Ray-Ban משיקה לראשונה - קטלוג מקומי

דרוג:

Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם המיובא בלעדית על ידי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", יוצא במהלך משולב לקיץ 2013 בישראל הכולל לראשונה קטלוג מקומי

 
הקמפיין העולמי של המותג Ray-Ban ENVISION, יעלה במקביל לאירופה וארה"ב בישראל

במסגרת הקמפיין יושק לראשונה "מגה-לוג" - קטלוג מקומי אופנתי ומושקע - שצולם על ידי צמד צלמי האופנה הישראלים המובילים גיא כושי ויריב פיין, בו מככבים קבוצת דוגמנים ודוגמניות מקומיים המסומנים כיום כמצליחים בתעשייה  ומדגימים סיטואציות מהיומיום בשילוב משקפי המותג בדגש על הטכנולוגיה הייחודית של עדשות כל דגם ודגם!
 
במקביל ייהנה קהל הלקוחות מפעילות מיוחדת הטבות ומבצעים במהלך חודשי הקיץ ב-100 נקודות המכירה המובחרות בכל רחבי הארץ! 
 
הפעילות כולה תיעשה בהיקף השקעה של כ-2 מיליון ₪!
 
מותג משקפי השמש המוביל Ray-Ban, המשווק בלעדית באמצעות חברת "לוקסאטיקה ישראל", משיק מהלך משולב לקיץ 2013, שייעשה בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪.
מהלך הקיץ של Ray-Ban בישראל, כולל את עלייתו המקומית, במקביל לארה"ב ואירופה, של הקמפיין העולמי החדש והמדובר של המותג Ray-Ban ENVISION אשר צולם במילאנו וממחיש את רוח המותג - Never Hide. הקמפיין העונה בחר להתמקד בטכנולוגיה היוצאת דופן של המותג, וכולל סדרת של 6 פריימים כל אחד צולם בלוקיישן שונה, כאשר כל פריים בא להמחיש את איכות העדשות של המותג. בכל פריים דגש על מוטיב אחר ביכולות של העדשות - עמידות גבוהה, הגנה מפני סנוור, שרידות לאורך זמן, עמידות נגד שבירה ועיצוב המותאם לחיים הדינאמיים. הקמפיין יבוא לידי ביטוי דרך מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.
 
במקביל לקמפיין העולמי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", יצרה לראשונה למותג מגה-לוג, קטלוג מקומי אופנתי ומושקע באמצעות משרד הפרסום "זרמון DDB", הקטלוג בעל סגנון אופנתי ושם דגש על טכנולוגיית העדשות של המותג. הקטלוג מציג דוגמניות ודוגמנים מובילים בישראל, המציגים את שילובם של משקפי המותג בחיי היומיום שלהם, בכל סיטואציה וסיטואציה, תוך מתן דגש על איכות העדשות. את הקטלוג צילמו צמד צלמי האופנה המובילים – גיא כושי ויריב פיין. הקטלוג יצורף למנויי עיתונות יומית וכן מגזינים מובילים וכמו כן בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ המוכרות את המותג.
במקביל לפעילות הפרסומית, חברת "לוקסאוטיקה ישראל" יוצאת בפעילות נרחבת ב-100 חנויות אופטיקה נבחרות של המותג ברחבי הארץ, כאשר במהלך חודש ימים, ייהנה קהל הלקוחות ממבצעים מיוחדים וחשיפה לקולקציה חדשה ורחבה במיוחד, הכוללת מהדורות מוגבלות ומיוחדות שטרם נראו בישראל. בנקודות המכירה יוזמנו הלקוחות לצפות בסרטון המסביר את איכויות טכנולוגיית הפולורייזד של עדשות המותג, לצד הטבות נקודתיות ונראות חובקת של המותג באותן החנויות. 
 
מחברת "לוקסאוטיקה ישראל", יבואנית Ray-Ban נמסר: "המותג Ray-Ban מצליח לשמור על הובלת שוק משקפי השמש העולמי ומחזיק באפיל אופנתי ונחשק, דרך מעצבי הדיעה המובילים בעולם שבוחרים אותו כמותג המשקפיים האישי שלהם. חברת "לוקסאוטיקה" העולמית החליטה העונה לשים דגש על הפן הטכנולוגי של המותג והאיכות יוצאת הדופן של עדשות הדגמים השונים. אנו גאים לחגוג את Ray-Ban Envision במקביל לחגיגות המתקיימות בעולם, ויוצאים בפעילות שיווקית נרחבת שטרם נראתה בישראל, ששמה דגש על הטכנולוגיה המובילה של המותג המוביל בעולם" 
"לוקסאוטיקה ישראל" חוגגת את השקת הקולקציות החדשות תוך העברת מסר החזון של המותג עם דגש על האיכות והטכנולוגיה של עדשות הפולורייזד – שמהוות את המנוע למשקפי המותג הנצחי Ray-Ban. עדשות פולורייזד של Ray-Ban מצטיינות בצלילות גבוהה ובהגנה מפני סנוור,  עם פילטרים מקטבים וציפוי נוגד השתקפות. העדשות מבטיחות ראיה נוחה, מפחיתות את המאמץ של העיניים ומונעות מצמוץ מול השמש. העדשות גם מגבירות את הניגודיות ואת הצלילות הוויזואלית, מפחיתות השתקפות, ומגבירות את החדות והתפיסה הריאליסטית. 
על המותג Ray-Ban""
 
המותג Ray-Ban, החל בשנת 1937 כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי Ray-Ban ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים.
אודות "לוקסאוטיקה ישראל" 
 
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ללוקסאוטיקה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, אוקלי, ווג ופרסול ומותגים ברישיון עיצוב, שיווק והפצה, בינהם: ארמני, מיו מיו, שאנל, בולגרי, ורסאצ'ה, פראדה, דולצ'ה גבאנה, פולו ראלף לורן  ועוד.  החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. 
 
אודות "לוקסאוטיקה" העולמית 
לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו

תגיות של המאמר: Ray-Ban | לוקסאוטיקה ישראל | |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

U.S. Polo Assn.  חוגג שנה חמישית כשותף הלבשה רשמי לאליפות הפולו הפתוחה הבריטית לשנת 2025 עבור גביע הזהב של קאודריי, המשודר על ידי מותג הספורט ברחבי העולם ב-ESPN בפעם הראשונה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn השיק חנות קמעונאית ראשונה בברלין, גרמניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חוגגת שנה שביעית לתמיכה ב-Outsourcing Inc. Royal Charity Polo Cup ב-2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn מושק בברזיל עם Grupo Pasquini U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
מורשת וסגנון חיים: U.S. Polo Assn.  אירחה מסיבה אייקונית בפיטי אומו 108 בפירנצה, איטליה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn.  חוגג 135 שנים ב-Pitti Uomo 108 עם קולקציית אביב-קיץ 2026 ואירוע מרהיב של יום השנה למותג בסנטה מריה נובלה בפירנצה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
U.S. Polo Assn חזרה כשותפה רשמית של ביגוד ואפודות משחק לאירוע Chestertons Polo in the Park במרכז לונדון U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
מותג הספורט העולמיU.S. Polo Assn.   משיק בגדי גברים בארגנטינה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo
הקמפיין החדש של kate spade new york בכיכובן של אייס ספייס וצ’ארלי ד'אמליו באירוע המציין ידידות חזקה ‏kate spade new york – קייט ספייד ניו יורק חשפה הי
מותג הספורט העולמי  U.S. Polo Assn. מזנק  לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024, מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn. USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המות
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)