Ray-Ban משיקה לראשונה - קטלוג מקומי

דרוג:

Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם המיובא בלעדית על ידי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", יוצא במהלך משולב לקיץ 2013 בישראל הכולל לראשונה קטלוג מקומי

 
הקמפיין העולמי של המותג Ray-Ban ENVISION, יעלה במקביל לאירופה וארה"ב בישראל

במסגרת הקמפיין יושק לראשונה "מגה-לוג" - קטלוג מקומי אופנתי ומושקע - שצולם על ידי צמד צלמי האופנה הישראלים המובילים גיא כושי ויריב פיין, בו מככבים קבוצת דוגמנים ודוגמניות מקומיים המסומנים כיום כמצליחים בתעשייה  ומדגימים סיטואציות מהיומיום בשילוב משקפי המותג בדגש על הטכנולוגיה הייחודית של עדשות כל דגם ודגם!
 
במקביל ייהנה קהל הלקוחות מפעילות מיוחדת הטבות ומבצעים במהלך חודשי הקיץ ב-100 נקודות המכירה המובחרות בכל רחבי הארץ! 
 
הפעילות כולה תיעשה בהיקף השקעה של כ-2 מיליון ₪!
 
מותג משקפי השמש המוביל Ray-Ban, המשווק בלעדית באמצעות חברת "לוקסאטיקה ישראל", משיק מהלך משולב לקיץ 2013, שייעשה בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪.
מהלך הקיץ של Ray-Ban בישראל, כולל את עלייתו המקומית, במקביל לארה"ב ואירופה, של הקמפיין העולמי החדש והמדובר של המותג Ray-Ban ENVISION אשר צולם במילאנו וממחיש את רוח המותג - Never Hide. הקמפיין העונה בחר להתמקד בטכנולוגיה היוצאת דופן של המותג, וכולל סדרת של 6 פריימים כל אחד צולם בלוקיישן שונה, כאשר כל פריים בא להמחיש את איכות העדשות של המותג. בכל פריים דגש על מוטיב אחר ביכולות של העדשות - עמידות גבוהה, הגנה מפני סנוור, שרידות לאורך זמן, עמידות נגד שבירה ועיצוב המותאם לחיים הדינאמיים. הקמפיין יבוא לידי ביטוי דרך מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.
 
במקביל לקמפיין העולמי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", יצרה לראשונה למותג מגה-לוג, קטלוג מקומי אופנתי ומושקע באמצעות משרד הפרסום "זרמון DDB", הקטלוג בעל סגנון אופנתי ושם דגש על טכנולוגיית העדשות של המותג. הקטלוג מציג דוגמניות ודוגמנים מובילים בישראל, המציגים את שילובם של משקפי המותג בחיי היומיום שלהם, בכל סיטואציה וסיטואציה, תוך מתן דגש על איכות העדשות. את הקטלוג צילמו צמד צלמי האופנה המובילים – גיא כושי ויריב פיין. הקטלוג יצורף למנויי עיתונות יומית וכן מגזינים מובילים וכמו כן בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ המוכרות את המותג.
במקביל לפעילות הפרסומית, חברת "לוקסאוטיקה ישראל" יוצאת בפעילות נרחבת ב-100 חנויות אופטיקה נבחרות של המותג ברחבי הארץ, כאשר במהלך חודש ימים, ייהנה קהל הלקוחות ממבצעים מיוחדים וחשיפה לקולקציה חדשה ורחבה במיוחד, הכוללת מהדורות מוגבלות ומיוחדות שטרם נראו בישראל. בנקודות המכירה יוזמנו הלקוחות לצפות בסרטון המסביר את איכויות טכנולוגיית הפולורייזד של עדשות המותג, לצד הטבות נקודתיות ונראות חובקת של המותג באותן החנויות. 
 
