביוטי המייסדת של Glamhive סטפני ספריינג'רז והסטייליסטית
טומי הילפיגר מאיצה את התוכנית השאפתנית Make it Possible באמצעות Make it Possible, טומי הילפיגר מתחייבת בהת
לא כל צבע מתאים: כשרוצים חליפה שתשדר יוקרה מראה עיניים משפיע כמעט מיידית על כל דבר שנעשה, גם
טומי הילפיגר מציינת סביבת אופנה יותר כלילתית במהדורה השנייה של אתגר סְפָר האופנה שני זוכים נבחרו על ידי חבר שופטים של מומחים שכלל א
טומי הילפיגר מודיעה על היזמים החברתיים שעלו לגמר אתגר סְפָר האופנה חברת טומי הילפיגר מודיעה על ששת העולים לגמר של אתג
ממאסטר CHEF למאסטר SHOES! מיכל אנסקי מציגה בימים אלה את קולקציית חורף 2019/2
Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)