Ascential Digital Commerce ו-GSK Consumer Healthcare מכריזים על השקת Ascential Digital Commerce Connect בפסטיבל Cannes Lions

דרוג:

Ascential Digital Commerce ו-GSK Consumer Healthcare מכריזים על השקת Ascential Digital Commerce Connect בפסטיבל Cannes Lions

פלטפורמת המסחר האלקטרוני הראשונה מסוגה תאפשר למנהלם ביצועיים בכירים לראות את תמונת המסחר הדיגיטלי באופן ברור כדי לשפר את ביצועי המותג

 

לונדון, 14 ביוני 2022, (BUSINESS WIRE):

 

Ascential Digital Commerce, שהמוצרים מונעי הטכנולוגיה שלה דוחים מותגים לנצח במסחר הדיגיטלי, ו-GSK Consumer Healthcare, חברת בריאות מובילה מונעת מדע, יאחדו כוחות ב-20 ביוני במהלך Cannes Lions International Festival of Creativity כדי להשיק את Ascential Digital Commerce Connect, פלטפורמת מסחר דיגיטלית ראשונה מסוגה, עשירה בנתונים, המספקת למנהלים ביצועיים בכירים נראות למכירות וביצועי מותג ממקורות רבים של נתונים. Ascential Digital Commerce Connect עוזרת לשפר את זמן התגובה לדינמיקה בשוק, ומגדילה את הביצועים של מותג בשוק הקמעונאי הצומח במהירות.

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20220610005544/en

Ascential Digital Commerce ו-GSK Consumer Healthcare שיתפו פעולה בפיתוח Ascential Digital Commerce Connect כדי לספק נראות ובהירות עבור הביצועים של מותגי המסחר האלקטרוני של GSK Consumer Healthcare, כדי לשפר את זמן התגובה לדינמיקה של השוק, וכדי ולמצב את המותג לקראת צמיחה נוספת. GSK Consumer Healthcare צופה שהגידול המסחר האלקטרוני יהיה גדול במיוחד מבחינת באחוזים של העסק עד 2025, ובכך יהפוך את המסחר האלקטרוני לערוץ מועדף להנעת המכירות הכוללות.

על פי מחקר של נאסד"ק, 95% מכלל הרכישות עד 2040 יבוצעו באמצעות מסחר אלקטרוני ומחקר של IDC לשנת 2021 גילה כי שוק יישומי המסחר הדיגיטלי יראה צמיחה דו ספרתית עד 2025.

"נראות הנתונים הופכת חיונית יותר ויותר לעסקים מדי יום", אמר פיליפו בטיני, מנהל מחקר ב-IDC Retail Insights. "במיוחד כשהמסחר האלקטרוני הפך ליכולת שהינה בליבה העסקית עבור עסקים ברחבי העולם, ניהול תזרימי הנתונים עבור אותם עסקים הפך למאתגר יותר ויותר".

הפלטפורמה מבוססת הרשת Ascential Digital Commerce Connect לוכדת, מנתחת, יוצרת ויזואליזציה ומציגה נתוני שיווק קריטיים לגבי כל מותג ומתחרה כדי לפקח על פעילויות מפתח ולענות על שאלות מפתח של משווקים בכל הנוגע ל:

*הבנת המותג/ביצועי המכירות הנוכחיים בשוק המסחר האלקטרוני - עצמאיים לעומת מתחרים מרכזיים וערוצים בבעלות מול קמעונאים מקוונים גדולים כמו Amazon ו-Alibaba

*ניתוח לגבי איך נראית בריאות המותג באופן אזורי ברחבי EMEA, ארצות הברית/צפון אמריקה, אסיה-פסיפיק ואמריקה הדרומית

*ניווט באתגרים פוטנציאליים והפסקות סביב שרשרת האספקה, מחקר ופיתוח, שווקים משבשים ומדדי מפתח אחרים

*חישוב מדויק יותר של הוצאות שיווק כאחוז מההכנסה הגולמית

במהלך Cannes Lions 2022, Ascential Digital Commerce ו-GSK Consume Healthcare יארחו פאנל דיונים כדי לבחון מהו הזרז לפיתוח Ascential Digital Commerce Connect וכיצד GSK Consumer Healthcare ממנפת כיום את הפלטפורמה להצלחת המותג. בנוסף יהיו זמינות הדגמות מוצרים כדי להציג את הפלטפורמה.

