אתגר חזית האופנה הרביעי של טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להאיץ את ההכללה באופנה

דרוג:

 

 

 

אתגר חזית האופנה הרביעי של טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להאיץ את ההכללה באופנה

התוכנית מזמינה יזמים חברתיים מקהילות חסרות ייצוג היסטורי לשתף את הרעיונות החדשניים שלהם להזדמנות לזכות במימון ובחניכה

 

אמסטרדם, 28 במרץ 2022, (BUSINESS WIRE) :

מותג האופנה טומי הילפיגר (Tommy Hilfiger), שבבעלות PVH Corp [NYSE: PVH], שמחה להכריז כי נפתחה האפשרות להגשת מועמדות למהדורה הרביעית של 'אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר'. התוכנית הגלובלית מהדהדת את חזון הקיימות של טומי הילפיגר 'לבזבז כלום ולקבל בברכה את כולם', שמעצים ותומך בקולות חדשים בעולם היזמות החברתית שמעצבים חידושים ניתנים להתאמה שמביאים משהו חדש ליצירת עתיד אופנה כלול יותר.

בהתאם להתחייבויותיו של טומי הילפיגר להכלה, גיוון והכרה בפער שבשוויון ההזדמנויות, אנשים מקהילות שחסרות ייצוג היסטורי בתחום האופנה, כולל שחורים, ילידים, אנשים צבעוניים (BIPOC), אנשים עם מוגבלות ונשים, מוזמנים להגיש מועמדות השנה. ניתן להגיש בקשות עד 29 באפריל, 2022, בכתובת https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2022..

"אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר נועד להפגיש יזמים מכל תחומי החיים, תוך השקעת ידע ומשאבים כדי לפתוח את העוצמה הייחודית של החידושים שלהם", אמר טומי הילפיגר. "כיזם בעצמי, תמיד רציתי לבנות מותג סגנון חיים גלובלי שיכלול את כולם - פילוסופיה שממשיכה להתמודד עם החיים באמצעות האתגר הזה. אני באמת מאמין שבעזרת ההתכנסות הזו נוכל להניע עתיד של שינוי משמעותי ולאורך זמן".

הפרסים הבאים יוענקו לזוכים כדי לתמוך ברעיון העסקי שלהם:

1. סך של 200,000 אירו יחולק בין שני זוכים

2. פרס נוסף של 15,000 אירו יוענק למי שייבחר כחביב הקהל

3. חונכות של שנה עם המומחים הפנימיים העולמיים של טומי הילפיגר

4. חונכות וקורס של INSEAD למשך שנה

טומי הילפיגר מזמין את מעריצי המותג להשתתף בשלב הראשון של האתגר כשופטים דיגיטליים. הם יעזרו למותג לצמצם את כל הבקשות ל-50 המובילים. מועמדים מעוניינים מוזמנים להגיש מועמדות עד ה-20 באפריל, 2022, בכתובת https://platform.younoodle.com/competition/consumer_vote_tommy_hilfiger_fashion_frontier_challenge_2022.

לאחר מכן, 50 המועמדים המובילים יצומצמו לשישה מועמדים סופיים באמצעות הליך פנימי. כל מועמד לגמר יוזמן לפתח את התוכנית העסקית שלו בתמיכה של טומי הילפיגר המסור ומומחים חיצוניים לקראת אירוע הגמר. עם הכשרה ממאמן פיץ' מנוסה, כל פיינליסט יציג את הקונספט שלו בפני פאנל מושבעים וקהל נבחר של טומי הילפיגר באירוע הגמר העולמי של אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר בתחילת 2023.

"בטומי הילפיגר, אנחנו רוצים לעבוד יחד עם קהילות כדי להניע חדשנות, הכללה וגיוון כדי להוביל שינוי ארוך טווח", אמר מרטין הגמן, מנכ"ל, טומי הילפיגר העולמית ו-PVH אירופה. "כשאנחנו יוצאים לדרך עם אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר הרביעי במספר, אנחנו באמת מצפים לראות אילו רעיונות יתגלו שיתמכו בקהילות ויעזרו לעצב את עתיד האופנה".