מחברת "לוקסאוטיקה ישראל", יבואנית Ray-Ban נמסר: "המותג Ray-Ban מצליח לשמור על הובלת שוק משקפי השמש העולמי ומחזיק באפיל אופנתי ונחשק, דרך מעצבי הדיעה המובילים בעולם שבוחרים אותו כמותג המשקפיים האישי שלהם. חברת "לוקסאוטיקה" העולמית החליטה העונה לשים דגש על הפן הטכנולוגי של המותג והאיכות יוצאת הדופן של עדשות הדגמים השונים. אנו גאים לחגוג את Ray-Ban Envision במקביל לחגיגות המתקיימות בעולם, ויוצאים בפעילות שיווקית נרחבת שטרם נראתה בישראל, ששמה דגש על הטכנולוגיה המובילה של המותג המוביל בעולם" 
"לוקסאוטיקה ישראל" חוגגת את השקת הקולקציות החדשות תוך העברת מסר החזון של המותג עם דגש על האיכות והטכנולוגיה של עדשות הפולורייזד – שמהוות את המנוע למשקפי המותג הנצחי Ray-Ban. עדשות פולורייזד של Ray-Ban מצטיינות בצלילות גבוהה ובהגנה מפני סנוור,  עם פילטרים מקטבים וציפוי נוגד השתקפות. העדשות מבטיחות ראיה נוחה, מפחיתות את המאמץ של העיניים ומונעות מצמוץ מול השמש. העדשות גם מגבירות את הניגודיות ואת הצלילות הוויזואלית, מפחיתות השתקפות, ומגבירות את החדות והתפיסה הריאליסטית. 
על המותג Ray-Ban""
 
המותג Ray-Ban, החל בשנת 1937 כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי Ray-Ban ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים.
אודות "לוקסאוטיקה ישראל" 
 
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ללוקסאוטיקה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, אוקלי, ווג ופרסול ומותגים ברישיון עיצוב, שיווק והפצה, בינהם: ארמני, מיו מיו, שאנל, בולגרי, ורסאצ'ה, פראדה, דולצ'ה גבאנה, פולו ראלף לורן  ועוד.  החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. 
 
אודות "לוקסאוטיקה" העולמית 
לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו

תגיות של המאמר: Ray-Ban | לוקסאוטיקה ישראל | |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

טומי הילפיגר מודיעה על היזמים החברתיים שעלו לגמר אתגר סְפָר האופנה חברת טומי הילפיגר מודיעה על ששת העולים לגמר של אתג
ממאסטר CHEF למאסטר SHOES! מיכל אנסקי מציגה בימים אלה את קולקציית חורף 2019/2
Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show של ריהאנה Amazon Prime Video מציג את Savage X Fenty Show השנ
טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועס
נטע ריבקין חוגגת סילבסטר בנעלי "לאפייט" נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית, עולה על נעלי הערב ש
להעניק ליולדת מתנה במשלוח עד הבית הימים בהם היה עליכם להגיע פיזית אל בית היולדות או
אופנת ילדים 2018 - כי גם להם מגיע האביב מביא עמו בשורות אופנתיות רבות לילדים, הן לבנ
תכשיטים - טרנדים לקיץ 2018 העונה החמה בדרך ועמה בשורות אופנתיות שעומדות לכבוש
רד ווינג מציגה את פטרוקינג: נעלי עבודות גמישות וקלות משקל שמציידות את עובדי האנרגיה בהגנה על כל הרגל רד ווינג הודיעה על קו נעלי העבודה שלה פטרוקינג, שמ
טומי הילפיגר מודיע שאלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר  המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר טומי הילפיגר מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי וא
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש לאביב/קיץ 2018 החברה הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הגלובלי ה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי החדש של קלווין קליין ג'ינס קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטי-מדיה ה
השוואת מחירים יכולה לסייע לכם במציאת טבעת אירוסין חנויות תכשיטים רבות כבר לא מציעות אך ורק דגמי פרימ
קלווין קליין מודיעה על חוויית הקמעונאות לחגים עם "אמזון פשן" קלווין קליין ואמזון פשן הודיעו על חוויית הקמעונאות
קניית נעלים באינטרנט - היתרונות והחוויות רכישת נעלים באינטרנט מאפשרת חוויית משתמש מכל הבחינ
קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף קלווין קליין בע"מ הודיעה על הפתיחה של חנויות לייף
עד כמה יש לכם השפעה על מחיר טבעת האירוסין? האהבה הגדולה שלכם היא הדבר היקר לך ביותר. עם כוונת
נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edition נייקי וה-NBA מציגות את המדים החדשים Statement Edit
Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק Tmallהודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה
קלווין קליין מכריזה על קמפיין הפרסום הגלובלי 205W39NYC סתיו 2017 קלווין קליין הכריזה על קמפיין הפרסום המולטימדיה הג
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)