"חמש השנים הבאות מהוות נקודת מפנה בענף הקמעונאות", אומר דאנקן פיינטר, מנכ"ל Ascential. "קמעונאים ומותגים עם התובנות העמוקות והעדכניות ביותר לגבי הביצועים הדיגיטליים של המוצרים והשירותים שלהם יקבלו יתרון מושכל ותחרותי. פלטפורמת Connect הופכת נתונים לתובנות מובילות לפעולה, ו-SK Consumer Healthcare נמצאת בנתיב חזק להמשיך ולממש את הצמיחה במסחר האלקטרוני".

"שירותי הבריאות כיום מונעים על ידי הכלכלה הדיגיטלית, בין אם צרכנים ומטופלים מחפשים מידע ושירותי בריאות באופן מקוון, נרשמים לכיתות אימונים, מזמינים מוצרי בריאות ויופי מהקמעונאים המקוונים האהובים עליהם, או מנהלים תרופות מרשם באינטרנט", אומרת טארין מרלה, מנהלת גלובלית למסחר דיגיטלי, GSK Consumer Healthcare. "Ascential Digital Commerce Connect מספקת תובנות מעשיות שעוזרות לנו לבחון את בריאות העסק שלנו ולזהות הזדמנויות צמיחה, לעדכן הודעות ולשפר את היצירתיות בסביבה הדיגיטלית".

אודות Ascential Digital Commerce

 

Ascential Digital Commerce מניעה את מערכת המסחר האלקטרוני העולמית. הפלטפורמה שלנו מאפשרת למותגים, לעסקים ולסוכנויות השותפות שלהם להתחבר לצרכנים בכל נקודת מגע במסע שלהם לרכישת סחורות ומוצרים. אנו הופכים נתונים לתובנות שמובילות לפעולה, ומאפשרים למותגים לבנות את היתרון התחרותי שלהם ולהניע צמיחה עם החלטות טובות יותר ומהירות יותר. אנו פותרים את האתגרים המורכבים ביותר איתם מתמודדים מותגים ועסקים גלובליים בנוף המסחר הדיגיטלי עם טכנולוגיה ומומחיות אנושית כדי להניע את צמיחת המכירות בשוקי המסחר האלקטרוני הדיגיטלי המובילים בעולם.

אודות Ascential

Ascential מספקת פלטפורמות אופטימיזציה של מידע, ניתוח ומסחר אלקטרוני למומחים למותגי הצריכה המובילים בעולם ולאקוסיסטם שלהם. העסקים ברמה עולמית שלנו משפרים את הביצועים ופותרים בעיות עבור לקוחותינו על ידי אספקת מידע הניתן לפעולה באופן מידי בשילוב עם חשיבה בעלת חזון לטווח ארוך יותר במסחר דיגיטלי, עיצוב מוצרים ושיווק. אנו משרתים גם לקוחות ברחבי השירותים הקמעונאיים והפיננסיים. עם למעלה מ-2,800 עובדים בחמש יבשות, אנו משלבים מומחיות מקומית עם טביעת רגל גלובלית עבור לקוחות ביותר מ-120 מדינות. Ascential נסחרת בבורסה לניירות ערך בלונדון.

אודות GSK Consumer Healthcare

Consumer Healthcare של GSK בדרך להפוך לחברה עצמאית באמצעות פירוק מוצע מ-GSK, וזה צפוי להתרחש ביולי 2022. העסק החדש, שייקרא Haleon, צפוי להיות מוביל עולמי בתחום הבריאות הצרכנית. בהובלת מטרתה לספק בריאות יומיומית טובה יותר עם האנושות, היא תהיה בעמדה חזקה למלא תפקיד חיוני במגזר צומח שרלוונטי יותר מתמיד. ל- Haleon יהיה פורטפוליו ברמה עולמית של מותגים גלובליים מובילים בקטגוריה, כולל Sensodyne, Voltaren, Panadol ו- Centrum, מותגים המהימנים על ידי אנשי מקצוע בתחום הבריאות, הלקוחות והאנשים ברחבי העולם כדי לשפר את בריאותם ורווחתם של אנשים וקהילותיהם.

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת http://www.gsk.com/.

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220610005544/en/

ליצירת קשר ולמידע נוסף:

Tawanda Carlton, Media Frenzy Global
[email protected]
+ 1 (910) 358-7224

 

מקור: Ascential Digital Commerce and GSK Consumer Healthcare.

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Ascential Digital Commerce | GSK Consumer Healthcare |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
10X Health ו-REVIV Global מכריזות על שותפות אסטרטגית עם M42 להשקת 10XREVIV באבו דאבי 10X Health (ארה"ב) ו-REVIV Global (בריטניה) הכריזו
Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)