מאז הקמתו ב-2018, אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר העניק 550,000 אירו כדי לתמוך ביזמים גלובליים במטרה לעזור להם להגשים את הרעיונות החדשניים שלהם, כדי שיוכלו לעשות שינויים אמיתיים בקהילות שלהם. הזוכים במהדורה השלישית היו Lalaland, פלטפורמה שממוקמת בהולנד המשתמשת בבינה מלאכותית כדי ליצור דגמים סינתטיים מותאמים ומכילים של עדות שונות ו-UZURI K&Y, מותג נעליים ידידותי לסביבה מרואנדה המשתמש בצמיגי רכב ממוחזרים מאפריקה שמדרום לסהרה, ומעסיק נוער מקומי. Clothes to Good, מיזם חברתי שבסיסו בדרום אפריקה, שיוצר הזדמנויות ועבודות מיקרו-עסקיות עבור אנשים עם מוגבלות באמצעות מחזור טקסטיל, זכה בהצבעת חביב הקהל. מידע נוסף על מסע הקיימות של טומי הילפיגר, המופעל באמצעות אסטרטגיית Forward Fashion של PVH, ניתן למצוא בכתובת https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

מידע נוסף על אתגר האופנה של טומי הילפיגר זמין כאן: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

 

חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה ברשתות החברתיות באמצעות #TommyHilfiger  ו@TommyHilfiger.

 

אודות טומי הילפיגר

 

טומי הילפיגר הוא אחד ממותגי סגנון החיים ברמת הפרימיום המוכרים בעולם, והוא מרומם ומעורר השראה בצרכנים מאז 1985. הוא יוצר התנגשויות בין הקלאסי לחדש כדי להדגיש את הבאות, והוא מערבב באומץ סגנון מאובזר ואת מורשת האמריקנה עם נקודות מבט רעננות שנלקחו מתרבות הפופ לעיצוב מוצרים ואוספים בלתי נשכחים. תחת החזון של מר הילפיגר, טומי הילפיגר (Tommy Hilfiger) לוכד את האלכימיה המשעשעת הדרושה להנעת חוויות צרכניות חדשניות וסוחפות. בלב המותג עומד החזון 'לבזבז כלום ולקבל בברכה את כולם', מחויבות בלתי מעורערת לקיימות, הכללה, גיוון ומעגליות המניעה צוותים ליצור תעשיית אופנה טובה יותר.

 

המכירות הקמעונאיות העולמיות של מוצרי טומי הילפיגר היו כמעט 7 מיליארד דולר בשנת 2020. לאורך סגנון החיים של טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, הקולקציות כוללות גברים, נשים וילדים; הנעלה ואביזרים; הלבשה תחתונה; ומגוון קווי מוצרים מורשים כולל משקפיים, שעונים וריח. כחלק מ- PVH Corp, קבוצת טומי הילפיגר מופעלת על ידי יותר מ-16,000 שותפים ברחבי העולם - ומתהדרת ברשת הפצה נרחבת המשתרעת על פני 100 מדינות ויותר מ-2,000 חנויות קמעונאיות, כולל חנות הדגל העולמית הגדולה ביותר שלה tommy.com.

 

אודות PVH Corp.

PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם, המתקשרת לצרכנים ביותר מ- 40 מדינות. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים הגלובליים שלנו כוללים את קלווין קליין וטומי הילפיגר. ההיסטוריה בת 140 השנים שלנו בנויה על כוחם של המותגים שלנו, הצוות שלנו והמחויבות שלנו להניע את האופנה קדימה לתמיד. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

תעקבו אחרינו: Facebook, Instagram, Twitter , LinkedIn.

 

אנשי קשר

Tommy Hilfiger
Virginia Ritchie
Vice President, Global Communications
E-mail: virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870

מקור:  PVH Corp.

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Tommy Hilfiger | טומי הילפיגר |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

דו"ח חדש מפרט כיצד להפחית את פליטת הפחמן ב-22% בשרשרת האספקה ​​הגלובלית על ידי אימוץ תקן להחלפת נתונים על מטענים הקואליציה לניידות מחודשת (ReMo), יוזמה גלובלית שהו
מומחים ואנשי מקצוע גלובליים מתאחדים כדי לשפר את בריאות האוקיינוס על ידי התמודדות עם אתגרים מערכתיים בניהול ימי אזורים מוגנים ימיים (MPAs) הם כלים מרכזיים להפחתת
אנדרסן גלובל נכנסת לניו זילנד עם תוספת של שתי חברות משתפות פעולה אנדרסן גלובל מבססת יכולות מס ומשפט בניו זילנד באמצ
קבוצת קורטק מינתה את FischTank PR, חברת יח"צ המתמחה בקלינטק, כדי לחזק את הנראות בענפי הקלינטק, הרכב וכלי הרכב החשמליים The Coretec Group, Inc קבוצת קורטק (OTCQB: CRTG),
EIG שוכרת את דה לה ריי ונטר כמנכ"ל MidOcean Energy EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות
NielsenIQ מאיצה את הרחבת אסטרטגיית הקמעונאות הגלובלית עם הוספת מנהלת למעבדת הקמעונאות, דואן אי. נורוול NielsenIQ חיזקה את הפרקטיקה הקמעונאית הגלובלית המו
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב-  CareDx, Inc. שצברו עודף הפסדים לעבור ייעוץ בטוח לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CDNA משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
התראת מועד אחרון למשקיעי CS: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב-  Credit Suisse Group AG שצברו עודף הפסדים לעבור ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של יום שלישי בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CS משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוס
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Digital Turbine, Inc.  שצברו עודף הפסדים לעבור ייעוץ בטוח לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – APPS משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
רוזן, יועץ מכובד למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב-  Axsome Therapeutics, Inc.  לעבור ייעוץ בטוח לפני מועד אחרון חשוב של 12 ביולי בתביעה ייצוגית בניירות ערך – AXSM משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב-  Dentsply Sirona Inc. שצברו עודף הפסדים לעבור ייעוץ לפני המועד החשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – XRAY משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
רוזן, יועץ  למשקיעים המדורג ראשון, מהימן למשקיעים, מעודד משקיעים ב- Yext, Inc.  שצברו עודף הפסדים לעבור ייעוץ לפני המועד האחרון  החשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך– YEXT משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את המשקיעים ב-  Waste Management, Inc. לעבור ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – WM משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
התראת מועד אחרון לבעלי המניות של NTRA: רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד משקיעים עם הפסדים ב-   Natera, Inc. לעבור ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 27 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך– NTRA משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
רוזן, יועץ  מהימן למשקיעים, מעודד משקיעים ב- Okta, Inc. שצברו עודף הפסדים לעבור ייעוץ לפני המועד האחרון  החשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך– OKTA משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
FXCM זכתה בתואר ברוקר השנה ב-Ultimate Fintech Awards 2022 FXCM Group, LLC ("קבוצת FXCM" או "FXCM"), ספקית בי
Catheon Gaming מינתה את מנהל Activision Blizzard APAC לשעבר למנכ"ל Catheon Gaming, חברת המשחקים והבידור המשולבים עם ב
רוזן, משרד עורכי דין גלובלי מוביל, מעודד את המשקיעים ב- Teladoc Health, Inc.  שצברו עודף הפסדים לעבור ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – TDOC משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
רוזן, יועץ גלובלי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Unilever PLC שצברו עודף הפסדים לעבור ייעוץ לפני תאריך אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UL משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
אנדרסן גלובל מחזקת את הפלטפורמה המזרח תיכונית עם חברה חברה ברשות הפלשתינית אנדרסן גלובל מאחדת עוד יותר את הפלטפורמה שלה במזרח
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)